Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області»
Очікувана вартість
9 597 370,00 UAH
UA-2024-07-15-007958-a ● bbd0adde534c451397fd950317bd8e4d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Збаразька виправна колонія (№63)" |
Код ЄДРПОУ: | 08564469 |
Місцезнаходження: | 47341, Україна , Тернопільська обл., ДОБРОВОДИ, с.Доброводи, Збаразький район, Тернопільська область |
Контактна особа: |
Павлентій Іван Федорович 0967865622 vigz63@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2024 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2024 13:34 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2024 13:34 |
Очікувана вартість: | 9 597 370,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 986,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі надати в паперовому або електронному вигляді забезпечення виконання договору про закупівлю - оригінал банківської гарантії за вказаною примірною формою, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3% вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
"Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області»
"Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
"Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2024 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2024 15:46 |
Додаток 2 кваліфікація зі Змінами.docx | |
29 липня 2024 15:46 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до кваліфікації.docx | |
29 липня 2024 15:46 |
Протокол внесення змін.docx | |
26 липня 2024 14:49 |
Додаток 2 кваліфікація ДОПОВНЕНИЙ.docx | |
26 липня 2024 14:36 |
Додаток 2 кваліфікація.docx | |
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 3 п. 47 Особливостей.docx | |
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 6 банківська гарантія.docx | |
15 липня 2024 16:00 |
лист-згода.docx | |
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 4 Техзавдання.rtf | |
15 липня 2024 16:00 |
обгрунтування КМУ №710.doc | |
15 липня 2024 16:00 |
Проект договору Додаток 5.doc | |
15 липня 2024 16:00 |
Протокол.docx | |
15 липня 2024 16:00 |
Тендерна документація.docx |
29 липня 2024 15:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 липня 2024 15:46 |
Додаток 2 кваліфікація зі Змінами.docx
|
|||||||||
29 липня 2024 15:46 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до кваліфікації.docx
|
|||||||||
29 липня 2024 15:46 |
Протокол внесення змін.docx
|
|||||||||
26 липня 2024 14:49 |
Додаток 2 кваліфікація ДОПОВНЕНИЙ.docx
|
|||||||||
26 липня 2024 14:36 |
Додаток 2 кваліфікація.docx
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 3 п. 47 Особливостей.docx
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 6 банківська гарантія.docx
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
лист-згода.docx
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 4 Техзавдання.rtf
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
обгрунтування КМУ №710.doc
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
Проект договору Додаток 5.doc
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
Протокол.docx
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ умови
Дата подання: 26 липня 2024 20:53
Дата відповіді: 29 липня 2024 16:07
ВИМОГА- ЗВЕРНЕННЯ від 26.07.2024 р.
Про внесення змін у Тендерну документацію у закупівлі №24603064 UA-2024-07-15-007958-a "Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області» Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Вимога-Звернення подається на підставі пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)(далі — Особливості).
26.07.2024 року о 14 год. 51 хв. (за три з половиною дні до закінчення кінцевого терміну прийому пропозицій від Учасників) Замовником з власної ініціативи було внесено зміни до Тендерної Документації.
1. Порушення щодо способу внесення змін
Згідно абзацу 4 пункту 54 Особливостей Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в ОКРЕМОМУ ДОКУМЕНТІ оприлюднює ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться. На порушення цієї норми Замовник не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться, а лише додав нову редакцію зміненого документа – «Додаток 2 кваліфікація ДОПОВНЕНИЙ», що є порушенням вказаної норми – пункту 54 Особливостей.
Крім цього, замовник зобов’язаний був вказати дату та номер рішення (протоколу), згідно якого вносяться зміни в тендерну документацію. Разом з тим, така інформація (про номер та дату рішення/протоколу) не була вказана замовником в новій версії оновленої тендерної документації, що дає підстави вважати нечинними зміни в тендерній документації.
Оскільки Замовником в порушення абзацу 4 пункту 54 Особливостей не було оприлюднено дату та номер рішення про внесення змін до Тендерної документації, (на Тендерній документації все ще вказано дату протоколу 15.07.2024 року №46) неможливо з’ясувати чи зміни до тендерної документації були розміщені в електронній системі закупівель з дотриманням одноденного строку з дати прийняття такого рішення , передбаченого абзацом 4 пункту 54 Особливостей.
2. ДИСКРИМІНАЦІЙНА УМОВА про підтвердження наявності фінансової спроможності - річного доходу (обороту) грошових коштів учасника за 2023 рік, який повинен бути не менше ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі.
У «Додатку 2 кваліфікація ДОПОВНЕНИЙ» замовник додав пункт 1.4, згідно якого встановив ДИСКРИМІНАЦІЙНУ УМОВУ про підтвердження наявності фінансової спроможності - річного доходу (обороту) грошових коштів учасника за 2023 рік, який повинен бути не менше ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі.
ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОСТІ вказаної умови:
У випадку збереження вказаної умови - Участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які зможуть надати підтвердження фінансових результатів САМЕ за 2023 рік.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, а також Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)(далі — Особливості).
Відповідно до п.28 Особливостей № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст.22 Закону № 922, з урахуванням цих особливостей.
Як вбачається з ч. 5 ст. 14, ч. 4 ст. 22 Закону № 922, приписів Особливостей № 1178, тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, у т.ч. потенційних.
Дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших.
Відповідно до ч.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч.4 статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Вважаємо умову щодо підтвердження наявності фінансової спроможності - річного доходу (обороту) грошових коштів учасника за 2023 рік, який повинен бути не менше ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі – ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, такою, що суперечить вимогам ч.1 ст.5, ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та такою, що суттєво обмежує кількість учасників закупівлі.
У 2022 році в Україні відбулося повномасштабне вторгнення. В зв’язку з військовими діями, обстрілами та виключенням електроенергії – обсяг робіт усіх підприємств, в тому числі будівельних компаній, суттєво знизився.
Зокрема, наведена інформація підтверджується Дослідженням, яке проведено в межах проєкту Програми розвитку ООН (UNDP) «Підтримка України» Центром розвитку інновацій, Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес, Advanter Group у співпраці з Міністерством економіки України, Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міністерством цифрової трансформації, Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, Державною регуляторною службою, Коаліцією бізнес-спільнот за модернізацію України.
Результати вказаного дослідження опубліковані у державному офіційному додатку ДІЯ.БІЗНЕС, та доступне за посиланням:
https://business.diia.gov.ua/cases/novini/doslidzenna-stanu-ta-potreb-biznesu-v-umovah-vijni-rezultati-opituvanna-v-grudni-2023-sicni-2024-roku
Так, відповідно до пункту 2 Досліждення у розділі «Робота підприємств» встановлено:
Початок повномасштабного вторгнення мав суттєвий негативний вплив на роботу бізнесу. Якщо до вторгнення п’ята частина бізнесу (22,3%) оцінювала свій фінансово економічний стан як задовільний чи поганий, то станом на кінець 2023-го таких компаній 78,1%.
Згідно з опитуванням дві третини українського малого та середнього бізнесу були вимушені припинити або частково припинити роботу під час повномасштабного вторгнення (2022-2023 роки).
Так, усього 36,5% бізнесу не припиняли діяльність під час повномасштабного вторгнення, а 6% компаній були вимушені припинити діяльність на понад 1 рік.
Компанії продовжують відновлювати рівень завантаження після падіння у 2022 році (з показника 72,4% до 45,7%). 42,7% підприємств закінчили 2023 рік з фінансовими показниками, нижчими за 2022 рік.
Згідно встановлених результатів дослідження :
Середньозважений показник рівня завантаження компаній Українського бізнесу був наступним:
До повномасштабного вторгнення - 72,4 %
2022 рік - 45,7 % (суттєво знизився)
2023 рік - 53,4 % (все ще суттєво знижений порівняно з 2021 роком)
З огляду на вищенаведене очевидним є той факт, що підприємства ( в тому числі наше підприємство) не могли самостійно впливати на обсяг річного доходу/обороту у період повномасштабного вторгнення 2022-2023 роках – оскільки РІВЕНЬ ЗАВАНТАЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ ОБСЯГОМ РОБІТ ВПАВ З 72,4% до 45,7%.
Таким чином, показник річного доходу (обороту) за 2023 рік в українських підприємств буде суттєво нижчий в порівнянні з попередніми роками та не є об’єктивним показником фінансової спроможності підприємства.
В той же час, враховуючи результати наведених досліджень, ОБ'ЄКТИВНИМ показником доходу/обороту можна вважати результати показників за 2021 рік, або за 2021, 2022 та 2023 роки в сукупності.
У випадку збереження вказаної дискримінаційної умови - Участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які зможуть надати підтвердження фінансових результатів САМЕ за 2023 рік, що суттєво знижує кількість інших потенційних учасників.
Встановлюючи в вимогах Документації саме 2023 рік підтвердження фінансової спроможності - замовником було порушено права потенційних учасників, чиї показники суттєво знизилися в зв’язку з повномасштабним вторгненням (згідно з задокументованим дослідженням до таких відноситься більшість підприємств України).
Таким чином встановлення умови про підтвердження наявності фінансової спроможності - річного доходу (обороту) грошових коштів учасника за 2023 рік, який повинен бути не менше ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі ДИСКРИМІНУЄ .
Відтак встановлення умови щодо підтвердження річного обороту/доходу саме за 2023 рік суттєво обмежує кількість учасників закупівлі, а отже є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Керуючись вищевикладеним, а також ст.ст.3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, просимо внести зміни в Тендерну документацію, та прибрати з Тендерної документації дискримінаційні умови шляхом виключення слів «за 2023 рік» з пункту 1.4 Додатку 2 кваліфікація Тендерної документації, замінивши на слова «за 2021 рік» або «за 2021, 2022 та 2023 роки».
У випадку неусунення дискримінаційної умови щодо мінімальної вартості аналогічного договору, будемо змушені звернутися до органу оскарження.
З повагою, Учасник закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
На Ваше звернення повідомляємо, що в закупівлю внесено зміни згідно Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) відповідно до пункту 54 та встановлено в кваліфікаційних критеріях наявність доходу (обороту) грошових коштів учасника за 2021, 2022 та 2023 роки.
На Ваше звернення повідомляємо, що в закупівлю внесено зміни згідно Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) відповідно до пункту 54 та встановлено в кваліфікаційних критеріях наявність доходу (обороту) грошових коштів учасника за 2021, 2022 та 2023 роки.
Огляд - Дискримінаційна УМОВА !!!!
Дата подання: 30 липня 2024 13:39
Дата відповіді: 01 серпня 2024 12:11
Доброго дня!
Відповідно до тендерної документації Розділу 1 Загальні положення п.4.3 передбачено «Обов’язкова вимога проведення огляду об’єкта реконструкції за вказаною адресою та попереднє ознайомлення з проектною документацією»
Вважаємо, що вищезазначена вимога є дискримінаційною з огляду на наступне.
По-перше, дана вимога несе у собі корупційні ризики, оскільки для участі у Закупівлі учаснику необхідно провести огляд об’єктів Замовника ще до моменту розкриття тендерних пропозицій учасників, тобто Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники Закупівлі.
По-друге, встановивши таку вимогу, Замовник навмисно обмежує коло потенційних учасників (зокрема Скаржника), які можуть взяти участь у Закупівлі та можуть бути визнані переможцем. Навіть враховуючи те, що тендерна пропозиції Скаржника в повній мірі буде відповідати вимогам Документації, однак з об’єктивний причин, які не залежать від волі Скаржника, керівник Замовника не підпише Скаржнику акти огляду об’єктів Замовника, що у свою чергу унеможливлюватиме участь Скаржника в Закупівлі.
Враховуючи сьогоднішні реалії, в яких перебуває наша країна (повномасштабна збройна агресія російської федерації проти України) у Скаржника та у керівника Замовника можуть бути різні об’єктивні причини, котрі унеможливлять підписання керівником Замовника актів огляду об’єктів Замовника (наприклад повітряна тривога, котра викликана загрозою ракетного обстрілу).
Таким чином, зазначена вище вимога є дискримінаційною та грубо порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, котрі наведені в ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку з цим необхідно усунути порушення чинного законодавства України шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме виключити з Документації положення про Обов’язковість проведення огляду та попереднє ознайомлення з проектною документацією, а саме:
- «Обов’язкова вимога проведення огляду об’єкта реконструкції за вказаною адресою та попереднє ознайомлення з проектною документацією.».
Додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію та усунути зазначені вище невідповідності.
У випадку неусунення дискримінаційної умови, будемо змушені звернутися до органу оскарження.
З повагою, Учасник закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога обґрунтована значною складністю та не типовістю об’єкту, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання.
Отже, задля якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни тендерної пропозиції, через не включення до ціни необхідних робіт, необґрунтованого збільшення строків виконання робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважали за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього обстеження об’єкту та ознайомлення з обсягами необхідних проектних робіт представниками проектних організацій. Тому ми вважаємо, що зазначена вимога Замовника безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного акту.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога обґрунтована значною складністю та не типовістю об’єкту, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання.
Отже, задля якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни тендерної пропозиції, через не включення до ціни необхідних робіт, необґрунтованого збільшення строків виконання робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважали за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього обстеження об’єкту та ознайомлення з обсягами необхідних проектних робіт представниками проектних організацій. Тому ми вважаємо, що зазначена вимога Замовника безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного акту.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-07-15-007958-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КІРАБУД, Код ЄДРПОУ:40908698
Дата подання: 13 серпня 2024 13:44
Вимога про приведення рішень замовника у відповідність до чинного законодавства
Вимога про приведення рішень замовника у відповідність до чинного законодавства
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 серпня 2024 15:22
Вимогу розглянуто та надано відповідь за вихідним номером №5/3764 від 16.08.2024 року.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-07-15-007958-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ КІРАБУД, Код ЄДРПОУ:40908698
Дата подання: 17 серпня 2024 15:21
Дата подання: 17 серпня 2024 15:21
Скарга на неправомірні рішення Замовника, щодо процедури закупівлі робіт «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області»
Скарга на неправомірні рішення Замовника, щодо процедури закупівлі робіт
«Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області»
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями - UA-2024-07-15-007958-a, Державною установою "Збаразька виправна колонія (№63)" (далі – Замовник) проводиться закупівля робіт за предметом «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області», очікуваною вартістю - 9 597 370,00 Гривень.
Оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднене Замовником на сайті Уповноваженого органу – 15 липня 2024 року.
Згідно реєстру отриманих пропозицій, участь в даних торгах брали -
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» (Код ЄДРПОУ - 43388183),
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРБУДГРУП» (Код ЄДРПОУ - 42602745), та
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КІРАБУД» (Код ЄДРПОУ - 40908698).
Керуючись пунктом 59 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова № 1178), зазначаємо, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Датою, коли суб’єкт оскарження (ТОВ «КІРАБУД») дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника є – 12.08.2024 року.
Замовником, проведено розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» (Код ЄДРПОУ – 43388183) на відповідність вимогам, визначених у тендерній документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «КІРАБУД» (Код ЄДРПОУ - 40908698)» як учасник відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області», повідомляє, що Уповноваженою особою Замовника – Олегом КАРАСІЄМ, були порушені права та законні інтереси ТОВ «КІРАБУД», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, подаємо цю Скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Уповноваженої особи Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «КІРАБУД», є рішення Уповноваженої особи Замовника стосовно визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" (ЄДРПОУ – 43388183) по предмету закупівлі «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області», що оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №58 від 12.08.2024 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2024 16:18
рішення від 20.08.2024 № 14020.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2024 16:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2024 № 14468.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2024 14:20
Рішення від 28.08.2024 № 14468.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2024 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання РІШЕННЯ Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14468-р/пк-пз від 28.08.2024 року державною установою "Збаразька виправна колонія (№63)" протоколом уповноваженої особи №76 від 03 вересня 2024 року скасовано рішення про визначення учасника закупівлі відкритих торгів з особливостями (ID: UA-2024-07-15-007958-a) згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45454000-4 Реконструкція («Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с. Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області») ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» (Код ЄДРПОУ - 43388183) переможцем процедури закупівлі. Рішення опубліковано через авторизований електронний майданчик Паблік бід.
Дата виконання рішення замовником: 03 вересня 2024 15:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2024 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" |
8 900 000,00
UAH з ПДВ
|
8 449 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕРБУДГРУП" |
8 998 703,77
UAH з ПДВ
|
8 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КІРАБУД |
9 500 277,04
UAH з ПДВ
|
9 500 277,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" #43388183 |
Рішення скасоване |
8 449 999,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2024 13:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2024 10:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" #43388183 |
Відхилено |
8 449 999,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2024 17:07
|
|
ТОВ "ТЕРБУДГРУП" #42602745 |
Відхилено |
8 500 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2024 11:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2024 12:30
|
ТОВ КІРАБУД #40908698 |
Переможець |
9 500 277,04
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2024 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2024 15:49
|
Договір РЕКОНСТРУКЦІЯ.PDF | укладений |
25 вересня 2024 15:48
|