Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Поточний ремонт будівель гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці Чернівецької області"
Очікувана вартість
26 264 000,00 UAH
UA-2024-07-16-008873-a ● 5fd38094d1244b2d976f7142c8901ca3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське управління капітального будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 04011733 |
Місцезнаходження: | 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А |
Контактна особа: |
Кирило Бурикін +380988712672 burykinkirill954@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2024 19:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 13:39 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 13:39 |
Очікувана вартість: | 26 264 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 131 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Поточний ремонт будівель гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці Чернівецької області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58010, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. О. Алмазова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2024 17:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2024 17:01 |
Перелік змін до ТД.doc | |
23 липня 2024 12:25 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
23 липня 2024 12:25 |
Додаток 1 нова редакція.docx | |
23 липня 2024 12:25 |
Протокол внесення змін до ТД.doc | |
16 липня 2024 19:48 |
Додаток 2.docx |
23 липня 2024 17:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 липня 2024 17:01 |
Перелік змін до ТД.doc
|
||||||
23 липня 2024 12:25 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
||||||
23 липня 2024 12:25 |
Додаток 1 нова редакція.docx
|
||||||
23 липня 2024 12:25 |
Протокол внесення змін до ТД.doc
|
||||||
16 липня 2024 19:48 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Терміни подання пропозицій
Дата подання: 17 липня 2024 12:56
Дата відповіді: 17 липня 2024 13:11
Шановний Замовник! Відповідно до пункту 34 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями) строк для подання тендерних пропозицій у відкритих торгах на закупівлю робіт не може бути менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів. Будь ласка, скоригуйте терміни подання пропозицій та приведіть їх у відповідність до чинної редакції Постанови.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Предметом закупівлі є "Поточний ремонт будівель гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці Чернівецької області". Згідно пп. 21 п. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Відповідно до пункту 34 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями), строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг. Таким чином, терміни подання пропозицій, зазначені в тендерній документації, відповідають вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Терміни подання пропозицій
Дата подання: 17 липня 2024 13:58
Дата відповіді: 17 липня 2024 14:29
Щановний Замовник.
З 09.04.2024 року набули чинності Двадцять другі зміни до Особливостей з Поставною Уряду №382 від 02.04.2024.
Для закупівлі робіт тепер передбачено окремий довший строк для подання тендерних пропозицій - не менше 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів.
Ви надали7 днів, таким чином порушуєте чинне законодавство.
Просимо змінити терміни подання тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Наводимо цитату з пункту 34 чинної редакції Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями):
"34. Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж:
сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг;
14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт."
Враховуючи те, що предметом закупівлі є послуги, а не роботи, замовником визначений строк для подання тендерних пропозицій, який складає сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів.
Наводимо цитату з пункту 34 чинної редакції Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями):
"34. Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж:
сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг;
14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт."
Враховуючи те, що предметом закупівлі є послуги, а не роботи, замовником визначений строк для подання тендерних пропозицій, який складає сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів.
Терміни подання пропозиції
Дата подання: 17 липня 2024 17:16
Дата відповіді: 17 липня 2024 18:05
Шановний Замовник.
Згідно коду Код CPV за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, яка вказана у тендерній документації та назві закупувлі - "Поточний ремонт будівель гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці Чернівецької області" - саме йдеться про роботи, так як основний код по даній закупівлі - Розділ 45000000-7 БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ.
В даній закупівлі саме йдеться про поставку товарів, надання послуг та виконання робіт), тому такий обсяг робіт не можливо прорахувати за 7 днів та описати його словом - послуги,
Згідно чинного законодавства Ви порушуєте термін подання пропозицій.
Ви не змінюєте терміни подання пропозицій, виникають сумніви в дискримінаційних умов учасника згідно з частиною 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" - недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Тобто Ви не змінюєте терміни подачі і у Вас вже є обраний переможець.
Дане рішення може привести до оскарження в АМКУ та відміни тендера в цілому.
Внесіть зміни в тендерну документацію та терміни подачі згідно чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щановний учаснику!
Згідно пп. 21 п. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Таким чином, предмет закупівлі правильно визначений замовником, як "послуги".
Збільшення строків подання тенедерних пропозицій призведе до порушення пункту 34 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями).
Запевняємо Вас у дотриманні принципів проведення публічних закупівель, зокрема, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Дякуємо за розуміння!
Згідно пп. 21 п. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Таким чином, предмет закупівлі правильно визначений замовником, як "послуги".
Збільшення строків подання тенедерних пропозицій призведе до порушення пункту 34 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями).
Запевняємо Вас у дотриманні принципів проведення публічних закупівель, зокрема, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Дякуємо за розуміння!
