Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Очікувана вартість
1 073 226 000,00 UAH
UA-2024-07-17-009761-a 74f4db177f8947c08193cb4e929fb3f9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Павленко

+380975621706 v.pavlenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Владислав Павленко
+380975621706
v.pavlenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2024 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2024 00:00
Початок аукціону: 26 липня 2024 13:38
Початок аукціону: 26 липня 2024 13:38
Очікувана вартість: 1 073 226 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 366 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 10732260 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7697075 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
2925 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

банківська гарантія

Сума забезпечення: 10732260 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
банківська гарантія
17 липня 2024 18:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 липня 2024 18:34
Додаток 15. Орієнтовний, ретроспективний, місячний вантажопотік у розрізі найменувань продуктів.xlsx
17 липня 2024 18:34
Додаток № 11. Проект договору.docx
17 липня 2024 18:34
Оголошення.docx
17 липня 2024 18:34
Додаток 14. Описи_до_продуктів_харчування_до_Каталогу'.pdf
17 липня 2024 18:34
Розяснення щодо моніторингу.docx
17 липня 2024 18:34
Додаток № 8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
17 липня 2024 18:34
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
17 липня 2024 18:34
Додаток № 6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
17 липня 2024 18:34
Додаток № 5 Лист-згода з проєктом договору.docx
17 липня 2024 18:34
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
17 липня 2024 18:34
Памятка щодо розцінки каталогу.docx
17 липня 2024 18:34
Додаток № 7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
17 липня 2024 18:34
Додаток № 16 Граничні ціни до Каталогу.xlsx
17 липня 2024 18:34
Додаток № 13 Каталог продуктів.pdf
17 липня 2024 18:34
Додаток 12. Період поставки та пакування харчових продуктів.pdf
17 липня 2024 18:34
Додаток № 10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
17 липня 2024 18:34
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції (5).docx
17 липня 2024 18:34
Додаток № 9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
17 липня 2024 18:34
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2024 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС 844 536 000,00
UAH з ПДВ
828 259 740,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" 869 022 000,00
UAH з ПДВ
833 624 870,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 липня 2024 16:26
Електронний підпис
30 липня 2024 14:17
Електронний підпис
30 липня 2024 14:13
Додатково склад
30 липня 2024 14:13
Потужність
30 липня 2024 14:13
Довідка реєстрація
25 липня 2024 19:47
Електронний підпис
25 липня 2024 19:44
Додаток 1 Витяг ЄДР.pdf
25 липня 2024 19:44
Додаток 1 Витяг ПДВ.pdf
25 липня 2024 19:44
Додаток 1 Статут.pdf
25 липня 2024 19:44
Додаток 16 Каталог.pdf
25 липня 2024 19:44
Додаток 16 Каталог.xlsx

Публічні документи

25 липня 2024 23:28
Електронний підпис
25 липня 2024 23:28
Електронний підпис
25 липня 2024 12:27
Електронний підпис
25 липня 2024 12:27
Електронний підпис
25 липня 2024 12:26
Гарантія.rar
25 липня 2024 12:26
8.5_Довідка юр особа.zip
25 липня 2024 12:26
11_Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 липня 2024 12:26
9_Статут ТГІ.pdf
25 липня 2024 12:26
13_Рішення учасника.pdf
25 липня 2024 12:26
2.2_Довідка транспорт.pdf
25 липня 2024 12:26
8.1_Лист-гарантія_Дод6.pdf
25 липня 2024 12:26
8.6_Довідка МВС.rar
25 липня 2024 12:26
3.2_Додаток3.pdf
25 липня 2024 12:26
8.8_Довідка_ДПС.rar
25 липня 2024 12:26
3.1_Довідка_Дод3.pdf
25 липня 2024 12:26
10_Виписка ЄДР.pdf
25 липня 2024 12:26
12_Гарантійний лист.pdf
25 липня 2024 12:26
2.1_Гарантійний лист.pdf
25 липня 2024 12:26
9_Опис.PDF
25 липня 2024 12:26
8.7_Довідка _МЮ.rar
25 липня 2024 12:26
8.4_Довідка фіз особа.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АТОМСЕРВІС

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АТОМСЕРВІС
#39927581
Переможець 828 259 740,00
UAH з ПДВ
30 липня 2024 15:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2024 14:22

Вимога про усунення невідповідностей

Додатком 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази технологій, а саме надання довідки в довільній, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази та технологій, що дають можливість виконати умови договору про закупівлю. Крім того, учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів), зазначених у довідці та/або експлуатаційний дозвіл(-и) на склад(-и), зазначені у довідці. Учасником ТОВ «АТОМСЕРВІС» у складі пропозиції надано довідку від 19 липня 2024 року № 3, в якій учасник зазначив інформацію щодо складського приміщення для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС) та підтверджує відповідну інформацію Договором оренди від 15.07.2024 року №11 укладеним між ТОВ «ЛОГІСТІК ГРУП – Д» та ТОВ «АТОМСЕРВІС». Проте, ТОВ «АТОМСЕРВІС» за даним договором не надав документів, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів), зазначених у довідці та/або експлуатаційний дозвіл(-и) на склад(-и), зазначені у довідці. Для усунення зазначеного недоліку, учаснику необхідно завантажити документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів), зазначених у довідці відповідно до договору оренди від 15.07.2024 року №11, а саме: склад з холодильною камерою загальною площею 300,0 кв. м, та обладнання, що розташовані на земельній ділянці загальною площею 1,7765 га за адресою:49127, м. Дніпро, вул. Виробнича 4 та/або експлуатаційний дозвіл(-и) на склад(-и), зазначені у довідці.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2024 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС
#39927581
828 259 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2024 10:48
ДУ №4 від 19.11.2024 до Дог. № 98-08-24-ХП від 12.08.2024.pdf зміни до договору
20 листопада 2024 10:44
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2024 17:58
ДУ № 3 від 18.10.2024 до Дог.№ 98-08-24-ХП від 12.08.2024.pdf зміни до договору
18 жовтня 2024 17:51
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2024 12:15
Додаткова угода № 2 від 15.08.2024 до Договору № 98 08-24-ХП від 12.08.2024.pdf зміни до договору
19 серпня 2024 12:12
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2024 11:49
Додаткова угода № 1 від 13.08.2024 до Договору № 98 08-24-ХП від 12.08.2024.pdf зміни до договору
14 серпня 2024 10:26
Електронний підпис укладений
13 серпня 2024 09:59
ДЕРЖАВНИЙ КОНТРАКТ (ДОГОВІР) ПРО ЗАКУПІВЛЮ № 98 08-24-ХП.pdf укладений
13 серпня 2024 09:58
Розцінений Постачальником Каталог продуктів харчування до державного контракту (договору) про закупівлю № 98 08-24-ХП від 12.08.2024р.pdf укладений
13 серпня 2024 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до істотних умов договору не вносяться. Публікація здійснюється з метою дотримання принципів публічності та прозорості. Підстава «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 98/08-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни не є змінами до істотних умов договору. Публікація здійснюється з метою дотримання принципів публічності та прозорості. Детальний опис змін наведено в додатковій угоді №2. Підстава «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 98/08-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 98/08-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 98/08-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML