Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція нежитлової будівлі для впровадження і забезпечення оповіщення та інформування населення територіальної громади в умовах особливого правового режиму (воєнного стану) за адресою: вул. Незалежності, 14 в смт Опішня, Полтавського району Полтавської області
Очікувана вартість
3 300 877,20 UAH
UA-2024-07-16-008566-a ● b29ea6c544b442d8993ad7fe4c5c1f4b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИШНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42748063 |
Вебсайт: | http://opishnya.gromada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 38164, Україна , Полтавська обл., смт. Опішня, вул. Перемоги, буд. 3 |
Контактна особа: |
Теймур Мустафаєв +380535343515 tejmuramustafaev@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2024 17:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 300 877,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 504,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Математична формула
PP = P/(1 + (F1)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1-питома вага іншого критерію оцінки, запропонованого учасником; PV - питома вага критерію «ціна».
PP = P/(1 + (F1)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1-питома вага іншого критерію оцінки, запропонованого учасником; PV - питома вага критерію «ціна».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція нежитлової будівлі для впровадження і забезпечення оповіщення та інформування населення територіальної громади в умовах особливого правового режиму (воєнного стану) за адресою: вул. Незалежності, 14 в смт Опішня, Полтавського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38164, Україна, Полтавська область, с-ще Опішня, Полтавський район, вул. Незалежності, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 140 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Умови оплати (відстрочення платежу) за виконані роботи: | 30% |
на строк до (протягом) 140 календарних днів: | 30% |
на строк до (протягом) 130 календарних днів: | 15% |
на строк до (протягом) 120 календарних днів: | 0% |
26 липня 2024 18:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2024 17:46 |
Додаток 7 перелік документів НОВИЙ.docx | |
26 липня 2024 17:46 |
зміни.docx | |
26 липня 2024 17:46 |
ТД Опішня нова редакція.docx | |
16 липня 2024 17:59 |
Додаток 8 перелік документів переможця.docx | |
16 липня 2024 17:59 |
ТД Опішня оповіщення.docx | |
16 липня 2024 17:59 |
Додаток 7 перелік документів учасника.docx |
26 липня 2024 18:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2024 17:46 |
Додаток 7 перелік документів НОВИЙ.docx
|
|||
26 липня 2024 17:46 |
зміни.docx
|
|||
26 липня 2024 17:46 |
ТД Опішня нова редакція.docx
|
|||
16 липня 2024 17:59 |
Додаток 8 перелік документів переможця.docx
|
|||
16 липня 2024 17:59 |
ТД Опішня оповіщення.docx
|
|||
16 липня 2024 17:59 |
Додаток 7 перелік документів учасника.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Договірна ціна
Дата подання: 17 липня 2024 08:35
Дата відповіді: 19 липня 2024 12:24
Уточніть будь ласка чи надається у складі тентерної пропозиції договірні ціна з розрахунками чи тільки заповнена форма ПРОПОЗИЦІЯ?
Відповідь: Шановний Учаснику! Оскільки, ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватися за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) погоджується сторонами саме під час укладення договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України (роз’яснення Міністерства економіки України від 05.08.2016 за № 3302-06/24782-06).
Враховуючи вищезазначене, у складі тендерної пропозиції договірна ціна з розрахунками не надається. Заповнена форма пропозиції у складі тендерної пропозиції надається.
Враховуючи вищезазначене, у складі тендерної пропозиції договірна ціна з розрахунками не надається. Заповнена форма пропозиції у складі тендерної пропозиції надається.
Документи Учасника
Дата подання: 19 липня 2024 10:57
Дата відповіді: 19 липня 2024 12:24
Згідно дод №7 зазначено , що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію ліцензії або копію наказу (витягу з наказу) Державної служби України з надзвичайних ситуацій . Чи можно, щоб ця ліцензія або копію наказу належажала залученому субпідряднику , який буде виконувати ці роботи з наданням інформаціїї про субпідника у складі тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ліцензія/наказ про які йдеться у Вашому запитанні повинні бути видані на Учасника, який подає тендерну пропозицію з огляду на наступне.
Відповідно до п. 31 постанови КМУ № 668 від 1 серпня 2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» далі – Постанова 668), Підрядник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ одержати встановлені законом дозвільні документи на виконання окремих видів робіт.
Постановою 668 передбачено, що дозвільна документація - документи дозвільного характеру у сфері будівництва, необхідність отримання яких передбачена
законом.
Згідно з постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», дані роботи підлягають ліцензуванню.
Крім того, договірні відносини виникають між Підрядником та Замовником, останній здійснює повний контроль за виконанням робіт передбачених договором. В свою чергу, у Замовника відсутня можливість здійснення контролю за виконанням робіт, що доручені Субпідрядній організації, оскільки відповідальність за виконання робіт Субпідрядною організацією покладена на Підрядника. Замовник самостійно встановлює об’єм робіт, що доручається для виконання Підряднику. Дана вимога встановлена для підтвердження спроможності якісного виконання робіт Підрядником у відповідності до умов договору.
Одночасно слід зазначити, що пунктом 63 Постанови 668 передбачено, що Генеральний підрядник у порядку, встановленому договором підряду, погоджує із замовником питання про залучення до виконання робіт субпідрядників. Замовник МОЖЕ ВІДМОВИТИ у такому погодженні з письмовим обгрунтуванням свого рішення.
Отже, саме в Учасника повинні бути наявні всі дозвільні документи, які потрібні для виконання робіт, в тому, числі запитувані Вами, оскільки, надання Вами у складі тендерної пропозиції документів і інформації про можливо залученого субпідрядника не означає, що він буде погоджений Замовником і як наслідок Ваша тендерна пропозиція не буде відповідати вимогам тендерної документації.
Відповідно до п. 31 постанови КМУ № 668 від 1 серпня 2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» далі – Постанова 668), Підрядник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ одержати встановлені законом дозвільні документи на виконання окремих видів робіт.
Постановою 668 передбачено, що дозвільна документація - документи дозвільного характеру у сфері будівництва, необхідність отримання яких передбачена
законом.
Згідно з постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», дані роботи підлягають ліцензуванню.
Крім того, договірні відносини виникають між Підрядником та Замовником, останній здійснює повний контроль за виконанням робіт передбачених договором. В свою чергу, у Замовника відсутня можливість здійснення контролю за виконанням робіт, що доручені Субпідрядній організації, оскільки відповідальність за виконання робіт Субпідрядною організацією покладена на Підрядника. Замовник самостійно встановлює об’єм робіт, що доручається для виконання Підряднику. Дана вимога встановлена для підтвердження спроможності якісного виконання робіт Підрядником у відповідності до умов договору.
Одночасно слід зазначити, що пунктом 63 Постанови 668 передбачено, що Генеральний підрядник у порядку, встановленому договором підряду, погоджує із замовником питання про залучення до виконання робіт субпідрядників. Замовник МОЖЕ ВІДМОВИТИ у такому погодженні з письмовим обгрунтуванням свого рішення.
Отже, саме в Учасника повинні бути наявні всі дозвільні документи, які потрібні для виконання робіт, в тому, числі запитувані Вами, оскільки, надання Вами у складі тендерної пропозиції документів і інформації про можливо залученого субпідрядника не означає, що він буде погоджений Замовником і як наслідок Ваша тендерна пропозиція не буде відповідати вимогам тендерної документації.
Документи Учасника
Дата подання: 22 липня 2024 12:51
Дата відповіді: 24 липня 2024 16:51
Згідно ТД до закупівлі зазначається , що Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця . У Замовника на стадії проведення торгів є можливість перевірити цю інформацію на предмет спроможності субпідрядника виконати роботи до яких учасник планує залучати цього субпідрядника. Тому вимогу про те , що копія ліцензії або копіянаказу (витягу з наказу) Державної служби України з надзвичайних ситуацій повинна бути видана на Учасника, який подає тендерну пропозицію вважаємо дискримінаційною і такою, що безпідставно звужує коло учасників, унеможливлює залучення субпідрядників і безпідставно примущує Учасників на придбання додаткових дозвілів(ліцензій), замість нормального залучення субпідрядників з відповідними докуметами.
Вимагаємо змінити цю вимогу з внесенням змін у ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо Вашого звернення повідомляємо наступне. Перевірити інформацію щодо залученого Вами субпідрядника Замовник зможе після розкриття документів тендерної пропозиції. Проте, на цьому етапі Замовник не може погоджувати субпідрядника. Відповідно до постанови КМУ № 668 від 1 серпня 2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – постанова № 668), погодження із Замовником питання про залучення до виконання робіт субпідрядників відбувається на етапі укладення/виконання договору. Саме тоді Замовник може вирішувати погоджувати запропонованого Вами субпідрядника чи ні. Крім того, своїми діями Ви провокуєте Замовника обійти норми п. 31 постанови № 668, де чітко вказано, що Підрядник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ одержати встановлені законом дозвільні документи на виконання окремих видів робіт. Отже, дана вимога не є дискримінаційною. Навпаки, наявність в Учасника ліцензії або наказу (витягу з наказу) Державної служби України з надзвичайних ситуацій є прямим виконанням норм закону, а не «придбанням додаткових дозвілів (ліцензій)».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "БРАВО БУД 2024" |
3 298 740,00
UAH з ПДВ
|
3 298 740,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 309 118 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БРАВО БУД 2024" #44960133 |
Переможець |
3 298 740,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2024 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2024 10:24
|
допугода 2.jpg | зміни до договору |
15 жовтня 2024 10:22
|
допугода 2 (2).jpg | зміни до договору |
15 жовтня 2024 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2024 09:20
|
IMG_3735.jpg | зміни до договору |
01 жовтня 2024 09:19
|
IMG_3736.jpg | зміни до договору |
01 жовтня 2024 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2024 13:17
|
Незалежності14.PDF | укладений |
14 серпня 2024 13:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 13 договору |
Номер договору про закупівлю: | 14/08-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 13 договору |
Номер договору про закупівлю: | 14/08-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |