Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39682379 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. О. Кошиця, 11 |
Контактна особа: |
Сергій Валерійович Канарян +380958427110 samisthebest@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2024 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 15:13 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 15:13 |
Очікувана вартість: | 2 851 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 255,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 14 000,00 (чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок), що не перевищує 0,5% від очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2024 19:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2024 18:54 |
Тендерна документацiя_вул. Санаторна 18_зміни.doc | |
22 липня 2024 18:54 |
Додаток_3_вул. вул. Санаторна 18_зміни.doc | |
22 липня 2024 18:54 |
Додаток_2_вул. вул. Санаторна 18_зміни.doc | |
22 липня 2024 18:54 |
Додаток 1_вул. вул. Санаторна 18_зміни.docx | |
22 липня 2024 18:54 |
Перелік змін_вул. Санаторна 18_.docx |
22 липня 2024 19:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 липня 2024 18:54 |
Тендерна документацiя_вул. Санаторна 18_зміни.doc
|
|||
22 липня 2024 18:54 |
Додаток_3_вул. вул. Санаторна 18_зміни.doc
|
|||
22 липня 2024 18:54 |
Додаток_2_вул. вул. Санаторна 18_зміни.doc
|
|||
22 липня 2024 18:54 |
Додаток 1_вул. вул. Санаторна 18_зміни.docx
|
|||
22 липня 2024 18:54 |
Перелік змін_вул. Санаторна 18_.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 09 серпня 2024 15:43
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000112 ● b9ab6a3739f042ceab56a3f046f67ac4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 22:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2024 № 191
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 24.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.10.2024 №191
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2024-07-13-000329-a 13.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-28 09:10:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 18, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-07-13-000329-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Згідно Рішення КОМІСІІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 14180-р/пк-пз від 22.08.2024 постановлено : зобов'язати Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 39682379) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕП-КЕПІТАЛ"
В Рішенні, зокрема вказано : «..Додаток Б містить коефіцієнти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт. 2. Виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються – Коефіцієнт: 1,2". Слід зазначити, що в технічному завданні Документації відсутня інформація про те, що виконання робіт здійснюється в будинках, будівлях і спорудах, які саме експлуатуються. Враховуючи викладене, Скаржник не зобов'язаний був застосувати зазначений коефіцієнт в кошторисних розрахунках, у зв'язку з чим Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі.»
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель по закупівлі: оприлюднено коментар замовника щодо усунення порушення: «Замовник погоджується з рішенням від 22.08.2024 № 14180 Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2024 22:41». Щодо ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ " також міститься запис «Рішення скасоване» від 28 серпня 2024.
Однак, в електронній системі закупівель оприлюднено Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи Замовника від «02» вересня 2024 року, згідно якого вирішено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" відхилити, зокрема вказано : " …В порушення вищезазначеного, Учасником не враховано, що відповідно до п.2 Додатку Б "Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ" при виконанні ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються, застосовується коефіцієнт 1,2 до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт. Об’єктом капітального ремонту є житлова будівля, що експлуатується, про що вказано у предметі закупівлі (Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 18, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Проте, Учасником не застосовано даний коефіцієнт. Дана невідповідність не може бути усунена Учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.".
З яких причин Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" , адже підстави та причини відхилення, вказані у Протокольному рішенні (протокол) від «02» вересня 2024 року аналогічні вже розглянутому КОМІСІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, Рішення № 14180-р/пк-пз від 22.08.2024, яким зобов’язувало Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 17:51:33
Відповідь на звернення
На запит від 28 жовтня 2024 року щодо закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 18, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-07-13-000329-a) відповідь у прикріпленому файлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2024 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
2 736 958,07
UAH з ПДВ
|
2 736 958,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" |
2 850 395,46
UAH з ПДВ
|
2 850 395,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Рішення скасоване |
2 736 958,07
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2024 22:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" #39664738 |
Рішення скасоване |
2 850 395,46
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2024 22:41
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Відхилено |
2 736 958,07
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2024 17:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" #39664738 |
Переможець |
2 850 395,46
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2024 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2024 18:19
|
Дог №307 підряд фасад Санаторна 18.pdf | укладений |
17 вересня 2024 17:12
|