Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЛЬНИЦЯ ПО РЕМОНТУ, УТРИМАННЮ АВТОШЛЯХІВ ТА СПОРУДЖЕНЬ НА НИХ" |
Код ЄДРПОУ: | 13489818 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, ВУЛ. КОНРАДА ГАМПЕРА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Євген Вознюк +380958470151, +380677158243 kp_druas@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2024 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 14:58 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 14:58 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2024 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2024 15:42 |
ТД сіль нов ред2 22.07.2024.docx | |
22 липня 2024 15:42 |
ТД сіль нов ред 22.07.2024.docx | |
22 липня 2024 15:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 ТД сіль 22.07.24.docx | |
22 липня 2024 15:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 ТД сіль 22.07.24.docx | |
22 липня 2024 09:00 |
ТД сіль нов ред 22.07.2024.docx | |
22 липня 2024 09:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД сіль 22.07.24.docx | |
22 липня 2024 09:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН оголошення сіль 22.07.24.docx | |
22 липня 2024 09:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН оголошення сіль 22.07.24.docx |
22 липня 2024 15:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 липня 2024 15:42 |
ТД сіль нов ред2 22.07.2024.docx
|
||||||
22 липня 2024 15:42 |
ТД сіль нов ред 22.07.2024.docx
|
||||||
22 липня 2024 15:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 ТД сіль 22.07.24.docx
|
||||||
22 липня 2024 15:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 ТД сіль 22.07.24.docx
|
||||||
22 липня 2024 09:00 |
ТД сіль нов ред 22.07.2024.docx
|
||||||
22 липня 2024 09:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД сіль 22.07.24.docx
|
||||||
22 липня 2024 09:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН оголошення сіль 22.07.24.docx
|
||||||
22 липня 2024 09:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН оголошення сіль 22.07.24.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник не пропонує укладати з КП «ДРУАС» жодних договорів оренди, надання послуг тощо. Вказана вимога включена у зв’язку з тим, що наявна в замовника техніка для розвантаження застосовується на важливих в цей період часу роботах для держави, а тому наявність в учасника такої техніки є необхідним для навантаження предмету закупівлі та можливого застосування для розвантаження у місці поставки.
Зазначена вимога включена у зв’язку з особливостями конкретного місця для розвантаження та не може бути виключеною із тендерної документації.
2. Щодо надання фінансової звітності:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», - у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно ч. 2, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), - замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, до яких відноситься зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, Закон прямо встановлює необхідність підтвердження наявності фінансової спроможності саме фінансовою звітністю. Закон не передбачає можливості надання будь-яких листів з обґрунтованими причинами неможливості надання документів фінансової звітності.
Крім того, відповідно до ч. 1, ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», - звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
За таких умов вказані вами підприємства, що утворені у 2022/2023 р. мають можливість надати фінансову звітність за останній звітній період.
3. Щодо приведення вимог додатку 3 тендерної документації до ДСТУ 4246:2003:
22.07.2024 р. до додатку 3 до тендерної документації було внесено зміни, а саме в таблиці щодо параметру «масова частка оксида заліза» цифри «0,10» замінено на «0,010».
Усі інші вказані у додатку 3 фізико-хімічні показники повністю відповідають вимогам п. 4.2.1 ДСТУ 4246:2003.
4. Щодо гарантійного листа виробника про те, що сіль є кам’яною, а не морською:
Метою надання вищенаведеного листа не є гарантування вчасного та якісного постачання, оскільки він стосується не процесу постачання, а способу одержання товару.
Відповідно до п. 3.1. ДСТУ 4246:2003 сіль за способом одержування поділяють на виварну, кам’яну та осідну. У зв’язку з тим, що замовник планує придбати саме кам’яну сіль, підтвердити спосіб її одержання має змогу тільки виробник такого товару.
Вказана вимога не може бути виключена із тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-28-000028 ● 3d11e3d7e42c416fb4180d4d5cce0f7d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 11:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024 № 72-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель /закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 28.10.2024 № 72-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
5. UA-2024-07-18-006811-a; 18.07.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інна Швець.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-30 10:55:04
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-18-006811-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-04 15:42:04
Відповідь
Розмір витрат, очікувана вартість, технічні та якісні характеристики закупівлі по предмету: Сіль технічна кам’яна з антизлежувачем (14410000-8 Кам’яна сіль) визначено на підставі службової записки начальника гаражу Солдатенко С.В. та відкритої інформації отриманої з мережі інтернет на загальнодоступних сайтах.
Було проаналізовано інформацію із цінами на сіль технічну (дорожню) на загальнодоступних сайтах (ціна без урахуванням транспортних послуг), зокрема (але не виключно):
-https://kaapri.com/ua/p4274621-sol-tehnicheskaya navalom.html?srsltid=AfmBOorR3igU5WlLR8B3Sxa9KUeoxgwEyOCu5STUw1_rxw-2ILoe2X06;
-https://chumatskamriya.com/ gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwvpy5BhDTARIsAHSilylCGZL3jb7FPSNX4mcIiHGyC0Z51q8CVhKgMxXC1F5vatzj6JmMcxwaAgOGEALw_wcB;
- https://prom.ua/ua/p1333687274-sol-tehnicheskaya-067.html;
- https://prom.ua/ua/p2336992520-sol-tehnicheskaya-navalom.html;
- https://prom.ua/ua/p2355946693-tehnicheskaya-sol-navalom.html;
- https://prom.ua/ua/p2008318154-sol-pomol-bez.html;
- https://prom.ua/ua/p2006962673-sol-tehnicheskaya-sira.html.
та інших.
Також було проаналізовано дані електронної системи закупівель https://prozorro.gov.ua, зокрема щодо відкритих торгів на сіль проведених у період з 01.07.2024 р. по 18.07.2024 р., а саме:
- закупівля № UA-2024-07-02-008018-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-02-008018-a);
- закупівля № UA-2024-07-03-002698-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-002698-a);
- закупівля № UA-2024-07-03-002965-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-002965-a);
- закупівля № UA-2024-07-08-009265-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-08-009265-a);
- закупівля № UA-2024-07-15-003102-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-15-003102-a);
- закупівля № UA-2024-07-15-008640-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-15-008640-a);
- закупівля № UA-2024-07-16-007833-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-16-007833-a);
- закупівля № UA-2024-07-16-005625-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-16-005625-a).
Відповідно до вищенаведеної інформації визначено очікувану вартість 1 тони солі технічної, а саме 4000,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2024 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" |
2 723 000,00
UAH з ПДВ
|
2 723 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
2 730 000,00
UAH з ПДВ
|
2 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС" |
2 793 000,00
UAH з ПДВ
|
2 793 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
2 796 500,00
UAH з ПДВ
|
2 796 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" #45206870 |
Відхилено |
2 723 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2024 11:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 серпня 2024 15:03
|
ТОВ "ЗАЛЬЦ" #44192349 |
Відхилено |
2 730 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2024 14:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 серпня 2024 14:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС" #44003566 |
Відхилено |
2 793 000,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2024 14:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2024 14:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" #40227262 |
Переможець |
2 796 500,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 12:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2024 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2024 10:42
|
Договір 389 сіль.pdf | укладений |
30 серпня 2024 10:41
|