Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Збаразька виправна колонія (№63)" |
Код ЄДРПОУ: | 08564469 |
Місцезнаходження: | 47341, Україна , Тернопільська обл., ДОБРОВОДИ, с.Доброводи, Збаразький район, Тернопільська область |
Контактна особа: |
Павлентій Іван Федорович 0967865622 vigz63@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2024 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2024 13:34 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2024 13:34 |
Очікувана вартість: | 9 597 370,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 986,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі надати в паперовому або електронному вигляді забезпечення виконання договору про закупівлю - оригінал банківської гарантії за вказаною примірною формою, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3% вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
"Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2024 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2024 15:46 |
Додаток 2 кваліфікація зі Змінами.docx | |
29 липня 2024 15:46 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до кваліфікації.docx | |
29 липня 2024 15:46 |
Протокол внесення змін.docx | |
26 липня 2024 14:49 |
Додаток 2 кваліфікація ДОПОВНЕНИЙ.docx | |
26 липня 2024 14:36 |
Додаток 2 кваліфікація.docx | |
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 3 п. 47 Особливостей.docx | |
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 6 банківська гарантія.docx | |
15 липня 2024 16:00 |
лист-згода.docx | |
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 4 Техзавдання.rtf | |
15 липня 2024 16:00 |
обгрунтування КМУ №710.doc | |
15 липня 2024 16:00 |
Проект договору Додаток 5.doc | |
15 липня 2024 16:00 |
Протокол.docx | |
15 липня 2024 16:00 |
Тендерна документація.docx |
29 липня 2024 15:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 липня 2024 15:46 |
Додаток 2 кваліфікація зі Змінами.docx
|
|||||||||
29 липня 2024 15:46 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до кваліфікації.docx
|
|||||||||
29 липня 2024 15:46 |
Протокол внесення змін.docx
|
|||||||||
26 липня 2024 14:49 |
Додаток 2 кваліфікація ДОПОВНЕНИЙ.docx
|
|||||||||
26 липня 2024 14:36 |
Додаток 2 кваліфікація.docx
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 3 п. 47 Особливостей.docx
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 6 банківська гарантія.docx
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
лист-згода.docx
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
Додаток 4 Техзавдання.rtf
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
обгрунтування КМУ №710.doc
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
Проект договору Додаток 5.doc
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
Протокол.docx
|
|||||||||
15 липня 2024 16:00 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На Ваше звернення повідомляємо, що в закупівлю внесено зміни згідно Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) відповідно до пункту 54 та встановлено в кваліфікаційних критеріях наявність доходу (обороту) грошових коштів учасника за 2021, 2022 та 2023 роки.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога обґрунтована значною складністю та не типовістю об’єкту, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання.
Отже, задля якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни тендерної пропозиції, через не включення до ціни необхідних робіт, необґрунтованого збільшення строків виконання робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважали за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього обстеження об’єкту та ознайомлення з обсягами необхідних проектних робіт представниками проектних організацій. Тому ми вважаємо, що зазначена вимога Замовника безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного акту.
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 17 серпня 2024 15:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-28-000039 ● 9c1e605007d44f76a7fcb4f5c4597e1f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 13:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.10.2024 № 59-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 28.10.2024 № 59-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-07-15-007958-a 15.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-28 17:05:48
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «"Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-007958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Умовами тендерної документації вимагається наступне: «Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі надати в паперовому або в електронному вигляді забезпечення виконання договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії за примірною формою, визначеною Додатком 6 до тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю.Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3% вартості договору про закупівлю.»
