Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Нове будівництво водоводу до ст. Саксагань з перспективою підключення с. Зелене Поле, с. Лісове, с. Високе Поле Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування
Очікувана вартість
8 837 119,00 UAH
UA-2024-07-12-000343-a da3c95b24b7d4d4c971a49ee3e78b786
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга ЯНЧУК

+380962675860 zakupivli_gl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04339824
Вебсайт: https://gl.otg.dp.gov.ua/
Місцезнаходження: 53001, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Глеюватка, вулиця Шевченка, будинок 65
Контактна особа: Ольга ЯНЧУК
+380962675860
zakupivli_gl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2024 08:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2024 08:00
Очікувана вартість: 8 837 119,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 185,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 44185,59 грн (0,5%). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (страхової гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання страхової гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) страхової гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті страхової гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Страхова гарантія оформлюється відповідно до вимог цивільного законодавства. Страхова гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання страхової гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі страхової гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) страховика – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До уваги учасників інформація для оформлення страхової гарантії: Назва Замовника: Глеюватська сільська рада Місцезнаходження Замовника: вулиця Шевченка, будинок 65, село Глеюватка, Криворізький район, Дніпропетровська область, Україна, 53001 Код ЄДРПОУ: 04339824 IBAN № UA418201720355179026001044045 в УДКСУ м. Київ
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 44185.59 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
"Нове будівництво водоводу до ст. Саксагань з перспективою підключення с. Зелене Поле, с. Лісове, с. Високе Поле Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, водовід до ст. Саксагань
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник після підписання даного Договору має право перерахувати Підряднику попередню оплату на строк не більше трьох місяців, керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» з урахуванням внесених змін. Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержану попередню оплату на виконання робіт та придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати та надати протягом трьох місяців з дня отримання попередньої оплати Замовнику акти виконаних робіт (форма КБ-2в) про виконані роботи відповідно до законодавства. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата Замовником за капітальними видатками здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Попередня оплата здійснюється на протязі 10 робочих днів з моменту отримання рахунку від Підрядника. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Оплата здійснюється на протязі 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки, а саме 5% від суми укладеного договору, здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та видачі сертифіката про прийняття об’єкта в експлуатацію. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 липня 2024 08:44

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 44185,59 грн (0,5%). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (страхової гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання страхової гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) страхової гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті страхової гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Страхова гарантія оформлюється відповідно до вимог цивільного законодавства. Страхова гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання страхової гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі страхової гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) страховика – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До уваги учасників інформація для оформлення страхової гарантії: Назва Замовника: Глеюватська сільська рада Місцезнаходження Замовника: вулиця Шевченка, будинок 65, село Глеюватка, Криворізький район, Дніпропетровська область, Україна, 53001 Код ЄДРПОУ: 04339824 IBAN № UA418201720355179026001044045 в УДКСУ м. Київ

Сума забезпечення: 44185.59 UAH

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-08-07-000069 ● 4a5c3ec248aa466abdf028dda7da9e51
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2024 15:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.11.2024 № 152

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.11.2024 № 152

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

9 UA-2024-07-12-000343-a 12.07.2024 ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-08 15:41:07

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: "Нове будівництво водоводу до ст. Саксагань з перспективою підключення с. Зелене Поле, с. Лісове, с. Високе Поле Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування, 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-12-000343-a), яку проведено ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно із підпунктом 4.1 пунктом 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації, щодо відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційних критеріїв, відповідно до статті 16 Закону №922, зазначено що «На підтвердження наявності фінансової спроможності Учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або копію «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про їх прийняття відповідними органами, до яких вони мали бути подані». Надайте посилання на файл в якому у тендерній пропозиції учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ" на підтвердження кваліфікаційних критеріїв надав документи з фінансової звітності з підтвердженням про їх прийняття. Чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ" та при прийнятті рішення про намір укласти договір не були враховані вищезазначені невідповідності?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-12 13:07:15

Пояснення на запит

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо першого питання. Розмір витрат визначено враховуючи експертний звіт (позитивний) від 19 квітня 2024 № 19/527-04/24 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: "Нове будівництво водоводу до ст. Саксагань з перспективою підключення с. Зелене Поле, с. Лісове, с. Високе Поле Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування, виконаний Товариством з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПЕРТИЗА» (додається) та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (додається), згідно з якими загальна кошторисна вартість будівництва складає 29 728,136 тис. грн.
Розмір бюджетного призначення на 2024 рік визначений відповідно до рішень сесії Глеюватської сільської ради від 21 грудня 2023 року № 2157–ХХVIІ/VIIІ «Про бюджет Глеюватської сільської територіальної громади на 2024 рік» (код бюджету 0456300000)»; від 01 лютого 2024 року № 2308–ХХVIІІ/VIIІ «Про внесення змін до рішення сільської ради від 21.12.2023 № 2157–ХХVIІ/VIIІ «Про бюджет Глеюватської сільської територіальної громади на 2024 рік» (код бюджету 0456300000)»; від 28 лютого 2024 року № 2351–ХХІХ/VIIІ «Про внесення змін до рішення сільської ради від 21.12.2023 № 2157–ХХVIІ/VIIІ «Про бюджет Глеюватської сільської територіальної громади на 2024 рік» (код бюджету 0456300000)»; від 25.04.2024 року № 2396–ХХХ/VIIІ «Про внесення змін до рішення сільської ради від 21.12.2023 № 2157–ХХVIІ/VIIІ «Про бюджет Глеюватської сільської територіальної громади на 2024 рік» (код бюджету 0456300000)» та від 25.04.2024 року № 2409-ХХХ/VІІІ «Про внесення змін до Програми «Забезпечення населення Глеюватської сільської ради питною водою» на 2024-2026 роки» (додаються) та становить 11 793,878 тис. грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог робочого проекту: "Нове будівництво водоводу до ст. Саксагань з перспективою підключення с. Зелене Поле, с. Лісове, с. Високе Поле Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування, затвердженого рішенням сесії Глеюватської сільської ради від 18.06.2024 року № 2508-ХХХI/VIII.
При визначенні очікуваної вартості використовувався робочий проект: "Нове будівництво водоводу до ст. Саксагань з перспективою підключення с. Зелене Поле, с. Лісове, с. Високе Поле Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування, затверджений рішенням сесії Глеюватської сільської ради від 18.06.2024 року № 2508-ХХХI/VIII, а саме: зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, експертний звіт (позитивний) від 19 квітня 2024 № 19/527-04/24 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: "Нове будівництво водоводу до ст. Саксагань з перспективою підключення с. Зелене Поле, с. Лісове, с. Високе Поле Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування, виконаний Товариством з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПЕРТИЗА», згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 29 728,136 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 21 461,457 тис. грн.; устаткування – 1 060,548 тис. грн.; інші витрати – 7 206,131 тис. грн. (в тому числі понесені витрати замовника станом на 25.03.2024 – 20 637,349 тис. грн у тому числі: будівельні роботи – 15 701,944 тис. грн.; устаткування – 0,000 тис. грн.; інші витрати – 4 935,405 тис. грн).
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням:
- коштів на здійснення технічного нагляду (1,5 %) з урахуванням ПДВ: 108,489 тис. грн *1,2 = 130,1868 тис. грн;
- вартості коригування ПКД з урахуванням ПДВ: 63,879 тис. грн *1,2 = 76,6548 тис. грн;
- вартості експертизи проектної документації з урахуванням ПДВ: 17,662 тис. грн *1,2 = 21,1944 тис. грн;
- коштів на здійснення авторського нагляду з урахуванням ПДВ: 21,360 тис. грн *1,2 = 25,632 тис. грн;
- понесених витрат (виконаних робіт) станом на 25.03.2024р.: 20637,349 тис. грн.
Відповідно, очікувана вартість становить: 29728,136 тис. грн - 130,1868 тис. грн - 76,6548 тис. грн - 21,1944 тис. грн - 25,632 тис. грн - 20637,349 тис. грн = 8 837,119 тис. грн (вісім мільйонів вісімсот тридцять сім тисяч сто дев’ятнадцять гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ.
Щодо другого питання. Посилання на сторінку власного веб-сайту Глеюватської сільської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://gl.otg.dp.gov.ua/novini/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-nove-budivnytstvo-vodovodu-do-st-saksahan-z-perspektyvoiu-pidkliuchennia-s-zelene-pole-s-lisove-s-vysoke-pole .
Крім того, посилання на Веб-сайт замовника (https://gl.otg.dp.gov.ua/) відображається в розділі «Інформація про замовників» в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Щодо третього питання. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Пунктом 4.1 частини 4 «Наявність фінансової спроможності» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку 1 до тендерної документації та пунктом 4.1 частини 4 «Наявність фінансової спроможності» пункту 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку 4 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію - наявність фінансової спроможності, а саме: на підтвердження наявності фінансової спроможності Учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або копію «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про їх прийняття відповідними органами, до яких вони мали бути подані. Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 99% від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі. Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
Відповідно до пункту 2 розділу I «Загальні положення» Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 06 червня 2017 № 557 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 р. за № 959/30827 (далі – Порядок) друга квитанція - електронне повідомлення, що формується у форматі, затвердженому в установленому законодавством порядку, програмним забезпеченням контролюючого органу (адресатом) за результатами електронної ідентифікації, обробки, перевірки обов’язкових реквізитів електронного документа та засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації такого електронного документа.
Згідно пункту 9 розділу II «Загальні вимоги щодо електронного документообігу» Порядку друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції).
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано фінансову звітність малого підприємства – файл «2. Установчі документи.pdf», сторінки 13-15 та файл «2. Установчі документи.pdf.p7s» сторінки 13-15 з підтвердженням (квитанцією № 2) про її прийняття відповідними органами, до яких вони мали бути подані». В квитанції № 2 вказано, що звіт прийнято для подальшої обробки. Відповідно, щодо даного питання, пропозиція Учасника відповідала вимогам тендерної документації Замовника та не потребувала виправлення невідповідностей.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2024 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ" 8 797 788,00
UAH з ПДВ
8 797 788,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 серпня 2024 10:07
Електронний підпис
05 серпня 2024 10:06
рішення.pdf
05 серпня 2024 10:06
мвс витяг.zip
05 серпня 2024 10:06
Довідка (1).zip
05 серпня 2024 10:06
Довідка.zip
01 серпня 2024 13:10
Електронний підпис
01 серпня 2024 13:07
усунення.pdf
01 серпня 2024 07:14
Електронний підпис
01 серпня 2024 07:13
усунення.pdf
27 липня 2024 00:11
Електронний підпис
27 липня 2024 00:08
1. Договірна ціна.pdf.p7s
27 липня 2024 00:08
4. Листи.pdf.p7s
27 липня 2024 00:08
3. Кваліфікація.pdf.p7s
27 липня 2024 00:05
4. Листи.pdf
27 липня 2024 00:05
3. Кваліфікація.pdf
27 липня 2024 00:05
1. Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ"
#42502088
Переможець 8 797 788,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2024 09:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2024 14:15

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей: 1. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Частиною 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку 1 до тендерної документації та частиною 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку 4 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку згідно форми 3 за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір з виконання робіт з капітального ремонту та(або) реконструкції та (або) будівництва водоводу/водогону. 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а (Форма № КБ-3. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; 3.1.4. оригінал позитивного листа-відгуку (не менше одного) від Замовника (або балансоутримувача) згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт, номеру контактного телефону представника замовника (або балансоутримувача) за аналогічним договором). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документа. 2. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Пунктом 2.3 частини 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку 1 до тендерної документації та пунктом 2.3 частини 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку 4 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: на підтвердження інформації перевірки знань з питань охорони праці, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії відповідних посвідчень (на всіх працівників, зазначених у Довідці). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано таких документів. 3. Підпунктом 1.1.1.4 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» додатку 1 до тендерної документації та підпунктом 7.1.1.4 пункту 7 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» додатку 4 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати Статут зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - СТАТУТ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ». В результаті розгляду СТАТУТУ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ» виявлено відсутність відмітки державного реєстратора або, у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, довідки або опису, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами. 4. Підпунктом 1.1.3.1 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» додатку 1 до тендерної документації та підпунктом 7.1.3.1 пункту 7 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» додатку 4 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати Інформацію про Учасника (у вигляді наведеної таблиці): ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА Повне та скорочене найменування учасника (для юридичних осіб) / П.І.Б. (для фізичних осіб): Код за ЄДРПОУ (для юридичних осіб) / реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб): Місцезнаходження (юридична адреса для юридичних осіб) / місце проживання (для фізичних осіб): Адреса для листування, телефон, факс: Банківські реквізити: ПІБ посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю: Абзацом 2 пункту 9.2 проєкту договору про закупівлю за Особливостями (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено, що попередня оплата Замовником за капітальними видатками здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - Інформацію про учасника (Вих. № 001 від 25 липня 2024 року). В результаті розгляду інформації про учасника (Вих. № 001 від 25 липня 2024 року) виявлено, що учасник не зазначив в частині зазначення банківських реквізитів – небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби. 5. Підпунктом 1.1.3.2 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» додатку 1 до тендерної документації та підпунктом 7.1.3.2 пункту 7 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» додатку 4 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати достовірну інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (за наявності) на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Ліцензія/документ дозвільного характеру має містити наступні види робіт: водопостачання, монтаж зовнішніх інженерних мереж, розробка грунтів. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - копію ліцензії № 64-Л від 31 жовтня 2018 р. В результаті розгляду ліцензії № 64-Л від 31 жовтня 2018 р. виявлено, що в переліку видів робіт відсутній такий вид робіт як розробка грунтів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) на підтвердження інформації перевірки знань з питань охорони праці, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії відповідних посвідчень (на всіх працівників, зазначених у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25 липня 2024 року № 009); 2) на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 2.1.1) довідку згідно форми 3 за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір з виконання робіт з капітального ремонту та(або) реконструкції та (або) будівництва водоводу/водогону. 2.1.2) не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 2.1.3) копії/ю документів/а (Форма № КБ-3. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; 2.1.4) оригінал позитивного листа-відгуку (не менше одного) від Замовника (або балансоутримувача) згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт, номеру контактного телефону представника замовника (або балансоутримувача) за аналогічним договором). 3) Статут зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників. 4) Інформація про Учасника (у вигляді наведеної таблиці): ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА Повне та скорочене найменування учасника (для юридичних осіб) / П.І.Б. (для фізичних осіб): Код за ЄДРПОУ (для юридичних осіб) / реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб): Місцезнаходження (юридична адреса для юридичних осіб) / місце проживання (для фізичних осіб): Адреса для листування, телефон, факс: Банківські реквізити: ПІБ посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю: 5) Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (за наявності) на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Ліцензія/документ дозвільного характеру має містити наступні види робіт: розробка грунтів. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.

Документи

02 серпня 2024 09:06
Довідка НАЗК
02 серпня 2024 09:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2024 09:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ"
#42502088
8 797 788,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2024 09:06
Довідка НАЗК
02 серпня 2024 09:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2024 15:21
ДУ 1 ВІД 26 09 2024.pdf зміни до договору
26 вересня 2024 15:21
Електронний підпис укладений
14 серпня 2024 10:45
Договір 129 від 14 серпня 2024.pdf укладений
14 серпня 2024 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
"Нове будівництво водоводу до ст. Саксагань з перспективою підключення с. Зелене Поле, с. Лісове, с. Високе Поле Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування 1 робота 8 797 788,00
UAH з ПДВ