Вимога щодо усунення неправомірних кваліфікаційних вимог тендерної документації
Дата подання: 20 липня 2024 23:26
Дата відповіді: 23 липня 2024 12:03
Вимога щодо усунення неправомірних кваліфікаційних вимог тендерної документації за процедурою Відкриті торги на закупівлю послуг: "Поточний ремонт будівель гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці Чернівецької області" (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), надати згідно технічного завдання, у відповідності з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та іншими нормативними документами у сфері будівництва.
Тендерною документацією встановлено- Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі- Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в пункті 14 Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Учасники процедури закупівлі повинні зазначити у тендерній пропозиції обсяг та вартість всіх видів послуг, зазначених у Технічному завданні (пункт 14 Додатку 1 тендерної документації).
Додатком 1 розділом « Технічне завдання» встановлено наступні неправомірні вимоги –
3. Розрахунок твердої договірної ціни та кошторис виконати у відповідності з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та іншими нормативними документами у сфері ціноутворення у будівництві на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них.
4. У кошторисній документації чітко вказати найменування, тип, марку, базові технічні характеристики матеріальних ресурсів. Базові технічні характеристики вказуються згідно характеристик, зазначених замовником у дефектному акті, що міститься в додатку 8 до тендерної документації, та повинні відповідати або бути кращими за характеристики вказані замовником. Якщо замовником не вказані технічні характеристики матеріальних ресурсів, учасник повинен самостійно зазначити базові технічні характеристики матеріальних ресурсів. Під базовими технічними характеристиками матеріальних ресурсів слід розуміти, наприклад, але не виключно: розмір, вага, об’єм, енергопотужність, тощо.
5. Учасник визначає вартість послуг, які він пропонує надати за Договором, згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» зі змінами і доповненнями та відомчими нормами, з урахуванням тих видів послуг, які він пропонує надати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат.
10. У складі ціни пропозиції учасник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники загальновиробничих витрат (ЗВВ) на підставі аналізу витрат за попередній звітний період (2023 р.), згідно п.5.13 – 5.15 «Настанови з визначення вартості будівництва».
11. У складі ціни пропозиції учасник надає розрахунок адміністративних витрат, який визначається на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період (2023 р.), згідно п.5.17-5.18 «Настанови з визначення вартості будівництва».
13. Рівень середньомісячної заробітної плати в кошторисній документації, при середньому розряді складності робіт - 3,8, прийняти у розмірі 12 500,0 грн. при середньомісячної тривалості робочого часу актуальною на момент проведення торгів.
Умови виконання робіт: звичайні умови
Вимагаємо прибрати зазначені вимоги , що не відповідають вимогам КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами і доповненнями-
1) Вимогами Тендерної документації не передбачено щоб Учасники розробляли кошторисну документацію з чітко вказаними найменуванням, типом, маркою, базовими технічними характеристиками матеріальних ресурсів, а саме наприклад, але не виключно: розмір, вага, об’єм, енергопотужність, тощо матеріальних ресурсів в більшому обсязі ніж технічні характеристики, які зазначено в Технічному завданні Замовника.
Як приклад можемо привести наступні пункти технічного завдання, але не виключно-
№ Ч.ч.
Шифр Найменування робіт і витрат Одиницявиміру Кількість
1 2 3 4 5
8 С111-16-10 Заглушка ринви шт 2
9 С1630-676- 1 З'єднувач ринви шт 32
10 С1512-1- 12-3 Тримач ринви шт 110
9 С171- 2217П Монтажна піна професійна л 10,374
10 К536111- 401 Двері MDF 900х2100(h) у комплекті з лиштвою шт 19
48 С171- 1074П Шурупи самонарізні шт 96
49 С171- 2220П Зливи із оцинкованої сталі м 28,31
81 С171- 2245П Блоки віконні металопластикові м2 48,72
121 С171- 2219П Дошки підвіконні пластикові білі, шир. 350-400 мм (у комплекті з боковими заглушками) м 32,54
162 С111-2000- 2 Клей для лінолеума кг 143,8
163 С111-573-1 Лінолеум комерційний м2 282,07
186 КР7-31-5 Улаштування плінтусів полівінілхлоридних 100м 4,9754
188 КР7-31-4 Улаштування плінтусів з плиток керамічних 100м 0,263
224 С126-1308- 1 Універсальна напрямна 3600мм м 496,46
245 С126-1308- 2 Поперечна напрямна 1200мм м 992,92
246 С126-1308- 3 Поперечна напрямна 600мм м 496,46
247 С126-1308- 4 Пристінний куточок 24х19мм для направляючої м 564,4
З наданої Замовником інформації в тому числі по зазначених вище пунктах неможливо надати розмір, вагу, об’єм, енергопотужність, тощо зазначених матеріальних ресурсів
2) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами і доповненнями згідно п.5.13 – 5.15 зазначено безумовне право Учасника у складі ціни пропозиції процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати включати за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19 цієї Настанови» відповідноз урахуванням Зміни №1 до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
3) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами і доповненнями згідно п.5.17-5.18 зазначено безумовне право Учасника у складі ціни пропозиції процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включати за показниками, наведеними в Додатку 27 цієї Настанови» відповідно з урахуванням Змін№1, №3 до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
4) Листом від 15.03.2024 № 19.1-24-206 ДП «Національний інститут розвитку інфраструктури» повідомляє:
«Відповідно до пункту 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 №281 та зареєстрованого у Мін’юсті 11.11.2016 за № 1469/29599 (далі - Порядку), замовник самостійно повинен визначити рівень кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості об’єктів будівництва, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року).