Враховуючи зазначене, необхідно надати інформацію та документи щодо надання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до встановлених вимог.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 13:16:50
Пояснення на вимогу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області по закупівлі ID: UA-2024-07-15-007958-a "Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області»
Пояснення
На вимогу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області по закупівлі ID: UA-2024-07-15-007958-a "Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області» пояснюємо наступне:
1. Для розроблення проєктно-кошторисної документації на створення сектору для екстрадованих (переданих) осіб використовуються відомості ГБН В.2.2-00015622-01:2016 «Проектування виправних колоній і слідчих ізоляторів. Слідчі ізолятори», затверджених наказом Міністерства юстиції України від 24.01.2017 №10/5-ДСК, яким присвоєно гриф «Для службового користування».
Листом Державної установи «Генеральна дирекція державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції України №ГД ДКВС-890/3 ГД/2024 від 22.03.2024 р. заборонено розміщення проєктно-кошторисної документації на інтернет ресурсах з метою забезпечення конфіденційності та не допущення оприлюднення. Дана документація є в наявності в установі та доступна для ознайомлення, у разі необхідності, за письмового звернення, можемо надати в друкованому та сканованих форматах (лист додається).
2. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася виходячи із кошторису видатків на 2024 рік (передбачено 3290000 грн.) та довідки про зміни до кошторису на 2024 рік (передбачено 6587700 грн.) (кошторис, довідка додається).
3. Переможцем закупівлі ТОВ КІРАБУД надано банківську гарантію забезпечення виконання договору по закупівлі (банківська гарантія додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-07 09:48:17
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-007958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Враховуючи зазначене поясніть, чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, як окремий додаток до тендерної документації?
2. Яким чином Замовник Державна установа «Збаразька виправна колонія (№63)» може обґрунтувати прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КІРАБУД» умовам Додатку 2 Тендерної документації та щодо визначення його переможцем, якщо:
Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій» визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а саме: «У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці, учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів:
- дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт;
- акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)».
Однак в наданому на виконання вказаної вимоги договорі оренди з ФОП Качан О.А. від 01.07.2024 № 01/01-07-2024 та акті приймання-передачі транспортних засобів відсутня інформація щодо вказаного в довідці про наявність обладнання Крану на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, КС-3577-4 на базі МАЗ-5337.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-08 17:02:59
Пояснення на «Запит замовнику на пояснення» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-15-007958-a, «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області»
Пояснення
на «Запит замовнику на пояснення» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-15-007958-a, «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області»
УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ ДАС УКРАЇНИ було прийнято наказ від 28.10.2024 року № 59-з «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель».
Відповідно до вказаного наказу підлягає моніторингу процедура закупівлі UA-2024-07-15-007958-a.
Підставами для прийняття відповідного рішення про початок моніторингу, є - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі було опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу - 28 жовтня 2024 року об 13:00.
Відповідно до пункту 23 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 – «Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.».
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.».
«07» листопада 2024 року об 09:48, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, надіслано для нас, як Замовника – Другий «Запит замовнику на пояснення».
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-28-000039 закупівлі «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-007958-a), надаємо наступну інформацію та пояснення:
- Щодо умов Тендерної документації:
Тендерну документацію на проведення процедури закупівлі: «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області»» розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема з урахуванням ЗМІН, які набрали чинності 09.07.2024 року – «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.».
З урахуванням такого, Невід’ємними частинами Тендерної документації на закупівлю: «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с. Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області», були визначені наступні ДОДАТКИ, зокрема:
1. Додаток 1 до тендерної документації (ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»)
2. Додаток 2 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації учасника відповідно до статті 16 Закону).
3. Додаток 3 до тендерної документації (Підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 47 Особливостей).
4. Додаток 4 до тендерної документації (Технічне завдання на виконання робіт).
5. Додаток 5 до тендерної документації (ПРОЄКТ ДОГОВОРУ).
6. Додаток 6 до тендерної документації (Вимоги до забезпечення виконання договору про закупівлю).
Таким чином, Замовником, у відповідності до положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) було чітко передбачено в Тендерній документації - Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додатки 1, 2, 4, 5 до Тендерної документації) та Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (Додатки 3 та 6 до Тендерної документації).
Отже, оскільки Тендерна документація щодо закупівлі «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с. Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області» містить Переліки документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, та зазначені переліки оформлені як додатки до тендерної документації, Тендерна документація складена у повній відповідності до до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями).
- Щодо пропозиції учасника-переможця ТОВ «Кірабуд»:
Відповідно до вимог Додатку №2 до Тендерної документації (зі змінами), від учасників вимагалося надання у складі пропозиції, зокрема – Довідки за формою «ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ (ОСНОВНІ ТИПИ ОБЛАДНАННЯ, БУДІВЕЛЬНІ МАШИНИ І МЕХАНІЗМИ (ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ТИПІВ, МОДЕЛЕЙ, КІЛЬКОСТІ ОДИНИЦЬ)), МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ», згідно якої необхідно вказати: «Назва/найменування (тип обладнання, будівельних машин та механізмів, виробничих потужностей тощо), Кількість та Власне, орендоване, за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо* (назва орендодавця)».
Окрім цього, відповідно до Додаткової інформації до п. 1.1 Додатку 2 – «До довідки включаються усі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті, при розрахунках договірної ціни, та зазначені у підсумковій відомості ресурсів. На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці, учасник у складі пропозиції на підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці учасник у складі пропозиції надає:
- оборотно-сальдову відомість (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника.
У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці, учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів:
- дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт;
- акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).».
На виконання таких вимог Тендерної документації, учасником-переможцем було надано у складі пропозиції:
1. Довідку, за формою, яка вказана у вимогах, згідно Додатку №2 до Тендерної документації за Вих. № 31/31-07-2024 від «31» липня 2024 року «Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно нижче наведеної форми, яка свідчить про те, що учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «КІРАБУД» має власну, орендовану, за договором оренди, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі.», відповідно до якої Учасником вказано про користування згідно Договору оренди - «Краном на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т», КС-3577-4 на базі МАЗ, у кількості – 1 шт.
Таким чином, інформація, яку вимагав Замовник – вказана у такій довідці.
2. Договір оренди №01/01-07-2024 від 01.07.2024 р., відповідно до якого, учасник ТОВ «КІРАБУД» використовує за таким Договором оренди: Вантажний Автокран більше 20Т, на базі МАЗ, КС-55727-С.
3. Акт приймання-передачі транспортних засобів до Договору оренди №01/01-07-2024 від 01.07.2024 р., згідно якого учасник ТОВ «КІРАБУД» отримав та використовує за Договором оренди: Вантажний Автокран більше 20Т, на базі МАЗ, КС-55727-С.
Усі вказані документи та інформація, свідчать про наявність в користуванні Учасника ТОВ «Кірабуд» - Крану на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т та більше, а тому пропозиція такого учасника в даній мірі відповідала вимогам Тендерної документації Замовника.
З урахуванням такого, Замовником прийнято Рішення про визначення такого учасника переможцем процедури закупівлі, та оприлюднено повідомлення по намір укласти Договорів про закупівлю робіт, який станом на сьогоднішній день успішно Ними виконується.
Надання інформації про усунення порушення замовником
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНА УСТАНОВА “ЗБАРАЗЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№63)” с.Доброводи Тернопільського району Тернопільської області, 47341, тел. (03550) 49482,vk63@tr.kvs.gov.ua код згідно з ЄДРПОУ 08564469 Надання інформації про усунення порушення замовником у відповідь на «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-007958-a» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-15-007958-a, «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с. Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області» УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ ДАС УКРАЇНИ було прийнято наказ від 28.10.2024 року № 59-з «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель». Відповідно до вказаного наказу підлягала моніторингу процедура закупівлі UA-2024-07-15-007958-a. Підставами для прийняття відповідного рішення про початок моніторингу, були - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі було опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу - 28 жовтня 2024 року об 13:00. Відповідно до пункту 23 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 – «Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.». Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.». «28» жовтня 2024 року об 17:05, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, надіслано для нас, як Замовника – «Запит замовнику на пояснення». «31» жовтня 2024 року об 13:16, Замовником (Уповноваженою особою) було підготовлено та оприлюднено «Відповідь замовника на пояснення» - на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, в межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-28-000039 закупівлі «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-007958-a), в якому надано інформацію, пояснення та документальне підтвердження інформації та відповіді на питання, які Запитувалися. «07» листопада 2024 року об 09:48, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, надіслано для нас, як Замовника – Другий «Запит замовнику на пояснення». «08» листопада 2024 року об 17:02, Замовником (Уповноваженою особою) було підготовлено та оприлюднено «Відповідь замовника на пояснення» - на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, в межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-28-000039 закупівлі «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-007958-a), в якому надано інформацію, пояснення та документальне підтвердження інформації та відповіді на питання, які Запитувалися. «14» листопада 2024 року УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ ДАС УКРАЇНИ (Орган державного фінансового контролю) оприлюднено – «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-007958-a» від 14.11.2024 року. Відповідно до оприлюдненого «Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-007958-a», пунктом 2 Розділу II Констатуючої частини, органом державного фінансового контролю зазначено, що – «За результатами питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів і тендерної документації та їх оприлюднення встановлено порушення абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КІРАБУД» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявність підстав для відхилення тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» та ТОВ «ТЕРБУДГРУП», виконання рішення органу оскарження від 28.08.2024 №14468-р/пк-пз, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.». Разом з тим, відповідно до пункту 3 «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) частини II «Констатуюча частина» Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-007958-a» від 14.11.2024 року, вказано: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзацу десятого пункту 28, абзацу першого пункту 43 та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». У відповідь на опублікований «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-007958-a» від 14.11.2024 року та, в межах своєї компетенції Замовник, зазначає, що під час проведення закупівлі було дотримано всі принципи здійснення публічних закупівель, були дотримані принципи добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості на усіх стадіях закупівлі та недискримінації учасників. На виконання Висновку УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ ДАС УКРАЇНИ (Орган державного фінансового контролю), для усунення виявлених порушень та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, Уповноваженою особою замовника: 1) більш детально проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 2) проведено роз’яснювальну роботу Уповноваженої особи Державної установи "Збаразька виправна колонія (№63)" із керівництвом Замовника; 3) отримано усне зауваження від Начальника Державної установи "Збаразька виправна колонія (№63)"; 4) вирішено в майбутньому чітко дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель під час оголошення процедур закупівель, під час кваліфікації учасників, та не допускати порушень під час підготовки та проведення закупівель; 5) вирішено в майбутньому дотримуватися всіх строків, щодо оприлюднення Договорів та додатків до них, в тому числі невід’ємних частин Договорів; 6) під час здійснення закупівель Уповноваженою особою враховувати зміни, що вносяться до законодавчих документів, які регулюють проведення закупівель. Уповноважена особа Іван ПАВЛЕНТІЙ
2024-11-20 16:23:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів і тендерної документації та їх оприлюднення встановлено порушення абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КІРАБУД» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2024 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" |
8 900 000,00
UAH з ПДВ
|
8 449 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕРБУДГРУП" |
8 998 703,77
UAH з ПДВ
|
8 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КІРАБУД |
9 500 277,04
UAH з ПДВ
|
9 500 277,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" #43388183 |
Рішення скасоване |
8 449 999,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2024 13:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2024 10:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" #43388183 |
Відхилено |
8 449 999,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2024 17:07
|
|
ТОВ "ТЕРБУДГРУП" #42602745 |
Відхилено |
8 500 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2024 11:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2024 12:30
|
ТОВ КІРАБУД #40908698 |
Переможець |
9 500 277,04
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2024 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2024 15:49
|
Договір РЕКОНСТРУКЦІЯ.PDF | укладений |
25 вересня 2024 15:48
|