Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Очікувана вартість
536 613 000,00 UAH
UA-2024-07-17-009770-a abdf9aaa99e247b79fbf157fedc4d6fd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Павленко

+380975621706 v.pavlenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Владислав Павленко
+380975621706
v.pavlenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2024 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2024 00:00
Початок аукціону: 26 липня 2024 14:28
Початок аукціону: 26 липня 2024 14:28
Очікувана вартість: 536 613 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 683 065,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5366130 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3848535 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
1465 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

банківська гарантія

Сума забезпечення: 5366130 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
банківська гарантія
17 липня 2024 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2024 18:37
Додаток № 8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
17 липня 2024 18:37
Додаток № 10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
17 липня 2024 18:37
Додаток № 9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
17 липня 2024 18:37
Додаток № 6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
17 липня 2024 18:37
Розяснення щодо моніторингу.docx
17 липня 2024 18:37
Памятка щодо розцінки каталогу.docx
17 липня 2024 18:37
Додаток № 13 Каталог продуктів.pdf
17 липня 2024 18:37
Додаток № 16 Граничні ціни до Каталогу.xlsx
17 липня 2024 18:37
Додаток 14. Описи_до_продуктів_харчування_до_Каталогу'.pdf
17 липня 2024 18:37
Додаток № 5 Лист-згода з проєктом договору.docx
17 липня 2024 18:37
Додаток 12. Період поставки та пакування харчових продуктів.pdf
17 липня 2024 18:37
Оголошення.docx
17 липня 2024 18:37
Додаток № 11. Проект договору.docx
17 липня 2024 18:37
Додаток 15. Орієнтовний, ретроспективний, місячний вантажопотік у розрізі найменувань продуктів.xlsx
17 липня 2024 18:37
Додаток № 7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
17 липня 2024 18:37
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
17 липня 2024 18:37
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції (5).docx
17 липня 2024 18:37
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
17 липня 2024 18:37
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2024 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СЕНДЕРС" 423 885 000,00
UAH з ПДВ
406 648 935,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БУСЬКИЙ КОНСЕРВНИЙ ЗАВОД" 452 760 000,00
UAH з ПДВ
407 253 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" 434 511 000,00
UAH з ПДВ
413 116 935,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС 413 259 000,00
UAH з ПДВ
413 259 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Міт Пром" 436 128 000,00
UAH з ПДВ
436 128 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 серпня 2024 15:16
Електронний підпис
01 серпня 2024 15:15
Каталог -105,60.xls
01 серпня 2024 15:15
Каталог -105,60.pdf
01 серпня 2024 15:15
2.2. Наказ директор.pdf
01 серпня 2024 15:15
2.1. Рішення директор.pdf
01 серпня 2024 15:13
2. Рішення правочин.pdf
30 липня 2024 15:14
Електронний підпис
30 липня 2024 15:13
1. Рішення потужності.pdf
30 липня 2024 14:21
2.1. Накази та ЦПХ.pdf
30 липня 2024 14:21
2. Довідка працівники.pdf
25 липня 2024 23:06
Електронний підпис
25 липня 2024 23:06
Електронний підпис
25 липня 2024 22:58
4.2. Накази.pdf
25 липня 2024 22:26
1. Цінова пропозиція.pdf
25 липня 2024 22:26
Гарантія 2303.zip
25 липня 2024 22:26
2. Довідка МТБ.pdf
25 липня 2024 22:26
10. АНКЕТА Додаток 9.pdf
25 липня 2024 22:26
ТОВ_СЕНДЕРС.pdf
25 липня 2024 22:26
6. Додаток 3.pdf
25 липня 2024 22:26
Каталог -110,10.pdf
25 липня 2024 22:26
Довідка ТОВ.zip
25 липня 2024 22:26
Рішення правочин.pdf
25 липня 2024 22:26
4. Довідка працівники.pdf
25 липня 2024 22:26
Довідка Щербань В.І..zip
25 липня 2024 22:26
Каталог -110,1.xlsx
25 липня 2024 22:26
8. Додаток 6.pdf

