Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Ремонт (реставраційний) системи протипожежного захисту корпусу літ. "Г" з влаштуванням автоматичної пожежної насосної станції, який є частиною КНП "Міська клінічна лікарня №1" Одеської міської ради, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська,32»
Очікувана вартість
9 846 400,00 UAH
UA-2024-07-19-004175-a ● eb18ff6518054194b134e3b6a59f5925
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Висоцький Юрій Анатолійович 380487407280 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2024 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 9 846 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 232,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Форму Гарантії забезпечення пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Форма). Замовник вимагає надання Гарантії згідно з Формою. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 40 000,00 грн. (сорок тисяч грн. 00 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 40 000,00 грн. (сорок тисяч грн. 00 коп.) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління капітального будівництва Одеської міської ради код ЄДРПОУ: 04056902 р/р: UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління капітального будівництва Одеської міської ради відкритий у ГУДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 04056902, МФО 820172, р/р UA308201720355129034022034555, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 0,5 відсотка від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом п’яти банківських днів у наступних випадках: Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Ремонт (реставраційний) системи протипожежного захисту корпусу літ. "Г" з влаштуванням автоматичної пожежної насосної станції, який є частиною КНП "Міська клінічна лікарня №1" Одеської міської ради, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська,32»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. М’ясоєдовська,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2024 12:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2024 12:03 |
М'ясоєдовська, 32 Г 20.08.docx | |
20 серпня 2024 11:27 |
перелік змін 20.08.docx | |
20 серпня 2024 11:24 |
38Т ТД зміни 20.08..docx |
20 серпня 2024 12:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 серпня 2024 12:03 |
М'ясоєдовська, 32 Г 20.08.docx
|
||||||
20 серпня 2024 11:27 |
перелік змін 20.08.docx
|
||||||
20 серпня 2024 11:24 |
38Т ТД зміни 20.08..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо проектної документації
Дата подання: 23 липня 2024 08:43
Дата відповіді: 25 липня 2024 16:18
Добрий день! Шановний Замовнику, відповідно до пункту 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів) виконується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Разом з тим, Ви вже порушуєте вимоги Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме: п. 5.1, яким передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію, не оприлюднивши відомість ресурсів без цін або затверджену проектну документацію. Відповідно, адекватно скласти кошторис пропозиції практично неможливо. Яким чином, наприклад, обирати трубопроводи для проводів діаметром саме до 32 мм, адже це можуть бути трубопроводи діаметром і 25 мм, і 30 мм тощо, що може не відповідати проекту. Учасники не повинні здогадуватись які саме будівельні матеріали, необхідно використовувати для виконання робіт на об’єкті. За наданих Вами технічним завданням практично неможливо скласти кошторисну документацію, щоб повністю відповідати вимогам технічного завдання.
Просимо Вас оприлюднити відомість ресурсів або затверджену проектну документацію для дотримання вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні умови по предмету закупівлі: «Ремонт (реставраційний) системи протипожежного захисту корпусу літ. "Г" з влаштуванням автоматичної пожежної наносної станції, який є частиною КНП "Міська клінічна лікарня №1" Одеської міської ради, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська,32», містять вичерпну інформацію про необхідні технічні та функціональні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
щодо обстеження об’єкту
Дата подання: 23 липня 2024 08:44
Дата відповіді: 25 липня 2024 16:19
Добрий день! Відповідно до пункту 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається здійснити обстеження об’єкту в період уточнень та подати в складі пропозиції довідку про огляд об’єкту за підписом Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об’єкта.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних Учасників, адже участь в процедурі закупівлі зможуть взяти ті Учасники, яким замовник підпише довідку про огляд.
Огляд об’єкту Учасником прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник без ідентифікації особи мають право на електронне спілкування лише на веб – порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням паперових документів. Це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме – на власний розсуд підписати довідку про огляд одному та відмовитись підписати акт огляду на документах інших Учасників, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому Учаснику обстежити об’єкт.
За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Замовник підпише довідку про огляд об’єкта, а також надасть можливість обстежити об’єкт, та які зможуть надати такий акт огляду в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до всіх Учасників.
Дана вимога визнана дискримінаційною Антимонопольним комітетом України такими рішеннями: рішення № 9329-р/пк-пз від 26.06.2023 року, рішення № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року та рішення № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником передбачена вимога, щодо надання акту огляду об’єкту, саме для детельного ознайомлення з об’єктом. Та недопущення помилок, при складані договірної ціни.
так як під час огляду підрядник детально ознайомлюється з об’єктом
так як під час огляду підрядник детально ознайомлюється з об’єктом
щодо аналогічного договору
Дата подання: 23 липня 2024 08:45
Дата відповіді: 25 липня 2024 16:21
Шановний Замовнику, пунктом 3 Додатком № 1 до тендерної документації встановлено, що аналогічним вважається виконаний/завершений договір на виконання робіт з реставрації або ремонтно – реставраційних робіт.
Дана вимога тендерної документації є дискримінаційною для нас, оскільки ми не маємо саме такого аналогічного договору, як вимагається тендерною документацією. Ми маємо аналогічний договір на виконання робіт з будівництва системи пожежної сигналізації, а також на виконання робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації, що повністю відповідає встановленому предмету закупівлі та є аналогічними за видами робіт, технологією їх виконання.
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам надавати в якості аналогічного договору договір виконаний/завершений на виконання робіт з будівництва, або капітального ремонту,або з реставрації, або ремонтно – реставраційних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналогічним вважається виконаний/завершений договір на виконання робіт з реставрації або ремонтно – реставраційних робіт
Чергові зміни до Постанови 1178
Дата подання: 23 липня 2024 19:56
Дата відповіді: 25 липня 2024 16:23
Шановний Замовник!
В попередній редакції пункт 28 Особливостей передбачав: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.» Наразі, Постановою №782 передбачено наступні зміни: «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації».
Звертаємо увагу: у разі відсутності документів та/або інформація, що не передбачені зазначеними вище додатками до ТД, відсутні — це не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до нововведень щодо пункту 44 Особливостей.
Таким чином, якщо якийсь із документів та/або інформації не передбачено Додатком — відхилення щодо ненадання документа у складі пропозиції — не може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції.
В тендерній документації зазначені зміни не були враховані.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Буде внесено зміни
Відгук
Дата подання: 26 липня 2024 17:30
Дата відповіді: 29 липня 2024 16:08
Вимога: відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.
Зазначаємо, що вимога щодо того, що відгук повинен бути датований не раніше оголошення про проведення даної закупівлі є дискримінаційною, оскільки отримати відгук є доволі складним процесом, оскільки в Замовника, у якого виконувалися аналогічні роботи, може бути зміна керівництва і новий керівник не зможе підтвердити виконання робіт за договором, або Замовник може знаходитись на стадії ліквідації чи банкрутства. Крім того зазначаємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимог чи обмежень щодо дати або періоду надання відгуків до аналогічних договорів. Додатково повідомляємо, що є рішення АМКУ № 28458-р/пк-пз від 28.12.2021 року щодо даного питання. Просимо видалити дану виогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо надання відгуку від замовника (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі ), вимагається саме для підтвердження якості виконання робіт в реальному часі.
помилка у назві
Дата подання: 26 липня 2024 23:24
Дата відповіді: 29 липня 2024 15:54
Вітаємо!
Замовником допущено помилку у назві закупівлі, а саме - «Ремонт (реставраційний) системи протипожежного захисту корпусу літ. "Г" з влаштуванням автоматичної пожежної наНосної станції....
Питання: у тендерній пропозиції чи можемо вірно писати Насосну станцію, чи треба все ж таки чітко як в закупівлі вказувати?
Було б доречно Замовнику внести зміни та виправити помилку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Буде внесено зміни.
Розрахунок цінових пропозицій
Дата подання: 31 липня 2024 00:42
Дата відповіді: 02 серпня 2024 15:24
Шановний Замовнику!
Вами зазначено у основному тексті ТД, що Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
При цьому Вами не наданий перелік ресурсів/відомість ресурсів для проведення таких розрахунків, а вказаний лише обсяг робіт.
Уточнення:
Чи вірно розуміти, що всі матеріали-обладнання-тощо буде надано замовником виконавцю окремо и виконавець не включає вартість їх у свою цінову пропозицію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні умови по предмету закупівлі: «Ремонт (реставраційний) системи протипожежного захисту корпусу літ. "Г" з влаштуванням автоматичної пожежної насосної станції, який є частиною КНП "Міська клінічна лікарня №1" Одеської міської ради, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська,32», містять вичерпну інформацію про необхідні технічні та функціональні характеристики предмета закупівлі відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
оформлення цінової пропозиції
Дата подання: 31 липня 2024 00:52
Дата відповіді: 02 серпня 2024 15:22
Шановний Замовнику!
Вами зазначено у основному тексті ТД, що Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
При цьому Вами не наданий перелік ресурсів/відомість ресурсів для проведення таких розрахунків, а вказаний лише обсяг робіт.
Також, Додаток № 9 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі", який відповідно до чинного законодавства містить ВИЧЕРПНИЙ перелік документів, що надається учасником у складі пропозиції до закупівлі - зазначається необхідність надати:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, БЕЗ зазначення вартості окремих складових робіт(у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)).
Уточнення:
1. Чи вірно ми розуміємо, що при відсутності зазначення вартості окремих складових робіт, а також за відсутності інших вимог до складання розрахунків та надання кошторисних - учаснику НЕ ПОТРІБНО надавати додатково кошториси до цінової пропозиції, і заповнити потрібно лише саму форму цінова пропозиція із зазначенням загальної вартості робіт?
2. чи вірно розуміємо, що при обранні перемежця закупівлі - потрібно надати в якості кошторисних розрахунків Замовнику на підписання з проектом договору тільки договірну ціну?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник, тендерна пропозиція якого рішенням Замовника визначена переможцем процедури закупівлі, зобов’язаний протягом чотирьох днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» скановані копії заповнених та підписаних тендерних форм «Пропозиція» (Додаток № 4 до тендерної документації), договірну ціну у форматі, який наведений у додатку 30 (п. 5.2.) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
Акт огляду
Дата подання: 31 липня 2024 01:19
Дата відповіді: 02 серпня 2024 15:21
Відповідно до пункту 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається здійснити обстеження об’єкту в період уточнень та подати в складі пропозиції довідку про огляд об’єкту за підписом Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об’єкта.
Уточнення:
Хто саме є належним підписантом акту огляду об'єкта з боку замовника? адже об'єкт знаходиться у володінні Міської лікарні №1 і на тій території відсутні представники замовника, оскільки вони безпосередньо знаходяться за іншою адресою (вул. комітетська). Яким чином оформлювати акт огляду та у якої особи підписувати для визнання його відповідним вимогам ТД?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником передбачена вимога, щодо надання акту огляду об’єкту, саме для детельного ознайомлення з об’єктом. Та недопущення помилок, при складані договірної ціни. так як під час огляду підрядник детально ознайомлюється з об’єктом.
Представник Замовника.
Представник Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-07-19-004175-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Код ЄДРПОУ:41397479
Дата подання: 31 липня 2024 15:57
Дата подання: 31 липня 2024 15:57
Скарга
Скарга
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника по процедурі закупівлі «Ремонт (реставраційний) системи протипожежного захисту корпусу літ. "Г" з влаштуванням автоматичної пожежної насосної станції, який є частиною КНП "Міська клінічна лікарня №1" Одеської міської ради, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська,32»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2024 15:32
рішення від 02.08.2024 № 13184.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2024 15:32
рішення від 08.08.2024 № 13520.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2024 16:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2024 № 13619.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2024 11:50
рішення від 12.08.2024 № 13619.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2024 14:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни
Дата виконання рішення замовником: 20 серпня 2024 12:06
Номер скарги: UA-2024-07-19-004175-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД", Код ЄДРПОУ:44582390
Дата подання: 01 серпня 2024 20:07
Дата подання: 01 серпня 2024 20:07
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 серпня 2024 15:12
Рішення від 05.08.2024 № 13225.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2024 15:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2024 № 13702.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2024 13:01
Рішення від 13.08.2024 № 13702.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2024 11:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни
Дата виконання рішення замовником: 20 серпня 2024 12:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2024 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
7 906 072,42
UAH з ПДВ
|
7 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОДСЕНД ЛТД" |
9 157 152,00
UAH з ПДВ
|
7 485 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СКАЙ ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
8 443 700,00
UAH з ПДВ
|
7 881 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД "РАД"" |
9 747 933,60
UAH з ПДВ
|
9 747 933,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Відхилено |
7 480 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 16:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 вересня 2024 16:14
|
ТОВ "МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОДСЕНД ЛТД" #20933722 |
Очікує рішення |
7 485 260,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 16:08
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2024 10:25 |
Кінець періоду оскарження: | 12 жовтня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 12 жовтня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі по предмету: «Ремонт (реставраційний) системи протипожежного захисту корпусу літ. "Г" з влаштуванням автоматичної пожежної наносної станції, який є частиною КНП "Міська клінічна лікарня №1" Одеської міської ради, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська,32», відмінити. |
Документи:
01 жовтня 2024 10:24
|
Електронний підпис |
01 жовтня 2024 10:23
|
Рішення 01.10.24.docx |