Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Стретович Олександр Сергійович 380503813820 Oleksandr.Stretovych@Ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2024 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2024 14:04 |
Початок аукціону: | 31 липня 2024 14:04 |
Очікувана вартість: | 1 743 040,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 430,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається за Формою, наведеною в Додатку 6 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 52291.2 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана Замовнику та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі 5% від суми договору. Орієнтовна форма тексту гарантії виконання договору наведена в Додатку 7 до тендерної документації - для банків-резидентів України, в Додатку 8 до тендерної документації - для іноземних банків |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2024 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2024 16:32 |
Зміни_оголошення.docx | |
26 липня 2024 16:32 |
Зміни до ТД.docx | |
26 липня 2024 16:32 |
_ТД_ТО_трубопроводів_технологічних(зміни від 26.07.2024).docx |
26 липня 2024 16:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2024 16:32 |
Зміни_оголошення.docx
|
|||
26 липня 2024 16:32 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
26 липня 2024 16:32 |
_ТД_ТО_трубопроводів_технологічних(зміни від 26.07.2024).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єктів господарювання, зокрема:
експертизу щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки;
експертизу щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;
експертизу щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки;
2) експертних організацій, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - устатковання), та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона;
3) спеціалізованих організацій, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, випробування устатковання, що перебуває у його володінні, користуванні (експлуатації).
Також згідно п. 3 цього ж наказу: Інформація про суб'єктів господарювання, які зазначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цих Вимог, та відповідають цим Вимогам, протягом 5 робочих днів від дня наступного за днем надходження повідомлення, оприлюднюється на вебсайті Держпраці.
Тому вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною і відповідає кваліфікаційним критеріям цієї закупівлі та законодавству.
1) експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єктів господарювання, зокрема:
експертизу щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки;
експертизу щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;
експертизу щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки;
2) експертних організацій, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - устатковання), та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона;
3) спеціалізованих організацій, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, випробування устатковання, що перебуває у його володінні, користуванні (експлуатації).
Як і зазначалося у попередніх зверненнях, зокрема щодо акредитованої випробувальної лабораторії згідно п. 3 наказу: Інформація про суб'єктів господарювання, які зазначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цих Вимог, та відповідають цим Вимогам, протягом 5 робочих днів від дня наступного за днем надходження повідомлення, оприлюднюється на вебсайті Держпраці. Отже, вимога підпункту 7.2. пункту 7 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, яка передбачає, що «Учасник має надати інформацію про те, що його внесено до інформаційного переліку експертних організацій, що проводять експертне обстеження, технічний огляд (випробування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» буде свідчити, зокрема, про наявність в Учасника акредитованої національним органом України з акредитації випробувальної лабораторії за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Скарги до процедури
Дата подання: 30 серпня 2024 13:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000079 ● f2f4a5dfa7074c0ea04010069e81e7d0
- Статус: завершено ● Дата: 11 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 15:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2024 № 34-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 24.10.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.10.2024 №34-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-13-000402-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-28 09:47:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження технологічних трубопроводів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-13-000402-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 18:26:30
За результатом розгляду запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 28.10.2024р. Надаються пояснення:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі замовником було визначено на підставі:
1. ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про трубопровідний транспорт», Стаття 16. Права та обов’язки підприємств, установ та організацій трубопровідного транспорту: Підприємства, установи та організації трубопровідного транспорту зобов’язані забезпечувати: діагностичний контроль за станом трубопроводів діючими засобами згідно з правилами технічної експлуатації та нормативними актами з діагностики.
2. НПАОП 0.00-1.73-14 Правила охорони праці та безпечної експлуатації технологічних трубопроводів, III. ВИМОГИ БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТРУБОПРОВОДІВ.
1. Загальні вимоги.
1.1. Для забезпечення безпечної експлуатації трубопроводів роботодавець повинен вжити заходів щодо:
- періодичного технічного огляду трубопроводів згідно з главою 3 розділу III цих Правил;
- позачергових технічних оглядів згідно з главою 3 розділу III цих Правил після ремонту, консервації, модернізації трубопроводів, а також у разі виявлення під час зовнішнього візуально-оптичного огляду пошкоджень, визначених у пункті 2.7 глави 2 розділу III цих Правил;
- експертного обстеження (технічного діагностування) разом з позачерговим технічним оглядом трубопроводів згідно з вимогами Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження і ДСТУ 4046-2001 "Обладнання технологічне нафтопереробних, нафтохімічних та хімічних виробництв. Технічне діагностування. Загальні технічні вимоги" (далі - ДСТУ 4046-2001) у разі виникнення аварій на трубопроводах та після ліквідації наслідків аварії або незадовільного технічного стану трубопроводу, визначеного під час періодичного технічного огляду трубопроводу, а також для визначення технічних характеристик та параметрів трубопроводів, у тому числі граничного строку експлуатації трубопроводів (якщо вони відсутні в паспорті трубопроводу) або досягнення граничного строку експлуатації трубопроводів, визначеного в паспорті трубопроводу.
3. НПАОП 11.1-1.16-23 Правила безпеки в нафтогазодобувній промисловості.
13.6.27. Планова періодичність і обсяги обстежень трубопроводів встановлюються нафтогазодобувним підприємством з урахуванням властивостей середовища, що транспортується, умов його транспортування і швидкості корозійних процесів, але:
- не рідше ніж один раз на 5 років у разі експлуатації трубопроводів до 25 років. Перше обстеження виконується через 5 років після введення трубопроводу в експлуатацію;
- не рідше ніж один раз на 4 роки в разі експлуатації трубопроводу понад 25 років.
Обстеження трубопроводів проводяться також після надзвичайних випадків (землетруси, зсуви тощо).
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керується:
- внутрішніми розпорядчими документами Замовника (наказ, регламент тощо);
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема: моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (процедура № 23520046) та шляхом запиту цін у потенційних виконавців.
При проведенні попереднього моніторингу цін для визначення очікуваної вартості закупівлі: «71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження технологічних трубопроводів)», були отримані комерційні пропозиції від наступних потенційних учасників: НВФ «ЗОНД», ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці» (аналітична таблиця по формуванню очікуваної вартості та отримані комерційні пропозиції додаються). Замовник за результатами попереднього моніторингу цін визначив очікувану вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією, яка відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 15:17:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження технологічних трубопроводів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-13-000402-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином Учасником-переможцем ТОВ «СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ» виконано вимогу Замовника, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель документів у строк, що не перевищує чотири дні, з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, згідно підпунктів 4.1. та 4.3. пункту 4. Додатку 2.1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-01 16:21:15
За результатом розгляду запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 29.10.2024р. Надаються пояснення:
Відповідно до п. 47 Особливостей № 1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Учасник вчасно завантажив документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей та оновлену цінову пропозицію згідно підпунктів 1, 2, 3 Додатку 2.1 тендерної документації.
Документи, які вимагались Замовником згідно підпунктів 4.1 та 4.3 Додатку 2.1 тендерної документації були завантажені Учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції. Назви документів: «5.1. Документи про повноваження.pdf», «Фінансова звітність 2024 СОЛАР.pdf», «Статут СОЛАР.pdf», «Витяг ПДВ.pdf» та «Опис в цнап Статуту.pdf» в якому міститься код доступу для отримання виписки та статуту – 118825532721. Документи додаються. Водночас підпунктом 3 пункту 44 встановлюється виключний перелік підстав для відхилення пропозиції переможця закупівлі:
44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Також зазначаємо, що рішення Замовника ґрунтується, зокрема на позиції, викладеної в постанові Першого апеляційного адміністративного суду від 15 серпня 2024 року по справі №200/3538/23 та рішенні Донецького окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2023 року по цієї ж справі № 200/3538/23
(Посилання на постанову https://reyestr.court.gov.ua/Review/121034047#)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2024 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці" |
1 359 571,20
UAH
|
1 359 571,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ" |
1 500 000,00
UAH
|
1 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці" #20405673 |
Відхилено |
1 359 571,20
UAH
|
27 серпня 2024 17:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2024 14:39
|
ТОВ "СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ" #40010145 |
Переможець |
1 500 000,00
UAH
|
18 вересня 2024 15:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2024 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2024 11:30
|
Договір про закупівлю від 03.10.2024 №13-4005-р.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 11:29
|