Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Батуринська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04412354 |
Місцезнаходження: | 16512, Україна , Чернігівська обл., Батурин, вул. В.Ющенка, 30 |
Контактна особа: |
Козловська Антоніна Олександрівна +380463548333 mega-antonina1987@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2024 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2024 11:45 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2024 11:45 |
Очікувана вартість: | 1 907 593,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 537,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2024 10:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2024 09:57 |
ТД.docx | |
16 липня 2024 09:57 |
ДОДАТОК 3 проєкт договору.docx | |
16 липня 2024 09:57 |
Додаток 1.docx | |
16 липня 2024 09:57 |
Додаток 2.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 08 серпня 2024 17:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-11-000069 ● 8b7b441b76bf42a29749002604c07692
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.09.2024 № 49-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-07-16-001219-a 16.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-16 17:47:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покриття проїзної частини автомобільної дороги комунальної власності по вул. Прокоповича в м. Батурин Ніжинського району, Чернігівської області», очікуваною вартістю 1 907 593,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-16-001219-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 02.09.2024 № 02/09 (далі – Договір), укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «Бахмачгазбудсервіс» (далі – ТОВ «Бахмачгазбудсервіс»), з підтверджуючими документами.
3. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем ТОВ «Бахмачгазбудсервіс»), під час укладення договору вимоги абзацу третього пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
4. Відповідно до вимог підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання учасником «1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном (оборотно-сальдову відомість, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного паспорта) або договір оренди/суборенди, лізингу, надання послуг тощо)».
На виконання вищезазначених вимог учасником ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» в тендерній пропозиції надано довідку від 06.06.2023 № КК-1 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до якої під час виконання робіт, буде використовуватись власний асфальтоукладальник на гусеничному ходу Vogele Super 1800-3.
Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» не підтверджено права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, чим недотримано вимоги підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
5. Відповідно до вимог підпункту 1.3 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «АБЗ повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, ДСТУ Б В.2.7-305:2015, ДСТУ 8959:2019, СОУ 42.1-37641918-114:2014, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу».
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» надано атестат виробництва, зареєстрований за номером UA.OD.AI.0012-24 який засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних сумішей; асфальтобетонних сумішей на основі бітумів, модифікованих полімерами; асфальтобетонних сумішей модифікованих природними бітумами; сумішей бітумомінеральних дорожніх; сумішей асфальтобетонних литих на АБЗ «Кредмаш ДС-1683» забезпечує стабільність процесу виробництва на відповідність вимогам: ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДСТУ 8959:2019, ДСТУ Б В.2.7-305:2015, СОУ 42.1-37641918-1106:2013, СОУ 42.1-37641918-114:2014, СОУ 42.1-37641918-124:2014.
При цьому, в зазначеному атестаті виробництва не підтверджено, що асфальтобетонні суміші атестовані на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
Також, в атестаті виробництва не зазначено, що атестат засвідчує відповідність щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, ДСТУ Б В.2.7-305:2015, ДСТУ 8959:2019, СОУ 42.1-37641918-114:2014, чим недотримано вимоги підпункту 1.3 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
6. На виконання вимог пункту 3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника у тендерній пропозиції ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» надано довідку про виконання аналогічних договорів від 29.07.2024 № КК-3, про виконання аналогічного договору від 03.12.2019 № 34, укладеного з Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 2040595.
Проте, згідно з листом відгуком від 03.4-3409 № 23.09.2021 у Департамента регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 39932654.
7. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено наступні вимоги: «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису».
При цьому, тендерна пропозиція ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» містить оригінали документів (а не копії документів), які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) та які не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі на підписання тендерної пропозиції (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також не містять відбитки печатки ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» на кожній сторінці, а саме: «Договір про надання послуг дорожньо-будівельною технікою від 22.07.2024 № 22/07, укладений з фізичною особою підприємцем Сагателян Самвел» «Аналогічні договори від 03.12.2019 № 34, від 21.11.2019 № 71 п/з, від 21.11.2019 № 70 п/з з договірними цінами та актами приймання виконаних будівельних робіт», «Договір оренди обладнання та споруд від 01.04.2024 № 01/04-24, укладений з ТОВ «Дорожник»», чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
8. Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», або не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» згідно з вимогами абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-19 11:21:19
Пояснення на запит
ПОЯСНЕННЯ на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ щодо здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-16-001219-a 16.07.2024 року «Капітальний ремонт покриття проїзної частини автомобільної дороги комунальної власності по вул. Прокоповича в м. Батурин Ніжинського району, Чернігівської області» уповноважена особа Батуринської міської ради надає наступні пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт покриття проїзної частини автомобільної дороги комунальної власності по вул. Прокоповича в м. Батурин Ніжинського району, Чернігівської області» здійснено на основі проектно-кошторисної документації. Проектно-кошторисна документація на даний об’єкт пройшла експертизу кошторисної частини та отримала позитивну експертну оцінку в «ТОВ Експертиза МВК» №47348 від 17 червня 2024 року та затверджена Рішенням 38 сесії 9 скликання № 16 від 12 липня 2024 року Батуринської міської ради. (скановані копії документів зведеного кошторисного розрахунку, локальних кошторисів, підсумкових відомостей ресурсів, експертної оцінки проектно-кошторисної документації та рішення сесії про її затвердження додаються).
Посилання на сторінку веб-сайту з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі знаходяться за посиланням: https://baturyn-rada.gov.ua/news/1726646171/.
2. Щодо фактичного стану виконання договору № 02/09 від 02 вересня 2024 року «Капітальний ремонт покриття проїзної частини автомобільної дороги комунальної власності по вул. Прокоповича в м. Батурин Ніжинського району, Чернігівської області» укладеного з ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", повідомляємо наступне: на даний момент роботи виконано в повному обсязі. (скан акту виконаних робіт та довідка про вартість виконаних робіт додається)
3. Під час укладання договору вимоги абзацу третього пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації були виконані, виконавець надав довідку про право підпису договору.
4. Учасником ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» в тендерній пропозиції надано довідку від 06.06.2023 № КК-1 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до якої під час виконання робіт, буде використовуватись власний асфальтоукладальник на гусеничному ходу Vogele Super 1800-3, на підтвердження права власності було надано свідоцтво про реєстрацію (в папці МТБ).
5. Відповідно до вимог підпункту 1.3 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «АБЗ повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, ДСТУ Б В.2.7-305:2015, ДСТУ 8959:2019, СОУ 42.1-37641918-114:2014, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи. На цю вимогу було надано атестат в якому зазначено що АБЗ забезпечує стабільність процесу виробництва на відповідність вимогам: ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДСТУ Б В.2.7-305:2015, ДСТУ 8959:2019, СОУ 42.1-37641918-114:2014.(копія атестату додається)
6. На виконання вимог пункту 3 розділу 1 додатку 1 до ТД учасником було надано довідку в довільній формі, інформацію про виконання аналогічних договорів, копію договорів та листи відгуки, чим повністю підтверджено досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) що вимагалося.
7. Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому. Тендерна пропозиція учасника повністю відповідає вимогам і підписана КЕП в цілому як і вимагалося ТД. Копії зроблені з оригіналів документів і відповідно до пункту 8 Опису формальних помилок: пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного) відносяться до формальних помилок.
8. Враховуючи вищевикладене та склад наданої тендерної пропозиції Учасника (БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС) відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерної документації. Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, так як вона повністю відповідає вимогам технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та тендерній документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення згідно висновку державного фінансового контролю. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель здійснено заходи, а саме: проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому помилок та порушень Уповноваженою особою у сфері публічних закупівель. Зокрема, було прийнято рішення про направлення Уповноваженої особи на навчання у сфері публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації. Всі встановлені порушення будуть враховані в подальших закупівлях і не будуть допускатися.
2024-09-25 11:49:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення Замовником вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2024 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУДПРОЕКТ" |
1 392 541,00
UAH з ПДВ
|
1 392 541,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
1 906 386,36
UAH з ПДВ
|
1 906 386,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУДПРОЕКТ" #43515145 |
Відхилено |
1 392 541,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2024 13:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2024 09:26
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Переможець |
1 906 386,36
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2024 10:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 09:43
|
Платіжна інструкція | укладений |
01 листопада 2024 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2024 09:37
|
Додаткова угода _ 1.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2024 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2024 09:21
|
Договір № 02/09 | укладений |
03 вересня 2024 09:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Виконавець у зв'язку з призупиненням закупівлі через оскарження погодились внести зміни в Договір № 02/09 від «02» вересня 2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 02/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 вересня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 906 386,36
UAH (в тому числі ПДВ 317 731,06 UAH)
|