Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Скельця та предметне скло для проведення лабораторних досліджень, код НК 024:2023 - 57925 Предметне скло/слайд для мікроскопії IVD (діагностика in vitro))
Очікувана вартість
1 052 070,00 UAH
UA-2024-07-17-009469-a ccb4af2eb79e473db9d5039a169edc91
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Ільницька

+380322957077 oksionko23@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 01996792
Вебсайт: http://www.cancer.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79031, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А
Контактна особа: Оксана Ільницька
+380322957077
oksionko23@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2024 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2024 01:00
Початок аукціону: 26 липня 2024 15:38
Початок аукціону: 26 липня 2024 15:38
Очікувана вартість: 1 052 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 260,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33790000-4: Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 паковання
Покривні скельця, 24х50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79031, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
НК 024:2023: 57925 — Предметне скло/слайд для мікроскопії IVD (діагностика in vitro)
1800 паковання
Скло предметне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79031, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
НК 024:2023: 57925 — Предметне скло/слайд для мікроскопії IVD (діагностика in vitro)
42 паковання
Адгезивні предметні скельця, шліфована кромка 90º, зона для маркування білого кольору 25х75х1 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79031, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
НК 024:2023: 57925 — Предметне скло/слайд для мікроскопії IVD (діагностика in vitro)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язаний оплатити за Товар Продавцеві протягом 30 /тридцяти/ календарних днів з дати фактичного отримання Товару (дати підписання видаткової накладної). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 липня 2024 17:20

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-18-000046 ● 7b13edaa579244d98f4a3a4944558452
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2024 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.09.2024 № 198

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.09.2024 № 198.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 12. UA-2024-07-17-009469-a, 17.07.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-23 14:18:20

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-17-009469-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178 щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-26 12:07:43

Відповідь на запит

Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» (надалі – Замовник), проведено відкриті торги з Особливостями на закупівлю за кодом: ДК 021:2015:33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Скельця та предметне скло для проведення лабораторних досліджень, код НК 024:2023-57925 Предметне скло/слайд для мікроскопії IVD (діагностика in vitro)), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно -телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-17-009469-a.
У відповідь на запит про надання пояснення від 23.09.2024 р. в межах здійснення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби, процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр" та оптимального співвідношення ціни та якості.
З метою забезпечення надання медичної допомоги пацієнтам, на виконання умов договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, що укладаються з НСЗУ щорічно, відповідно до медико-технічних вимог, та технічного завдання ініціатора закупівлі - завідувача патологоанатомічного відділення існувала потреба у 2024 році здійснити закупівлю за кодом ДК 021:2015: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Скельця та предметне скло для проведення лабораторних досліджень, код НК 024:2023 - 57925 Предметне скло/слайд для мікроскопії IVD (діагностика in vitro)), для проведення лабораторних досліджень працівниками лабораторії та для забезпечення повноцінної та своєчасної роботи патологоанатомічного відділення.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Так, в даному випадку визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі отриманих трьох цінових пропозицій від різних постачальників, які додаються до даної відповіді на запит.
Слід зазначити, що дана закупівля здійснюється за власні кошти підприємства (без залучення бюджетних коштів).

2. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178 щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору:

Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
При цьому форму чи спосіб надання такої інформації Особливості та Закон не визначають.
У Розділі №2 Додатку №1 до тендерної документації передбачено форму і спосіб підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції для фізичних осіб-підприємців:
- Сканована з оригіналу копія паспорту (усі заповнені сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус” від 20 листопада 2012 року № 5492-VI зі змінами та доповненнями (Якщо паспорт виданий у формі ID – картки, надаються копії з обох сторін картки та інформацію про місце проживання (за наявності);
- Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (за наявності) (*не подається у випадку дані про РНОКПП, внесені до паспорта громадянина України).
Крім цього, Розділом 2 Додатку №7 до тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
На виконання вимог Замовника, які передбачені тендерною документацією, Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а саме копію паспорту (усі заповнені сторінки) та Довідку про присвоєння ідентифікаційного номера.

Додатки:

1. Службова записка з додатком (медико-технічні вимоги) - в 1 прим, на - 3 арк.;
2. Комерційні пропозиції – в 1 прим, на - 6 арк.
3. Копія паспорту ФОП Шевченко О.А. – в 1 прим., на 5 – арк.;
4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера – в 1 прим., на 1 арк.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-01 10:34:59

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-17-009469-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Надати інструкції з використання та/або технічні описи предмету закупівлі, паспорти якості або інші документи, що підтверджують якість запропонованого товару та його відповідність медико-технічним вимогам Замовника.»
Під час проведення моніторингу встановлено, що учасником ФОП Шевченком Олегом Анатолійовичем (далі – ФОП Шевченко О. А.) в складі пропозиції надано інструкції з використання та технічні описи запропонованого товару.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та якими документами учасником ФОП Шевченком О. А. підтверджено виконання вимоги пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації, в частині надання паспортів якості або інших документів, що підтверджують якість запропонованого товару та його відповідність медико-технічним вимогам Замовника.


Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-04 16:09:53

Відповідь на запит

Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» (надалі – Замовник), проведено відкриті торги з Особливостями на закупівлю за кодом: ДК 021:2015:33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Скельця та предметне скло для проведення лабораторних досліджень, код НК 024:2023-57925 Предметне скло/слайд для мікроскопії IVD (діагностика in vitro)), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-17-009469-a).
У відповідь на запит про надання пояснення від 01.10.2024 р. в межах здійснення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби, процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Надати інформацію про те, яким чином та якими документами учасником ФОП Шевченком О. А. підтверджено виконання вимоги пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації, в частині надання паспортів якості або інших документів, що підтверджують якість запропонованого товару та його відповідність медико-технічним вимогам Замовника:
Відповідно до пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Надати інструкції з використання та/або технічні описи предмету закупівлі, паспорти якості або інші документи, що підтверджують якість запропонованого товару та його відповідність медико-технічним вимогам Замовника. Якість предмету закупівлі повинна відповідати діючим вимогам нормативно-технічної документації.»
Згідно п. 23 Особливостей №1178 Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”
Статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині 5 визначено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Слід зауважити, що дана вимога пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації є цілісною і не складається з двох частин, як зазначається у запиті про надання пояснень.
Пунктом 6 Додатку №2 до тендерної документації вказано невичерпний перелік можливих документів, один з яких (або ж кілька на розсуд учасника) учасник має надати на підтвердження якості запропонованого товару та його відповідності медико-технічним вимогам, а саме: інструкції з використання чи технічні описи предмету закупівлі чи паспорти якості чи інші документи.
Учасником ФОП Шевченком Олегом Анатолійовичем в складі пропозиції на виконання зазначеної вимоги надано інструкції з використання та технічні описи запропонованого товару, а саме файли:
«3.6.Технічний_опис_покривних_скелець.pdf»;
«3.6.Технічний_опис_предметних_скелець_Superfrost^M .pdf»;
«3.6.Технічний опис.pdf»;
«3.6.Скло предметне 19 07 24 (2).pdf».
Наданими документами учасник підтвердив якість запропонованого товару та його відповідність медико-технічним вимогам Замовника.
Крім цього, згідно ч. 1 ст. 268 Господарського кодексу України якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів.
Такою діючою нормативно-технічною документацією, яка містить вимоги до предмету закупівлі в тому числі щодо якості, на даний момент є Технічний регламент щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 754, про відповідність якому складається декларація про відповідність.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника містяться Декларації про відповідність UA.TR.754.D.38667476/MM-008 від 24.06.2024 року та №53 від 28.04.2021 року, які теж свідчать про якість запропонованого товару та його відповідність медико-технічним вимогам.
Наведене вище розуміння вимоги пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації підтверджується і тим, що у протоколі №26/07 від 01 серпня 2024 року про розгляд тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" серед підстав відхилення не вказується відсутність «паспортів якості або інших документів, що підтверджують якість запропонованого товару та його відповідність медико-технічним вимогам Замовника», що свідчить про однакове трактування цієї вимоги Замовником при кваліфікації тендерних пропозицій усіх учасників.
Додатково також зауважуємо, що згідно п. 54 Особливостей №1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, будь-який потенційний учасник у випадку нерозуміння певної вимоги тендерної документації мав право звернутися за роз’ясненням її змісту до Замовника. Однак згідно інформації на Prozorro у даній закупівлі жоден із потенційних учасників не звертався щодо надання роз’яснень, що свідчить лише про те, що усі чітко зрозуміли трактування цієї вимоги Замовником в у спосіб, зазначений вище.
Відтак, враховуючи усю вищенаведену інформацію та документи, учасником ФОП Шевченко О. А. повністю підтверджено виконання вимоги пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації у спосіб, передбачений Замовником.
Додатки:
1. Файл «3.6.Технічний_опис_покривних_скелець.pdf»;
2. Файл «3.6.Технічний_опис_предметних_скелець_Superfrost^M .pdf»;
3. Файл «3.6.Технічний опис.pdf»;
4. Файл «3.6.Скло предметне 19 07 24 (2).pdf».
5. Файл «3.1.Декларація скельця (1-3).pdf»;
6. Файл «3.1.декларація скло 7017.pdf».

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель Західним офісом Держаудитслужби під час моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-17-009469-a, в першу чергу хочемо повідомити про те, що на усунення порушення керівником замовника вжито заходів наведених у висновку, а саме, проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушення норм пунктів 3 і 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Також хочемо зазначити, що одночасно висловлюємо заперечення до висновку за результатами проведеного моніторингу з наступних підстав. При складанні тендерної документації замовник керувався виключно вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019р.(зі змінами та допвненнями), (далі – Закон) та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до пункту 28 Особливостей: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей». В свою чергу, частиною 2 статті 22 Закону встановлені обов’язкові відомості, які повинна містити тендерна документація. Аналогічну позицію зазначено в наказі Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», якою затверджено Примірну тендерну документацію для процедур закупівель. Примірна тендерна документація повинна містити, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону. Таким чином, відповідно до вимог статті 22 Закону, з урахуванням Особливостей, інформацію про право підписання договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі не є обов’язковою інформацією яку Замовник повинен зазначити в тендерній документації, а є інформацією, яку Замовник, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, може та вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником, на виконання вимог пункту 28 Особливостей, в окремому додатку до тендерної документації, визначено перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Переможець процедури закупівлі відповідно до пункту 17 Особливостей під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Таким чином, Замовником у додатку до документації чітко зазначено формулювання, яке міститься в пункті 17 Особливостей. Окрім того, ані Законом, ані Особливостями не передбачено, який саме перелік документів та/або інформації повинні бути подані переможцем процедури закупівлі для підтвердження права підпису та не зазначено, що Замовник повинен чітко самостійно визначити перелік документів, які підтверджують право підпису та встановити такий перелік у тендерній документації. Переможець, в свою чергу, залежно від того юридична особа чи фізична особа-підприємець, повинен надати відповідні документи. Підсумовуючи вище сказане, Замовником самостійно, навіть без наявності такого обов’язку, прописані інформативні положення в тендерній документації та передбачено перелік документів та інформації що надаються переможцем при укладенні договору у тому формулюванні , яке наведене в законодавстві, а переможцем в свою чергу було виконано вимогу та надано відповідні документи при укладенні договору, які підтверджують право підпису. Таким чином, Замовником дотримано вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей та не порушено вимоги щодо складання тендерної документації. Однак, принагідно повідомляємо, що уповноважена особа систематично проходить різного роду офлайн та онлайн навчання у сфері публічних закупівель з метою покращення своїх навичок під час здійснення професійної діяльності. Також Замовником проведено роз’яснювальну роботу, на якій проаналізовано порушення, що були допущені уповноваженою особою при складанні тендерної документації. Уповноваженій особі роз’яснено, що закупівлі товарів, робіт та послуг повинні готуватися з чітким дотриманням вимог Закону та Особливостей №1178. Крім того, було запропоновано пройти навчання для підвищення свого фахового рівня у формі навчань,тренінгів, семінарів тощо, надано інформацію про доступні (в тому числі безкоштовні) курси, вебінари, запропоновано переглянути відео-матеріали, які доступні на сайті Prozorro, спеціалізованих е-журналах Радник з публічних закупівель, Держзакупівлі. Уповноваженій особі Замовника запропоновано повторно проаналізувати та опрацьовувати ряд нормативних документів, зокрема: 1. Постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями); 2.Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019р.(зі змінами та доповненнями). 3.Наказ Міністерства економіки України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації», тощо. Додаток: Протокольне рішення від 14 жовтня 2024 року — в 1 прим., на 3 арк.

2024-10-14 14:39:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення норм 3 та 28 Особливостей №1178.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2024 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" 598 664,52
UAH з ПДВ
585 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП КРИМОВА І.В. 865 200,00
UAH з ПДВ
585 300,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧЕНКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ 987 090,00
UAH з ПДВ
987 090,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 липня 2024 16:59
Електронний підпис
24 липня 2024 16:58
Технічна частина.pdf.p7s
24 липня 2024 16:46
Технічна частина.pdf
24 липня 2024 16:46
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 серпня 2024 17:30
Електронний підпис
24 липня 2024 10:06
Електронний підпис
24 липня 2024 10:06
Електронний підпис
24 липня 2024 10:05
Пропозиція.pdf.p7s
24 липня 2024 10:05
Пропозиція.pdf
24 липня 2024 10:05
Пропозиція.pdf.p7s
24 липня 2024 10:05
Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 серпня 2024 22:55
Електронний підпис
19 серпня 2024 22:55
Довідка (4).zip
19 серпня 2024 17:07
Електронний підпис
19 серпня 2024 17:06
Витяг (4).pdf
19 серпня 2024 17:06
Файл підпису (1).p7s
15 серпня 2024 13:13
Електронний підпис
15 серпня 2024 13:13
3.6.Технічний опис.pdf.p7s
25 липня 2024 00:38
Електронний підпис
25 липня 2024 00:38
Електронний підпис
25 липня 2024 00:34
Електронний підпис
25 липня 2024 00:34
Електронний підпис
25 липня 2024 00:34
3.6.Технічний опис.pdf
24 липня 2024 22:40
Електронний підпис
24 липня 2024 22:40
Електронний підпис
24 липня 2024 22:39
Електронний підпис
24 липня 2024 22:39
Електронний підпис
24 липня 2024 22:39
Електронний підпис
24 липня 2024 22:39
Електронний підпис
24 липня 2024 22:39
4.1.Паспорт.pdf.p7s
24 липня 2024 22:39
3.1.декларація скло 7017.pdf
24 липня 2024 22:39
1.1.3. Лист відгук.pdf.p7s
24 липня 2024 22:39
4.1.Паспорт.pdf
24 липня 2024 22:39
1.1.3. Лист відгук.pdf
24 липня 2024 22:39
3.5. Довідка тара .doc.p7s
24 липня 2024 22:39
3.5. Довідка тара .doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП КРИМОВА І.В.

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧЕНКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
#42820893
Відхилено 585 200,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2024 16:16
ФОП КРИМОВА І.В.
#2659817946
Відхилено
585 300,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2024 12:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 серпня 2024 13:38
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 серпня 2024 00:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧЕНКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3191516737
Переможець 987 090,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2024 14:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2024 16:12

Документи

01 серпня 2024 16:16
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП КРИМОВА І.В. (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Скельця та предметне скло для проведення лабораторних досліджень, код НК 024:2023 - 57925 Предметне скло/слайд для мікроскопії IVD (діагностика in vitro)) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 5 Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП-кваліфікований електронний підпис на захищеному носії), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Замовником при перевірці накладеного на тендерну пропозицію електронного підпису уповноваженої особи Учасника на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify встановлено Тип носія особистого ключа – Незахищений, Тип підпису – Удосконалений, що не відповідає встановленій вимозі. 1.2. Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації Учасник надає вірно заповнену форму «Тендерна пропозиція», не відступаючи від неї. У складі пропозиції учасник надає форму Пропозиція (файл «Пропозиція.pdf»), в якій відступив від встановленої форми, а саме вказав невірну назву предмета закупівлі та зміни таблицю, не вказавши виробника та точну кількість, а лише орієнтовну. 1.3. Згідно п. 1 Додатку №2 до тендерної документації запропоновані Учасником медичні вироби повинні бути зареєстрованими в Україні у встановленому законодавством порядку. У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати копії сертифікатів та/або декларацій про відповідність запропонованого товару технічному регламенту медичних виробів для діагностики in-vitro №754. ФОП КРИМОВА І.В. надає у складі пропозиції Декларацію про відповідність №01/09/20 версія 1 від 01.09.2020 р. Згідно цієї декларації її невід’ємною частиною є Додаток №1 з переліком виробів медичних та Додаток №2 з переліком національних, європейських та міжнародних нормативно-правових актів та стандартів. Однак учасником надається декларація не в повному обсязі, оскільки відсутній Додаток №2 до неї, а з Додатку №1 наявні лише декілька сторінок. Виправлення вказаної помилки не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до п. 5 Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП-кваліфікований електронний підпис на захищеному носії), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. 2.2. Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації Учасник надає вірно заповнену форму «Тендерна пропозиція», не відступаючи від неї. 2.3. Згідно п. 1 Додатку №2 до тендерної документації запропоновані Учасником медичні вироби повинні бути зареєстрованими в Україні у встановленому законодавством порядку. У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати копії сертифікатів та/або декларацій про відповідність запропонованого товару технічному регламенту медичних виробів для діагностики in-vitro №754 із всіма невід'ємними частинами. Згідно з п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправлення допущених учасником виявлених помилок не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відтак, в розумінні п. 43 Особливостей вважаються невідповідностями, щодо яких Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧЕНКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Скельця та предметне скло для проведення лабораторних досліджень, код НК 024:2023 - 57925 Предметне скло/слайд для мікроскопії IVD (діагностика in vitro)) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 5 Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП-кваліфікований електронний підпис на захищеному носії), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Замовником при перевірці накладеного на тендерну пропозицію Учасника електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify встановлено Тип носія особистого ключа – Незахищений, Тип підпису – Удосконалений, що не відповідає встановленій вимозі. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до п. 5 Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП-кваліфікований електронний підпис на захищеному носії), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2024 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧЕНКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3191516737
987 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2024 15:05
Договір 27-08.pdf укладений
03 вересня 2024 15:04