Публічні документи

25 липня 2024 16:07
Електронний підпис
25 липня 2024 16:07
Електронний підпис
25 липня 2024 16:06
Витяг - Ліцензія.pdf.(1).p7s
25 липня 2024 16:06
Витяг - Ліцензія.pdf.(2).p7s
25 липня 2024 16:06
15.2 Протокол 1.PDF
25 липня 2024 16:06
13 витяг ПДВ.pdf
25 липня 2024 16:06
3.1 Майялогістик.pdf
25 липня 2024 16:06
3.3 ССІМА ТРАНС.pdf
25 липня 2024 16:06
2.3 МТБ Еко Зелень.7z
25 липня 2024 16:06
Витяг - Ліцензія.pdf
25 липня 2024 16:06
4 Довідка працівники.pdf
25 липня 2024 16:06
6.1 Додаток 3.pdf
25 липня 2024 16:06
3 Довідка транспорт.pdf
25 липня 2024 16:06
1 Цінова пропозиція.pdf
25 липня 2024 16:06
2.4 Гар. лист рампи.pdf
25 липня 2024 16:06
2 Довідка МТБ.pdf
25 липня 2024 16:06
4.1 ПРАЦІВНИКИ.7z
25 липня 2024 16:06
12 Виписка.PDF
25 липня 2024 16:06
9.9 довідка податкова.pdf
25 липня 2024 16:06
3.2 СМ_ТРАНССЕРВІС.pdf
25 липня 2024 16:06
16 Сертифікат ISO.pdf
25 липня 2024 16:06
11 Статут.pdf
25 липня 2024 16:06
16 Сертифіка ISO Новов..pdf
25 липня 2024 16:06
5 Фін звіт.pdf
25 липня 2024 16:06
9.1 Анкета.pdf
25 липня 2024 16:06
2.1 МТБ БКЗ.7z

Публічні документи

25 липня 2024 23:37
Електронний підпис
25 липня 2024 12:34
Електронний підпис
25 липня 2024 12:32
8.4_Довідка фіз особа.zip
25 липня 2024 12:32
11_Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 липня 2024 12:32
Гарантія.rar
25 липня 2024 12:32
9_Опис.PDF
25 липня 2024 12:32
10_Виписка ЄДР.pdf
25 липня 2024 12:32
12_Гарантійний лист.pdf
25 липня 2024 12:32
13_Рішення учасника.pdf
25 липня 2024 12:32
8.1_Лист-гарантія_Дод6.pdf
25 липня 2024 12:32
8.6_Довідка МВС.rar
25 липня 2024 12:32
3.1_Довідка_Дод3.pdf
25 липня 2024 12:32
8.5_Довідка юр особа.zip
25 липня 2024 12:32
9_Статут ТГІ.pdf
25 липня 2024 12:32
8.8_Довідка_ДПС.rar
25 липня 2024 12:32
8.7_Довідка _МЮ.rar
25 липня 2024 12:32
3.2_Додаток3.pdf
25 липня 2024 12:32
2.2_Довідка транспорт.pdf
25 липня 2024 12:32
2.1_Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

25 липня 2024 19:37
Електронний підпис
25 липня 2024 19:35
Додаток 1 Витяг ЄДР.pdf
25 липня 2024 19:35
Додаток 1 Витяг ПДВ.pdf
25 липня 2024 19:35
Додаток 1 Статут.pdf
25 липня 2024 19:35
Додаток 16 Каталог.pdf
25 липня 2024 19:35
Додаток 16 Каталог.xlsx

Публічні документи

25 липня 2024 17:07
Електронний підпис
25 липня 2024 17:05
витяг МВС.rar
25 липня 2024 17:05
Рішення учасника.pdf.p7s
25 липня 2024 17:05
8 Довідка МТБ (2.0).pdf
25 липня 2024 17:05
Каталог підписаний.pdf
25 липня 2024 17:05
ЕЦП Міт пром.zip.p7s
25 липня 2024 17:05
ЕЦП Міт пром.zip
25 липня 2024 17:05
Довідка (1).zip.p7s
25 липня 2024 17:05
Сертифікати ІСО МП.pdf
25 липня 2024 17:05
12 Довідка працівники.pdf
25 липня 2024 17:05
Витяг ПДВ МІТ ПРОМ.pdf.p7s
25 липня 2024 17:05
10 Довідка ТЗ.pdf.p7s
25 липня 2024 17:05
10 Довідка ТЗ.pdf
25 липня 2024 17:05
Довідка (1).zip
25 липня 2024 17:05
Працівники адм.pdf
25 липня 2024 17:05
Працівники адм.pdf.p7s
25 липня 2024 17:05
15 Довідка.pdf
25 липня 2024 17:05
Сертифікати ІСО МП.pdf.p7s
25 липня 2024 17:05
8 Довідка МТБ (2.0).pdf.p7s
25 липня 2024 17:05
15 Довідка.pdf.p7s
25 липня 2024 17:05
Працівники склад.pdf.p7s
25 липня 2024 17:05
потужність_МП.pdf
25 липня 2024 17:05
3 Гарантійний лист.pdf
25 липня 2024 17:05
Довідка.zip
25 липня 2024 17:05
Рішення учасника.pdf
25 липня 2024 17:05
Гарантія_5 366 130, 00 грн.7z
25 липня 2024 17:05
Довідка ДПС.rar.p7s
25 липня 2024 17:05
Працівники склад 2 +6.pdf
25 липня 2024 17:05
Працівники склад -15-18.pdf
25 липня 2024 17:05
витяг МВС.rar.p7s
25 липня 2024 17:05
Працівники склад.pdf
25 липня 2024 17:05
13 Лист -гарантія дод 6.pdf
25 липня 2024 17:05
Довідка.zip.p7s
25 липня 2024 17:05
Довідка ДПС.rar
25 липня 2024 17:05
Виписка МІТ ПРОМ.pdf
25 липня 2024 17:05
Виписка МІТ ПРОМ.pdf.p7s
25 липня 2024 17:05
Витяг ПДВ МІТ ПРОМ.pdf
25 липня 2024 17:05
3 Гарантійний лист.pdf.p7s
25 липня 2024 17:05
потужність_МП.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕНДЕРС"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "БУСЬКИЙ КОНСЕРВНИЙ ЗАВОД"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ АТОМСЕРВІС

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Міт Пром"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕНДЕРС"
#43498654
Переможець 406 648 935,00
UAH з ПДВ
30 липня 2024 17:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2024 16:04

Вимога про усунення невідповідностей

1. Додатком 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази технологій, а саме надання довідки в довільній, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази та технологій, що дають можливість виконати умови договору про закупівлю. Крім того, учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів), зазначених у довідці та/або експлуатаційний дозвіл(-и) на склад(-и), зазначені у довідці. Учасником ТОВ «СЕНДЕРС» у складі пропозиції надано довідку від 24 липня 2024 року № 24/07-2, в якій учасник зазначив інформацію щодо складських приміщень: для товарів, які не потребують особливого температурного режиму зберігання; для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6 оС); для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС); та підтвердив наявність зазначеної матеріально-технічної бази Договором суборенди від 24 липня 2024 року №23.07/1. Проте, ТОВ «СЕНДЕРС» за даним договором не надав документів, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів), зазначених у довідці та/або експлуатаційний дозвіл(-и) на склад(-и), зазначені у довідці. Для усунення зазначеної невідповідності, учаснику необхідно завантажити документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів), зазначених у довідці та/або експлуатаційний дозвіл(-и) на склад(-и), зазначені у довідці. 2. Додатком 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається надання довідки за наведеною формою, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, яка передбачає вказання займаної посади та назви роботодавця. ТОВ «СЕНДЕРС» у складі пропозиції надали довідку від 24.07.2024 № 24/07-4, яка не містить інформації щодо назви роботодавця. Крім того, ТОВ «СЕНДЕРС» зазначено інформацію щодо працівників, а саме: наявність 7 вантажників, натомість надано накази про прийняття та цивільно-правові угоди лише на 4-х вантажників; наявність 6-ти комірників, натомість надано накази про прийняття та цивільно-правові угоди лише на 4-х комірників; А також, учасником не надано документів, що підтверджує наявність працівника, зазначеного у довідці на займаній посаді «диспетчера». Для усунення зазначеної невідповідності, учаснику необхідно завантажити оновлену довідку про наявність працівників, оформлену у відповідності до вимог оголошення та підтвердити документально, наявність працівників зазначених у довідці, відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Додаток 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить вимоги до учасника в частині комплаєнс, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції, зокрема сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. У складі пропозиції учасника ТОВ «СЕНДЕРС» відсутня надана довідка. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно завантажити довідку видану уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2024 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕНДЕРС"
#43498654
406 648 935,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2024 16:15
Лист про розірвання договору (Сендерс).pdf укладений
17 вересня 2024 16:09
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2024 18:35
ДУ № 1 від До Договору № 97 08-24-ХП від 02.08.2024 року.pdf зміни до договору
29 серпня 2024 18:03
Електронний підпис укладений
02 серпня 2024 16:20
ДЕРЖАВНИЙ КОНТРАКТ (ДОГОВІР) ПРО ЗАКУПІВЛЮ № 97 08-24-ХП від 02.08.2024 року.pdf укладений
02 серпня 2024 16:13
Розцінений Постачальником Каталог до договору № 97 08-24-ХП від 02.08.2024 року.pdf укладений
02 серпня 2024 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 97/08-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2024 — 16 вересня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до пункту 7.3.1 Договору цей Договір вважається розірваним в односторонньому порядку.