Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | " АГЕНЦІЯ МІСЦЕВОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ МІСТА ЛАДИЖИН " ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38023479 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., Гайсинський р-н, м. Ладижин, вул. Будівельників, буд. 5 |
Контактна особа: |
Олена Фадієвська +380979271405 ladrozvytok@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2024 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 715 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2024 16:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2024 16:42 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-26-000038 ● b873c94b1c0e4ddbaffbd1000ddce25e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2024 №80-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.08.2024 №80-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2024-07-12-009479-a, 12.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-29 16:38:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі засобу радіоелектронної боротьби «Синиця 3.1» з комплектуючими (або еквіваленту) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-12-009479-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат ( з урахуванням вимог законодавства щодо звільнення від оподаткування ПДВ), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 12 липня 2024 року, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме пункту 28 Постанови №1178, із урахуванням змін, що набрали чинності 09 липня 2024 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2024 №782 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178»?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-03 08:52:06
Відповідно до запиту про надання пояснень щодо закупівлі ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту, наданого Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі рекомендацій наказу Міністерства економіки України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок здійснено методом порівняння ринкових цін для аналогічних товарів на підставі процедур закупівель, оголошених і проведених у системі Prozorro.
При визначенні очікуваної вартості також враховано положення постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів». Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та відображена у річному плані закупівель на 2024 рік, розрахована з урахуванням податків, зборів та інших витрат відповідно до чинного законодавства.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося шляхом проведення моніторингу цін, з пошуком, збором та аналізом загальнодоступної інформації про ціни, яка міститься у відкритому доступі на аналогічні товари, що є предметом закупівлі. Частина такої інформації надана у Додатку 1 до цього пояснення – «Моніторинг цін».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням потреб окремого структурного підрозділу для забезпечення засобами радіоелектронного захисту. Інформація про найменування та місцезнаходження підрозділу не публікується з міркувань безпеки.
2. Щодо надання пояснень стосовно виконання пункту 28 Особливостей у тендерної документації.
Пункт 28 Особливостей доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 782 від 05.07.2024: “Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.”
Тендерна документація для закупівлі за предметом ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту, затверджена рішенням уповноваженої особи від 12 липня 2024 року, містить Окремий Додаток 1, який включає перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а також перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
На даний момент відсутні роз'яснення стосовно застосування нових положень пункту 28 в частині розміщення вимог у окремих додатках. Чи є обов'язковим, щоб ці переліки документів були представлені як окремі додатки для учасників та окремо для переможців, або їх можна розмістити в одному файлі? Тому замовник вирішив розмістити ці вимоги в одному Окремому Додатку, включеному в документацію, що, на нашу думку, відповідає змінам, затвердженим Постановою КМ № 782 від 05.07.2024.
Додатки:
1. Моніторинг цін.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами здійснення моніторингу закупівлі В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2024-08-26-000038 ● b873c94b1c0e4ddbaffbd1000ddce25e (далі - Висновок). Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку замовник зобов’язаний оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або надати аргументовані заперечення до Висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Згідно з Висновком, встановлено, що: Статус: порушення виявлені. Опис порушень детально викладений у висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. Висновком також встановлено зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у разі їх наявності). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, притягнення до відповідальності осіб, які допустили порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання зобов’язань за Висновком моніторингу прийнято рішення оголосити уповноваженій особі Фадієвській Олені Вікторівні догану за порушення під час проведення процедури закупівлі (наказ № 20 від 05.09.2024 року додається). З огляду на вказане, Замовником виконано зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що передбачені Висновком моніторингу, вжито заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, які допустили порушення. На думку Замовника, єдиний можливий захід для недопущення подібних порушень у майбутньому - це особисте зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень і притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи. Агенція місцевого економічного розвитку міста Ладижин зобов’язується, що уповноважена особа в подальшому не буде вчиняти подібних порушень. До уповноваженої особи застосовано заходи дисциплінарної відповідальності, що підтверджується доданим до даної відповіді документом. Також Замовник вживає заходи щодо додаткового навчання уповноваженої особи у сфері організації та проведення публічних закупівель, як у зв’язку з виявленими порушеннями, так і з метою превентивної роботи для недопущення подібних порушень у майбутньому. Частина 9 статті 8 Закону передбачає, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, що були усунуті замовником відповідно до Висновку. У зв’язку з самостійним усуненням порушень Замовником, вважаємо, що є підстави для застосування частини 9 статті 8 Закону - звільнення від адміністративної відповідальності. Сподіваємося на розуміння ситуації, що склалася. Додатки: - Наказ про накладення дисциплінарного стягнення на Фадієвську О.В.
2024-09-20 16:26:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" |
620 000,00
UAH з ПДВ
|
620 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" #35072105 |
Переможець |
620 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2024 17:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2024 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2024 11:14
|
Договір 114.pdf | укладений |
29 липня 2024 11:13
|