Мінімальний розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, що повинен застосовуватися замовником при визначенні вартості об’єктів будівництва в 2024 році, складає 13 707,89 грн. Такий рівень заробітної плати розрахований за алгоритмом, представленим у Порядку та базується на оприлюдненій Державною службою статистики України інформації щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 12 місяців 2023 року, яка складає 12 634,00 грн, та прогнозному індексі споживчих цін на поточний рік, який складає 108,5 % відповідно до Основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2024-2026 роки, схвалених постановою Кабінету Міністрів України від 15.12.2023 № 1315 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2024-2026 роки».
Вимагаємо привести зазначений вище п.5 «Технічного завдання» Додатку 1 щодо рівня середньомісячної заробітної плати до актуального рівня 13 707,89 грн на момент проведення торгів згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 №281 та зареєстрованого у Мін’юсті 11.11.2016 за № 1469/29599.
4) Зазначений об’єкт виконання послуг- будівлі гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці здані в експлуатацію, експлуатуються згідно функціонального призначення, не звільнені від меблів, обладнання, в них постійно проживають люди.
Вимагаємо від Вас чітко вказати в тендерній документації, що роботи будуть виконуватися в будівлях, що експлуатуються, або що в період надання послуг з поточного ремонту Замовником буде забезпечено звільнення будівель гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці від меблів, обладнання та відселені люди що постійно проживають.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення!
За результатами розгляду вимог, зазначених у зверненні, повідомляємо наступне.
Згідно пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
1. Щодо вимоги, яка міститься в пункті 4 додатку 1 до тендерної документації повідомляємо наступне. Зазначення найменування, типу, марки, базових технічних характеристик матеріальних ресурсів необхідне для розуміння замовником того, які саме матеріальні ресурси будуть використані при наданні послуг. В подальшому ця інформація зазначається в договірній ціні до договору підряду і в актах приймання наданих послуг. Замовник, здійснюючи контроль і нагляд за наданням послуг, а також приймання наданих послуг, перевіряє чітку відповідність застосованих підрядником матеріальних ресурсів тим, які вказані в документації. Без зазначення найменування, типу, марки, базових технічних характеристик матеріальних ресурсів неможливо буде перевірити фактичну відповідність і вартість таких матеріальних ресурсів.
У наведеному вами переліку матеріальних ресурсів, що міститься в дефектному акту (додаток 1 до тендерної документації) в частині позицій замовником зазначені базові технічні характеристики (площа, ширина, довжина). По інших позиціях учасник повинен самостійно визначити базові технічні характеристики матеріальних ресурсів, враховуючи особливості та специфіку надання послуг.
Враховуючи наведене, вважаємо вимогу тендерної документації щодо зазначення учасником найменування, типу, марки, базових технічних характеристик матеріальних ресурсів правомірною, такою, що відповідає законодавству в сфері публічних закупівель і Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженій наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
2. Щодо здійснення розрахунку та підтвердження загальновиробничих і адміністративних витрат у складі тендерної пропозиції повідомляємо наступне.
Згідно 5.15. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281: «У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати обчислюються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19 цієї Настанови.»
Пунктом 5.17. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 визначено: «У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними Додатку 27 цієї Настанови.»
Враховуючи викладене, до пунктів 10 і 11 додатку 1 до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
3. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» визначено наступне:
«Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.»
На виконання наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281, замовником при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації) замовником був визначений розмір кошторисної заробітної плати 13 707,89 грн.
В подальшому, при підготовці тендерної документації для оголошення відкритих торгів, Замовник визначив рівень кошторисної заробітної плати у розмірі 12 500,00 грн., згідно рішення виконавчого комітету Маріупольської міської ради, діючого на момент оголошення торгів.
На підставі зазначеного вважаємо, що замовником дотримано вимоги Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281.
4. У дефектному акті, який міститься в додатку 1 до тендерної документації, замовником зазначено: «Умови виконання робіт: звичайні умови».
Будівлі гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці Чернівецької області, знаходяться в оренді для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб. У теперішній час будівлі не експлуатуються згідно функціонального призначення, в гуртожитку не проживають мешканці, в будівлях відсутні меблі та обладнання.
У зв’язку з чим, вважаємо, що зазначення в дефектному акті умов виконання робіт, як звичайних, відповідає дійсності і не потребує додаткових уточнень.
За результатами розгляду вимог, зазначених у зверненні, повідомляємо наступне.
Згідно пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
1. Щодо вимоги, яка міститься в пункті 4 додатку 1 до тендерної документації повідомляємо наступне. Зазначення найменування, типу, марки, базових технічних характеристик матеріальних ресурсів необхідне для розуміння замовником того, які саме матеріальні ресурси будуть використані при наданні послуг. В подальшому ця інформація зазначається в договірній ціні до договору підряду і в актах приймання наданих послуг. Замовник, здійснюючи контроль і нагляд за наданням послуг, а також приймання наданих послуг, перевіряє чітку відповідність застосованих підрядником матеріальних ресурсів тим, які вказані в документації. Без зазначення найменування, типу, марки, базових технічних характеристик матеріальних ресурсів неможливо буде перевірити фактичну відповідність і вартість таких матеріальних ресурсів.
У наведеному вами переліку матеріальних ресурсів, що міститься в дефектному акту (додаток 1 до тендерної документації) в частині позицій замовником зазначені базові технічні характеристики (площа, ширина, довжина). По інших позиціях учасник повинен самостійно визначити базові технічні характеристики матеріальних ресурсів, враховуючи особливості та специфіку надання послуг.
Враховуючи наведене, вважаємо вимогу тендерної документації щодо зазначення учасником найменування, типу, марки, базових технічних характеристик матеріальних ресурсів правомірною, такою, що відповідає законодавству в сфері публічних закупівель і Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженій наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
2. Щодо здійснення розрахунку та підтвердження загальновиробничих і адміністративних витрат у складі тендерної пропозиції повідомляємо наступне.
Згідно 5.15. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281: «У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати обчислюються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19 цієї Настанови.»
Пунктом 5.17. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 визначено: «У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними Додатку 27 цієї Настанови.»
Враховуючи викладене, до пунктів 10 і 11 додатку 1 до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
3. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» визначено наступне:
«Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.»
На виконання наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281, замовником при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації) замовником був визначений розмір кошторисної заробітної плати 13 707,89 грн.
В подальшому, при підготовці тендерної документації для оголошення відкритих торгів, Замовник визначив рівень кошторисної заробітної плати у розмірі 12 500,00 грн., згідно рішення виконавчого комітету Маріупольської міської ради, діючого на момент оголошення торгів.
На підставі зазначеного вважаємо, що замовником дотримано вимоги Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281.
4. У дефектному акті, який міститься в додатку 1 до тендерної документації, замовником зазначено: «Умови виконання робіт: звичайні умови».
Будівлі гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці Чернівецької області, знаходяться в оренді для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб. У теперішній час будівлі не експлуатуються згідно функціонального призначення, в гуртожитку не проживають мешканці, в будівлях відсутні меблі та обладнання.
У зв’язку з чим, вважаємо, що зазначення в дефектному акті умов виконання робіт, як звичайних, відповідає дійсності і не потребує додаткових уточнень.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2024 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" |
21 900 000,00
UAH з ПДВ
|
21 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
22 818 582,00
UAH з ПДВ
|
21 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Опитний завод М |
25 107 391,20
UAH з ПДВ
|
25 107 391,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" #43373313 |
Переможець |
21 499 000,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2024 17:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2024 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2025 18:18
|
Звіт про виконання договору 64-2024.docx | укладений |
14 січня 2025 18:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:04
|
Додаткова угода № 2 до договору № 64-2024.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2024 13:32
|
Додаткова угода № 1 до договору № 64-2024.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2024 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2024 15:52
|
План фінансування.pdf | укладений |
15 серпня 2024 15:50
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
15 серпня 2024 15:50
|
Договір № 64-2024.pdf | укладений |
15 серпня 2024 15:50
|
Календарний графік.pdf | укладений |
15 серпня 2024 15:50
|
Договірна ціна.xls | укладений |
15 серпня 2024 15:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до календарного графіку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 64/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 64/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |