Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04339824 |
Вебсайт: | https://gl.otg.dp.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 53001, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Глеюватка, вулиця Шевченка, будинок 65 |
Контактна особа: |
Ольга ЯНЧУК +380962675860 zakupivli_gl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2024 08:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 8 837 119,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 185,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 44185,59 грн (0,5%). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (страхової гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання страхової гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) страхової гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті страхової гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Страхова гарантія оформлюється відповідно до вимог цивільного законодавства. Страхова гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання страхової гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі страхової гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) страховика – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До уваги учасників інформація для оформлення страхової гарантії: Назва Замовника: Глеюватська сільська рада Місцезнаходження Замовника: вулиця Шевченка, будинок 65, село Глеюватка, Криворізький район, Дніпропетровська область, Україна, 53001 Код ЄДРПОУ: 04339824 IBAN № UA418201720355179026001044045 в УДКСУ м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 44185.59 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник після підписання даного Договору має право перерахувати Підряднику попередню оплату на строк не більше трьох місяців, керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» з урахуванням внесених змін. Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержану попередню оплату на виконання робіт та придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати та надати протягом трьох місяців з дня отримання попередньої оплати Замовнику акти виконаних робіт (форма КБ-2в) про виконані роботи відповідно до законодавства. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата Замовником за капітальними видатками здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Попередня оплата здійснюється на протязі 10 робочих днів з моменту отримання рахунку від Підрядника. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Оплата здійснюється на протязі 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки, а саме 5% від суми укладеного договору, здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та видачі сертифіката про прийняття об’єкта в експлуатацію. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2024 08:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2024 08:44 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
12 липня 2024 08:44 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx | |
12 липня 2024 08:44 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.04.2024).docx | |
12 липня 2024 08:44 |
П. 4. Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx | |
12 липня 2024 08:44 |
П. 2. Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
12 липня 2024 08:44 |
П. 3. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-07-000069 ● 4a5c3ec248aa466abdf028dda7da9e51
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2024 15:33 |
04.11.2024 № 152
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.11.2024 № 152
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2024-07-12-000343-a 12.07.2024 ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-08 15:41:07
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: "Нове будівництво водоводу до ст. Саксагань з перспективою підключення с. Зелене Поле, с. Лісове, с. Високе Поле Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування, 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-12-000343-a), яку проведено ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно із підпунктом 4.1 пунктом 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації, щодо відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційних критеріїв, відповідно до статті 16 Закону №922, зазначено що «На підтвердження наявності фінансової спроможності Учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або копію «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про їх прийняття відповідними органами, до яких вони мали бути подані». Надайте посилання на файл в якому у тендерній пропозиції учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ" на підтвердження кваліфікаційних критеріїв надав документи з фінансової звітності з підтвердженням про їх прийняття. Чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ" та при прийнятті рішення про намір укласти договір не були враховані вищезазначені невідповідності?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-12 13:07:15
Пояснення на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо першого питання. Розмір витрат визначено враховуючи експертний звіт (позитивний) від 19 квітня 2024 № 19/527-04/24 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: "Нове будівництво водоводу до ст. Саксагань з перспективою підключення с. Зелене Поле, с. Лісове, с. Високе Поле Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування, виконаний Товариством з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПЕРТИЗА» (додається) та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (додається), згідно з якими загальна кошторисна вартість будівництва складає 29 728,136 тис. грн.
Розмір бюджетного призначення на 2024 рік визначений відповідно до рішень сесії Глеюватської сільської ради від 21 грудня 2023 року № 2157–ХХVIІ/VIIІ «Про бюджет Глеюватської сільської територіальної громади на 2024 рік» (код бюджету 0456300000)»; від 01 лютого 2024 року № 2308–ХХVIІІ/VIIІ «Про внесення змін до рішення сільської ради від 21.12.2023 № 2157–ХХVIІ/VIIІ «Про бюджет Глеюватської сільської територіальної громади на 2024 рік» (код бюджету 0456300000)»; від 28 лютого 2024 року № 2351–ХХІХ/VIIІ «Про внесення змін до рішення сільської ради від 21.12.2023 № 2157–ХХVIІ/VIIІ «Про бюджет Глеюватської сільської територіальної громади на 2024 рік» (код бюджету 0456300000)»; від 25.04.2024 року № 2396–ХХХ/VIIІ «Про внесення змін до рішення сільської ради від 21.12.2023 № 2157–ХХVIІ/VIIІ «Про бюджет Глеюватської сільської територіальної громади на 2024 рік» (код бюджету 0456300000)» та від 25.04.2024 року № 2409-ХХХ/VІІІ «Про внесення змін до Програми «Забезпечення населення Глеюватської сільської ради питною водою» на 2024-2026 роки» (додаються) та становить 11 793,878 тис. грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог робочого проекту: "Нове будівництво водоводу до ст. Саксагань з перспективою підключення с. Зелене Поле, с. Лісове, с. Високе Поле Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування, затвердженого рішенням сесії Глеюватської сільської ради від 18.06.2024 року № 2508-ХХХI/VIII.
При визначенні очікуваної вартості використовувався робочий проект: "Нове будівництво водоводу до ст. Саксагань з перспективою підключення с. Зелене Поле, с. Лісове, с. Високе Поле Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування, затверджений рішенням сесії Глеюватської сільської ради від 18.06.2024 року № 2508-ХХХI/VIII, а саме: зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, експертний звіт (позитивний) від 19 квітня 2024 № 19/527-04/24 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: "Нове будівництво водоводу до ст. Саксагань з перспективою підключення с. Зелене Поле, с. Лісове, с. Високе Поле Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування, виконаний Товариством з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПЕРТИЗА», згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 29 728,136 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 21 461,457 тис. грн.; устаткування – 1 060,548 тис. грн.; інші витрати – 7 206,131 тис. грн. (в тому числі понесені витрати замовника станом на 25.03.2024 – 20 637,349 тис. грн у тому числі: будівельні роботи – 15 701,944 тис. грн.; устаткування – 0,000 тис. грн.; інші витрати – 4 935,405 тис. грн).
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням:
- коштів на здійснення технічного нагляду (1,5 %) з урахуванням ПДВ: 108,489 тис. грн *1,2 = 130,1868 тис. грн;
- вартості коригування ПКД з урахуванням ПДВ: 63,879 тис. грн *1,2 = 76,6548 тис. грн;
- вартості експертизи проектної документації з урахуванням ПДВ: 17,662 тис. грн *1,2 = 21,1944 тис. грн;
- коштів на здійснення авторського нагляду з урахуванням ПДВ: 21,360 тис. грн *1,2 = 25,632 тис. грн;
- понесених витрат (виконаних робіт) станом на 25.03.2024р.: 20637,349 тис. грн.
Відповідно, очікувана вартість становить: 29728,136 тис. грн - 130,1868 тис. грн - 76,6548 тис. грн - 21,1944 тис. грн - 25,632 тис. грн - 20637,349 тис. грн = 8 837,119 тис. грн (вісім мільйонів вісімсот тридцять сім тисяч сто дев’ятнадцять гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ.
Щодо другого питання. Посилання на сторінку власного веб-сайту Глеюватської сільської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://gl.otg.dp.gov.ua/novini/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-nove-budivnytstvo-vodovodu-do-st-saksahan-z-perspektyvoiu-pidkliuchennia-s-zelene-pole-s-lisove-s-vysoke-pole .
Крім того, посилання на Веб-сайт замовника (https://gl.otg.dp.gov.ua/) відображається в розділі «Інформація про замовників» в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Щодо третього питання. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Пунктом 4.1 частини 4 «Наявність фінансової спроможності» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку 1 до тендерної документації та пунктом 4.1 частини 4 «Наявність фінансової спроможності» пункту 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку 4 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію - наявність фінансової спроможності, а саме: на підтвердження наявності фінансової спроможності Учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або копію «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про їх прийняття відповідними органами, до яких вони мали бути подані. Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 99% від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі. Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
Відповідно до пункту 2 розділу I «Загальні положення» Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 06 червня 2017 № 557 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 р. за № 959/30827 (далі – Порядок) друга квитанція - електронне повідомлення, що формується у форматі, затвердженому в установленому законодавством порядку, програмним забезпеченням контролюючого органу (адресатом) за результатами електронної ідентифікації, обробки, перевірки обов’язкових реквізитів електронного документа та засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації такого електронного документа.
Згідно пункту 9 розділу II «Загальні вимоги щодо електронного документообігу» Порядку друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції).
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано фінансову звітність малого підприємства – файл «2. Установчі документи.pdf», сторінки 13-15 та файл «2. Установчі документи.pdf.p7s» сторінки 13-15 з підтвердженням (квитанцією № 2) про її прийняття відповідними органами, до яких вони мали бути подані». В квитанції № 2 вказано, що звіт прийнято для подальшої обробки. Відповідно, щодо даного питання, пропозиція Учасника відповідала вимогам тендерної документації Замовника та не потребувала виправлення невідповідностей.
- 3 редакція Звіт_19_527_04_24_ex01_9584_7047_7172_1040_3_редакція (1).pdf
- Зведений кошторисний розрахунок вартості обєкта будівництва.pdf
- Рішення сесії 2157 від 21.12.2023.pdf
- Рішення сесії 2308 від 01.02.2024.pdf
- Рішення сесії 2351 від 28.02.2024.pdf
- Рішення сесії 2396 від 25.04.2024.pdf
- Рішення сесії 2409 (затвердження Програми).pdf
- Рішення сесії 2508 (затвердження ПКД).pdf
- Лист.docx
- Електронний підпис
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ" |
8 797 788,00
UAH з ПДВ
|
8 797 788,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ" #42502088 |
Переможець |
8 797 788,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2024 09:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2024 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2024 15:21
|
ДУ 1 ВІД 26 09 2024.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2024 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2024 10:45
|
Договір 129 від 14 серпня 2024.pdf | укладений |
14 серпня 2024 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Нове будівництво водоводу до ст. Саксагань з перспективою підключення с. Зелене Поле, с. Лісове, с. Високе Поле Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування | 1 | робота |
8 797 788,00
UAH з ПДВ
|