Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Водограй"(Чернівецька обл.) Національної поліції України" |
Код ЄДРПОУ: | 41358906 |
Місцезнаходження: | 59020, Україна , Чернівецька обл., Банилів-Підгірний, Головна,341 |
Контактна особа: |
Курилюк Тетяна Зіновіївна +380980679060 dydzovodogray@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
19 липня 2024 15:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2024 15:00 |
Обгрунтування підстави.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-05-000008 ● 4bf7a3115898456d99493abd40059ef4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2024 12:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.09.2024 № 29-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 05.08.2024 №003100-18/9562-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 05.09.2024.
в.о Начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.09.2024 №29-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-19-007761-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-09 10:02:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-19-007761-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, які підтверджують виникнення додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт) не передбачених основним договором, та на підставі яких внесені зміни та доповнення до проєкту будівництва «Капітальний ремонт будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області», в частині включення додаткових обсягів робіт, а також укладений основний договір з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-16 12:01:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-19-007761-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, які підтверджують виникнення додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт) не передбачених основним договором, та на підставі яких внесені зміни та доповнення до проєкту будівництва «Капітальний ремонт будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області», в частині включення додаткових обсягів робіт, а також укладений основний договір з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Ризики, що спрацювали
sas24-3-14-2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Будторгінвест" #04854874 |
Переможець |
22 920 366,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2024 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2024 15:54
|
дод. угода 1.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2024 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2024 17:32
|
протокол 20.pdf | зміни до договору |
22 липня 2024 16:38
|
Договір | зміни до договору |
22 липня 2024 16:38
|
Договірна ціна 2024-2026.pdf | зміни до договору |
22 липня 2024 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Завантаження Договірної ціни на 2024-2026рр. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пунк 3.1 викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області» | 1 |
22 920 366,00
UAH з ПДВ
|