Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Івано-Франківській, Закарпатській, Чернівецькій, Тернопільській, Рівненській, Волинській та Львівській областях
Очікувана вартість
3 961 917,08 UAH
UA-2024-07-19-002242-a ● b744ddd3ec404bb7be2d7b004fd17ecd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43316386 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11 |
Контактна особа: |
Ємчук Катерина 380342552399 yemchuk_kateryna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2024 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2024 11:33 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2024 11:33 |
Очікувана вартість: | 3 961 917,08 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 809,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
148 штука
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
чи розглядаєте еквівалентні товари
Дата подання: 22 липня 2024 17:37
Дата відповіді: 23 липня 2024 10:40
Доброго дня. Прошу поясніть так ви розглядатимете еквівалентні БФП чи ні? У Вас в ТД двозначно вказані вимоги, а саме ви вказуєте: "Багатофункціональний пристрій LaserJet Pro 4103 fdn або еквівалент*" а потім одразу вказуєте: "Замовником зазначена конкретна модель, через те, що даний копіювальний апарат зарекомендував себе як надійний та довговічний пристрій, швидкий в роботі з високою якісттю друку. Можливість роботи з будь-яким типом паперу, наявність внутрішньої пам'яті, низький рівень шуму.". Прошу повідомити чи буде відхилена пропозиція учасника який запропонує еквівалентний БФП що відповідає вказаним вимогам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Замовником зазначено конкретна модель, через те, що даний копіювальний апарат зарекомендував себе як надійний та довговічний пристрій, швидкий в роботі з високою якістю друку. Можливість роботи з будь-яким типом паперу, наявність внутрішньої пам'яті, низький рівень шуму. Разом з тим, в Додатку 2 до Тендерної документації зазначено відповідні характеристики та вказано «або еквівалент». Крім того, зазначено «Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва (крім відомостей про наявні у замовника технології, засоби чи продукти) вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Таким чином, оцінювання тендерних пропозицій буде здійснюватися відповідно до умов тендерної документації.
Дуплекс
Дата подання: 22 липня 2024 17:39
Дата відповіді: 23 липня 2024 10:42
Прошу уточніть, дуплекс потрібен лише на друк? (двосторонній друк) чи дуплекс потрібен на сканування також? (двостороннє сканування)
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником визначено предмет закупівлі разом із інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики, зазначені у Додатку 2 Тендерної документації. Таблиця 2 даного Додатку містить характеристику (вимогу) - Дуплекс – Так. Крім того, звертаємо вашу увагу, що технічний опис багатофункціонального пристрою LaserJet Pro 4103 fdn, з яким можна ознайомитись на офіційному сайті за посиланням https://www.hp.com/ua-uk/products/printers/product-details/product-specifications/38347999, містить опис: Дуплексне сканування – ТАК. Отже, технічна характеристика (вимога) «Дуплекс», зазначена у Таблиці 2 Додатку 2 Тендерної документації, стосується як друку, так і сканування.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-07-19-002242-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП КОСТЕНКО ІРИНА ВАЛЕНТИНІВНА, Код ЄДРПОУ:2990707462
Дата подання: 23 липня 2024 22:01
Дата подання: 23 липня 2024 22:01
Оскарження дискримінаційних вимог
19 липня 2024 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-07-19-002242-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: «Багатофункціональні пристрої для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Івано-Франківській, Закарпатській, Чернівецькій, Тернопільській, Рівненській, Волинській та Львівській областях» (ДК 021:2015: 30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку), що зазначено в оголошенні та тендерній документації.
Строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 27 липня 2024 00:00.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, під дискримінаційними вимогами слід розуміти такі вимоги, які встановлюють в тендерній документації та яким може відповідати лише обмежене коло учасників.
Я маю намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, я, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЕНКО ІРИНА ВАЛЕНТИНІВНА (далі - Скаржник), виявила в ній дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають мені можливості прийняти участь (опис скарги у вкладених файлах)
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2024 14:50
рішення від 25.07.2024 № 12724.pdf
Дата публікації: 25 липня 2024 14:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2024 № 13157.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2024 12:51
рішення від 01.08.2024 № 13157.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2024 14:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до абзацу третього та четвертого пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
З метою виконання Рішення Комісії щодо усунення порушень зазначених в його мотивувальній частині,
ВИРІШЕНО:
1. Внести зміни до тендерної документації шляхом розміщення в електронній системі закупівель нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
2. Продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 23.08.2024 до 00.00 год.
3. Затвердити Тендерну документацію, в тому числі Додаток 2, Додаток 4 та Додаток 6 до Тендерної документації у новій редакції. В окремому документі оприлюднити перелік змін, що вносяться.
4. Зміни до тендерної документації, зазначені вище, оприлюднити в електронній системі закупівель у встановленому порядку.
Дата виконання рішення замовником: 09 серпня 2024 17:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2024 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТСЕЛЛ" |
3 630 019,68
UAH з ПДВ
|
2 949 934,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мерцало Святослав Михайлович |
3 401 040,00
UAH з ПДВ
|
2 949 936,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТСЕЛЛ" #43208200 |
Переможець |
2 949 934,52
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2024 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2025 20:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2024 17:21
|
ДУ №1 до Договору №785-ІВ від 03.09.2024.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2024 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2024 17:17
|
ДУ №1 до Договору №785-ІВ від 03.09.2024.pdf | укладений |
03 вересня 2024 17:16
|
Договір №785-ІВ від 03.09.2024.pdf | укладений |
03 вересня 2024 17:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення порядку розрахунків (у зв'язку із тим, що інтерфейсом майданчика не передбачено інших граф про відображення змін до договору про закупівлю, крім істотних, обрано "Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю") |
Номер договору про закупівлю: | № 785/ІВ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Багатофункціональні пристрої | 148 | штука |
19 931,99
UAH з ПДВ
|