Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії № 172 «Нивки» Шевченківського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Ружинська, 30/32 у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)"
Очікувана вартість
70 337 902,00 UAH
UA-2024-07-19-008218-a 28879acf877c4250a06390bb481e942e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Красієнко Інна Леонідівна

380444893554 iiisdf789@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А
Контактна особа: Красієнко Інна Леонідівна
380444893554
iiisdf789@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2024 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2024 00:00
Очікувана вартість: 70 337 902,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 351 689,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


лот-1

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії № 172 «Нивки» Шевченківського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Ружинська, 30/32 у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03190, Україна, Київська область, Київ, вулиця Ружинська, будинок 30/32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок проводиться в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2В) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) протягом 21 календарного дня з дати їх підписання. Пiсляоплата 21 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2024 15:28

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 липня 2024 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2024 15:28
Тендерна документація.docx
19 липня 2024 15:28
Оголошення про проведення закупівлі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 липня 2024 18:31
Дата відповіді: 02 серпня 2024 14:33
Шановний Замовнику, пп. 2.2. п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації містить вимогу щодо обов’язкової наявності у штаті Учасника інженерно-технічного персоналу у складі: - головний інженер/виконавець робіт; - інженер з охорони праці; (кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції: 1) сканованої копії кваліфікаційного сертифікату, виданого відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового; 2) посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки (група допуску електробезпеки не нижче ІV). - інженер-проектувальник в частині кошторисної документації; -інженера-проектувальника за програмою інженерне-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту; - головного інженера проекту (ГІП)/головного аврхітектора проекту (ГАП); Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, з огляду на таке. В процесі здійснення своєї господарської діяльності підприємство може залучати для виконання певних задач окремих спеціалістів на підставі цивільно-правових договорів. Проте, особи залучені на підставі таких договорів не входять до штату підприємства. Отже, встановлюючи таку вимогу замовник навмисно обмежує коло учасників закупівлі. Подібні позиції викладені у багатьох рішеннях АМКУ, зокрема Рішеннях Колегії АМКУ № 3158-р/пк-пз від 23.05.2017, № 13112-р/пк-з від 17.09.2019. Відтак, враховуючи викладене, звертаємось до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (ВИПУСК 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. Будівництво метрополітенів, тунелів та підземних споруд спеціального призначення), затверджений наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13 жовтня 1999 р. N 249, Головний архітектор проекту (Головний інженер проекту) відноситься до складу «Керівники».
Тобто, даний нормативний документ визначає, що працівник за спеціальністю - головний інженер проекту (ГІП)/головний архітектор проекту (ГАП) відноситься до складу керівників підприємства, а їх трудові відносини регулюються на підставі трудового договору.
За таких умов, вимога тендерної документації щодо наявність в штаті учасника головного інженера проекту (ГІП)/головного архітектора проекту (ГАП) не є дискримінаційною.
Щодо розгляду скарг Колегії АМКУ, в тому числі Рішення Колегії АМКУ № 3158-р/пк-пз від 23.05.2017, дана скарга стосується закупівлі «Послуги їдалень» (Послуги з організації гарячого харчування) (Код ДК 021:2015 - 55510000-8) де розглядались вимоги тендерної документації, а саме обов’язок учасника мати в своєму штаті не менш ніж 108 працівників харчоблоку (від 3 до 7 працівників в 36 закладах), що за рішенням Колегії АКМУ є дискримінаційною вимогою. Тобто дане рішення АКМУ не відноситься до вимог даної закупівлі, та не є прикладом для його застосування.
Замовник не погоджується з позицією учасника: підстава для зміни умов тендерної документації - застосування Прецедентного права (рішення судів, що є джерелами права), оскільки в Україні діє принцип верховенства права.
Зазначена тендерна документація погоджена Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту через портал «Київаудит». Зауважень щодо будь-яких дискримінаційних умов відсутні.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 30 липня 2024 19:25
Дата відповіді: 02 серпня 2024 14:32
Шановний Замовнику, пп. 2.2. п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації містить вимогу щодо обов’язкової наявності у штаті Учасника інженерно-технічного персоналу у складі: - головний інженер/виконавець робіт; - інженер з охорони праці; (кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції: 1) сканованої копії кваліфікаційного сертифікату, виданого відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового; 2) посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки (група допуску електробезпеки не нижче ІV). - інженер-проектувальник в частині кошторисної документації; -інженера-проектувальника за програмою інженерне-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту; - головного інженера проекту (ГІП)/головного архітектора проекту (ГАП);. В свою чергу, такі спеціалісти як інженер-проектувальник за програмою інженерне-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту, головний інженер проекту (ГІП)/головний архітектор проекту (ГАП) залучаються в процесі розробки проектно-кошторисної документації і зокрема розділу щодо інженерно-технічних заходів цивільного захисту, та можуть бути залучені при виконанні робіт лише у складі групи авторського нагляду, який здійснюється авторами проекту. Враховуючи наявність у Замовника відповідного проекту – просимо надати обгрунтування наявності інженера-проектувальника за програмою інженерне-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту та головного інженера проекту (ГІП)/головного архітектора проекту (ГАП) у штаті учасника або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Однією з вимог тендерної документації є надання у складі тендерної пропозиції учасника Проекту виконання робіт (ПВР). Проекти виконання робіт розробляються будівельною організацією, тобто підрядником, із залученням інженера проектувальника. Проєкт виконання робіт, який є обов’язковою складовою частиною робочої документації з будівництва, розробляється організацією, що здійснює будівництво (підрядником), на підставі інших частин робочої документації, проєкту організації будівництва та завдання ГІПа будівельної організації (відповідно п.5.3.5 ДБН А .3.1-5:2016), який має узгодити зазначену робочу документацію підрядника.
Відповідно до додатку Л ДБН "Організація будівельного виробництва", основні документи у складі проекту виконання робіт розробляється сертифікованими виконавцями та підписує відповідальний виконавець. Перелік таких видів робіт і порядок їх атестації, затверджується Кабінетом міністрів України, які повинні мати сертифікати: це архітектор, головний інженер проекту, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт. Безпосередньо розроблення проектів виконання робіт здійснює інженер - головний інженер проекту (провідний, першої і другої категорії, або без категорії). При цьому ні виконроб, ні начальник будівельної дільниці розробленням ПВР не займаються. Вони забезпечують виконання завдань відповідно до проекту виконання робіт.
Крім того, вимоги тендерної документації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, передбачають надання учасником кошторисної документації, до складу якої входить зведений кошторисний розрахунок, що передбачає його складання підписання за участю головного інженера проєкту. Також слід зазначити, що враховуючи складність об’єкту будівництва, тривалість виконання робіт, протягом процесу будівництва, можливі зміни до проєктної документації.
Наявність у штаті учасника інженера-проектувальника за програмою інженерне-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту обумовлене в першу чергу тим, що предметом закупівлі є Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття, тобто це є фахова спеціалізація даного інженера-проектувальника.
За таких умов, вважаємо, що вимога тендерної документації щодо наявності в учасника закупівлі головного інженера проєкту та інженера-проектувальника за програмою інженерне-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту є обгрунтованою.
Зазначена тендерна документація погоджена Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту через портал «Київаудит». Зауважень щодо будь-яких дискримінаційних умов відсутні.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 липня 2024 21:05
Дата відповіді: 02 серпня 2024 14:32
Шановний Замовнику, Додаток № 3 до тендерної документації містить перелік документів від учасника що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання, в якому міститься наступна вимога «В складі тендерної пропозиції Учасник має надати проект виконання робіт, в якому обгрунтовує використання машин і механізмів, зазначених у підсумковій відомості ресурсів (відомості ресурсів), поданої у складі кошторисної документації розрахунку цінової пропозиції Учасника, розроблений відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва".» Зазначена вимога є дискримінаційною, та значно обмежує коло учасників з огляду на наступне. Відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва" – проект виконання робіт (далі - ПВР) – це вид проектно-технологічної документації, яка розробляється на основі робочої документації та проекту організації будівництва і визначає та деталізує технологію, організацію та умови виконання будівельних робіт. В свою чергу, проект організації будівництва – це вид проектно-технологічної документації у складі проекту, яка містить рішення з організації будівництва об'єкта в цілому та, за необхідності, черги, пускового комплексу, відокремленої частини, частини об'єкта будівництва, підготовчих робіт. пп.5.3.5. п. 5.3. ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва" визначено, що ПВР розробляє будівельна організація на види та етапи робіт, які вона виконує. Для складних видів робіт ПВР може розроблятися із залученням проектних організацій (у тому числі у складі проектної документації) або науково-дослідних організацій відповідного напряму діяльності. ПВР повинен бути узгоджений з ПОБ за основними показниками: межі будівельного майданчика, прийняті методи будівництва, принципові рішення з організації і послідовності робіт, вимоги щодо міцності, стійкості та надійності об'єкта будівництва, вимоги комплексної безпеки будівництва. Відповідно до пп.5.3.7. п. 5.3. ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва" вихідними матеріалами для розроблення ПВР є: а) проект організації будівництва; б) робоча документація; в) умови поставки матеріалів, конструкцій, готових виробів і устаткування, виробничо- технологічної комплектації і перевезення будівельних вантажів; г) умови використання будівельних машин і транспортних засобів; д) умови забезпечення робочими кадрами будівельників з основних професій, можливі режими використання робочого часу, а в необхідних випадках - умови організації будівництва і виконання робіт вахтовим методом; е) матеріали і результати технічного обстеження існуючих будівель та споруд при їх реконструкції, капітальному ремонті чи технічному переоснащенні, а також вимоги до виконання будівельних робіт в умовах діючого об'єкта (виробництва); ж) матеріали і результати технічного обстеження прилеглих будівель та споруд, а також вимоги до виконання робіт в умовах ущільненої існуючої забудови. В свою чергу, замовником у складі тендерної документації, а саме в Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено лише перелік та обсяги робіт, що мають бути виконані. Відтак, враховуючи положення ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", зазначеної в Додатку № 3 до тендерної документації інформації недостатньо для розробки проекту виконання робіт, а вихідні матеріали для розроблення ПВР недоступні для учасників та не опубліковані Замовником у складі тендерної документації, у зв’язку з чим неможливо розробити проект виконання робіт. Отже, вимога щодо надання проекту виконання робіт є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання, містить ознаки корупційних ризиків та може свідчити про наявність попередньої змови між Замовником та майбутнім Учасником. Відтак звертаємось до Вас з проханням в нести зміни до тендерної документації та виключити вимогу про надання учасником проекту виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прошу зауважити, що в самому звернені Ви посилаєтесь на п. 5.3. ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва" затверджений Наказом від 05.05.2016 № 115 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, яким визначено, що ПВР розробляє будівельна організація на види та етапи робіт, які вона виконує.
Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник має можливість до моменту подання тендерної пропозиції ознайомитися у замовника з матеріалами проекту на роботи відповідно предмету закупівлі (Проектна документація, реєстраційний номер PD01:1095-6418-4087-8879 та Експертний звіт (позитивний) №26/2039-12/23 від 26.12.2023р.).
Таким чином, будь який учасник, що має намір брати участь у закупівлі, з метою складання проекту виконання робіт (ПВР) може ознайомитись з матеріалами проекту безпосередньо у Замовника. Пунктом 2 тендерної документації визначені посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками та їх відповідні контактні дані.
За таких обставин, відсутні дискримінаційні умови для учасників щодо отримання необхідної вихідної інформації (Проектна документація) для складання проекту виконання робіт (ПВР).
Вимога тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника проекту виконання робіт (ПВР) є обґрунтованою, виходячи з наступного:
Учасник в даному ПВР обґрунтовує використання машин і механізмів оскільки, ПВР має містити рішення з технології та організації виконання будівельних робіт на об'єкті будівництва або окремих його черг, пускових комплексів, окремих видів чи етапів робіт, а також перелік необхідної виконавчої документації.
ПВР має передбачати заходи із забезпечення якісного, безпечного і своєчасного виконання робіт з дотриманням встановлених діючим законодавством України вимог.
Зазначена тендерна документація погоджена Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту через портал «Київаудит». Зауважень щодо будь-яких дискримінаційних умов відсутні.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 30 липня 2024 21:30
Дата відповіді: 02 серпня 2024 14:31
Виходячи з аналізу вимог тендерної документації єдиним переможцем процедури закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії № 172 «Нивки» Шевченківського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Ружинська, 30/32 у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» може бути розробник проектної документації ПП «СТЕПС», оскільки законний доступ до вихідних матеріалів для розроблення проекту виконання робіт є лише у автора проекту та/або пов’язаних із замовником осіб, яким було завчасно, за попередньою змовою, надано доступ до відповідної інформації. З огляду на викладене, просимо замовника скасувати торги, або внести зміни до тендерної документації, передбачивши вимоги, які будуть відповідати принципам публічних закупівель, а саме: добросовісній конкуренції серед учасників; максимальній економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник може до моменту подання тендерної пропозиції ознайомитися у замовника з матеріалами проекту на роботи відповідно предмету закупівлі (Проектна документація, реєстраційний номер PD01:1095-6418-4087-8879 та Експертний звіт (позитивний) №26/2039-12/23 від 26.12.2023р.).
Тендерна документація оголошена- викладена в системі «Prozorro» 19.07.2024р. та наданий час для розміщення тендерних пропозицій учасників до 03.08.2024р., що у відповідності до п. 34 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» становить не менш ніж 14 календарних.
Таким чином, будь який учасник, що має намір брати участь у закупівлі, може ознайомитись з матеріалами проекту на роботи - Проектна документація, реєстраційний номер PD01:1095-6418-4087-8879 та Експертний звіт (позитивний) №26/2039-12/23 від 26.12.2023р. безпосередньо у Замовника. Пунктом 2.3. «посадова(і) особа(и) замовника, уповноважена(і) здійснювати зв'язок з учасниками» розділу І «Загальні положення» тендерної документації, визначені посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками та вказані їх відповідні контактні дані. Більш того, враховуючи складність робіт за предметом закупівлі та їх особливостей – учасник зобов’язаний бути ознайомлений з проектною документацією на стадії підготовки тендерної пропозиції.
Зазначена тендерна документація погоджена Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту через портал «Київаудит». Зауважень oодо будь-яких дискримінаційних умов відсутні.
За таких обставин, відсутні дискримінаційні умови для учасників.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" 65 500 401,42
UAH з ПДВ
65 500 401,42
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 серпня 2024 17:01
Електронний підпис
05 серпня 2024 17:00
Статут + Опис 2024 р..pdf.p7s
05 серпня 2024 17:00
Ліцензія+Додаток.pdf.p7s
05 серпня 2024 17:00
Статут + Опис 2024 р..pdf
05 серпня 2024 17:00
Ліцензія+Додаток.pdf
02 серпня 2024 17:11
Електронний підпис
02 серпня 2024 17:09
Електронний підпис
02 серпня 2024 17:06
Календарний графік.pdf
02 серпня 2024 17:06
6. Кошторис.rar
02 серпня 2024 17:06
Об'єктний кошторис.pdf
02 серпня 2024 17:06
Розрахунок ЗВВ 2024.pdf
02 серпня 2024 17:06
Дефектний акт.pdf
02 серпня 2024 17:06
Розрахунок з-п.pdf
02 серпня 2024 17:06
Розрахунки ДЦ.pdf
02 серпня 2024 17:06
6. Кошторис.rar.p7s
02 серпня 2024 17:06
ЦКОБМіК Сертифікат 2023.pdf
02 серпня 2024 17:06
Диплом Журавський Ю.В..pdf
02 серпня 2024 17:06
Диплом Мельник П.В..pdf
02 серпня 2024 17:06
ІПН Журавський Ю.В..pdf.p7s
02 серпня 2024 17:06
ІПН Журавський Ю.В..pdf
02 серпня 2024 17:06
диплом Бахмач ІОП.pdf.p7s
02 серпня 2024 17:06
Ліцензія+Додаток.pdf.p7s
02 серпня 2024 17:06
Статут + Опис 2024 р..pdf.p7s
02 серпня 2024 17:06
Диплом Мельник П.В..pdf.p7s
02 серпня 2024 17:06
Інформаційна Довідка.pdf
02 серпня 2024 17:06
Витяг ЄДР КУМ_19.02.2024.pdf
02 серпня 2024 17:06
диплом Бахмач ІОП.pdf
02 серпня 2024 17:06
Відомості з ЄДРПОУ_2024.pdf
02 серпня 2024 17:06
ПВР ООШ_172_1.pdf
02 серпня 2024 17:06
Ліцензія+Додаток.pdf
02 серпня 2024 17:06
Диплом Солуянов.pdf.p7s
02 серпня 2024 17:06
Лист-Гарантія.pdf
02 серпня 2024 17:06
Статут + Опис 2024 р..pdf
02 серпня 2024 17:06
Витяг ЄДР КУМ_19.02.2024.pdf.p7s
02 серпня 2024 17:06
ПВР ООШ_172_1.pdf.p7s
02 серпня 2024 17:06
Свідоцтво Мельник ЦЗН.pdf
02 серпня 2024 17:06
Диплом Солуянов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
Переможець 65 500 401,42
UAH з ПДВ
05 серпня 2024 15:33

Документи

05 серпня 2024 15:33
Довідка НАЗК
05 серпня 2024 15:32
Електронний підпис
05 серпня 2024 15:32
Протокол 277.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2024 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
65 500 401,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2024 15:33
Довідка НАЗК
05 серпня 2024 15:32
Електронний підпис
05 серпня 2024 15:32
Протокол 277.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2024 15:39
Повідомлення про внесення змін до договору № 460 від 12.08.2024.pdf зміни до договору
29 серпня 2024 15:39
ДУ № 1 від 28.08.2024 до договору № 460 від 12.08.2024.pdf зміни до договору
29 серпня 2024 15:39
Електронний підпис укладений
12 серпня 2024 08:40
Договір № 460 від 12.08.2024.pdf укладений
12 серпня 2024 08:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML