Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ПРУ Топорівського ліцею Топорівської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області
Очікувана вартість
4 400 000,00 UAH
UA-2024-07-11-009792-a 474579f5b9d34f57925b5cf47bc836a9
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савченко Ганна Сергіївна

380955321490 kmymdkl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Топорівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04417398
Місцезнаходження: 60311, Україна , Чернівецька обл., с.Топорівці, вул. Топорівська
Контактна особа: Савченко Ганна Сергіївна
380955321490
kmymdkl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2024 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2024 00:00
Початок аукціону: 26 липня 2024 13:13
Початок аукціону: 26 липня 2024 13:13
Очікувана вартість: 4 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція ПРУ Топорівського ліцею Топорівської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 15 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт форми КБ-2В . У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 17:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

11 липня 2024 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2024 17:05
ДОДАТОК 1.docx
11 липня 2024 17:05
ДОДАТОК 3.docx
11 липня 2024 17:05
ДОДАТОК 6.docx
11 липня 2024 17:05
ДОДАТОК 4.docx
11 липня 2024 17:05
ДОДАТОК 5.docx
11 липня 2024 17:05
ТД.docx
11 липня 2024 17:05
ДОДАТОК 1А.docx
11 липня 2024 17:05
ДОДАТОК 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-07-11-009792-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3106217259
Дата подання: 06 серпня 2024 20:00
Скарна на неправомірне визначення переможця
Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання договірної ціни у відповідності згідно національному стандарту «Правила визначення вартості будівництва, а саме:

«Розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту «Правила визначення вартості будівництва»»(цитата).

Переможець надає файл «Договірна ціна і кошторисна документація» сторінка 1 в якому знаходиться договірна ціна не у відповідності до національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» та сучасному стандарту Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 в тому числі не відповідності які зазначені нижче.

Відповідно до національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» та Додатку № 30 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, чітко встановлено форму подання договірної ціни. Відповідно до цієї настанови, у договірній ціні необхідно включити загальну суму за кожним розділом кошторису («Разом по розділу 1»).

Переможець проігнорував дану вимогу та надав договірну ціну без включення інформації «Разом по розділу 1».

У даному випадку, переможець не дотримався цієї вимоги, оскільки в його пропозиції відсутні відповідні розділи зазначення загальної суми по розділу. Це є суттєвим порушенням вимог тендерної документації, оскільки завданням замовника є отримання повної та точної інформації про вартість робіт для забезпечення прозорості і об'єктивності оцінки тендерних пропозицій.



В складі тендерної пропозиції Переможецем надано розрахунок вартості Договірна ціна, яка складена не у відповідності до форми національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» та встановленої Додатком 30 Настанови, а саме:
- До договірної ціни не включено рядок із зазначенням вартості «Разом по розділу І».

При цьому, не зазначивши що саме є вартістю по Розділу І, В той же час не можливо порахувати, що договірна ціна пропозиції є сумою Розділ І + Розділ ІІ.

Таком чином, в тендерній пропозиції Переможця:
- надана Договірна ціна не у відповідності до форми, встановленої національнго стандарту «Правила визначення вартості будівництва» та Додатку 30 Настанови.
- у Договірній ціні не зазначена інформація, яка є обов’язковою відповідно до Додатку 30 Настанови (рядки «Разом по розділу І» ).
- Оскільки у Договірній ціні не зазначена вартість р.І, відповідно неможливо визначити, чи правильно порахована сума р.І + р.ІІ.

В той же час Переможець сам зазначає що договірна ціна розрахована відповідно до Настанови

Проте розрахунок договірної ціни повинен був бути здійснений згідно національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва».
Що вже само по собі є порушенням та складання договірної ціни не у відповідності до вимог тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» вимагає, щоб усі учасники тендеру дотримувалися зазначених вимог тендерної документації. Невиконання чи неповне виконання цих вимог є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Крім того, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, особливу увагу приділяється дотриманню вимог щодо повноти та точності наданої інформації у тендерних пропозиціях.
Таким чином, відсутність важливих елементів у договірній ціні, поданій переможцем, є серйозним порушенням і може бути визначена як достатня підстава для відхилення його пропозиції відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації Замовник в п.35 чітко вказав товщину стяжки 20 мм з використанням суміші Ceresit CN178.

Відповідно до технічних рекомендацій (додаються до цієї вимоги) виробника, для товщини стяжки в 1 мм необхідно 2 кг сухої суміші, що на товщину в 20 мм складає 40 кг на 1 м². Враховуючи площу в 210 м², для виконання цих робіт необхідно 8400 кг суміші Ceresit CN178.
Учасник при визначенні кошторисної вартості вказав на загальний обсяг робіт лише 420 кг, що значно менше необхідної кількості, встановленої виробником, на 7980 кг. Це суттєва невідповідність, яка впливає на якість та завершеність робіт. Недостатня кількість суміші може призвести до неповного виконання стяжки, що, в свою чергу, може знизити її міцність та довговічність.
Крім того п.13.7 Додатку №1 до тендерної документації, зазначено, що «Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції зобов’язаний відвідати та оглянути об’єкт на якому будуть виконуватись роботи в період з дати публікації оголошення про закупівлю до періоду завершення надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, а також при огляді отримати інформацію (технічні креслення, робочий проект), яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору про закупівлю. За результатами відвідування об’єкту складається акт про обстеження об’єкта за формою, що наведена у Додатку 7 до тендерної документації, який підписується уповноваженими представниками Замовника та Учасника, та подається у складі тендерної пропозиції Учасника, дата акту огляду не раніше дати оголошення про закупівлю» відповідно учасник ознайомившись з технічними кресленнями, робочим проектом проігнорував зазначені норми витрат матеріалів при складанні кошторисної документації, які там зазначені.
На сьогодні рекомендована вартість виробником (https://ceresit.ua/catalog/ulashtuvannya-pidlog/ceresit-cn-178.html) суміші Ceresit CN178 складає 695 грн за 25 кг або 27,2 грн за 1 кг. Таким чином, вартість невключеної необхідної кількості Ceresit CN178 складає понад 200 тис. грн. Це значна сума, яка не була врахована в кошторисі учасника, що може призвести до непередбачених витрат для замовника у майбутньому, а також такі дії учасника поставили не в рівні умови при визначенні вартості робіт в цілому.
Недооцінка обсягу матеріалів у кошторисі свідчить про недостатню підготовку учасника та його неспроможність забезпечити виконання робіт відповідно до вимог тендерної документації та технічних рекомендацій виробника. Відсутність необхідної кількості матеріалів також може спричинити затримки у виконанні проекту, підвищення витрат та можливе погіршення якості кінцевого результату.
Зважаючи на вищезазначене, можна зробити висновок, що пропозиція учасника не відповідає вимогам технічного завдання, проектно-кошторисної документації об’єкта замовника щодо кількості матеріалів, необхідних для виконання робіт. Це є суттєвим порушенням умов тендерної документації та підставою для відхилення пропозиції учасника. Важливо, щоб всі учасники дотримувалися встановлених вимог і технічних рекомендацій для забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2024 17:51
Прийнято рішення про скасування протокольного рішення уповноваженої особи від 01.08.2024 б/н. згідно з яким ТОВ «МАП-БУД» визначено переможцем Процедури закупівлі з метою додаткового вивчення пропозицій учасників закупівлі.
Номер вимоги: UA-2024-07-11-009792-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАП-БУД", Код ЄДРПОУ:43255381
Дата подання: 14 серпня 2024 09:25
Скарга на неправомірне визначення переможця
09.08.2024 замовником було прийнято рішення про визнання фізичної особи-підприємця Кравчука І.С. переможцем за даним предметом закупівлі.
Вищезазначене рішення суперечить законодавству України про публічні закупівлі та винесене з порушенням принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, з огляду на наступне.
ФОП Кравчуком І.С. не дотримано вимог тендерної документації з приводу надання документів на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
1) Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання договірної ціни у відповідності згідно національному стандарту «Правила визначення вартості будівництва, а саме:
«Розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту «Правила визначення вартості будівництва»»(цитата).
Переможець надає файл «Кошторисна» сторінка 6 та 7 в якому знаходиться договірна ціна не у відповідності до національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» та сучасному стандарту Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 в тому числі не відповідності які зазначені нижче.
Відповідно до національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» та Додатку № 30 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, чітко встановлено форму подання договірної ціни. Відповідно до цієї настанови, у договірній ціні необхідно включити розрахунок №14 «Витрати на придбання та доставку устаткування на будову» та загальну суму за кожним розділом кошторису («Разом по розділу ІІ»).
Переможець проігнорував дану вимогу та надав договірну ціну без включення інформації «Витрати на придбання та доставку устаткування на будову» (вказаний розділ повинен мати місце навіть при тому, що вартість по цьому розділу дорівнює нулю) та «Разом по розділу ІІ», а обмежився лише вказівкою на назву розділу (Розділ ІІ. Устаткування, меблі та інвентар).
У даному випадку, переможець не дотримався цієї вимоги, оскільки в його пропозиції відсутні відповідні розділи. Це є суттєвим порушенням вимог тендерної документації, оскільки завданням замовника є отримання повної та точної інформації про вартість робіт для забезпечення прозорості і об'єктивності оцінки тендерних пропозицій.
2) Згідно п.п.13.8. п. 13 (інші умови тендерної документації) додатку 1 до тендерної документації розрахунок цінової пропозиції подається у вигляді кошторисної документації, передбаченої п.13.7 цього розділу (розроблена в програмному комплексі АВК-5 останньої версії, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом останньої версії), подається пропечатаною та підписаною організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Разом з тим, ФОП Кравчук І.С. у складі своєї тендерної пропозиції подано розрахунок цінової пропозиції у вигляді кошторисної документації, передбаченої п.13.7 в.13 додатку 1 до тендерної документації, яка не містить підпису та печатки організації учасника, а саме:
- локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на водопровід, каналізація (не містить підпису та печатки організації учасника)
- підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-02 (не містить підпису та печатки організації учасника)
- локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 на електромонтажні роботи (не містить підпису та печатки організації учасника)
- підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-03 (не містить підпису та печатки організації учасника)
- локальний кошторис на будівельні роботи №06-01-01 на зовнішній водопровід (не містить підпису та печатки організації учасника)
3) Згідно п.п.13.7. п. 13 (інші умови тендерної документації) додатку 1 до тендерної документації визначено, що розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» та доповнення до неї у виді локальних кошторисів згідно додатку 1 до Настанови (відповідно до переліку робіт, зазначеному у Додатку 2 до тендерної документації). Розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) подається у програмному комплексі АВК-5 останньої версії або сумісний з ним програмний комплекс останньої версії.
Однак, всупереч вищевикладеному ФОП Кравчуком І.С. у складі тендерної пропозиції взагалі не надано розрахунку цінової пропозиції у програмному комплексі АВК-5 або сумісному з ним програмному комплексі.
Через ненадання ФОП Кравчуком І.С. цінової пропозиції у програмному комплексі АВК-5 або сумісному з ним програмному комплексі замовник взагалі був позбавлений можливості перевірити врахування учасником вимог щодо кошторисної заробітної плати, правильність визначення витрат на податки, збори і адміністративні платежі, прямі загальновиробничі та інші витрати на реконструкцію об’єкту, правильність визначення на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на доставку працівників на об’єкт тощо (такі розрахунки не були надані і у вигляді сканкопій з паперових носіїв інформації).
4) Обсяг виконання робіт згідно з предметом закупівлі визначено Додатком 2 «Відомість обсягів робіт» до тендерної документації Замовника.
Співставленням вищезазначеного технічного завдання Замовника та кошторисної документації Учасника вбачається невідповідність тендерної пропозиції ФОП Кравчука І.С. тендерній документації Замовника в частині обсягів робіт.
Зокрема, ФОП Кравчуком І.С. у складі локальних кошторисів до договірної ціни містяться види та обсяги робіт, які не були передбачені технічним завданням Замовника, що підтверджується наступним.
- локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на загальнобудівельні роботи містить позиції №16-19 (Екструзійний пінополістерол обсягом 50,5 м3, плівка поліетиленова паробар’єр обсягом 210 м3, гідроізоляція Ceresit CR-66 обсягом 1,05 т, захисний шар Ceresit CT 190 суміш МВ обсягом 0,84 т), №34-39 (суміші бетонні готові важкі обсягом 24,36 м3, гарячекатана арматура діаметр 6 обсягом 0,859 т, гарячекатана арматура діаметр 8 обсягом 1,048 т, гарячекатана арматура діаметр 12 обсягом 1,2878 т, гарячекатана арматура діаметр 16-18 обсягом 1,25 т, гарячекатана арматура діаметр 20-22 обсягом 4,35 т), №64-65 (труба сталева профільна обсягом 0,1377 т, турбогвинт по бетону обсягом 135 шт), які не передбачалися технічним завданням Замовника.
- локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на водопровід, каналізація містить позиції №9-11, 13 (крани кульові діаметр 15 мм обсягом 12 шт, крани кульові діаметр 20 мм обсягом 2 шт, фільтри для очищення води діаметр 25 мм обсягом 1 шт), які не передбачалися технічним завданням Замовника.
- локальний кошторис на 02-01-03 на електромонтажні роботи містить позиції №13-15 (вимикач одноклавішний обсягом 9 шт, коробки розгалужувальні обсягом 10 шт, коробки для встановлення вимикачів та розеток обсягом 22 шт), які не передбачалися технічним завданням Замовника.
Вищевикладене вказує на очевидну невідповідність тендерної пропозиції ФОП Кравчука І.С. тендерній документації Замовника та завищення таким учасником вартості робіт. В такому разі, оскільки виправлення зазначених помилок призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей 1178.
Відповідно, визначення ФОП Кравчука І.С. переможцем процедури закупівлі є очевидно незаконним.
З огляду на зазначене, рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Кравчука І.С, підлягає скасуванню.
Оскільки помилки у тендерній пропозиції ФОП Кравчука І.С, є схожими із тими, які за переконанням замовника зробив ТОВ «МАП-БУД», невідхилення ФОП Кравчука І.С. буде розцінюватися нами як необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі та буде підставою для звернення до контролюючих органів по факту порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2024 23:03
Топорівська сільська рада (далі - Замовник) ознайомившись із змістом вимоги учасника – ТОВ «Мап-Буд» (далі – Учасник) від 14.08. 2024 UA-2024-07-11-009792-a.c2 по предмету закупівлі: Реконструкція ПРУ Топорівського ліцею Топорівської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області (код ДК 021:2015 45450000-6 – інші завершальні та будівельні роботи (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))», ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-11-009792-a, та по суті справи повідомляє про наступне.
1. Відповідно до п.1 вимоги зазначаємо, що замовником розглянуто договірну ціну учасника на відповідність Додатку № 30 Настанови з визначення вартості будівництва та прийнято її так, як учасник зазначив підсумок по розділу (Розділу І) та заначено підсумок Всього договірна ціна (р.І + р.ІІ), згідно додатку, та є чіткою сумою договірної ціни учасника, що не було зазначено у пропозиції учасника ТОВ «Мап-Буд».
2. На рахунок п.2 зауваження зазначаємо, що учасник відповідно затвердив проектно-кошторисну документацію, де локальні кошториси, відомості ресурсів підписано та поставлено печатку інженером-кошторисником, а також учасником, як керівником встановлена печатка і підпис на договірній ціні, зведеному кошторисному розрахунку, пояснювальних записка тощо згідно затверджених форм. Також відповідно учасником накладено УЕП на цінову пропозицію у цілому, що засвідчує, як виконання всіх вимог та ціновій пропозиції учасника та, не може бути предметом оскарження та відхилення. Також наявність формальних помилок не впливає на цінову пропозицію учасника.
3. Вимога до п.п.13.7. п. 13 (інші умови тендерної документації) додатку 1 до тендерної документації, що розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» та доповнення до неї у виді локальних кошторисів згідно додатку 1 до Настанови (відповідно до переліку робіт, зазначеному у Додатку 2 до тендерної документації) Розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) подається у програмному комплексі АВК-5 останньої версії або сумісний з ним програмний комплекс останньої версії. Зазначаємо, що учасник виконав дану вимогу і надав відповідно до форм та в програмному комплексі АВК-5 останньої версії. Замовником не було зазначено про надання файлів Інформаційної моделі договірної ціни (файлу imd) або інформаційного блоку даних (файлу idc) чи будь, яких інших електронних файлів. Тому вважаємо, що дана вимога є безпідставною.
4. Розглянувши п. 4 щодо робіт визначеного додатком 2 тендерної документації зазначаємо:
- відповідно до п.13.7 Додатку №1 до тендерної документації, «Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції зобов’язаний відвідати та оглянути об’єкт на якому будуть виконуватись роботи в період з дати публікації оголошення про закупівлю до періоду завершення надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, а також при огляді отримати інформацію (технічні креслення, робочий проект), яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору про закупівлю. За результатами відвідування об’єкту складається акт про обстеження об’єкта за формою, що наведена у Додатку 7 до тендерної документації, який підписується уповноваженими представниками Замовника та Учасника, та подається у складі тендерної пропозиції Учасника, дата акту огляду не раніше дати оголошення про закупівлю»
При оцінці пропозиції ФОП Кравчук І.С. всі обсяги робіт, були звірені з технічним завданням, а також проведена звірка із технічними кресленнями, проектно-кошторисною документацією на об’єкт. Та встановлено, що перелік позицій на які ви посилаєтесь відносяться до матеріально-технічних виробів, ресурсів, які були винесені із розцінки в окрему позицію кошториса учасником та використовуватимуться для виконання робіт зазначених в додатку №2 і не можуть бути підставою для оскарження та не є порушенням технічного завдання так, як вони не відносяться до видів та обсягів робіт відмінних від технічного завдання, а тільки ресурси, які визначені для виконання технічного завдання. Тому учасник виконав вимогу замовника і при розробці пропозиції врахував технічні креслення на об’єкт.
Розглянувши Вашу вимогу, інформуємо, що вона залишається не задоволеною.

Документи подані скаржником

06 серпня 2024 20:00
tehnicheskoe-opisanie-Ceresit-CN-178.pdf
06 серпня 2024 20:00
Вимога переможець.docx

Документи подані скаржником

14 серпня 2024 09:25
вимога Кравчук.docx

Документи

14 серпня 2024 22:58
Відповідь на скаргу.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-09-000025 ● b0a9cacb76274be89c98589786d9ebc0
  • Статус: вирішено ● Дата: 11 жовтня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2024 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.09.2024 №50-з

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 09 вересня 2024 року № 50-з

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-07-11-009792-a від 11.07.2024 – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-10 10:18:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція ПРУ Топорівського ліцею Топорівської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-11-009792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-12 18:01:14

Про надання пояснень

Розглянувши запит про надання пояснень від 10.09.2024, що виникли в ході проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ПРУ Топорівського ліцею Топорівської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-11-009792-a), Топорівська сільська рада завантажує пояснення та документальне підтвердження.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту, яка пройшла експертизу в установленому порядку (експертний звіт №26-0075/01-24 від 25.04.2024 (додається)).
Відповідно до Методики, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі — Настанова)). Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Мінекономіки після прийняття Кошторисних норм рекомендовано замовникам при визначенні предмета закупівлі робіт керуватися саме цим документом. (Лист Мінекономіки «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України» від 29.11.2021 № 3304-04/56247-06 та лист Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21).
Мінекономіки наказом від 18.02.2020 № 275 затверджено Примірну методику розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика), відповідно до якої передбачено визначення очікуваної вартості окремо для товарів та послуг та окремо для робіт.

Підсумовуючи: Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувану вартість розраховано при належному опрацюванні документів не порушуючи чинного законодавства. Документи наведені в додатках дають можливість здійснення законної перевірки. Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах, повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 і від 11.10.2016 № 710» Топорівською сільською радою створено застосунок на електронній платформі «Zakupivli.pro» за рахунок якого всі закупівлі публікуються на сторінці Топорівської сільської ради, інформацію розміщено з урахуванням вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (посилання - https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2024-07-11-009792-a?utm_source=undefined&utm_medium=partner&utm_campaign=partner-dosvit)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту, яка знаходиться у вільному доступі на сайті комунікаційної платформи єдиної електронної екосистеми управління відновленням DREAM (Digital Restoration Ecosystem for Accountable Management). (посилання- dream.gov.ua/ua/project/DREAM-UA-240524-A9424C6C/profile?fromFilter[location]=UA73060570000058573)
3. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі:
Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) з урахуванням Особливостей № 1178 впорядковує державні закупівлі в Україні. Статтею 4 Закону № 922 встановлено, що перед початком будь-якої публічної закупівлі її необхідно внести до річного плану закупівель.
Особливості визначають, що підставою для планування публічної закупівлі є наявна потреба або, планова потреба наступних періодів. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону № 922.
11.07.2024р. оприлюднено зміни до річного плану (протокольне рішення уповноваженої особи додається), на підставі Рішення № 128-45/24 Про внесення змін до бюджету Топорівської сільської територіальної громади на 2024 рік (додається).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-17 16:48:55

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція ПРУ Топорівського ліцею Топорівської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-11-009792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Відповідно до частини першої статті 884 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) та абзацу третього пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Чому у пункті 2.5 Проекту договору (Додаток № 3 до тендерної документації) та у пункті 2.5 Договору від 21.08.2024 № 80, Вами зазначено, що виконавець гарантує якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта відповідно до Договору протягом 3 років з моменту прийняття робіт Замовником, що є меншим строком ніж строк, передбачений ЦКУ та Загальними умовами?
2. Яким чином учасник-переможець ФОП КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ виконав вимоги пункту 13.8 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: розрахунок цінової пропозиції подається у вигляді кошторисної документації, передбаченої п.13.7 цього розділу (розроблена в програмному комплексі АВК-5 останньої версії, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом останньої версії), подається пропечатаною та підписаною організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації?
Проте, ФОП КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ у складі своєї тендерної пропозиції надав нижчезазначені документи лише за підписом інженера-проектувальника без підпису та печатки організації учасника:
- локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на водопровід, каналізація;
- підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-02;
- локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03 на електромонтажні роботи;
- підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-03;
-локальний кошторис на будівельні роботи № 06-01-01 на зовнішній водопровід.
3. На підставі якого нормативного документу Вами скасовано рішення про визначення переможця закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «МАП-БУД» від 01.08.2024, в той час як право скасувати рішення замовників надано лише органу оскарження в порядку, передбаченому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням розділу «Порядок оскарження відкритих торгів» Особливостей № 1178 зі змінами.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-19 18:38:30

Про надання пояснень

Розглянувши запит про надання пояснень від 17.09.2024, що виникли в ході проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ПРУ Топорівського ліцею Топорівської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-11-009792-a), Топорівська сільська рада завантажує пояснення та документальне підтвердження:
1. Згідно пункту 2.5 Проекту договору (Додаток № 3 до тендерної документації) та пункту 2.5 Договору від 21.08.2024 № 80 зазначено, що виконавець гарантує якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта відповідно до Договору протягом 3 років з моменту прийняття робіт Замовником, відповідно нами будуть внесено зміни в договір від 21.08.2024 № 80 та приведено у відповідність до частини першої статті 884 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) та абзацу третього пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.
2. На рахунок п.2 пояснення зазначаємо, що учасник ФОП Кравчук І.С. надав кошторисну документацію відповідно до Додатків Настанови з визначення вартості будівництва та відповідно затвердив кошторисну документацію, де локальні кошториси, відомості ресурсів підписано та поставлено печатку інженером-кошторисником, а також учасником, як керівником встановлена печатка і підпис на договірній ціні (ціновій пропозиції), зведеному кошторисному розрахунку, тощо згідно затверджених форм Настанови. Також учасником накладено УЕП, що засвідчує, як виконання всіх вимог та підтвердження ціновій пропозиції учасника.
Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» визначається формальною помилкою, зокрема, якщо окрема сторінка (сторінки) не завірена підписом та/або печаткою учасника у складі тендерної пропозиції. Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на водопровід, каналізація; - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-02; - локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03 на електромонтажні роботи; - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-03; -локальний кошторис на будівельні роботи № 06-01-01 на зовнішній водопровід є частиною кошторисної документації, відповідно на підставі кошторисів, відомості ресурсів, інших витрат формується цінова пропозиція учасника (Договірна ціна), яка згідно до Настанови з визначення вартості будівництва підписується учасником процедури закупівлі та вразі перемоги учасника замовником закупівлі.

3. Топорівська сільська рада у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, дотримується принципів здійснення державних закупівель. Тендерна документація Замовника розроблена з врахуванням чинних норм Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), крім того Топорівська сільська рада об’єктивно здійснює розгляд пропозицій Учасників дотримуючись при цьому всіх вимог тендерної документації та положень законодавства. При розгляді тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «МАП-БУД» замовником дійсно було прийнято та опубліковано рішення про визначення переможця, але при оцінці пропозиції було упущено ряд невідповідностей пропозиції учасника ТОВ «Мап-БУД», відповідно замовником прийнято рішення про скасування рішення та провести додаткове вивчення пропозиції учасника та прийняти відповідне рішення про визначення переможця або відхилення. В подальшому все таки скасовано рішення про визначення переможця закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «МАП-БУД» від 01.08.2024 відповідно до ст. 44 особливостей. Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена відповідно до пункту 43 цих особливостей.(Протокол додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами висновку моніторингу від 26.09.2024 року процедури закупівлі «Реконструкція ПРУ Топорівського ліцею Топорівської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-11-009792-a) та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Топорівська сільська рада привела умови Договору від 21.08.2024 № 80 у відповідність до вимог статті 884 ЦКУ, пункту 103 Загальних умов (додаткова угода додається). Також згідно розпорядження голови Топорівської сільської ради (додається) уповноважену особу зобов’язано надати відповідні пояснення. Топорівською сільською радою будуть здійснені всі необхідні заходи направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.

2024-10-01 16:25:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 вересня 2024
Кінцевий строк оскарження: 11 жовтня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог статті 884 ЦКУ, пункту 103 Загальних умов, частини першої статті 41 Закону, статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей № 1178.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог статті 884 ЦКУ, пункту 103 Загальних умов, частини першої статті 41 Закону, статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей № 1178.) • усунуто

.

2024-10-01 16:49:57

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2024 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАП-БУД" 3 799 171,00
UAH з ПДВ
3 799 171,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ 4 182 673,81
UAH з ПДВ
4 182 673,81
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 серпня 2024 15:59
Електронний підпис
02 серпня 2024 15:59
Витяг несудимість.rar.p7s
02 серпня 2024 15:59
Витяг несудимість.rar
25 липня 2024 21:03
Електронний підпис
25 липня 2024 21:03
Електронний підпис
25 липня 2024 21:03
3. Довідка пункт 47.pdf
25 липня 2024 21:03
Декларація СС2.pdf
25 липня 2024 21:03
Витяг із ЄДРПОУ.pdf.p7s
25 липня 2024 21:03
2. Довідка досвід.pdf
25 липня 2024 21:03
Декларація СС2.pdf.p7s
25 липня 2024 21:03
2.6. Акт 1.pdf
25 липня 2024 21:03
2.7. Акт 2.pdf
25 липня 2024 21:03
Витяг ЄП оригінал.pdf
25 липня 2024 21:03
2. Довідка досвід.pdf.p7s
25 липня 2024 21:03
2.8. Акт 3.pdf.p7s
25 липня 2024 21:03
Витяг ЄП оригінал.pdf.p7s
25 липня 2024 21:03
Статут.pdf.p7s
25 липня 2024 21:03
Акт обстеження.pdf.p7s
25 липня 2024 21:03
3. Довідка пункт 47.pdf.p7s
25 липня 2024 21:03
2.7. Акт 2.pdf.p7s
25 липня 2024 21:03
843.imd.p7s
25 липня 2024 21:03
Опис.pdf.p7s
25 липня 2024 21:03
1. Довідка працівники.pdf
25 липня 2024 21:03
Наказ директор.pdf
25 липня 2024 21:03
5. Довідка рф.pdf
25 липня 2024 21:03
Наказ директор.pdf.p7s
25 липня 2024 21:03
843.imd
25 липня 2024 21:03
Витяг ЄП.pdf.p7s
25 липня 2024 21:03
Акт обстеження.pdf
25 липня 2024 21:03
Витяг ЄП.pdf
25 липня 2024 21:03
Витяг із ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2024 21:03
5. Довідка рф.pdf.p7s
25 липня 2024 21:03
2.8. Акт 3.pdf
25 липня 2024 21:03
Статут.pdf
25 липня 2024 21:03
2.6. Акт 1.pdf.p7s
25 липня 2024 21:03
Опис.pdf

Публічні документи

12 серпня 2024 09:16
Електронний підпис
12 серпня 2024 09:16
Файл підпису.p7s
12 серпня 2024 09:16
Довідка.zip.p7s
12 серпня 2024 09:16
Довідка.zip
12 серпня 2024 09:16
Довідка п.47.docx.p7s
12 серпня 2024 09:16
Довідка п.47.docx
12 серпня 2024 09:16
Витяг.pdf.p7s
12 серпня 2024 09:16
Витяг.pdf
25 липня 2024 19:24
Електронний підпис
25 липня 2024 17:13
Електронний підпис
25 липня 2024 17:11
кошторисна.pdf
25 липня 2024 17:11
цінова.pdf
25 липня 2024 17:11
повноваження.pdf
25 липня 2024 17:11
аналогічні.pdf
25 липня 2024 17:11
субпідряд.pdf
25 липня 2024 17:11
акти 671.pdf
25 липня 2024 17:11
Витяг з ЄДР (2).pdf
25 липня 2024 17:11
паспорт.pdf
25 липня 2024 17:11
проект договору.pdf
25 липня 2024 17:11
відомості.pdf
25 липня 2024 17:11
погодження ТЗ.pdf
25 липня 2024 17:11
довідка працівники.pdf
25 липня 2024 17:11
ліцензія авк.pdf
25 липня 2024 17:11
довідка п.47.pdf
25 липня 2024 17:11
гарант мтб.pdf
25 липня 2024 17:11
про санкції.pdf
25 липня 2024 17:11
свідоц кошторисника.pdf
25 липня 2024 17:11
санкції.pdf
25 липня 2024 17:11
не русня.pdf
25 липня 2024 17:11
гарант ОП.pdf
25 липня 2024 17:11
інд.код.pdf
25 липня 2024 17:11
акти до 122.pdf
25 липня 2024 17:11
Договір № 122.pdf
25 липня 2024 17:11
акт огляду.pdf
25 липня 2024 17:11
захист довкілля.pdf
25 липня 2024 17:11
персональні дані.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАП-БУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАП-БУД"
#43255381
Рішення скасоване 3 799 171,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2024 17:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАП-БУД"
#43255381
Відхилено 3 799 171,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2024 16:44
ФОП КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ
#3106217259
Переможець 4 182 673,81
UAH з ПДВ
09 серпня 2024 16:59

Документи

01 серпня 2024 15:33
Довідка НАЗК
01 серпня 2024 15:33
Електронний підпис

Документи

09 серпня 2024 16:42
Електронний підпис

Документи

09 серпня 2024 16:59
Довідка НАЗК
09 серпня 2024 16:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2024 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КРАВЧУК ІВАН СТЕПАНОВИЧ
#3106217259
4 182 673,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2024 16:59
Довідка НАЗК
09 серпня 2024 16:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2024 16:31
Додаткова угода.pdf зміни до договору
01 жовтня 2024 16:30
Електронний підпис укладений
21 серпня 2024 09:04
Договір 80.pdf укладений
21 серпня 2024 09:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди змінити істотні умови договору
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML