Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Центральній, 6-А в с. Боратин Луцького району Волинської області (45453000-7) (код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
38 538 710,40 UAH
UA-2024-07-12-010025-a ● 307dd9187965401b85e88f90b8c74d43
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04332207 |
Вебсайт: | https://boratyn.silrada.org/ |
Місцезнаходження: | 45605, Україна , Волинська обл., Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20 |
Контактна особа: |
Олена Василівна Савчук +380968171767 boratyn.rada04@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2024 19:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 12:05 |
Очікувана вартість: | 38 538 710,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 192 693,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Суб'єкт господарювання (учасник) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 192 693 грн. 55 коп. (Сто дев'яносто дві тисячі шістсот дев'яносто три гривні 55 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 192693.55 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обсяг закупівлі: 1 робота в обсязі, визначеному Додатком №3 до Тендерної документації.
Клас наслідків: СС2.
Строк завершення виконання будівельних робіт І-ї черги – 15.12.2024 року (включно), строк завершення виконання будівельних робіт ІІ-ї черги – 30.07.2025 року (включно).
Більш детально викладено у файлах «45450000-6 - Проєкт договору про закупівлю _ Боратин ліцей _ 2024-2025 рр..pdf.p7s.zip» та «45450000-6 - Тендерна документація _ Боратин ліцей _ 2024-2025 рр..pdf.p7s.zip».
Розгорнути
Згорнути
Клас наслідків: СС2.
Строк завершення виконання будівельних робіт І-ї черги – 15.12.2024 року (включно), строк завершення виконання будівельних робіт ІІ-ї черги – 30.07.2025 року (включно).
Більш детально викладено у файлах «45450000-6 - Проєкт договору про закупівлю _ Боратин ліцей _ 2024-2025 рр..pdf.p7s.zip» та «45450000-6 - Тендерна документація _ Боратин ліцей _ 2024-2025 рр..pdf.p7s.zip».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт частини приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Центральній, 6-А в с. Боратин Луцького району Волинської області (45453000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45605, Україна, Волинська область, Луцький район, с. Боратин, вулиця Центральна, будинок 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату фактично виконаних робіт на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, зазначеного в Плані фінансування робіт (Додаток №3 до Договору), по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт (Додаток №3 до Договору). Більш детально – у проекті договору про закупівлю. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2024 19:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2024 19:53 |
45450000-6 - Тендерна документація _ Боратин ліцей _ 2024-2025 рр..pdf.p7s.zip | |
12 липня 2024 19:53 |
45450000-6 - Проєкт договору про закупівлю _ Боратин ліцей _ 2024-2025 рр..pdf.p7s.zip |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ТД
Дата подання: 16 липня 2024 10:35
Дата відповіді: 19 липня 2024 15:17
Шановний Замовник!
У Підпункті 6.7 Пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Центральній, 6-А в с. Боратин Луцького району Волинської області» (45453000-7) (код за ДК 021:2015: 45453000-6 — Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-12-010025-a, Ви вимагаєте наявність сертифікатів ISO, а саме:
Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015, IDT) у відповідній сфері, що виданий Учаснику, Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) у відповідній сфері, що виданий Учаснику, а також Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) у відповідній сфері, виданий Учаснику, зазначені сертифікати обов’язково мають бути видані органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України.
А також Ви вимагаєте надати Сертифікат відповідності ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий Учаснику, Сертифікат відповідності на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», що виданий Учаснику, а також Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», що виданий Учаснику.
Тобто, три сертифікати мають бути видані органом, акредитованим НААУ, а інші три – ні. Це дуже схоже на корупційну змову, тобто Ви прописуєте тендерну документацію під якогось Вашого учасника.
Просимо надати роз’яснення, або внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 19 липня 2024 року
Уповноважена особа О.В. Савчук 19.07.2024 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ
Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2024-07-12-010025-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт частини приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Центральній, 6-А в с. Боратин Луцького району Волинської області (45453000-7) (код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), у відповідь на звернення, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 16.07.2024 р., в частині зазначеної Замовником у Тендерній документації вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції сертифікатів ДСТУ ISO, виданих виключно органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє, що при формуванні умов тендерної документації, а саме, в підпункті 6.7 пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовником для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі передбачено положення щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції Сертифіката на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015, IDT) у відповідній сфері, що виданий Учаснику, Сертифіката на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) у відповідній сфері, що виданий Учаснику, а також Сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) у відповідній сфері, виданого Учаснику. Обов’язковою умовою належності зазначених вище сертифікатів є обов’язковість їх видання органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України.
Крім того, у цьому ж пункті тендерної документації міститься вимога щодо подання учасником Сертифіката відповідності ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифіката відповідності на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», та Сертифіката відповідності ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданих Учаснику. Однак, Замовником помилково допущено технічну описку та не зазначено вимогу, котра міститься щодо належності попередньо перерахованих Сертифікатів ДСТУ ISO, а саме, обов’язковість їх видання органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України. Одночасно повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону та абзацом 3 пункту 54 Особливостей з власної ініціативи або за результатами звернень Замовник має право внести зміни до Тендерної документації щодо процедури закупівлі. На основі вищевикладеного, з метою виправлення неточностей в тексті Тендерної документації, повідомляємо, що до оголошення про проведення процедури закупівлі та Тендерної документації найближчим часом буде внесено зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 16.07.2024 р.
Уповноважена особа О.В. Савчук 19.07.2024 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ
Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2024-07-12-010025-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт частини приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Центральній, 6-А в с. Боратин Луцького району Волинської області (45453000-7) (код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), у відповідь на звернення, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 16.07.2024 р., в частині зазначеної Замовником у Тендерній документації вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції сертифікатів ДСТУ ISO, виданих виключно органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє, що при формуванні умов тендерної документації, а саме, в підпункті 6.7 пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовником для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі передбачено положення щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції Сертифіката на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015, IDT) у відповідній сфері, що виданий Учаснику, Сертифіката на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) у відповідній сфері, що виданий Учаснику, а також Сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) у відповідній сфері, виданого Учаснику. Обов’язковою умовою належності зазначених вище сертифікатів є обов’язковість їх видання органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України.
Крім того, у цьому ж пункті тендерної документації міститься вимога щодо подання учасником Сертифіката відповідності ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифіката відповідності на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», та Сертифіката відповідності ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданих Учаснику. Однак, Замовником помилково допущено технічну описку та не зазначено вимогу, котра міститься щодо належності попередньо перерахованих Сертифікатів ДСТУ ISO, а саме, обов’язковість їх видання органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України. Одночасно повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону та абзацом 3 пункту 54 Особливостей з власної ініціативи або за результатами звернень Замовник має право внести зміни до Тендерної документації щодо процедури закупівлі. На основі вищевикладеного, з метою виправлення неточностей в тексті Тендерної документації, повідомляємо, що до оголошення про проведення процедури закупівлі та Тендерної документації найближчим часом буде внесено зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 16.07.2024 р.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро