Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39682379 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. О. Кошиця, 11 |
Контактна особа: |
Сергій Валерійович Канарян +380958427110 samisthebest@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2024 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 14:49 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 14:49 |
Очікувана вартість: | 2 852 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 14 000,00 (чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок), що не перевищує 0,5% від очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2024 19:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2024 18:59 |
Тендерна документацiя_вул. Санаторна 27_зміни.doc | |
22 липня 2024 18:59 |
Додаток_3_вул. вул. Санаторна 27_зміни.doc | |
22 липня 2024 18:59 |
Додаток_2_вул. вул. Санаторна 27_зміни.doc | |
22 липня 2024 18:59 |
Додаток 1_вул. вул. Санаторна 27_зміни.docx | |
22 липня 2024 18:59 |
Перелік змін_вул. Санаторна 27_.docx |
22 липня 2024 19:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 липня 2024 18:59 |
Тендерна документацiя_вул. Санаторна 27_зміни.doc
|
|||
22 липня 2024 18:59 |
Додаток_3_вул. вул. Санаторна 27_зміни.doc
|
|||
22 липня 2024 18:59 |
Додаток_2_вул. вул. Санаторна 27_зміни.doc
|
|||
22 липня 2024 18:59 |
Додаток 1_вул. вул. Санаторна 27_зміни.docx
|
|||
22 липня 2024 18:59 |
Перелік змін_вул. Санаторна 27_.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 09 серпня 2024 15:43
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-28-000068 ● 34d7c0940bb94329bdc58b79182ae5dc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024 № 65-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 28.10.2024 № 65-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2024-07-13-000328-a від 13.07.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 08:15:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-13-000328-a ), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 21:32:36
Відповідь на звернення
На запит від 29 жовтня 2024 року щодо закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-13-000328-a ) повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена замовником в установленому законодавством порядку та з урахуванням виділених асигнувань. Сканована копія експертного звіту додається. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://darn.kyivcity.gov.ua/news/tender-na-kapitalnyi-remont-fasadu-u-zhytlovomu-budynku-za-adresoiu-vul-sanatorna-27-darnytskoho-raionu-m-kyieva
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-07 14:45:05
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-13-000328-a ), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження)» затвердженого наказом Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 20.06.2024 за №115, кошторисна вартість робіт склала в сумі 6 772 333,0 гривень.
Замовником визначено очікувану вартість вказаних робіт в сумі 2 852 000,00 гривень.
За умови виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» - 122 512,0 грн та суми глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» - 62 860,0 грн очікувана вартість предмета закупівлі повинна складати – 6 586 961,0 гривень.
У зв’язку з вище викладеним прошу зазначити яким чином розраховано очікувану вартість в сумі 2 852 000,00 грн та зазначити які види робіт та їх об’єми передбачені у проектно-кошторисній документації не включенні до технічного завдання тендерної документації, а також зазначити причини їх не включення?
Окрім цього, прошу надати локальний кошторис 02-01 на «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження)» вартість робіт по якому, згідно зведеного кошторисного розрахунку, складає - 4900,477 тис.гривень.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-12 21:22:09
Відповідь на звернення
На запит від 07 листопада 2024 року щодо закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-13-000328-a ) повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена замовником в установленому законодавством порядку та з урахуванням виділених асигнувань відповідно до Розпорядження Дарницької районної у місті Києві державної адміністрації від 10.07.2024 № 489, які становили 3 000 000,00 грн. Від виділених асигнувань відняли 50% суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» - 73 507,00 грн. з ПДВ, відняли суму глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» - 75 432,00 грн з ПДВ, а потім відняли 148939,00 грн. (глава 10 (1/2) та 12) з ПДВ від виділених асигнувань, в результаті чого отримали 2 851 061 грн., очікувана вартість була округлена до 2 852 000,00 грн. з ПДВ. Технічне завдання містить перелік робіт відповідно до проектно – кошторисної документації та з урахуванням виділених асигнувань.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-11 17:15:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-13-000328-a ), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням № 14181-р/пк-пз від 22.08.2024 (далі – комісія АМКУ) постановлено: зобов'язати Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 39682379) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕП-КЕПІТАЛ».
В Рішенні, зокрема вказано: «..Додаток Б містить коефіцієнти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
2. Виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються – Коефіцієнт: 1,2".
Слід зазначити, що в технічному завданні Документації відсутня інформація про те, що виконання робіт здійснюється в будинках, будівлях і спорудах, які саме експлуатуються.
Враховуючи викладене, Скаржник не зобов'язаний був застосувати зазначений коефіцієнт в кошторисних розрахунках, у зв'язку з чим Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі.»
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель по закупівлі: оприлюднено коментар замовника щодо усунення порушення: «Замовник погоджується з рішенням від 22.08.2024 № 14181».
Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2024 22:44».
Щодо пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» також міститься запис «Рішення скасоване» від 28 серпня 2024.
Однак, в електронній системі закупівель оприлюднено Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи Замовника від «02» вересня 2024 року, згідно якого вирішено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» відхилити, зокрема вказано : «…
В порушення вищезазначеного, Учасником не враховано, що відповідно до п.2 Додатку Б "Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ" при виконанні ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються, застосовується коефіцієнт 1,2 до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
Об’єктом капітального ремонту є житлова будівля, що експлуатується, про що вказано у предметі закупівлі (Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 18, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Проте, Учасником не застосовано даний коефіцієнт.
Дана невідповідність не може бути усунена Учасником відповідно до пункту 43 Особливостей.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.».
У зв’язку із чим, прошу зазначити з яких причин Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ», адже підстави та причини відхилення, вказані у Протокольному рішенні (протокол) від 02.09.2024 аналогічні вже розглянутому комісією АМКУ (рішення №14181-р/пк-пз від 22.08.2024), яким зобов’язувало Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-11 23:02:16
відповідь на звернення
На запит від 11 листопада 2024 року щодо закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-07-13-000328-a) повідомляємо наступне.
Замовник виконав Рішення КОМІСІІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 14181-р/пк-пз від 22.08.2024 та скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" (Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2024).
Тендерна пропозиція ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" була повторно переглянута 02 вересня 2024 року.
Відповідно до вимог встановлених у додатку 2 до тендерної документації «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281».
Крім того, відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" зазначено, зокрема:
"2.3. До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН):
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― РЕКНр)".
Відповідно до Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи "Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи" зазначено, зокрема:
"2. Порядок застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи.
2.5 Якщо проектом організації ремонту передбачено виконання робіт в будинках, будівлях і спорудах, які експлуатуються; поблизу об'єктів, що знаходяться під високою напругою; з обмеженими умовами для складування матеріалів або в інших ускладнених умовах, до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовуються коефіцієнти, наведені в додатку Б.
Додаток Б містить коефіцієнти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
2. Виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються – Коефіцієнт: 1,2".
В порушення вищезазначеного, Учасником не враховано, що відповідно до п.2 Додатку Б "Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ" при виконанні ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються, застосовується коефіцієнт 1,2 до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
Об’єктом капітального ремонту є житлова будівля, що експлуатується, про що вказано у предметі закупівлі (Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)). Проте, Учасником не застосовано даний коефіцієнт.
Дана невідповідність не може бути усунена ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" підлягала відхиленню на підставі зазначеної норми.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2024 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
2 736 220,46
UAH з ПДВ
|
2 736 220,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" |
2 851 429,30
UAH з ПДВ
|
2 851 429,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Рішення скасоване |
2 736 220,46
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2024 22:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" #39664738 |
Рішення скасоване |
2 851 429,30
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2024 22:42
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Відхилено |
2 736 220,46
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2024 17:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" #39664738 |
Переможець |
2 851 429,30
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2024 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2024 18:20
|
Дог №308 підряд фасад Санаторна 27.pdf | укладений |
17 вересня 2024 17:14
|