Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чорнобаївської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43922249 |
Місцезнаходження: | 19901, Україна , Черкаська обл., Золотоніський район, селище міського типу Чорнобай, вул.Центральна, будинок 154 |
Контактна особа: |
Неля Цибра +380473922151 chorvo1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2024 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 434 733,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 173,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Протягом 7 (семи) календарних днів з моменту набрання чинності цим Договором Лізингоодержувач перераховує на рахунок Лізингодавця перший лізинговий платіж в частині відшкодування вартості Предмета лізингу в розмірі 20 відсотків його вартості (включаючи ПДВ). | Аванс | 7 | Календарні | 20 |
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. З моменту підписання Акту Лізингоодержувач сплачує Лізингодавцю лізингові платежі, що включають: -відшкодування вартості Предмета лізингу рівними частками за весь термін лізингу від невідшкодованої першим лізинговим платежем вартості Предмета лізингу; -комісію за організацію лізингової операції в розмірі __ (_____) відсотків (без ПДВ) від вартості Предмету лізингу відповідно до законодавства України щодо оподаткування податком на додану вартість, яка сплачується одночасно із сплатою другого, третього та четвертого лізингового платежу в частині відшкодування вартості Предмета лізингу та комісії за супроводження Договору згідно з Графіком сплати лізингових платежів, що є додатком №3. -комісію за супроводження договору в розмірі ___ (__________) відсотків річних (без ПДВ) від невідшкодованої першим лізинговим платежем та наступними лізинговими платежами вартості Предмета лізингу, відповідно до законодавства України щодо оподаткування податком на додану вартість. Якщо з дня отримання повідомлення про готовність передати Предмет лізингу, надісланого Лізингодавцем відповідно до п. 3.4.1. Договору, Лізингоодержувач відмовляється від його отримання, Лізингоодержувач зобов’язаний сплачувати лізингові платежі, визначені у п. 4.2. Договору, починаючи з 6-го календарного дня отримання від Лізингодавця повідомлення про готовність передати Предмет лізингу та сплачуються щомісячно. | Пiсляоплата | 6 | Календарні | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2024 12:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2024 12:15 |
ТД лізинг автобус.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-27-000007 ● 32d305b3b0f24bb6a412f8db6b83a687
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2024 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.09.2024 № 32-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 16.09.2024 №003100-18/11483-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 27.09.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
27.09.2024 №32-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-19-004620-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-02 15:57:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі банківські послуги (послуги з фінансового лізингу на придбання автобуса спеціалізованого шкільного АТАМАN D093S2), код за ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-19-004620-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації не враховано зміни щодо абзацу десятого пункту 28 Особливостей №1178, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 р. №782 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-07 16:59:23
ПОЯСНЕННЯ
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначено у відповідності до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби Замовника. Розрахунок очікуваної вартості послуги фінансового лізингу на придбання автобуса спеціалізованого шкільного ATAMAN D093S2 у сумі 4 434 733,33 грн. з урахуванням ПДВ сформований на підставі інформації про ціни зазначеного товару та розрахунку вартості послуг фінансового лізингу, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції та надавачів послуг фінансового лізингу:
- https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/avtobus-shklniy-ataman-d093s2-shkolnyy-IDCyhW3.html ;
-autoline.ua/-/prodazh/shkilni-avtobusi/ataman/D093S2--08121215193703808400?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=ua-autoline-PM-СТО&utm_content=21005917424-&utm_term=&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIzZfd76ryiAMVbmNBAh0tXyOvEAMYAyAAEgK2TPD_BwE
- https://mgtrans.ua/ataman-d093s201
- https://www.pfbcredit.com.ua/lizynhovyi-kalkuliator
Щодо другого питання:
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником оприлюднено на веб-сайті Чорнобаївської селищної ради: https://chornobay-rada.gov.ua/news/1724748050 .
Щодо третього питання:
3. Чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації не враховано зміни щодо абзацу десятого пункту 28 Особливостей №1178, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 р. №782 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
Тендерна документація містить вимоги, передбачені абз.10 пункту 28 Особливостей №1178 щодо переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлені як окремі додатки до тендерної документації:
- перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей (додаток 1 до тендерної документації);
- Перелік документів (та/або інформації), які учасники подають в тендерній пропозиції (додаток 4 до тендерної документації).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-03 16:44:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі банківські послуги (послуги з фінансового лізингу на придбання автобуса спеціалізованого шкільного АТАМАN D093S2), код за ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-19-004620-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Поясніть, чому тендерна документація сформована без врахування змін та доповнень до Особливостей №1178 щодо абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 цих особливостей, внесених Постановою КМУ від 09.02.2024 № 131?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-07 17:00:18
Пояснення
Поясніть, чому тендерна документація сформована без врахування змін та доповнень до Особливостей №1178 щодо абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 цих особливостей, внесених Постановою КМУ від 09.02.2024 № 131?
Уповноважена особа з публічних закупівель у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства України та дотримується принципу недопущення загрози національним інтересам та безпеки. В межах своїх повноважень здійснює перевірку можливих чи потенційних учасників закупівлі на предмет відношення їх до терористичних угрупувань та/або держав, які будь-яким чином надають підтримку державі-агресору та/або здійснюють фінансування тероризму, але при цьому допущено помилку в опублікованій редакції тендерної документації, яка готувалась до внесення змін від 09.02.2024 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-04 12:15:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі банківські послуги (послуги з фінансового лізингу на придбання автобуса спеціалізованого шкільного АТАМАN D093S2), код за ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-19-004620-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Прошу Вас надати посилання на файл у тендерній пропозиції учасника Державне публічне акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Украгролізинг»», щодо підтвердження даним учасником вимоги Замовника відповідно до пункту 2 Додатку №2 до тендерної документації, щодо надання довідки у довільній формі, де зазначено найменування виробника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-07 17:01:06
Пояснення
Прошу Вас надати посилання на файл у тендерній пропозиції учасника Державне публічне акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Украгролізинг»», щодо підтвердження даним учасником вимоги Замовника відповідно до пункту 2 Додатку №2 до тендерної документації, щодо надання довідки у довільній формі, де зазначено найменування виробника.
Згідно п.2 Додатку 2 до тендерної документації учасник закупівлі для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі, повинен надати скан-копію сертифікату затвердження типу, виданий органом затвердження типу, або скан-копія сертифікату відповідності, виданий органом сертифікації відповідної галузі на предмет закупівлі. У разі відсутності зазначених сертифікатів учасник може надати скан-копію декларації про відповідність, звіреної мокрою печаткою та засвідченої підписом уповноваженої особи, відповідальної за достовірність наданої інформації; скан-копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
На виконання вказаної вимоги учасником в складі тендерної пропозиції подано скан-копію сертифіката відповідності завершеного колісного транспортного засобу, виданого ДП Укрметрдтестстандарт, та довідку про постачальника.
https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/52247486
https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F80bb6f158f604548bc95bba07e5f7fc1%3FSignature%3D64a%252BYnH%252BZn%252BkD5Bf7JeSzf%252BXg3SZqP9sS4A6zjjX37U731PI0fAyr%252Fxt40TTQ4Ifky6aplvWcseyF%252BUH8tZhDw%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=zkkdoqta&h=NyI7EpcxOboz4tYabAHIhw&m=application%2Fpdf
https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2Fe9624d0c21fb4d689ec4f7c44a7dafcd%3FSignature%3DjG%252FPZNYq%252F%252FR239aTRMIUCkstuNvlxJlHsUi0Be1fBinx6konsVcPd8I34P%252FtA1a4y4w4v649LNl0cMbcm49iDA%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=gtzhensb&h=2-8lUofK_o9omrluJw8pyg&m=application%2Fpdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Державне публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна компанія "Украгролізинг" |
4 434 733,33
UAH з ПДВ
|
4 434 733,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Державне публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна компанія "Украгролізинг" #30401456 |
Переможець |
4 434 733,33
UAH з ПДВ
|
29 липня 2024 15:08
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 29 липня 2024 15:08
Учасник | Пропозиція | Документи |
Державне публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна компанія "Украгролізинг" #30401456 |
4 434 733,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2024 14:40
|
№23241лізинг.pdf | укладений |
08 серпня 2024 14:28
|
№23241лізинг.pdf | укладений |
08 серпня 2024 11:45
|