Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження технологічних трубопроводів)
Очікувана вартість
1 743 040,00 UAH
UA-2024-07-13-000402-a b50a22595f93414bb3d4aa5be5f9e737
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стретович Олександр Сергійович

380503813820 Oleksandr.Stretovych@Ukrnafta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Код ЄДРПОУ: 00135390
Вебсайт: http://www.ukrnafta.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Контактна особа: Стретович Олександр Сергійович
380503813820
Oleksandr.Stretovych@Ukrnafta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2024 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2024 00:00
Початок аукціону: 31 липня 2024 14:04
Початок аукціону: 31 липня 2024 14:04
Очікувана вартість: 1 743 040,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 430,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається за Формою, наведеною в Додатку 6 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 52291.2 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана Замовнику та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі 5% від суми договору. Орієнтовна форма тексту гарантії виконання договору наведена в Додатку 7 до тендерної документації - для банків-резидентів України, в Додатку 8 до тендерної документації - для іноземних банків

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обстеження технологічних трубопроводів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 липня 2024 17:15

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається за Формою, наведеною в Додатку 6 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації

Сума забезпечення: 52291.2 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана Замовнику та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі 5% від суми договору. Орієнтовна форма тексту гарантії виконання договору наведена в Додатку 7 до тендерної документації - для банків-резидентів України, в Додатку 8 до тендерної документації - для іноземних банків
26 липня 2024 16:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 липня 2024 16:32
Зміни_оголошення.docx
26 липня 2024 16:32
Зміни до ТД.docx
26 липня 2024 16:32
_ТД_ТО_трубопроводів_технологічних(зміни від 26.07.2024).docx
26 липня 2024 16:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 липня 2024 17:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 липня 2024 16:32
Зміни_оголошення.docx
26 липня 2024 16:32
Зміни до ТД.docx
26 липня 2024 16:32
_ТД_ТО_трубопроводів_технологічних(зміни від 26.07.2024).docx
13 липня 2024 17:15
_ТД_ТО_трубопроводів_технологічних.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954
Дата подання: 15 липня 2024 08:53
Дата відповіді: 15 липня 2024 10:53
Щодо необхідності приведення тендерної документації у відповідність до законодавства. 1. Згідно до Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» опублікований в офіційному віснику України, 2024р., №14 цей наказ набирає чинності через три місяці з дня його офіційного опублікування, тобто 15.05.2024р. Згідно пукту 9. Суб'єкти господарювання, які зазначені у підпункті 2 пункту 1 цих Вимог, разом з виконанням вимог підпунктів 2-6 пункту 7 цих Вимог, повинні: 1) бути акредитованими національним органом України з акредитації як органи з інспектування, що здійснюють інспектування як третя сторона; 2) для виконання завдань, що визначені сферою їх акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами провадити відповідні випробування власною або залученою на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання. Шановний замовнику, просимо прописати вимогу щодо "акредитованої національним органом України з акредитації випробувальної лабораторії" адже даний пункт вступив в дію. Перевірити інформацію щодо наявності випробувальної лабораторії можна на сайті НААУ https://www.naau.org.ua/ в реєстрі акредитованих ООВ, де чітко визначено, що випробувальні лабораторії мають мати ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення. Вимоги до надання послуг викладено в п.6 додатку 1 до тендерної документації. Згідно із Правилами з вогнезахисту, затвердженими наказом МВС від 26 грудня 2018 року № 1064, заміна та роботи з повторного вогнезахисту здійснюються відповідно до Регламенту та проектної документації. Вогнезахист дерев’яних конструкцій Виконавець повинен виконати вогнезахисним засобом, що сумісний з попередньо нанесеною речовиною (засобом) та відповідає прийнятим стандартам та характеристикам, вказаних в додатку 1 до тендерної документації.
Щодо деталізації технічних специфікацій
Дата подання: 16 липня 2024 13:03
Дата відповіді: 16 липня 2024 16:37
Шановний Замовнику! В тендерній документації зазначено, що предметом закупівлі є послуги з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) та технічного огляду (первинний, періодичний (черговий), позачерговий) технологічних трубопроводів, визначення ресурсу безпечної експлуатації з розробкою технічної документації технологічних трубопроводів. Зважаючи на це просимо повідомити, які саме види послуг (експертне обстеження (технічне діагностування) чи технічний огляд і який саме (первинний, періодичний (черговий), позачерговий) необхідно виконати стосовно зазначених трубопроводів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник. Дякуємо за звернення. Будуть зроблені зміни до тендерної документації із описом послуг.
щодо 17025
Дата подання: 16 липня 2024 14:30
Дата відповіді: 16 липня 2024 16:37
Згідно вимог Постанови N 687 від 26 травня 2004 р. п.2 «експертна організація - незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Міністерства економіки України 27 листопада 2023 року № 17954. Згідно до Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» опублікований в офіційному віснику України, 2024р., №14 цей наказ набирає чинності через три місяці з дня його офіційного опублікування, тобто 15.05.2024р. Підпункт 1 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, який набирає чинності через три місяці з дня набрання чинності цим наказом, тобто 15.08.2024. Але з 15.05.24 вступив в силу підпункт 2 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, передбачає: «9. Суб’єкти господарювання, які зазначені у підпункті 2 пункту 1 цих Вимог, разом з виконанням вимог підпунктів 2 – 6 пункту 7 цих Вимог, повинні: 2) для виконання завдань, що визначені сферою їх акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами провадити відповідні випробування власною або залученою на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання» Тобто з 15.05.2024 повинна бути акредитована випробувальна лабораторія за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник. Дякуємо за звернення. Будуть зроблені зміни до тендерної документації.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 26 липня 2024 18:32
Дата відповіді: 27 липня 2024 22:37
Шановний Замовнику! У відповідності до зміненої тендерної документації, а саме доданим підпунктом 7.2. пункту 7 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, передбачено, що «Учасник має надати інформацію про те, що його внесено до інформаційного переліку експертних організацій, що проводять експертне обстеження, технічний огляд (випробування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Оскільки обов’язок надання зазначеної інформації не передбачено жодним із чинних нормативно-правових актів України, а відповідно не створює набуття або ж скасування певних прав, повноважень, кваліфікації або ж зобов’язань, тому й відповідно дана вимога Замовника створює дискримінаційні обставини для Учасників та порушує принципи передбачені ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Враховуючи викладене, є доречним приведення тендерної документації до вимог чинного законодавства та виключення із тендерної документації дискримінаційної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник. Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п.1 чинного наказу мінекономіки №17954 від 27.11.2023 року: Ці Вимоги є обов'язковими для суб'єктів господарювання, незалежно від їх форми власності, що провадять діяльність у сферах експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, технічного огляду машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме для:
1) експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єктів господарювання, зокрема:
експертизу щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки;
експертизу щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;
експертизу щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки;
2) експертних організацій, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - устатковання), та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона;
3) спеціалізованих організацій, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, випробування устатковання, що перебуває у його володінні, користуванні (експлуатації).
Також згідно п. 3 цього ж наказу: Інформація про суб'єктів господарювання, які зазначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цих Вимог, та відповідають цим Вимогам, протягом 5 робочих днів від дня наступного за днем надходження повідомлення, оприлюднюється на вебсайті Держпраці.
Тому вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною і відповідає кваліфікаційним критеріям цієї закупівлі та законодавству.
Щодо приведення тендерної документації у відповідніть до наданих відповідей
Дата подання: 26 липня 2024 18:45
Дата відповіді: 27 липня 2024 22:43
Шановний Замовнику! В одній із своїх відповідей на звернення Учасників, Вами надано відповідь, що до тендерної документації буде додано вимогу, щодо наявності в Учасника акредитованої національним органом України з акредитації випробувальної лабораторії за за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025. Наразі спостерігаються тільки зміни щодо яких прохання та обіцянки не надходили. Враховуючи викладене, просимо дотриматися своєї відповіді та додати до кваліфікаційних вимог необхідність наявності в Учасника власної або залученої акредитованої національним органом України з акредитації випробувальної лабораторії за за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник. Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п.1 чинного наказу мінекономіки №17954 від 27.11.2023 року: Ці Вимоги є обов'язковими для суб'єктів господарювання, незалежно від їх форми власності, що провадять діяльність у сферах експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, технічного огляду машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме для:
1) експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єктів господарювання, зокрема:
експертизу щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки;
експертизу щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;
експертизу щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки;
2) експертних організацій, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - устатковання), та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона;
3) спеціалізованих організацій, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, випробування устатковання, що перебуває у його володінні, користуванні (експлуатації).
Як і зазначалося у попередніх зверненнях, зокрема щодо акредитованої випробувальної лабораторії згідно п. 3 наказу: Інформація про суб'єктів господарювання, які зазначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цих Вимог, та відповідають цим Вимогам, протягом 5 робочих днів від дня наступного за днем надходження повідомлення, оприлюднюється на вебсайті Держпраці. Отже, вимога підпункту 7.2. пункту 7 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, яка передбачає, що «Учасник має надати інформацію про те, що його внесено до інформаційного переліку експертних організацій, що проводять експертне обстеження, технічний огляд (випробування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» буде свідчити, зокрема, про наявність в Учасника акредитованої національним органом України з акредитації випробувальної лабораторії за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-07-13-000402-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці", Код ЄДРПОУ:20405673
Дата подання: 30 серпня 2024 13:36
Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2024-07-13-000402-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», протокол від 27.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/4
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2024 15:51
рішення від 02.09.2024 № 14626.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2024 15:50
рішення від 10.09.2024 № 15094.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2024 17:19

Документи подані скаржником

30 серпня 2024 02:12
ПР_196_Відхилення.pdf
30 серпня 2024 02:12
Скарга UA-2024-07-13-000402-a.pdf
30 серпня 2024 02:13
Електронний підпис

Документи подані замовником

04 вересня 2024 13:34
Відповідь на скаргу.docx
04 вересня 2024 13:34
Відповідь на скаргу.pdf

Документи Органу Оскарження

02 вересня 2024 15:50
рішення від 02.09.2024 № 14626.pdf
12 вересня 2024 17:19
рішення від 10.09.2024 № 15094.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-10-24-000079 ● f2f4a5dfa7074c0ea04010069e81e7d0
  • Статус: завершено ● Дата: 11 листопада 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2024 15:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.10.2024 № 34-З

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 24.10.2024.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.10.2024 №34-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-13-000402-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-28 09:47:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження технологічних трубопроводів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-13-000402-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-31 18:26:30

За результатом розгляду запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 28.10.2024р. Надаються пояснення:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі замовником було визначено на підставі:
1. ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про трубопровідний транспорт», Стаття 16. Права та обов’язки підприємств, установ та організацій трубопровідного транспорту: Підприємства, установи та організації трубопровідного транспорту зобов’язані забезпечувати: діагностичний контроль за станом трубопроводів діючими засобами згідно з правилами технічної експлуатації та нормативними актами з діагностики.
2. НПАОП 0.00-1.73-14 Правила охорони праці та безпечної експлуатації технологічних трубопроводів, III. ВИМОГИ БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТРУБОПРОВОДІВ.
1. Загальні вимоги.
1.1. Для забезпечення безпечної експлуатації трубопроводів роботодавець повинен вжити заходів щодо:
- періодичного технічного огляду трубопроводів згідно з главою 3 розділу III цих Правил;
- позачергових технічних оглядів згідно з главою 3 розділу III цих Правил після ремонту, консервації, модернізації трубопроводів, а також у разі виявлення під час зовнішнього візуально-оптичного огляду пошкоджень, визначених у пункті 2.7 глави 2 розділу III цих Правил;
- експертного обстеження (технічного діагностування) разом з позачерговим технічним оглядом трубопроводів згідно з вимогами Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження і ДСТУ 4046-2001 "Обладнання технологічне нафтопереробних, нафтохімічних та хімічних виробництв. Технічне діагностування. Загальні технічні вимоги" (далі - ДСТУ 4046-2001) у разі виникнення аварій на трубопроводах та після ліквідації наслідків аварії або незадовільного технічного стану трубопроводу, визначеного під час періодичного технічного огляду трубопроводу, а також для визначення технічних характеристик та параметрів трубопроводів, у тому числі граничного строку експлуатації трубопроводів (якщо вони відсутні в паспорті трубопроводу) або досягнення граничного строку експлуатації трубопроводів, визначеного в паспорті трубопроводу.
3. НПАОП 11.1-1.16-23 Правила безпеки в нафтогазодобувній промисловості.
13.6.27. Планова періодичність і обсяги обстежень трубопроводів встановлюються нафтогазодобувним підприємством з урахуванням властивостей середовища, що транспортується, умов його транспортування і швидкості корозійних процесів, але:
- не рідше ніж один раз на 5 років у разі експлуатації трубопроводів до 25 років. Перше обстеження виконується через 5 років після введення трубопроводу в експлуатацію;
- не рідше ніж один раз на 4 роки в разі експлуатації трубопроводу понад 25 років.
Обстеження трубопроводів проводяться також після надзвичайних випадків (землетруси, зсуви тощо).
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Для визначення очікуваної вартості Замовник керується:
- внутрішніми розпорядчими документами Замовника (наказ, регламент тощо);
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема: моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (процедура № 23520046) та шляхом запиту цін у потенційних виконавців.
При проведенні попереднього моніторингу цін для визначення очікуваної вартості закупівлі: «71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження технологічних трубопроводів)», були отримані комерційні пропозиції від наступних потенційних учасників: НВФ «ЗОНД», ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці» (аналітична таблиця по формуванню очікуваної вартості та отримані комерційні пропозиції додаються). Замовник за результатами попереднього моніторингу цін визначив очікувану вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією, яка відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-29 15:17:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження технологічних трубопроводів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-13-000402-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

1. Яким чином Учасником-переможцем ТОВ «СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ» виконано вимогу Замовника, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель документів у строк, що не перевищує чотири дні, з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, згідно підпунктів 4.1. та 4.3. пункту 4. Додатку 2.1 до тендерної документації?


Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-01 16:21:15

За результатом розгляду запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 29.10.2024р. Надаються пояснення:

Відповідно до п. 47 Особливостей № 1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Учасник вчасно завантажив документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей та оновлену цінову пропозицію згідно підпунктів 1, 2, 3 Додатку 2.1 тендерної документації.
Документи, які вимагались Замовником згідно підпунктів 4.1 та 4.3 Додатку 2.1 тендерної документації були завантажені Учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції. Назви документів: «5.1. Документи про повноваження.pdf», «Фінансова звітність 2024 СОЛАР.pdf», «Статут СОЛАР.pdf», «Витяг ПДВ.pdf» та «Опис в цнап Статуту.pdf» в якому міститься код доступу для отримання виписки та статуту – 118825532721. Документи додаються. Водночас підпунктом 3 пункту 44 встановлюється виключний перелік підстав для відхилення пропозиції переможця закупівлі:
44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Також зазначаємо, що рішення Замовника ґрунтується, зокрема на позиції, викладеної в постанові Першого апеляційного адміністративного суду від 15 серпня 2024 року по справі №200/3538/23 та рішенні Донецького окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2023 року по цієї ж справі № 200/3538/23
(Посилання на постанову https://reyestr.court.gov.ua/Review/121034047#)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2024 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці" 1 359 571,20
UAH
1 359 571,20
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ" 1 500 000,00
UAH
1 500 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 липня 2024 16:18
Електронний підпис
30 липня 2024 16:17
Лист Додаток 3.pdf.p7s
30 липня 2024 16:17
Довідка пункт 47.pdf.p7s
30 липня 2024 16:17
4706.pdf.p7s
30 липня 2024 16:17
Форма 1.pdf.p7s
30 липня 2024 16:17
Витяг Поліщук 2024.pdf.p7s
30 липня 2024 16:17
ДЕКЛАРАЦІЯ МТБ 1.pdf.p7s
30 липня 2024 16:17
ДЗ-3996.pdf.p7s
30 липня 2024 16:17
Дозвіл новий 2024.pdf.p7s
30 липня 2024 16:17
Дозвіл 223 новий.pdf.p7s
30 липня 2024 16:17
Декларація 2018.PDF.p7s
30 липня 2024 16:17
Статут.pdf.p7s
30 липня 2024 16:16
Форма 3.pdf.p7s
30 липня 2024 16:16
Форма 2.pdf.p7s
30 липня 2024 16:16
Довідка досвід.pdf.p7s
30 липня 2024 16:16
витяг 30.06.2024.pdf.p7s
30 липня 2024 16:15
Довідка працівники.pdf
30 липня 2024 16:15
Довідка досвід.pdf
30 липня 2024 16:15
4706.pdf
30 липня 2024 16:15
Дозвіл новий 2024.pdf
30 липня 2024 16:15
Декларація 2018.PDF
30 липня 2024 16:15
ДЗ-3996.pdf
30 липня 2024 16:15
Дозвіл 223 новий.pdf
30 липня 2024 16:15
ДЕКЛАРАЦІЯ МТБ 1.pdf
30 липня 2024 16:15
Форма 1.pdf
30 липня 2024 16:15
Форма 2.pdf
30 липня 2024 16:15
Форма 3.pdf
30 липня 2024 16:15
Лист Додаток 3.pdf
30 липня 2024 16:15
Витяг Поліщук 2024.pdf
30 липня 2024 16:15
витяг 30.06.2024.pdf
30 липня 2024 16:15
Статут.pdf
30 липня 2024 16:15
Довідка пункт 47.pdf

Публічні документи

27 вересня 2024 16:21
Електронний підпис
27 вересня 2024 16:21
Свідоцтво АльтБанк.PDF.p7s
27 вересня 2024 16:21
Наказ Петровська М. О..pdf.p7s
27 вересня 2024 16:20
Довідка АТ Альтбанк.pdf.p7s
27 вересня 2024 16:20
Гарантія 119543-V-2798.pdf.p7s
27 вересня 2024 16:20
Гарантія 119543-V-2798.pdf.p7s.p7s.p7s
27 вересня 2024 16:20
Свідоцтво АльтБанк.PDF.p7s.p7s
27 вересня 2024 16:20
Свідоцтво АльтБанк.PDF
27 вересня 2024 16:20
Наказ Петровська М. О..pdf
27 вересня 2024 16:20
Довідка АТ Альтбанк.pdf
27 вересня 2024 16:20
Довідка АТ Альтбанк.pdf.p7s.p7s
27 вересня 2024 16:20
Гарантія 119543-V-2798.pdf
27 вересня 2024 16:20
Гарантія 119543-V-2798.pdf.p7s.p7s
19 вересня 2024 11:00
Електронний підпис
19 вересня 2024 10:59
Цінова 19 09 24.pdf.p7s
19 вересня 2024 10:59
Цінова 19 09 24.pdf
18 вересня 2024 16:57
Електронний підпис
18 вересня 2024 16:56
Довідка.zip.p7s
18 вересня 2024 16:56
Довідка (1).zip.p7s
18 вересня 2024 16:56
Файл підпису.p7s.p7s
18 вересня 2024 16:56
Витяг.pdf.p7s
18 вересня 2024 16:56
Довідка.zip
18 вересня 2024 16:56
Довідка (1).zip
18 вересня 2024 16:56
Файл підпису.p7s
18 вересня 2024 16:56
Витяг.pdf
17 вересня 2024 13:07
Електронний підпис
30 липня 2024 14:08
Електронний підпис
30 липня 2024 14:08
Електронний підпис
30 липня 2024 14:03
BG 3649 (зміни 1).zip.p7s
30 липня 2024 14:03
Опрацювання.pdf
30 липня 2024 14:03
Zgoda na obrobku personalnih danih.pdf
30 липня 2024 14:03
Vytyag.pdf
30 липня 2024 14:03
Reytung.pdf
30 липня 2024 14:03
Licence.pdf
30 липня 2024 14:03
Dovirenist Fydria.pdf
30 липня 2024 14:01
BG 3649 (зміни 1).pdf
30 липня 2024 14:01
BG 3649 (зміни 1).zip
29 липня 2024 13:24
Електронний підпис
29 липня 2024 13:23
Електронний підпис
29 липня 2024 13:22
Лист погодження дод 3.PDF
26 липня 2024 10:57
Електронний підпис
26 липня 2024 10:57
Електронний підпис
26 липня 2024 10:54
BG 3649.zip.p7s
26 липня 2024 10:52
Опрацювання.pdf
26 липня 2024 10:52
Zgoda na obrobku personalnih danih.pdf
26 липня 2024 10:52
Vytyag.pdf
26 липня 2024 10:52
Reytung.pdf
26 липня 2024 10:52
Licence.pdf
26 липня 2024 10:52
Dovirenist Nikоlaenko.pdf
26 липня 2024 10:50
BG 3649.pdf
26 липня 2024 10:50
BG 3649.zip
25 липня 2024 15:46
Електронний підпис
25 липня 2024 15:46
Електронний підпис
25 липня 2024 15:45
Довідка.zip
25 липня 2024 15:45
Довідка.zip.p7s
25 липня 2024 15:45
Довідка 1.zip.p7s
25 липня 2024 15:45
Витяг ПДВ.pdf.p7s
25 липня 2024 15:45
5.2. Витяг СОЛАР_14.05.pdf
25 липня 2024 15:45
Опис в цнап Статуту.pdf
25 липня 2024 15:45
5.2. Витяг СОЛАР_14.05.pdf.p7s
25 липня 2024 15:45
Статут СОЛАР.PDF
25 липня 2024 15:45
Статут СОЛАР.PDF.p7s
25 липня 2024 15:45
Довідка 1.zip
25 липня 2024 15:45
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці"
#20405673
Відхилено 1 359 571,20
UAH
27 серпня 2024 17:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2024 14:39
ТОВ "СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ"
#40010145
Переможець 1 500 000,00
UAH
18 вересня 2024 15:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2024 11:32

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог п.2. Розділу ІІІ. ТД, надав Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, в якій невірно вказано номер та дата протокольного рішення Уповноваженої особи. Учаснику потрібно привести гарантію у відповідність, а саме для виконання вимог п.2. Розділу ІІІ ТД необхідно надати Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії зі змінами.

Документи

27 серпня 2024 17:45
Електронний підпис
27 серпня 2024 17:45
ПР_196_Відхилення.pdf
06 серпня 2024 19:36
Електронний підпис
31 липня 2024 14:27
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник на виконання п.п.7.2 п. 7 Додатку 2 до тендерної документації надав довідку, щодо включення до інформаційного переліку експертних організацій, в якій зазначено, що Учасника включено до інформаційного переліку експертних організацій, що виконують експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, що не відповідає вимогам п.п.7.2 п. 7 Додатку 2 до ТД. Учаснику необхідно надати інформацію про те, що його внесено до інформаційного переліку експертних організацій, що проводять експертне обстеження, технічний огляд (випробування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, згідно вимог п.п.7.2 п. 7 Додатку 2 до ТД.

Документи

18 вересня 2024 15:54
Довідка НАЗК
18 вересня 2024 15:53
Електронний підпис
18 вересня 2024 15:53
ПР_196_Акцепт.pdf
16 вересня 2024 10:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2024 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ"
#40010145
1 500 000,00
UAH
Документи

Документи

18 вересня 2024 15:54
Довідка НАЗК
18 вересня 2024 15:53
Електронний підпис
18 вересня 2024 15:53
ПР_196_Акцепт.pdf
16 вересня 2024 10:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2025 09:54
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2024 11:30
Договір про закупівлю від 03.10.2024 №13-4005-р.pdf укладений
04 жовтня 2024 11:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 767 857,16
UAH (в тому числі ПДВ 294 642,86 UAH)