Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39682379 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. О. Кошиця, 11 |
Контактна особа: |
Сергій Валерійович Канарян +380958427110 samisthebest@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2024 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 14:07 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 14:07 |
Очікувана вартість: | 2 852 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 14 000,00 (чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок), що не перевищує 0,5% від очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2024 19:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2024 18:59 |
Тендерна документацiя_вул. Севастопольська 19_зміни.doc | |
22 липня 2024 18:59 |
Додаток_3_вул. вул. Севастопольська 19_зміни.doc | |
22 липня 2024 18:59 |
Додаток_2_вул. вул. Севастопольська 19_зміни.doc | |
22 липня 2024 18:59 |
Додаток 1_вул. вул. Севастопольська 19_зміни.docx | |
22 липня 2024 18:59 |
Перелік змін_вул. Севастопольська 19_.docx |
22 липня 2024 19:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 липня 2024 18:59 |
Тендерна документацiя_вул. Севастопольська 19_зміни.doc
|
|||
22 липня 2024 18:59 |
Додаток_3_вул. вул. Севастопольська 19_зміни.doc
|
|||
22 липня 2024 18:59 |
Додаток_2_вул. вул. Севастопольська 19_зміни.doc
|
|||
22 липня 2024 18:59 |
Додаток 1_вул. вул. Севастопольська 19_зміни.docx
|
|||
22 липня 2024 18:59 |
Перелік змін_вул. Севастопольська 19_.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 09 серпня 2024 15:43
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-14-000024 ● a47a4621cc6f429b92f32bc5664df7a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2024 11:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2024 № 61-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 14 листопада 2024 року № 61-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
7. UA-2024-07-13-000327-a від 15.07.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-14 15:09:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Севастопольська, 19, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-13-000327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-07-13-000327-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-19 14:51:03
Відповідь на запит від 14 листопада 2024 року
На запит від 14 листопада 2024 року щодо закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Севастопольська, 19, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-13-000327-a) повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена замовником в установленому законодавством порядку та з урахуванням виділених асигнувань.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://darn.kyivcity.gov.ua/news/tender-na-kapitalnyi-remont-fasadu-u-zhytlovomu-budynku-za-adresoiu-vul-sevastopolska-19-darnytskoho-raionu-m-kyieva
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-29 14:52:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Севастопольська, 19, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-13-000327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із даного питання:
1. Чому при складанні тендерної документації Вами не враховані норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, із змінами внесеними постановою КМУ від 05.07.2024 № 782, а саме: переліки документів та/або інформації, які подаються учасником, та які подаються переможцем не оформлені як окремі додатки до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-01 22:52:45
відповідь на звернення
У відповідь на звернення в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Севастопольська, 19, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-13-000327-a) повідомляємо, що при складанні тендерної документації Замовником враховані норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, із змінами внесеними постановою КМУ від 05.07.2024 № 782, та повідомляємо, що тендерна документація МІСТИТЬ наступні додатки: ДОДАТОК 1.1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та ДОДАТОК 1.2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-03 13:35:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Севастопольська, 19, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-13-000327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із даного питання:
1. Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 22.08.2024 № 14182-р/пк-пз Вас зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ».
Відповідно до протокольного рішення від 02.09.2024 Вами повторно відхилено даного учасника з тих підстав, що були предметом розгляду Органу оскарження.
Поясніть причини прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-03 18:04:25
відповідь на звернення
На запит від 03 грудня 2024 року щодо закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Севастопольська, 19, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-13-000327-a) повідомляємо наступне.
Замовник виконав Рішення КОМІСІІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 14182-р/пк-пз від 22.08.2024 та скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" (Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2024).
Тендерна пропозиція ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" була повторно переглянута 02 вересня 2024 року.
Відповідно до вимог встановлених у додатку 2 до тендерної документації «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281».
Крім того, відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" зазначено, зокрема:
"2.3. До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН):
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― РЕКНр)".
Відповідно до Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи "Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи" зазначено, зокрема:
"2. Порядок застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи.
2.5 Якщо проектом організації ремонту передбачено виконання робіт в будинках, будівлях і спорудах, які експлуатуються; поблизу об'єктів, що знаходяться під високою напругою; з обмеженими умовами для складування матеріалів або в інших ускладнених умовах, до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовуються коефіцієнти, наведені в додатку Б.
Додаток Б містить коефіцієнти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
2. Виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються – Коефіцієнт: 1,2".
В порушення вищезазначеного, Учасником не враховано, що відповідно до п.2 Додатку Б "Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ" при виконанні ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються, застосовується коефіцієнт 1,2 до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
Об’єктом капітального ремонту є житлова будівля, що експлуатується, про що вказано у предметі закупівлі (Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Севастопольська, 19, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Проте, Учасником не застосовано даний коефіцієнт. Проте, Учасником не застосовано даний коефіцієнт.
Дана невідповідність не може бути усунена ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" підлягала відхиленню на підставі зазначеної норми.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 44 Особливостей № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2024 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
2 732 188,81
UAH з ПДВ
|
2 732 188,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" |
2 851 691,58
UAH з ПДВ
|
2 851 691,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Рішення скасоване |
2 732 188,81
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2024 22:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" #39664738 |
Рішення скасоване |
2 851 691,58
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2024 22:44
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Відхилено |
2 732 188,81
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2024 17:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" #39664738 |
Переможець |
2 851 691,58
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2024 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2024 18:18
|
Дог_№306_підряд_фасад_Севастопольська_19.pdf | укладений |
17 вересня 2024 17:08
|