Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Ілинич Михайло Петрович +380988907963 sv.tender106@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2024 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 12:02 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 12:02 |
Очікувана вартість: | 131 761 025,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 658 805,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції 658000,00 грн., (шістсот п’ятдесят вісім тисяч гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Вказаний документ повинен надавати підтвердження чинності повноважень підписанта банку-гаранту протягом всього періоду дії забезпечення тендерної пропозиції. - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, банківська гарантія, що не відповідає умовам які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення відхиляються Замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 658000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2024 15:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2024 14:40 |
154 ТД Будівництво укриття К гімназія 154 ІІ зі змінами.docx | |
30 липня 2024 14:40 |
154 Додаток_4 Проєкт Договору зі змінами.docx | |
30 липня 2024 14:40 |
перелік змін Будівництво укриття гімназія 154 ІІ.docx | |
19 липня 2024 12:55 |
154 Додаток 1 Документи для учасника.docx | |
19 липня 2024 12:55 |
154 Додаток 2 Документи для переможця.docx | |
19 липня 2024 12:55 |
154 Додаток 3 частина І Обєми робіт.pdf | |
19 липня 2024 12:55 |
154 Додаток 3 частина ІІ Відомість ресурсів.pdf |
30 липня 2024 15:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 липня 2024 14:40 |
154 ТД Будівництво укриття К гімназія 154 ІІ зі змінами.docx
|
|||
30 липня 2024 14:40 |
154 Додаток_4 Проєкт Договору зі змінами.docx
|
|||
30 липня 2024 14:40 |
перелік змін Будівництво укриття гімназія 154 ІІ.docx
|
|||
19 липня 2024 12:55 |
154 Додаток 1 Документи для учасника.docx
|
|||
19 липня 2024 12:55 |
154 Додаток 2 Документи для переможця.docx
|
|||
19 липня 2024 12:55 |
154 Додаток 3 частина І Обєми робіт.pdf
|
|||
19 липня 2024 12:55 |
154 Додаток 3 частина ІІ Відомість ресурсів.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за запитання. Дана невідповідність виникла, внаслідок технічного збою.
Зміни до оголошення закупівлі, буде внесено відповідно до чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-08-000020 ● cc1a3c0bf6b948d09073d8417599a024
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2024 12:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.10.2024 № 257
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-07-19-005342-a 19.07.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-10 09:45:57
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Київської гімназії № 154 Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації на земельній ділянці за адресою: просп. Берестейський, 63 у Святошинському районі м. Києва, замовником якої є Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-19-005342-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-11 11:59:51
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2024-10-08-000020
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі щодо закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Київської гімназії №154 Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації на земельній ділянці за адресою: просп. Берестейський, 63 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)» за номером ID: (UA-2024-07-19-005342-a) та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до ринкових цін у місті Києві, з урахуванням технічних характеристик та технічного завдання щодо проведення робіт з будівництва укриття, відповідно до розробленої Проєктної документації реєстраційний номер PD01:6512-6149-9277-4152, Експертного звіту (позитивний) № V0108-24/ПРОЕКСП від 01.04.2024 р (сканкопія звіту надається), та в межах бюджетних призначень.
Технічні та якісні характеристики закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Київської гімназії №154 Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації на земельній ділянці за адресою: просп. Берестейський, 63 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)» за номером ID: (UA-2024-07-19-005342-a)» сформовано з урахуванням вимог чинного законодавства, державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт, відповідно до Проєктної документації реєстраційний номер PD01:6512-6149-9277-4152.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://svyatruo.org.ua/blog/2024/07/22/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-64/ (Обґрунтування Будівництво укриття К гімназія 154)
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-10-11 12:06:03
Пояснення з власної ініціативи
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі щодо закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Київської гімназії №154 Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації на земельній ділянці за адресою: просп. Берестейський, 63 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)» за номером ID: (UA-2024-07-19-005342-a) та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до ринкових цін у місті Києві, з урахуванням технічних характеристик та технічного завдання щодо проведення робіт з будівництва укриття, відповідно до розробленої Проєктної документації реєстраційний номер PD01:6512-6149-9277-4152, Експертного звіту (позитивний) № V0108-24/ПРОЕКСП від 01.04.2024 р (сканкопія звіту надається), та в межах бюджетних призначень.
Технічні та якісні характеристики закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Київської гімназії №154 Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації на земельній ділянці за адресою: просп. Берестейський, 63 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)» за номером ID: (UA-2024-07-19-005342-a)» сформовано з урахуванням вимог чинного законодавства, державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт, відповідно до Проєктної документації реєстраційний номер PD01:6512-6149-9277-4152.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://svyatruo.org.ua/blog/2024/07/22/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-64/ (Обґрунтування Будівництво укриття К гімназія 154)
- 572-24 Протокол відповідь на запит ДАСУ щодо Будівництва КГ 154.pdf
- 154 школа_експерт.звіт коригування .pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-24 18:07:03
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Прошу надати вичерпні пояснення, а також їх документальне підтвердження, щодо того, яким чином Замовником установлено відповідність запропонованого ТОВ «КВАДР ГРУПП» у кошторисних розрахунках монтажу дизель-генераторної установки – «Генератор - DE-44BDS DAREX ENERGY» вимогам Додатку 3 до тендерної документації, в частині відповідності даної установки, зокрема таким критеріям: 30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L, масою - 1,5 т, кількістю – 1 шт?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-29 20:52:25
Пояснення
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі щодо закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Київської гімназії №154 Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації на земельній ділянці за адресою: просп. Берестейський, 63 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)» за номером ID: (UA-2024-07-19-005342-a) та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Пунктом 3 розділу V ТД передбачено, зокрема, що у деяких випадках, технічне завдання Замовника може містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У такому разі будь-яке подібне посилання учаснику слід читати в розумінні виразу «або еквівалент».
Разом з цим, Замовником дійсно у технічних характеристиках предмету закупівлі, зокрема у файлі «154 Додаток 3 частина І Обєми робіт.pdf» (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) зазначено вимоги до генератора дизельного генератора а саме:
за позицією 850 Монтаж устаткування виду машин і механізмів на відкритій площадці, маса устаткування 1,5 т (Дизель-генераторна установка);
за позицією 1027 Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L
За позицією 936 частини ІІ додатку 3 ТД («Підсумкова відомість будівельних матеріалів, виробів, комплектів та устаткування») вимагалось від учасника «Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L».
Замовник, враховуючи необхідність виконання учасником встановлених до нього вимог у ТД, передбачив у ТД ряд умов, зокрема:
- підпунктом 1 пункту 3 розділу V ТД передбачено, що учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України;
- підпунктом 8 пункту 3 розділу V ТД передбачено, що учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в цій тендерній документації;
- пунктом 7 розділу ІІІ ТД передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції, зокрема, гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати роботи якісно в обсягах, кількості та терміни встановлені замовником, а також із обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної конструкції, відповідатимуть вимогам проекту та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва;
- у примітках до додатку 3 ТД передбачено, що: матеріали та комплектуючі вироби, конструкції та системи, що застосовуватимуся учасником для виконання робіт, обладнання, що підлягає встановленню, повинно бути новим, тобто таким, що раніше не використовувалося і повинно повністю відповідати вимогам щодо його якості, а також усім технічним вимогам/державним стандартам, та мають відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість та безпечність, висновки про дозвіл їх використання, про що учасник повинен письмово підтвердити у довільній формі;
- тощо.
За наявною у складі ТП ТОВ «КВАДР ГРУПП» інформацією (зокрема, у файлі «кошторис KV4-120-237», вказаний учасник запропонував дизель-генераторну установку «Генератор - DE-44BDS DAREX ENERGY».
Запропонована модель генератора, у базовій комплектації, має кращі основні технічні характеристики як ті, що містяться у тендерній документації, а саме: Потужність 40 кВА (кращий показник, відповідає вимогам), 380В, 3 фази (відповідає вимогам), у кожусі з шафою АВР (відповідає вимогам), маса 1,1 т., що не перевищує маси зазначеної у технічних вимогах тендерної документації.
