Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ КАМ’ЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРЕГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 45397095 |
Місцезнаходження: | 90125, Україна , Закарпатська обл., село Кам'янське, вул.Українська, 1 |
Контактна особа: |
Романів Мирослава Іванівна +380986399402 miroslavaromaniv199@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2024 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 685 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2024 14:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2024 13:52 |
Перелік змін мультимедійне.docx | |
19 липня 2024 13:52 |
Тендерна МУЛЬТИМЕДІЙНЕ нова редакція.doc | |
19 липня 2024 13:52 |
Перелік змін мультимедійне.docx | |
19 липня 2024 13:52 |
Тендерна МУЛЬТИМЕДІЙНЕ нова редакція.doc | |
15 липня 2024 11:38 |
Тендерна МУЛЬТИМЕДІЙНЕ.doc | |
15 липня 2024 11:38 |
Тендерна МУЛЬТИМЕДІЙНЕ.doc |
19 липня 2024 14:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 липня 2024 13:52 |
Перелік змін мультимедійне.docx
|
|||
19 липня 2024 13:52 |
Тендерна МУЛЬТИМЕДІЙНЕ нова редакція.doc
|
|||
19 липня 2024 13:52 |
Перелік змін мультимедійне.docx
|
|||
19 липня 2024 13:52 |
Тендерна МУЛЬТИМЕДІЙНЕ нова редакція.doc
|
|||
15 липня 2024 11:38 |
Тендерна МУЛЬТИМЕДІЙНЕ.doc
|
|||
15 липня 2024 11:38 |
Тендерна МУЛЬТИМЕДІЙНЕ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-23-000004 ● 9046137722924cb5942ee0528a5cf421
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2024 10:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.07.2024 № 40-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 22.07.2024 № 40-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-07-15-003071-a 15.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 12:30:21
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання (Тип 1) для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-003071-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-25 14:02:14
Відповідь на запит
На вимогу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області щодо моніторингу процедури закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання (Тип 1) для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ» ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-15-003071-a, Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту, культури і туризму Кам’янської сільської ради (надалі – Замовник) надає пояснення та наступну інформацію:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Рішенням Кам’янської сільської ради від 18.04.2024р. №1690 «Про внесення змін до рішення сільської ради від 20 грудня 2023 року №1600 «Про бюджет Кам’янської сільської територіальної громади на 2024» (зі змінами) та Розпорядження сільського голови №05-04/74 від 04.07.2024р. «Про внесення змін до бюджету Кам’янської сільської територіальної громади на 2024 рік». Відповідно до цих розпорядчих документів на придбання комплектів мультимедійного обладнання спрямовано всього 685 000 грн., в тому числі :
578 300 грн - кошти отриманої субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду та 106 700 грн – кошти місцевого бюджету для забезпечення співфінансування до коштів отриманої субвенції.
Надаємо скан-копії вищевказаних розпорядчих документів.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких товарів з урахуванням Наказу №574 від 29.04.2020 Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій».
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 685 000 грн з ПДВ
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо).
4. Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів». https://kam-rada.gov.ua/dlja-gromadjan/osvita/publichni-zakupivli.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону