Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт укриття будівлі ЗДО № 2 "Золота рибка"
Очікувана вартість
3 440 793,00 UAH
UA-2024-07-12-002190-a 5a2a1f4093204cd2847b127d6eed5111
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Ілона Олегівна

+380964116759 ilona200990@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 липня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та з гуманітарних питань Очаківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20908279
Місцезнаходження: 57508, Україна , Миколаївська обл., місто Очаків, вул. Соборна, будинок 7А
Контактна особа: Марченко Ілона Олегівна
+380964116759
ilona200990@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт укриття будівлі ЗДО № 2 "Золота рибка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

12 липня 2024 10:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-08-27-000013 ● 4b4ad6baa77a4373a09252b0742099b3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2024 13:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В

ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З

27.08.2024 № 20-З

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом
Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2
зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення
моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби в
Луганській області
Від 27.08.2024 № 20-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі

Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-
порталі Уповноваженого
органу
3 UA-2024-07-12-002190-a 12.06.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення
(порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації,
оприлюдненій в електронній системі закупівель.



Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-28 12:39:44

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт укриття будівлі ЗДО № 2 "Золота рибка"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-12-002190-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: ФОП Цимбал Віталій Юрійович (3233121091), з яким укладений договір від 10 липня 2024 року № 76 ЗП без використання електронної системи закупівель?
5. Чому Замовником було укладено з ФОП Цимбал Віталій Юрійович (3233121091) договір купівлі-продажу від 10.07.2024 № 76 раніше ніж оприлюднено оголошення про проведення закупівлі 12.07.2024?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-02 09:02:24

Відповідь на запит

Так як майданчик дає тільки 1000 символів для подання відповідей на запит, надаємо в форматі PDF


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 вересня 2024
Кінцевий строк оскарження: 20 вересня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-2

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Цимбал Віталій Юрійович
#3233121091
Переможець 3 440 793,00
UAH
12 липня 2024 10:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2024 11:03
обгрунтування.pdf укладений
12 липня 2024 10:41
Договір укладений
12 липня 2024 10:41