Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІНІСТЕРСТВО У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42657144 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ПРОВУЛОК МУЗЕЙНИЙ, будинок 12 |
Контактна особа: |
Часовських Андрій Васильович 380630355470 a.chasovskykh@mva.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2024 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2024 15:41 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2024 15:41 |
Очікувана вартість: | 4 777 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 886,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
“Посвідчення члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці України”; “Бланк - вкладка до посвідчення члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці України”; “Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни”; “Бланк - вкладка до посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни”; “Бланк - вкладка до посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни II-III груп із числа учасників бойових дій у період Другої світової війни, яким виповнилося 85 років і більше”; Посвідчення “Постраждалий учасник Революції Гідності”; “Посвідчення учасника війни ”; “Посвідчення члена сім’ї загиблого”; “Бланк-вкладка до посвідчення члена сім’ї загиблого” “Лист талонів на право одержання ветераном війни проїзних квитків безоплатно”; “Лист талонів на право одержання ветераном війни проїзних квитків з 50-відсотковою знижкою їх вартості”
“Бланк - вкладка до посвідчення члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці України”;
“Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни”;
“Бланк - вкладка до посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни”;
“Бланк - вкладка до посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни II-III груп із числа учасників бойових дій у період Другої світової війни, яким виповнилося 85 років і більше”;
Посвідчення “Постраждалий учасник Революції Гідності”;
“Посвідчення учасника війни ”;
“Посвідчення члена сім’ї загиблого”;
“Бланк-вкладка до посвідчення члена сім’ї загиблого”
“Лист талонів на право одержання ветераном війни проїзних квитків безоплатно”;
“Лист талонів на право одержання ветераном війни проїзних квитків з 50-відсотковою знижкою їх вартості”
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Продавець надає Покупцю видаткову накладну (акт приймання-передачі або інший товаророзпорядчий документ) разом із поставленим Товаром, а також рахунок. Розрахунки проводяться за фактично поставлений Товар на підставі рахунку та видаткової накладної (акт приймання-передачі або інший товаророзпорядчий документ) на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів від дати поставки при наявності коштів на реєстраційному рахунку Покупця в Державній казначейській службі України. Оплата за поставлений Товар здійснюється відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетних асигнувань, наданих відповідно до бюджетного призначення Покупця, розрахунки за надані Товари здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на здійснення відповідних видатків на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2024 10:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2024 10:19 |
Протокол УО зміни до оголошення посвідчення.pdf | |
17 липня 2024 09:38 |
Протокол УО виправлення додатку2.docx | |
17 липня 2024 09:38 |
Протокол УО виправлення додатку2.docx | |
17 липня 2024 08:23 |
ТД посвідчення ветерана додаток2.docx | |
17 липня 2024 08:22 |
ТД посвідчення ветерана додаток2.docx | |
16 липня 2024 16:25 |
ТД посвідчення ветерана.docx | |
16 липня 2024 16:25 |
ТД посвідчення ветерана додаток1.docx | |
16 липня 2024 16:25 |
ТД посвідчення ветерана додаток4.docx | |
16 липня 2024 16:25 |
ТД посвідчення ветерана додаток3.docx | |
16 липня 2024 16:25 |
ТД посвідчення ветерана.docx | |
16 липня 2024 16:25 |
ТД посвідчення ветерана додаток1.docx | |
16 липня 2024 16:25 |
ТД посвідчення ветерана додаток4.docx | |
16 липня 2024 16:25 |
ТД посвідчення ветерана додаток3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно частини другої статті 18 Закону України «Про адміністративні послуги» органи виконавчої влади, інші державні органи здійснюють закупівлю бланків для оформлення результатів надання адміністративних послуг (крім власних бланків цих органів) у державних підприємств, що входять до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері організації та контролю за виготовленням бланків цінних паперів, документів суворої звітності. Закупівля товарів, робіт і послуг для надання адміністративних послуг здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Частиною 4 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) встановлено, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до частини восьмої статті 3 Закону особливості здійснення процедур закупівлі, визначених цим Законом, встановлюються окремими законами для таких товарів, робіт і послуг:
1) послуги з підготовки фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів (післядипломна освіта) за державним замовленням;
2) товари і послуги, закупівля яких здійснюється відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні, що виконуються відповідно до закону;
3) послуги енергосервісу.
Регулювання адміністративних послуг в цьому переліку відсутнє.
Стаття 5. Закону України "Про публічні закупівлі" визначає, що:
1. Ззакупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Аналогічно пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості) визначає, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Частиною четвертою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Як Законом так і Особливостями не передбачається жодних антиконкурентних переваг для «державних підприємств, що входять до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері організації та контролю за виготовленням бланків цінних паперів, документів суворої звітності».
Постановою Кабінету міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 внесено зміни до Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178, зокрема, виключено з пункту 47 абзац 14. Таким чином, ненадання переможцем закупівлі відповідних документів не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
В оголошенні розміщено протоколи прийняття рішення уповноваженою особою, де містяться переліки змін, що вносяться до нової редакції тендерної документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції по кожній зміні.
Стосовно зауваження щодо нумерації бланків посвідчень повідомляємо наступне.
Додаток 3 до тендерної документації містить інформацію про вимоги до предмету закупівлі, зокрема – нумерацію, яка складається з шести цифр та знака “№”.
Для присвоєння бланкам посвідчень вищезазначеної нумерацції Мінветеранів, за результатами проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі бланків посвідчень, звертається до Управління державної політики у сфері пробірного контролю, документів суворої звітності Міністерства фінансів України. Після отримання зазначеної інформації від Мінфіну, Мінветеранів надає її продавцю.
Крім того, слід зауважити, що проєкт договору про закупівлю містить пункт 5.1.3 відповідного до якого, Покупець зобов’язаний “До початку поставки, а також, за необхідності, під час виробництва Товару, що становить предмет Договору, за взаємною згодою Сторін, забезпечити Продавця усією необхідною для поставки інформацією.”
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні правові підстави вносити зміни в тендерну документацію на закупівлю «Бланки посвідчень, вкладок до них та бланки листів талонів на право одержання ветеранами війни проїзних квитків» (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-16-007752-a).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2024 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря |
3 309 312,00
UAH з ПДВ
|
2 938 889,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ "САМ" |
3 614 622,00
UAH з ПДВ
|
2 950 389,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
3 378 139,99
UAH з ПДВ
|
2 972 682,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря #32068913 |
Переможець |
2 938 889,16
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2024 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2025 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2024 09:34
|
Дог 15 ДУ1 подовження посвідчення ветерана.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2024 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2024 13:46
|
Дог 15 посвідчення ветерана.pdf | укладений |
23 серпня 2024 13:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |