Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво підземної магістральної теплової мережі централізованого теплопостачання міста Миколаєва по вул. Погранична в межах вул. Корабелів та вул. Маршала Василевського; 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
513 029 251,00 UAH
UA-2024-07-18-009834-a ● 2bf1cfc224844eeb8c0125ceac0e68ce
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 31319242 |
Місцезнаходження: | 54034, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 5-А |
Контактна особа: |
Валерія Шевченко +380504792953 okptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2024 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 513 029 251,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 130 292,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 7 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості предмету закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2565146.26 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю –банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5% від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво підземної магістральної теплової мережі централізованого теплопостачання міста Миколаєва по вул. Погранична в межах вул. Корабелів та вул. Маршала Василевського; 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична в межах вул. Корабелів та вул. Маршала Василевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Для придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів Замовник сплачує Підряднику аванс в сумі 10% від вартості робіт за кожну чергу будівництва окремо протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку | Аванс | 5 | Банківські | 10 |
Виконання робіт | Розрахунок за виконані Підрядником роботи Замовник здійснює протягом 30 банківських днів після підписання Замовником Актів виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно термінів виконання робіт
Дата подання: 23 липня 2024 10:58
Дата відповіді: 23 липня 2024 16:33
шановний замовник! питання щодо термінів виконання робіт. Підкажіть будь-ласка чи коректно вказано дати виконання робіт по об'єкту? згідно з ТД : Термін виконання гідравлічних випробувань збудованої тепломережі за трьома чергами – до 01.11.2024 р.?
Термін виконання загального обсягу робіт – до 31.12.2024 року. ?
Відповідь: Добрий день! Дати виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, у тендерній документації зазначено коректно. Дані вимоги викликані необхідністю виконання робіт до початку опалювального періоду 2024-2025 років.
Щодо фінансової спроможності
Дата подання: 25 липня 2024 15:52
Дата відповіді: 30 липня 2024 09:12
Пунктом 4.1 Додатку № 2 ТД передбачено, що Учасник на підтвердження фінансової спроможності повинен подати фінансову звітність (Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за формою №2, податкова декларація, тощо) за 2023 рік, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менш як 99 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі.
Чи входить в обсяг річного доходу (виручки), який враховується для підтвердження фінансової спроможності, доходи передбачені статтею «Інші операційні доходи», код рядка 2120 та статтею «Інші фінансові доходи», код рядка 2220 Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) №2?
За якими статтями Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) №2 обраховується обсяг річного доходу (виручки), який враховується для підтвердження фінансової спроможності?
Очікувана вартість предмета закупівлі в тендерній пропозиції визначена з ПДВ. Разом з тим дохід (виручка) в Звіті про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) №2 зазначається згідно правил його заповнення без ПДВ. Чи слід враховувати ПДВ при визначенні обсягу річного доходу (виручки).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! В обсяг річного доходу входить лише загальна сума чистого доходу від реалізації продукції (код рядка – 2000) за звітний період.
Учасник на підтвердження фінансової спроможності повинен подати фінансову звітність (Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за формою №2, податкова декларація, тощо) за 2023 рік, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) Учасника без урахування ПДВ у розмірі не менш як 99 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі.
Учасник на підтвердження фінансової спроможності повинен подати фінансову звітність (Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за формою №2, податкова декларація, тощо) за 2023 рік, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) Учасника без урахування ПДВ у розмірі не менш як 99 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 25 липня 2024 16:10
Дата відповіді: 30 липня 2024 09:12
В пункті 1.4. додатку №2 до тендерної документації Замовник дав визначення про те що слід розуміти під терміном «аналогічний договір»: 1.4. Аналогічним договором є договір, виконаний не менш ніж на 90% від його загальної ціни у якому предметом закупівлі є будь-які роботи з будівництва, ремонту, або реконструкції трубопроводів з діаметром умовного проходу не менше 400 мм, довжиною не менше ніж 6800 метрів, з класом наслідків (відповідальності) СС3 (значні). При цьому сума виконання аналогічного (аналогічних) договорів має складати не менше 90% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Водночас у Статті 16 Закону України про публічні закупівлі вказано:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Як бачимо законом не передбачено можливість встановлення Замовником кваліфікаційного критерію який би дозволяв учаснику надавати документальне підтвердження виконання аналогічного договору який виконаний ЧАСТКОВО, оскільки в згаданому пункті закону немає словосполучень «частково виконаного» або «виконаного не в повному обсязі». Також в законі відсутнє будь-яке згадування мінімального відсоткового порогу виконання після якого аналогічний договір можна вважати виконаним.
У зв’язку з чим вимагаємо вилучити зі складу кваліфікаційних вимог закупівлі можливість надання учасником підтвердження виконання аналогічного договору який виконаний не в повному обсязі.
В іншому випадку встановлення Замовником порогу виконання аналогічного договору на 90% і більше відкриває скиню Пандори, оскільки це буде прецедент і подальшому інші Замовники будуть встановлювати прохідний бар’єр на власний розсуд: 80%, 50% або навіть 10%.
Окремо хочемо наголосити на стратегічній важливості будівництва вказаного об’єкту, оскільки він його реалізації залежить надійність та безперебійність теплопостачання домівок сотень тисяч мешканців міста Миколаєва.
Також значною є сума закупівлі: 513 млн. грн з ПДВ.
Відповідно вважаємо недопустимим потенційне залучення Підрядника в якого відсутній досвід виконання аналогічного договору в повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідні зміни буде внесено в документацію.
Щодо дозвільних документів
Дата подання: 31 липня 2024 12:02
Дата відповіді: 02 серпня 2024 07:39
Шановний замовник!
На сторінці №7 Додатку №9 до тендерної документації зазначено:
чинна(і) декларація(ї) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрована(і) в територіальному органі Держпраці, або чинний(і) дозвіл(оли) Держпраці або Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України (з продовженим строком дії Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
а) роботи в колодязях, траншеях, котлованах, замкнутому просторі;
б) земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій;
в) зварювальні, газополум’яні роботи що виконуються із застосуванням відкритого полум’я
г) будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов’язаних з видобутком корисних копалин;
д) роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі;
е) зварювальні роботи;
є) газополум’яні роботи.
Питання:
Чи є помилковим дублювання позиції в) та відповідно позиціями е), є)?
Якщо НІ, то на підставі якого пункту Додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107 можливе отримання дозволу або декларації на ці окремі роботи? У вище зазначеному Додатку 2 чітко вказано: «зварювальні, газополум’яні роботи що виконуються із застосуванням відкритого полум’я».
Якщо ТАК то просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідні зміни буде внесено в документацію.
Терміни подання пропозиції
Дата подання: 31 липня 2024 15:19
Дата відповіді: 02 серпня 2024 07:41
Просимо продовжити терміни подання пропозиції на 10 днів у зв'язку з необхідністю опрацювання значної кількості інформації
Відповідь: Добрий день! Терміни подачі пропозицій встановлені відповідно до положень Особливостей, продовження на 10 днів Замовник здійснювати не буде.
Підтвердження кваліфікації працівників
Дата подання: 31 липня 2024 16:46
Дата відповіді: 02 серпня 2024 07:39
Умовами тендерної документації передбачено надання Учасником довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, мають бути зазначені.
Ключовим видом робіт, які необхідні для реалізації об'єкту - є зварювально-монтажні роботи. Також тендерною документацією передбачено наявність в Учасника 30 одиниць транспортних засобів та 30 одиниць зварювальних апаратів. В той час в частині наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації вимагається наявність 30ти водіїв та всього лише 4х електрогазозварників, 0 слюсарів-монтажників, 0 ізолювальників (для ізоляції зварних з-єднань трубопроводів) і 0 дефектоскопістів (фахівців з неруйнівного контролю якості зварних з'єднань). Це ми вважаємо явна дискримінація монтажних організацій на користь організацій які володіють значною кількістю транспортних засобів та відповідно водіїв (для виконання робіт які є фактично суміжно-допоміжними (земляні роботи, укладання асфальту), а не основними).
Для недискримінації учасників просимо застосувати справедливий підхід зі збереженням необхідних пропорцій фахівців різних професій.
Або:
-водії 30 осіб;
-електрозварники 30 осіб;
-ізолювальники 30 осіб;
-слюсарі-монтажники 30 осіб;
-дефектоскопісти 30 осіб;
-інші працівники 30 осіб.
Або всіх згаданих професій - не менше 4х осіб.
Просимо внести необхідні зміни в документацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідні зміни буде внесено в документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-07-18-009834-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "ЕНЕРДЖІ БУД", Код ЄДРПОУ:45524387
Дата подання: 29 липня 2024 18:22
Дата подання: 29 липня 2024 18:22
Скарга на дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 липня 2024 16:46
рішення від 31.07.2024 № 13058.pdf
Дата публікації: 31 липня 2024 16:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2024 № 13511.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2024 14:10
Рішення від 08.08.2024 № 13511.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2024 09:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
487 377 000,00
UAH з ПДВ
|
487 377 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
487 377 000,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2024 19:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2024 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2024 13:39
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:38
|
відомість ресурсів до Лок кошторис 02-03-02 на архіт буд рішення.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:38
|
відомість ресурсів до лок кошториса № 02-01-03 на системи аварійної сигналіз 1 черга.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:38
|
Лок кошторис 02-01-01 на Тепломеханічні рішення.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:38
|
розрахунок кошторис 02-03-01 на тепломех рішення 3 черга.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:38
|
Лок кошторис 02-02-01 на Тепломеханічні рішення.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:38
|
Лок кошторис 02-01-04 на автомобільні дороги.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:38
|
Лок кошторис 02-02-01.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:38
|
Лок кошторис 02-03-01 на тепломех рішення.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:38
|
Лок кошторис 02-03-02.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:38
|
розрахунок кошторис 02-03-02 на архітектурно-будівельні рішення 3 черга.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:38
|
Лок кошторис 02-02-02 на архітектурно-будівельні рішення.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:38
|
Лок кошторис 02-01-05 на генплан Корабелів.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:38
|
розрахунок кошторис 02-02-05 на генплан кор.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
розрахунок кошторис 02-02-04 на автомобільні дороги.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-02-03.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-02-05.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
відомість ресурсів до лок кошториса № 02-03-03 на системи аварійної сигналіз 3 черга.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Протокол про продовження строку підписання договору.docx | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
41_3.9.1.imd | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
відомість ресурсів до лок кошториса № 02-02-03 на системи аварійної сигналіз 2 черга.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
відомість ресурсів до Лок кошторис 02-01-01 на Тепломеханічні рішення 1 черга.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
відомість ресурсів до Лок кошторис 02-02-01 на Тепломеханічні рішення 2 черга.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
кошторисний розрахунок №П-929.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-03-01.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-03-03.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
розрахунок кошторис 02-03-03 системи аварійної сигналізації 3 черга.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Таблиця 2-1 розрах вартість.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
відомість ресурсів до Лок кошторис 02-02-02 архітектурно-будівельні рішення 2 черга.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-01-04.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
відомість ресурсів до лок кошториса № 02-01-04 на автомобільні дороги 1 черга.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Договір №1908-24_Validation_Report.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-01-05.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Протокол про продовження строку підписання договору_Validation_Report.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-01-01.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-01-03.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
розрахунок кошторис 02-03-04 на автомобільні дороги 3 черга.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-01-02 на архітектурно-будівельні рішення.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-02-02.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
відомість ресурсів до лок кошториса № 02-03-04 на автомобільні дороги 3 черга.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-02-04.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
відомість ресурсів до лок кошториса № 02-01-02 на архітект буд рішення 1 черга.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-01-05 на генплан.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Розрахунки №1-4.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Протокол про продовження строку підписання договору.docx.asice | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-01-03 на системи аварійної сигналізації.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-02-03 на системи аварійної сигналізації.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
відомість ресурсів до лок кошториса № 02-02-04 на автомобільні дороги 2 черга.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Договір №1908-24.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Договір №1908-24.pdf.asice | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-01-02.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-03-04.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|
Лок кошторис 02-02-05 на генплан.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 13:37
|