Відповідно до відомостей зазначених на сайті виробника (DAREX ЕNERGY https://darex.com.ua/), виробник гарантує комплектацію дизель генераторів на вибір Замовника товару, а також повну передпродажну підготовку з адаптацією до об`єкту (https://darex.com.ua/index.php?route=product/product&product_id=454). Зважаючи на заявлені виробником DAREX ЕNERGY зразки адаптації електростанцій до умов експлуатації, не викликає сумнівів можливість комплектації електростанції з характеристиками, що відповідають технічним вимогам тендерної документації, а саме наявність бака 500 л..
При цьому, у складі ТП ТОВ «КВАДР ГРУПП» у файлі «гарантійний лист технічна» міститься документ від 09.08.2024 № 91, в якому зазначено наступне:
«ТОВ «КВАДР ГРУПП» (надалі – учасник) гарантує та підтверджує, що матеріали та комплектуючі вироби, конструкції та системи, що застосовуватимуся учасником для виконання робіт, обладнання, що підлягає встановленню, є новим, тобто таким, що раніше не використовувалося і повністю відповідає вимогам щодо його якості, а також усім технічним вимогам/державним стандартам, та мають відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість та безпечність, висновки про дозвіл їх використання».
Також ТОВ «КВАДР ГРУПП» документом від 10.08.2024 № 2 поданим у складі його ТП у файлі «згода технічні», гарантувало наступне:
«ТОВ «КВАДР ГРУПП» повідомляє про відповідність своєї тендерної пропозиції усім технічним, якісним та кількісним умовам тендерної документації та додатків до неї».
За наявних обставин, враховуючи викладені вище норми законодавства, відповідні умови ТД, а також, надані учасником ТОВ «КВАДР ГРУПП» гарантії (у тому числі, що заявлені ним згідно з вищевказаними документами, поданими у складі ТП), Замовником було прийняте єдине, допустиме як законне, рішення щодо визнання ТП ТОВ «КВАДР ГРУПП» такою, що відповідає вимогам ТД, у тому числі, в частині належного надання вказаним учасником інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції такого учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно з вимогами ТД.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-19-005342-a Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації опрацювало висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-19-005342-a, затверджений першим заступником начальника Північного офісу Держаудитслужби Сомик О.С. 01.11.2024 (далі – Висновок) та керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає аргументовані заперечення до нього. У пункті 1 Розділу ІІ «Констатуюча частина» Висновку зазначається: «Так, аналізом інформації, оприлюдненої у відкритих джерелах, у тому числі на офіційному вебсайті виробника дизельгенераторної установки – «Генератор - DE-44BDS DAREX ENERGY», установлено відмінність технічних характеристик Генератора DE-44BDS DAREX ENERGY від установлених Замовником конкретних вимог, а саме: - Об’єм паливного баку – 180 л; - Номінальна напруга – 400 В; - Номінальна потужність 32 кВт.» Варто відмітити, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Частиною п’ятою статті 8 Закону визначено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Окрім того відповідно до частини другої статті 8 Закону для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Отже, Законом не передбачено можливість/право органу державного фінансового контролю під час проведення моніторингу використовувати іншу інформацію, зокрема із сайтів, окрім визначеної в частині другій та п’ятій статті 8 Закону. З огляду на зазначене, такі дії посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, можуть свідчити не лише про перевищення службових повноважень, а й про порушення порядку здійснення моніторингу процедури закупівлі, визначеного Законом. Також у пункті 1 Розділу ІІ «Констатуюча частина» Висновку зазначається: «Слід зазначити, що Замовником не надано документального підтвердження можливості виробником (DAREX ЕNERGY) зміни базової комплектації зазначеного вище устаткування у відповідності до конкретних вимог Замовника, у тому числі, щодо суттєвої зміни об’єму паливного баку (із 180 л на 500 л, що, у тому числі, може вплинути на зміну вартості такого устаткування), що спростовує безпідставні (адже сформовані виключно «на основі інформації із сайту виробника») Замовником твердження про «відсутність сумнівів щодо можливості комплектації електростанції з характеристиками, що відповідають технічним вимогам тендерної документації, а саме наявність бака 500 л». Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так в частині другій статті 22 Закону наведено вичерпний перелік вимог які обов’язково має містити тендерна документація, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Поряд з цим, Законом та Особливостями не визначено чіткого переліку документів, які повинен вимагати замовник від учасників процедури закупівлі у тому числі для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. А отже, обов’язок надання того чи іншого документу учасниками процедури закупівлі (в тому числі й в частині складання відповідних документів та відображення інформації в них) установлюється Замовником самостійно. Так за позицією 936 частини ІІ додатку 3 до тендерної документації («Підсумкова відомість будівельних матеріалів, виробів, комплектів та устаткування») передбачалось установлення «Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L». Також у пункті 3 розділу V тендерної документації передбачено, зокрема, що у деяких випадках, технічне завдання Замовника може містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У такому разі будь-яке подібне посилання учаснику слід читати в розумінні виразу «або еквівалент». Для підтвердження відповідності запропонованого учасником обладнання у тендерній документації серед іншого, зокрема, було передбачено наступні вимоги: - учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції, зокрема, гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати роботи якісно в обсягах, кількості та терміни встановлені замовником, а також із обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної конструкції, відповідатимуть вимогам проекту та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва (пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації); - матеріали та комплектуючі вироби, конструкції та системи, що застосовуватимуся учасником для виконання робіт, обладнання, що підлягає встановленню, повинно бути новим, тобто таким, що раніше не використовувалося і повинно повністю відповідати вимогам щодо його якості, а також усім технічним вимогам/державним стандартам, та мають відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість та безпечність, висновки про дозвіл їх використання, про що учасник повинен письмово підтвердити у довільній формі. Звертаємо Вашу увагу, що додаток 3 до тендерної документації, так само як і тендерна документація в цілому не містили вимог до учасника стосовно надання ними саме документально підтвердження відповідності запропонованого в кошторисних розрахунках монтажу дизель-генераторної установки – «Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L» (або еквівалента) вимогам Додатку 3 до тендерної документації, у тому числі, в частині відповідності даної установки, зокрема таким критеріям: 30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L, масою - 1,5 т. Також зауважуємо, що тендерна документація не містила вимог стосовно того, що, якщо учасник пропонує еквівалент за позицією «Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L», то він має надати документи, що підтверджують еквівалентність запропонованої ним дизель-генераторної установки тій дизель-генераторній установці, яка зазначена Замовником за позицією 936 частини ІІ додатку 3 до тендерної документації («Підсумкова відомість будівельних матеріалів, виробів, комплектів та устаткування»). Крім того, тендерна документація, так само як і законодавство України у сфері публічних закупівель не містять визначення терміну «еквівалент», що стосується норми Закону України «Про публічні закупівлі», визначеної у абзаці другому частини третьої статті 23 Закону. Виходячи із наведених у тендерній документації вимог, твердження органу державного фінансового контролю, що Замовником не надано документального підтвердження можливості виробником (DAREX ЕNERGY) зміни базової комплектації зазначеного вище устаткування у відповідності до конкретних вимог Замовника, є необґрунтованим, оскільки вимоги тендерної документації не передбачали необхідність надання учасниками закупівлі у складі тендерної документації документального підтвердження технічних характеристик запропонованої дизель-генераторної установки, а законодавство у сфері закупівель не містить обов’язку для Замовників перевіряти достовірність наданої учасниками інформації. Також у пункті 1 Розділу ІІ «Констатуюча частина» Висновку зазначається: «Враховуючи викладене, Замовником підтверджено виявлену невідповідність наданих ТОВ «КВАДР ГРУПП» у складі тендерної пропозиції кошторисних розрахунків вимогам Додатку 3 до ТД, а саме через відсутність у кошторисних розрахунках Переможця відомостей щодо технічних характеристик запропонованого устаткування, невідповідність базової комплектації конкретним вимогам технічної документації Замовника, а також через відсутність документального підтвердження можливості зміни такого базового комплектування Генератора - DE-44BDS DAREX ENERGY до заявлених Замовником технічних характеристик. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене вище, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «КВАДР ГРУПП», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з ним договір від 02.10.2024 № 952 вартістю 127 402 842,64 гривень.» Звертаємо Вашу увагу, що у тендерній пропозиції ТОВ «КВАДР ГРУПП» надано всі документи у відповідності до вимог тендерної документації. Серед іншого, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КВАДР ГРУПП» у файлі «гарантійний лист технічна» міститься документ від 09.08.2024 № 91, в якому зазначено наступне: «ТОВ «КВАДР ГРУПП» (надалі – учасник) гарантує та підтверджує, що матеріали та комплектуючі вироби, конструкції та системи, що застосовуватимуся учасником для виконання робіт, обладнання, що підлягає встановленню, є новим, тобто таким, що раніше не використовувалося і повністю відповідає вимогам щодо його якості, а також усім технічним вимогам/державним стандартам, та мають відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість та безпечність, висновки про дозвіл їх використання». Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «КВАДР ГРУПП» надано документ від 10.08.2024 № 2 (файлі «згода технічні») в якому зазначено: «ТОВ «КВАДР ГРУПП» повідомляє про відповідність своєї тендерної пропозиції усім технічним, якісним та кількісним умовам тендерної документації та додатків до неї». За наявних обставин, враховуючи викладені вище норми законодавства, відповідні умови тендерної документації, а також, надані учасником ТОВ «КВАДР ГРУПП» гарантії (у тому числі, що заявлені ним згідно з вищевказаними документами, поданими у складі тендерної пропозиції), Замовником було прийняте єдине, допустиме як законне, рішення щодо визнання тендерної пропозиції ТОВ «КВАДР ГРУПП» такою, що відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі, в частині належного надання вказаним учасником інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції такого учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно з вимогами тендерної документації. Таким чином припущення, зазначені у висновку про результати моніторингу щодо використання переможцем торгів саме базового комплектування генератора, а також невідповідності Генератора DE-44BDS DAREX ENERGY вимогам Замовника абсолютно не обґрунтовані та не містять документального підтвердження. Більше того Замовник не допустив би переможця торгів до виконання договору або зупинив би роботи, у разі недотримання ТОВ «КВАДР ГРУПП» вимог встановлених Замовником. Також, повідомляємо, що Замовник листом від 06.11.2024 №107-37-2894 звернувся до виробника товару, а саме DAREX ЕNERGY, який повідомив, що компанія забезпечує комплектацію дизель-генераторів на вибір покупця товару, зокрема, дизель-генераторна установка DE-44BDS DAREX ENERGY забезпечує характеристику 30кВА, має виконання в кожусі, має комплектацію баком на 500 л, забезпечує характеристику 380В, 3 фази, комплектується шафою АВР, вага не перевищує 1,5т. (копія листа-відповіді від 07.11.2024 №236 додається). Водночас, з метою вирішення питання, зазначеного у висновку щодо відповідності генератора вимогам Замовника, до договору від 01.10.2024 № 952 внесено зміни додатковою угодою від 07.11.2024 № 1, якою деталізовано конкретні технічні характеристики дизель-генераторної установки.
2024-11-08 15:47:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КВАДР ГРУПП», установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.)
Оскарження в суді
Опис: | 14.11.2024 Замовником подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-19-005342-a «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Київської гімназії №154 Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації на земельній ділянці за адресою: просп. Берестейський, 63 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)» до Київського адміністративного суду. |
Дата публікації: | 15 листопада 2024 |
Документи:
15 листопада 2024 13:10
|
Електронний підпис |
15 листопада 2024 13:08
|
Судовий збір адмін суд.pdf |
15 листопада 2024 13:08
|
Опис документів у суд.pdf |
15 листопада 2024 13:08
|
Адмін. позов на рішення ДАСУ.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2024 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" |
121 241 528,00
UAH з ПДВ
|
121 241 528,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВАДР ГРУПП" |
127 402 842,64
UAH з ПДВ
|
127 402 842,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" #34531842 |
Відхилено |
121 241 528,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2024 14:38
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВАДР ГРУПП" #38894435 |
Переможець |
127 402 842,64
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2024 10:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2024 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2024 15:24
|
Додаткова угода 1 Договору 952 від 07_11_2024.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2024 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2024 14:34
|
Д 952 ч4 о.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 14:32
|
Д 952 ч3 о.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 14:32
|
Д 952 ч2 о.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 14:32
|
Д 952 ч1 о.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 14:32
|
Договір 952.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 14:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у пункті 59 Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-013 та в пункті 979 Підсумкової відомості ресурсів після слів «DE-44BDS DAREX ENERGY» додати вислів «30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L» |
Номер договору про закупівлю: | 952 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |