Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«КОД ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (мультимедійний комплект)
Очікувана вартість
6 960 000,00 UAH
UA-2024-07-15-001536-a ● 322e0d63fbb54c9f9766d4b90cefd35b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05403286 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
Контактна особа: |
Олена Зінов'єва +380522358347 tender-osvita@krmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2024 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2024 00:05 |
Початок аукціону: | 24 липня 2024 15:53 |
Початок аукціону: | 24 липня 2024 15:53 |
Очікувана вартість: | 6 960 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145 комплект
«КОД ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (мультимедійний комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2024 10:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2024 10:24 |
Додаток 7.docx | |
15 липня 2024 10:24 |
Додаток 6.docx | |
15 липня 2024 10:24 |
ТД мультимедійний комплект.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-07-15-001536-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:34763967
Дата подання: 30 липня 2024 13:14
Невідповідність пропозиції ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" вимогам тендерної документації
Згідно Додатку №3 тендерної документації з метою забезпечення відповідності Товару вимогам безпеки учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи:
˗ висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником мультимедійний проєктор та інтерактивну дошку;
Згідно наданої таблиці відповідності Учасником запропоновано проєктор виробництва компанії Acer. Учасником надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на проєктор виробництва Acer Sales International SA. На зазначену вимогу висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником мультимедійний проєктор не надано, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно Додатку №3 тендерної документації з метою забезпечення відповідності Товару вимогам безпеки учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи:
˗ лист від виробника (представництва, офіційного дестриб’ютора, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), запропонованого учасником товару, а саме мультимедійного проєктора, інтерактивної дошки, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника
Згідно наданої таблиці відповідності Учасником запропоновано проєктор виробництва компанії Acer. Згідно таблиці відповідності на вимогу надання авторизаційного листа від виробника (представництва, офіційного дестрибютора, філії виробника) мультимедійного проєктора Учасником надано лист від Представництва «АСЕР ЮРОУП АГ». Однак, виробником товару не є АСЕР ЮРОУП АГ, а Acer, відповідно, Учасником не надано лист від виробника (представництва, офіційного дестрибютора, філії виробника) на запропонований товар, а саме мультимедійний проєктор, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно Додатку №3 тендерної документації з метою забезпечення відповідності Товару вимогам безпеки учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи:
˗ лист від виробника (представництва, офіційного дестриб’ютора, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), запропонованого учасником товару, а саме мультимедійного проєктора, інтерактивної дошки, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника
Учасником надано у складі пропозиції лист від «АСЕР ЮРОУП АГ», який не підтверджує можливість Учасником забезпечення заявленої кількості такого товару.
Однак, згідно Закону такими документами, які Учасник не може виправити протягом 24 годин є інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в ТП,виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі, тощо. Наданий документ від Виробника підтверджує саме можливість постачання вчасно якісної продукції, а саме якісні характеристики. Згідно з вищезазначеним, Учасник не відповідає вимогам тендерної документаціїї.
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" та провести оцінку відповідно Закону.
Розгорнути
Згорнути
˗ висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником мультимедійний проєктор та інтерактивну дошку;
Згідно наданої таблиці відповідності Учасником запропоновано проєктор виробництва компанії Acer. Учасником надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на проєктор виробництва Acer Sales International SA. На зазначену вимогу висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником мультимедійний проєктор не надано, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно Додатку №3 тендерної документації з метою забезпечення відповідності Товару вимогам безпеки учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи:
˗ лист від виробника (представництва, офіційного дестриб’ютора, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), запропонованого учасником товару, а саме мультимедійного проєктора, інтерактивної дошки, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника
Згідно наданої таблиці відповідності Учасником запропоновано проєктор виробництва компанії Acer. Згідно таблиці відповідності на вимогу надання авторизаційного листа від виробника (представництва, офіційного дестрибютора, філії виробника) мультимедійного проєктора Учасником надано лист від Представництва «АСЕР ЮРОУП АГ». Однак, виробником товару не є АСЕР ЮРОУП АГ, а Acer, відповідно, Учасником не надано лист від виробника (представництва, офіційного дестрибютора, філії виробника) на запропонований товар, а саме мультимедійний проєктор, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно Додатку №3 тендерної документації з метою забезпечення відповідності Товару вимогам безпеки учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи:
˗ лист від виробника (представництва, офіційного дестриб’ютора, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), запропонованого учасником товару, а саме мультимедійного проєктора, інтерактивної дошки, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника
Учасником надано у складі пропозиції лист від «АСЕР ЮРОУП АГ», який не підтверджує можливість Учасником забезпечення заявленої кількості такого товару.
Однак, згідно Закону такими документами, які Учасник не може виправити протягом 24 годин є інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в ТП,виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі, тощо. Наданий документ від Виробника підтверджує саме можливість постачання вчасно якісної продукції, а саме якісні характеристики. Згідно з вищезазначеним, Учасник не відповідає вимогам тендерної документаціїї.
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" та провести оцінку відповідно Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2024 14:21
Шановний Учасник, на Вашу вимогу щодо невідповідності пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» вимогам Тендерної документації повідомляємо наступне.
1) Вимогами Додатку № 3 Тендерної документації Замовника передбачена наступна вимога: « З метою забезпечення відповідності Товару вимогам безпеки учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником мультимедійний проєктор та інтерактивну дошку. »
На виконання вищезазначеної вимоги учасником – ТОВ «Поділля Фінанс» в складі тендерної пропозиції було надано наступні документи:
• Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований мультимедійний проєктор (об’єкт експертизи: проектори ТМ ACER, виробник: Acer Sales International SA, заявник експертизи: Acer Sales International SA). Учасник запропонував - Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом ACER s1286h (MR.JQF11.001). Виробник: Acer Sales International SA. Отже Вимога Замовника виконана в повному обсязі.
• Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану інтерактивну дошку (об’єкт експертизи: інтерактивні дошки ActivBoard Touch AB10T**D з аксесуарами, де зірочки означають діагональ, виробник: Promethean Ltd., заявник експертизи: ТОВ «В2В Солюшнз»). Учасник запропонував - Інтерактивна дошка марка Promethean модель ActivBoard 78" (артикул AB10T78D). Виробник: Promethean Ltd. Отже Вимога Замовника виконана в повному обсязі.
2) Вимогами Додатку № 3 Тендерної документації Замовника передбачена наступна вимога: « З метою забезпечення відповідності Товару вимогам безпеки учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи: Лист від виробника (представництва, офіційного дестриб’ютора, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), запропонованого учасником товару, а саме мультимедійного проєктора, інтерактивної дошки, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника. »
На виконання вищезазначеної вимоги учасником – ТОВ «Поділля Фінанс» в складі тендерної пропозиції було надано наступні документи:
• Лист від офіційного дестриб’ютора продукції компанії Promethean Limited (Великобританія) - ТОВ «В2В Солюшнз» на запропонований товар Інтерактивна дошка марка Promethean модель ActivBoard 78" (артикул AB10T78D), в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника.
• Лист від представництва «АСЕР ЮРОУП АГ» на запропонований товар Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом ACER s1286h (MR.JQF11.001), в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника.
В той же час, під час розгляду тендерної пропозиція Учасника – ТОВ «Поділля Фінанс», Замовником було виявлено наявність невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося Тендерною документацією.
У разі наявності невідповідностей, на виконання вимог п. 43 ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року та Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, Замовник повинен розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Вимогами Тендерної документації Замовника передбачалось, що загальна кількість товару що закуповується складає – 145 комплектів. На виконання вимог Тендерної документації Замовника, Учасником ТОВ «Поділля Фінанс» в складі тендерної пропозиції було надано наступні документи:
1) Цінова пропозиція (Додаток № 1).pdf
2) Технічні, якісні та кількісні характеристики (Додаток № 3).pdf
3) Технічна пропозиція (детальний опис запропонованого товару).pdf
4) Порівняльна таблиця відповідності.pdf
5) Проект договору - погоджений та заповнений (Додаток № 4).pdf
Згідно вищезазначених документів вбачалось, що ТОВ «Поділля Фінанс» пропонує Комплект мультимедійного обладнання, у складі: Інтерактивна дошка марка Promethean модель ActivBoard 78" (артикул AB10T78D) із Базовим програмним забезпеченням марка Promethean модель ActivInspire (артикул ActivInspire); Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом ACER s1286h (артикул MR.JQF11.001) із вбудованою акустичною системою в комплекті з Спеціальним підвісом KSL CMPR-3 (артикул CMPR-3), Кабелем HDMI Cablexpert CC-HDMI4-10M (артикул CC-HDMI4-10M), Електричний кабель Cablexpert PC-186-VDE-10M (артикул PC-186-VDE-10M) у кількості - 145 комплектів.
Учасником – ТОВ «Поділля Фінанс», на виконання вимог Тендерної документації Замовника було надано наступні документи:
1) Авторизаційний лист інтерактивна дошка.pdf;
2) Авторизаційний лист.pdf;
3) Гарантійний талон на комплект мультимедійного обладнання та мультимедійний проектор.pdf
Згідно вищезазначених документів вбачалось, що загальна кількість пропонованого товару складає 143 штуки, а саме: Короткофокусний проєктор Acer S1286H (MR.JQF11.001) – 143 шт. та Інтерактивної дошки марка Promethean модель ActivBoard Touch 78" (артикул AB10T78D) з програмним забезпеченням марка Promethean модель ActivInspire (артикул ActivInspire) – 143 шт.
В зв’язку з тим, що виправлення вищезазначеної невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, Уповноваженою особою було прийнято рішення надати Учаснику – ТОВ «Поділля Фінанс» 24 години на усунення невідповідностей.
З метою усунення невідповідностей, Учасником – ТОВ «Поділля Фінанс» було надано наступні документи та підтверджено можливість поставки 145 комплектів:
1) Авторизаційний лист інтерактивна дошка.pdf на кількість товару - 145 штук;
2) Авторизаційний лист.pdf на кількість товару - 145 штук;
Гарантійний талон на комплект мультимедійного обладнання та мультимедійний проектор.pdf на кількість товару - 145 комплектів;
Виходячи з вищенаведеного, пропозиція ТОВ «Поділля Фінанс» відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Замовник не має законодавчих підстав для дискваліфікації учасника – ТОВ «Поділля Фінанс».
1) Вимогами Додатку № 3 Тендерної документації Замовника передбачена наступна вимога: « З метою забезпечення відповідності Товару вимогам безпеки учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником мультимедійний проєктор та інтерактивну дошку. »
На виконання вищезазначеної вимоги учасником – ТОВ «Поділля Фінанс» в складі тендерної пропозиції було надано наступні документи:
• Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований мультимедійний проєктор (об’єкт експертизи: проектори ТМ ACER, виробник: Acer Sales International SA, заявник експертизи: Acer Sales International SA). Учасник запропонував - Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом ACER s1286h (MR.JQF11.001). Виробник: Acer Sales International SA. Отже Вимога Замовника виконана в повному обсязі.
• Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану інтерактивну дошку (об’єкт експертизи: інтерактивні дошки ActivBoard Touch AB10T**D з аксесуарами, де зірочки означають діагональ, виробник: Promethean Ltd., заявник експертизи: ТОВ «В2В Солюшнз»). Учасник запропонував - Інтерактивна дошка марка Promethean модель ActivBoard 78" (артикул AB10T78D). Виробник: Promethean Ltd. Отже Вимога Замовника виконана в повному обсязі.
2) Вимогами Додатку № 3 Тендерної документації Замовника передбачена наступна вимога: « З метою забезпечення відповідності Товару вимогам безпеки учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи: Лист від виробника (представництва, офіційного дестриб’ютора, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), запропонованого учасником товару, а саме мультимедійного проєктора, інтерактивної дошки, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника. »
На виконання вищезазначеної вимоги учасником – ТОВ «Поділля Фінанс» в складі тендерної пропозиції було надано наступні документи:
• Лист від офіційного дестриб’ютора продукції компанії Promethean Limited (Великобританія) - ТОВ «В2В Солюшнз» на запропонований товар Інтерактивна дошка марка Promethean модель ActivBoard 78" (артикул AB10T78D), в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника.
• Лист від представництва «АСЕР ЮРОУП АГ» на запропонований товар Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом ACER s1286h (MR.JQF11.001), в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника.
В той же час, під час розгляду тендерної пропозиція Учасника – ТОВ «Поділля Фінанс», Замовником було виявлено наявність невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося Тендерною документацією.
У разі наявності невідповідностей, на виконання вимог п. 43 ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року та Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, Замовник повинен розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Вимогами Тендерної документації Замовника передбачалось, що загальна кількість товару що закуповується складає – 145 комплектів. На виконання вимог Тендерної документації Замовника, Учасником ТОВ «Поділля Фінанс» в складі тендерної пропозиції було надано наступні документи:
1) Цінова пропозиція (Додаток № 1).pdf
2) Технічні, якісні та кількісні характеристики (Додаток № 3).pdf
3) Технічна пропозиція (детальний опис запропонованого товару).pdf
4) Порівняльна таблиця відповідності.pdf
5) Проект договору - погоджений та заповнений (Додаток № 4).pdf
Згідно вищезазначених документів вбачалось, що ТОВ «Поділля Фінанс» пропонує Комплект мультимедійного обладнання, у складі: Інтерактивна дошка марка Promethean модель ActivBoard 78" (артикул AB10T78D) із Базовим програмним забезпеченням марка Promethean модель ActivInspire (артикул ActivInspire); Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом ACER s1286h (артикул MR.JQF11.001) із вбудованою акустичною системою в комплекті з Спеціальним підвісом KSL CMPR-3 (артикул CMPR-3), Кабелем HDMI Cablexpert CC-HDMI4-10M (артикул CC-HDMI4-10M), Електричний кабель Cablexpert PC-186-VDE-10M (артикул PC-186-VDE-10M) у кількості - 145 комплектів.
Учасником – ТОВ «Поділля Фінанс», на виконання вимог Тендерної документації Замовника було надано наступні документи:
1) Авторизаційний лист інтерактивна дошка.pdf;
2) Авторизаційний лист.pdf;
3) Гарантійний талон на комплект мультимедійного обладнання та мультимедійний проектор.pdf
Згідно вищезазначених документів вбачалось, що загальна кількість пропонованого товару складає 143 штуки, а саме: Короткофокусний проєктор Acer S1286H (MR.JQF11.001) – 143 шт. та Інтерактивної дошки марка Promethean модель ActivBoard Touch 78" (артикул AB10T78D) з програмним забезпеченням марка Promethean модель ActivInspire (артикул ActivInspire) – 143 шт.
В зв’язку з тим, що виправлення вищезазначеної невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, Уповноваженою особою було прийнято рішення надати Учаснику – ТОВ «Поділля Фінанс» 24 години на усунення невідповідностей.
З метою усунення невідповідностей, Учасником – ТОВ «Поділля Фінанс» було надано наступні документи та підтверджено можливість поставки 145 комплектів:
1) Авторизаційний лист інтерактивна дошка.pdf на кількість товару - 145 штук;
2) Авторизаційний лист.pdf на кількість товару - 145 штук;
Гарантійний талон на комплект мультимедійного обладнання та мультимедійний проектор.pdf на кількість товару - 145 комплектів;
Виходячи з вищенаведеного, пропозиція ТОВ «Поділля Фінанс» відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Замовник не має законодавчих підстав для дискваліфікації учасника – ТОВ «Поділля Фінанс».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2024 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
6 513 690,00
UAH з ПДВ
|
6 116 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
6 379 710,00
UAH з ПДВ
|
6 379 710,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Рішення скасоване |
6 116 100,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2024 14:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 липня 2024 13:58
|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
6 116 100,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2024 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2024 14:21
|
ДУ 1 від 20.08.2024 року.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2024 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2024 14:12
|
договір 1119 від 05.08.2024 року.pdf | укладений |
06 серпня 2024 14:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |