Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зимноводівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372282 |
Вебсайт: | http://zymnavoda.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81110, Україна , Львівська обл., Зимна Вода, вул. Шухевича, 83 |
Контактна особа: |
Смалюх Ярина Богданівна +380322952207 zymnovodivskaotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2024 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2024 13:12 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2024 13:12 |
Очікувана вартість: | 40 937 554,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 409 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 204 600,00 грн. (двісті чотири тисячі шістсот гривень 00 копійок) з ПДВ. (зазначити цифрами та прописом розмір у ГРН)*, Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами).Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) єдиним грошовим платежем за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA328201720355119054088019753 МФО 820172 ДКСУ м.Київ, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.Термін дії тендерних - 90 календарних днів.пропозицій |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 204600 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Керуючись ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Учасник - переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2% (два відсотки) від суми договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору: грошова застава. Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору: р/р UA328201720355119054088019753, ДКСУ м.Київ МФО 820172, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282. Реквізити можуть бути змінені у зв’язку з зміною нормативної бази або реорганізацією, про що буде повідомлено Замовником. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник надає: - копію платіжного доручення про перерахування не пізніше дати укладення договору суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється у 7-ми денний термін з моменту підписання акту приймання виконаних підрядних робіт. 4.3.Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2024 14:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2024 14:19 |
Перелік змін від 29.07.2024.docx | |
30 липня 2024 14:19 |
Додаток 2.doc | |
30 липня 2024 14:19 |
Тендерна документація _ редакція 29.07.2024.DOCX | |
15 липня 2024 16:17 |
Додаток 3 зміни 2.rar |
30 липня 2024 14:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
30 липня 2024 14:19 |
Перелік змін від 29.07.2024.docx
|
||||
30 липня 2024 14:19 |
Додаток 2.doc
|
||||
30 липня 2024 14:19 |
Тендерна документація _ редакція 29.07.2024.DOCX
|
||||
15 липня 2024 16:17 |
Додаток 3 зміни 2.rar
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-26-000071 ● 8b3be1ef5f31491091885918993eb847
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 19:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2024 № 227
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2024-07-15-008229-a 15.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-29 11:23:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-008229-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-03 11:14:16
Інформація щодо запиту
На запит ДАСУ від 29.08.2024 щодо моніторингу ID UA-M-2024-08-26-000071, подаємо наступну інформацію та відповідні документи (додатки):
- скан-копії проєктно-кошторисної документації, відовмості обсягів та видів робіт (Додаток 3 - технічного завдання), експертного звіту, копію рішення про затвердження ПКД;
- визначення очікуваної вартості предмету закупівлі «Нове будівництво Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення)» проводилась з урахуванням Державних будівельних норми України «Захисні споруди цивільного захисту ДБН В.2.2-5:2023», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанова з визначення вартості будівництва» (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; далі — Настанова) та обумовлено проектно-кошторисною документацією щодо предмета закупівлі – «Нове будівництво Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення)», відповідно до рішення Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області XLI сесії VIII демократичного скликання № 2205 від 16.05.2024 року «Про затвердження проектно-кошторисної документації по проекту «Нове будівництво Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення)»» та затвердженим ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ (Позитивний) № 14-04/101-16.05.24 від 16 травня 2024 виконаний ТзОВ «ВЕСТ БУД ЕКСПЕРТИЗА".
Додатки:
1.Проектно-кошторисна документація;
2.Технічне завдання (Додаток 3, відомість обсягів робіт, відомість ресурсів)
3.Копія рішення;
4.Експертний звіт;
Інформація щодо проекту (креслень) за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1JXrcwRgwk6Z5c3W4vl3fe5shjPLGGMIe/view?usp=drive_link
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-06 15:24:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-008229-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином визначено переможцем торгів товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЬВІВПРОЕКТ» (далі –ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ») який в своїй тендерній пропозиції надав 03.08.2024 довідку «Про наявність в Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» яка не містить інформації про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника що необхідні учаснику для виконання робіт, зокрема: машини поливально-мийні, машини бурильно-кранові на автомобілі, автогідропідіймачі, автонавантажувачі, екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, автомобілі бортові, котки дорожні причіпні кулачкові, котки дорожні самохідні ґрунтові, крани баштові, електростанції пересувні та інші будівельні машини і механізми, які зазначено в розділі II «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-11 16:23:33
Пояснення
Щодо визначення переможця. Додатком 5 до тендерної документації встановлена форма довідки про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі та вимоги щодо підтвердження наданої в довідці інформації. На виконання вимог встановлених Додатком 5 до тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЬВІВПРОЕКТ» (далі –ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ») надав довідку «Про наявність в Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» від 03.08.2024 року. Зазначена довідка разом з документами, що надані учасником-переможцем на підтвердження наявності обладнання, зазначеного в довідці відповідають вимогам тендерної документації.
Варто зазначити, що тендерна документація не містила окремих вимог чи вказівок щодо обов'язкового включення до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений саме у відомості ресурсів учасника ( розділі II «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів ). Крім того, тендерна документація не містила чіткого переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази тощо.
Під час здійснення публічних закупівель Замовник керується Законом України Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та вимогами тендерної документації. Замовник на етапі розгляду пропозиції не вправі розширювати та додатково трактувати вимоги тендерної документації на власний розсуд. Замовник вправі відхиляти пропозицію учасника лише за невідповідність вимогам, які чітко і однозначно були прописані в тендерній документації замовника. У випадку відхилення пропозиції учасника на підставі того, що довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить інформації про машини поливально-мийні, машини бурильно-кранові на автомобілі, автогідропідіймачі, автонавантажувачі, екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, автомобілі бортові, котки дорожні причіпні кулачкові, котки дорожні самохідні ґрунтові, крани баштові, електростанції пересувні та інші будівельні машини і механізми, які зазначено в розділі II «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів учасника, останній оскаржив би таке рішення до АМКУ і, очевидно, що орган оскарження зобов’язав би нас скасувати таке відхилення як неправомірне, адже воно базується не на вимогах документації, а на домислах щодо того як треба виконувати і розуміти такі вимоги. Прикладом цього, може слугувати Рішення АМКУ від 23.07.2024 №12618, яким було встановлено відсутність невідповідностей в цій частині з огляду на те, що «Документація не містить вимоги щодо необхідності зазначення у довідці про наявність матеріально-технічної бази відповідного обладнання тощо, інформація про яке міститься у підсумковій відомості ресурсів.». Аналогічний підхід комісія демонструвала і в Рішенні №10563 -р/пк-пз від 02.08.2019/UA-2019-05-13-000225-b, і в Рішенні від 07.06.2023 № 8260/UA-2023-05-11-012369-a. З огляду на наявну практику АМКУ та відсутність вимог у нашій тендерній документації вимог щодо обов'язкового включення до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений саме у розділі II «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів відхилення пропозиції переможця було б необґрунтованим, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ» – у Замовника не було.
Щодо розміщення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті. Посилання: https://zvg.gov.ua/news/1724921731/
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Замовник Зимноводівська сільська рада Моніторинг — UA-M-2024-08-26-000071 Оголошення — UA-2024-07-15-008229-a Предмет закупівлі: Нове будівництво Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення) (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИЧИНИ НЕМОЖЛИВОСТІ УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-08-26-000071, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено та оприлюднено в електронній системі закупівель допущені порушення: • Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) 1) Щодо виявленого порушення в висновку моніторингу зазначено: «За результатами здійснення моніторингу процедури установлено, що відповідно до пунктів 1, 844, 870, 892, 887 та 919 відомості обсягів робіт додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації, передбачені наступні роботи та витрати, зокрема, «розроблення ґрунту у відвал екскаваторами «драглайн» або «зворотна лопата» з ковшом місткістю 0,5; засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт; корчування пнів у ґрунтах природного залягання викорчовувачами-збирачами на тракторі потужністю 79 кВт (108 к.с). Відповідно до абзацу 2 пункту 1.1 розділу І Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова) визначено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Відповідно до пункту 2.1 розділу Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. У свою чергу, згідно із нормами пункту 1.2 Настанови матеріально-технічні ресурси – сукупність матеріальних ресурсів (матеріалів і комплектів) та технічних ресурсів (будівельних машин та механізмів), які необхідні для виконання будівельних робіт. Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. При цьому прямі витрати визначаються в локальних кошторисах шляхом множення визначеної за КНУ РЕКН кількості трудових і матеріально-технічних ресурсів, необхідних для виконання об’ємів робіт, обчислених за проектною документацією або дефектним актом, на відповідні поточні ціни цих ресурсів (пункт 4.1 Настанови). Відповідно до пункту 5.4 розділу V Настанови визначено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 - 5.9 цієї Настанови, при цьому нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання. Пунктами 3.21 та 3.40 Настанови визначено, що відомість ресурсів до локального кошторису та до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формою наведеною у додатках 4 та 11 цієї Настанови, якими передбачено обов’язковий розділ II «Будівельні машини та механізми». Однак учасник ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав підсумкову відомість ресурсів, яка не містить інформації щодо використання екскаваторів «драглайн» або «зворотна лопата» з ковшом місткістю 0,5 м3, бульдозерів потужністю 59 кВт, тракторів потужністю 79 кВт (108 к.с), нормативного часу їх роботи та поточної ціни за одиницю часу, що суперечить вимогам Настанови та не відповідає умовам пунктів 1, 844, 870, 892, 887 та 919 відомості обсягів робіт додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МІСТО БУД ЦЕНТР» як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень». Щодо зазначеного порушення повідомляємо наступне: Під час здійснення публічних закупівель Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та вимогами тендерної документації. Згідно частини 6 Розділу 3тендерної документації на закупівлю Нове будівництво Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення) (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) були встановлені наступні вимоги: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3, буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.» В свою чергу, Додаток 3 містить наступні вимоги: «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - відомість обсягів робіт; - графік виконання робіт з врахуванням етапів та термінів виконання робіт; - графік фінансування робіт з врахуванням етапів та термінів виконання робіт. Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).» На виконання зазначених вимог, ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ» (далі – Переможець) у складі своєї тендерної пропозиції надав: - договірну ціну (файл «Договірна ціна Зимна Вода»); - зведениі кошторисниі розрахунок (файл «Зведений кошторисний розрахунок»); - пояснювальною запискою (міститься у файлі «Зведений кошторисний розрахунок»); - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу) (міститься у файлі «Зведений кошторисний розрахунок»); - підсумковою відомістю ресурсів (файл «Підсумкова відомість ресурсів»); - відомість обсягів робіт (файл «Відомість обсягів робіт»); - графік виконання робіт з врахуванням етапів та термінів виконання робіт (файл «Графік виконання»); - графік фінансування робіт з врахуванням етапів та термінів виконання робіт (файл «Графік фінансування»). Та додатково наданий файл «Погодження Додаток 3» Здійснюючи розгляд тендерної пропозиції Переможця, Замовником встановлено, що ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ» неухильно дотримувався вимог, викладених у тендерній документації Замовника. Зокрема, це стосується вимог до переліку документів, які підтверджують інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до п.5.1 розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі – Настанова) встановлено: «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію» Варто зазначити, що Замовником в окремому файлі було надано відомість обсягів робіт, що містить перелік видів робіт та їх обсяг, а також відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, що містить перелік та обсяг матеріально-технічних ресурсів. За результатами розгляду тендерної пропозиції Переможця було встановлено що його Договірна ціна визначена у відповідності до розділу V Настанови, пропозиція містить усі види робіт та їх повний обсяг, всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3, відтак пропозиція Переможця повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та не може бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Ні наша тендерна документація, ні Закон, ні Особливості, ні Настанова з визначення вартості будівництва, ні жоден інший нормативно-правовий акт не передбачає обов’язку учасника/переможця мати і виконувати роботи саме тими машинами та устаткуванням що зазначені в проектній документації/технічному завданні. Учасник має право виконувати роботи наявною у нього альтернативною технікою, і у прямих витратах він визначає вартість експлуатації будівельних машин та механізмів, виходячи з нормативного часу роботи тих машин, які планує залучити для виконання обсягу робіт, що пропонується. У нашій тендерній документації не було вимог щодо наявності в учасника якогось вичерпного переліку машин та механізмів, який обов’зково повинен бути наявний в учасника та врахований у прямих витратах. Замовником не передбачено обов’язковість для учасників подання відомості ресурсів до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (Додаток 11 до Настанови) та відомості ресурсів до локальних кошторисів (Додаток 4 до Настанови). Проте Додатком 3 до тендерної документації передбачено подання у складі кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів, що й було виконано учасником ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ». У Підсумковій відомості ресурсів, наданій у складі пропозиції Переможця, так як і у відомості ресурсів до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та відомості ресурсів до локальних кошторисів, передбачений обов’язковий розділ II «Будівельні машини та механізми», який містить інформацію щодо використання всіх необхідних механізмів, нормативного часу їх роботи та поточної ціни за одиницю часу. Таким чином інформація у Підсумковій відомості ресурсів є повною, а вказаний документ абсолютно не суперечить вимогам Настанови та повністю відповідає умовам пунктів 1, 844, 870, 892, 887 та 919 відомості обсягів робіт додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації. Учасники торгів передбачають у складі своєї тендерної пропозиції ті ресурси, якими володіють, і які найбільш економічно використовувати для кожного виду робіт, для повного та якісного виконання зобов’язань. У складі своєї тендерної пропозиції, спираючись на досвід виконання аналогічних робіт, ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ» планує використовувати самохідний колісний одноківшевий екскаватор навантажувач марки JCB модель 3 СХ, на основі Договору на надання послуг № 28/06/2024 від 13.06.2024 р., також не виключено, що в подальшому під час виконання робіт він може залучити додаткову будівельну техніку, не збільшуючи при цьому договірної ціни. Отже роботи, які передбачені пунктами 1, 844, 870, 892, 887 та 919 відомості обсягів робіт додатку 3 «Технічне завдання» (розроблення ґрунту у відвал, засипання траншей та котлованів, корчування пнів), будуть виконуватися із застосуванням сучасних механізмів замість базових, які враховані кошторисними нормами (екскаватор «драглайн» або «зворотна лопата» з ковшом місткістю 0,5 м3, бульдозер потужністю 59 кВт, трактор потужністю 79 кВт (108 к.с). Тому всю необхідну матеріально-технічну базу для якісного та вчасного виконання вищеперелічених пунктів ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ» врахував у відповідних нормах. Також учасник у повній мірі виконав пункт 5.4 розділу V Настанови, оскільки вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат, визначив виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 - 5.9 цієї Настанови, при цьому нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначив на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання. Вартість послуг 1 маш.год. самохідного колісного одноківшевого екскаватора навантажувача марки JCB модель 3 СХ підтверджується Договором на надання послуг № 28/06/2024 від 13.06.2024 р., який теж долучили до своєї тендерної пропозиції. Ця інформація (час роботи машин, вартість експлуатації машин за одиницю часу їх застосування) вказана у п. 17 розділу II. «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів. Таким чином ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав повну та вичерпну інформацію про всі ресурси, які використовуватимуться при виконанні робіт, а тому не порушив жодної з умов тендерної документації та Настанови з визначення вартості будівництва. Замовник на етапі розгляду пропозиції не вправі розширювати та додатково трактувати вимоги тендерної документації на власний розсуд. Замовник вправі відхиляти пропозицію учасника лише за невідповідність вимогам, які чітко і однозначно були прописані в тендерній документації замовника. У випадку відхилення пропозиції учасника на підставі того, підсумкова відомість ресурсів не містить інформації щодо використання екскаваторів «драглайн» або «зворотна лопата» з ковшом місткістю 0,5 м3, бульдозерів потужністю 59 кВт, тракторів потужністю 79 кВт (108 к.с), нормативного часу їх роботи та поточної ціни за одиницю часу, останній оскаржив би таке рішення до АМКУ і, очевидно, що орган оскарження зобов’язав би нас скасувати таке відхилення як неправомірне, адже воно базується не на вимогах документації, а на домислах щодо того, як треба виконувати і розуміти такі вимоги. З огляду на вищевикладене, замовник не порушив вимоги законодавства в цій частині. ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: У висновку моніторингу зазначено «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ» та відмінити торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Наведене зобов’язання виконати неможливо з наступних підстав: Чинним законодавством не передбачено можливості скасування рішення замовником на вимогу ДАСУ, лише за рішенням Органу оскарження. У своєму висновку ДАСУ не враховано, що на даним момент Замовником визначено ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ» переможцем закупівлі. Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. (п.18 ч.1. ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі») Пунктом 44 Особливостей, встановлено вичерпний перелік підстав, за яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель зокрема у разі, коли: 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Переможець не відмовляється від підписання договору, надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей, замовником не виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей факту надання переможцем недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі а також у відповідності до вимог пункту 7 розділу 6 тендерної документації переможець надав забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2% (двом відсоткам) від суми договору про закупівлю, зокрема 30.08.2024 переможцем ТОВ "ЛЬВІВПРОЕКТ" було перерахована на рахунок замовника суму грошової застави у розмірі 786 000,00 грн., підготовлено та надіслано замовнику yci документи щодо укладання угоди. Відповідно до ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Жодна із зазначених підстав, в даному випадку не може бути використана для повернення забезпечення Переможцю. Отже, відміна рішення про визначення переможця на вимогу ДАСУ є неможливою, як і відхилення пропозиції переможця, оскільки, для цього немає законодавчих підстав. Зобов’язання щодо усунення порушення наведене у висновку ДАСУ, не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям, тому його виконання є неможливим, оскільки, несе загрозу оскарження такого рішення з сторони переможця, який може зазнати матеріальних затрат, втрату забезпечення виконання договору і, як наслідок, матиме негативні наслідки для Замовника. Наголошуємо, що тендерна пропозиція учасника є суттєво нижчою по вартості аніж очікувана вартість предмету закупівлі. Не укладення договору з Переможцем закупівлі в даних обставинах призведе до безпідставного порушення його прав, оскільки він сумлінно і належним чином підготував свою тендерну пропозицію, виконав усі умови тендерної документації та зі своєї сторони виконав усі дії спрямовані на укладення договору. Окрім цього, затримка в укладенні договору та відтермінування в часі початку робіт також має негативні наслідки для Замовника, та може призвести до додаткових матеріальних витрат, пов’язаних з повторним проведенням процедури закупівлі зі сторони Замовника. Замовнику також є не зрозумілим яким чином можливо виконати зобов’язання щодо відміни торгів. Адже, якщо припустити, що Замовник скасує рішення про визначення переможця, учасники повернуться на кваліфікацію, і окрім Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД», якого було правомірно відхилено, ТОВ «Львівпроект», підстав для відхилення якого у Замовника немає, є ще третій учасник ТОВ «Фірма «Інтербуд», який не розглядався. І у випадку відміни торгів на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, будь-хто з учасників, зокрема і третій, може оскаржити таке рішення до Органу Оскарження, із огляду на сталу практику розгляду АМКУ аналогічних скарг, Орган Оскарження задовольняє такі скарги. Зобов’язання щодо усунення порушення законодавства передбачене у Висновку у даному випадку є непропорційним встановленим порушенням. Вважаємо, Висновок Держаудитслужби необґрунтованим, надміру формальним, таким, що не відповідає критеріям зваженості та розсудливості, а вимогу про зобов’язання замовника шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ» та відміни торгів, такою що не відповідає принципу «пропорційності», що не спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки суть виявлених порушень жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси. ДАСУ не обґрунтовано такий спосіб усунення недоліків закупівлі, як скасування рішення про визначення переможця та не зазначено причинно-наслідкового зв`язку між наявними обставинами та законодавчими підставами такого рішення. При цьому, встановлені порушення мають формальний характер і не потягли за собою витрат фінансового характеру чи порушення прав учасників проведених торгів. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів. З огляду на такі обставини вважаємо, що зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є незаконним, необгрунтованим та непропорційним. Критерій пропорційності передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов’язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. Справедлива рівновага передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Не укладення договору з Переможцем закупівлі в даних обставинах призведе до безпідставного порушення його прав, оскільки він сумлінно і належним чином підготував свою тендерну пропозицію, виконав усі умови тендерної документації та зі своєї сторони виконав усі дії спрямовані на укладення договору. Враховуючи наведене вище та значну економію коштів, скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі по об'єкту «Нове будівництво Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення)» (процедура закупівлі UA-2024-07-15-008229-a) мало б негативні наслідки для Замовника, та могло б призвести в подальшому до зниження рівня ефективності використання бюджетних коштів та можливих додаткових витрат, як часових так і матеріальних. Зважаючи на те, що процедура моніторингу процедури закупівлі в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачена не як каральна функція, а спрямована на запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель (п. 14 ст.1 Закону) дозволяємо собі припустити, що запропонований в висновку спосіб усунення порушень є не єдиним та, на нашу думку, точно є не найкращим. З огляду на вищевикладене, можна дійти висновку, що висновок органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівель не відповідає критеріям обґрунтованості та розсудливості, складений без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття такого рішення, та з порушенням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів позивача, а також суспільних інтересів, і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення. Відповідно до п.11 ч.1 ст.1 Закону «Про публічні закупівлі» мета моніторингу публічних закупівель (п) - запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, - ДАСУ в даній ситуації внаслідок складання висновку за результатами моніторингу жодним чином досягнута не була. Вважаємо, що завдання замовника — усунути порушення, діючи при цьому добросовісно та розумно, але не обов’язково саме тим способом, який визначив контролюючий орган. Виходячи із структури та змісту частини сьомої статті 7-1 Закону №922-VIII та Порядку №522, саме замовник публічної закупівлі вправі визначати, яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених законом правомірних варіантів поведінки. З огляду на все вищевикладене, з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу, уповноважена особа зобов’язується вжити всіх можливих заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, та повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані. Окрім цього, з метою уникнення в подальшому непорозумінь і різнотрактувань законодавства, Замовник вживає таких заходів: 1. Уповноваженій особі буде надано можливість пройти навчання у сфері публічних закупівель для підвищення рівня кваліфікації.
2024-09-26 20:09:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ від 19.09.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-008229-a оскаржено Зимноводівською сільською радою 03.10.2024 року до Львівського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 03 жовтня 2024 |
Номер відкриття провадження: | справа №380/20524/24 |
Дата відкриття провадження: | 08 жовтня 2024 |
Документи:
08 жовтня 2024 13:13
|
Електронний підпис |
08 жовтня 2024 13:07
|
Ухвала про відкриття спрощеного позовного провадження |
03 жовтня 2024 16:48
|
Електронний підпис |
03 жовтня 2024 16:44
|
Позовна заява |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2024 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» |
40 439 999,87
UAH з ПДВ
|
39 210 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЬВІВПРОЕКТ" |
40 294 307,15
UAH з ПДВ
|
39 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Фірма «Інтербуд» |
40 864 884,06
UAH з ПДВ
|
40 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» #40452418 |
Відхилено |
39 210 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2024 16:57
|
|
ТОВ "ЛЬВІВПРОЕКТ" #40893857 |
Переможець |
39 300 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2024 15:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2024 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2024 14:22
|
IMG_0002.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2024 14:15
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2024 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2024 16:09
|
Протокол | укладений |
09 жовтня 2024 16:06
|
Додатки до контракту | укладений |
09 жовтня 2024 16:06
|
Додатки до контракту | укладений |
09 жовтня 2024 16:06
|
Додатки до контракту | укладений |
09 жовтня 2024 16:06
|
Додатки до контракту | укладений |
09 жовтня 2024 16:06
|
Підписаний контракт | укладений |
09 жовтня 2024 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення формальних помилок та приведення у відповідність кошторисний рахунок |
Номер договору про закупівлю: | 155-10/2024 155-10/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Нове будівництво Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення) | 1 |
39 300 000,00
UAH з ПДВ
|