Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі, драм-картриджі та тонери
Очікувана вартість
306 657,00 UAH
UA-2024-07-11-009771-a ● 47356c9df851452b9a94e63dddf4ffda
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02317474 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36 |
Контактна особа: |
Сліпчук Сергій Васильович 380442027927 depfin_kmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2024 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 306 657,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 066,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штука
Витратні матеріали до принтерів та БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01044, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 вересня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2024 17:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2024 17:04 |
Тендерна документація картріджі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так еквівалет чи оригінал?
Дата подання: 12 липня 2024 16:56
Дата відповіді: 17 липня 2024 10:09
Шановний замовник прошу поясніть вимоги що ви виклали у тендерній документації, а саме в Додатку 2 ви вказуєте: "Код виробника (артикул моделі товару), що зазначений вище, надається для встановлення опису технічних вимог оригінального товару, з якими учасник може ознайомитись на сайті виробника пристроїв друку (сайті офіційного партнера або дистриб’ютора виробника в Україні).
Якщо у технічній специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».
Якщо технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим, після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент»", і одразу після цього вказуєте таке: "1. Товар обов`язково повинен бути «оригінальним» (від виробника принтерів та багатофункціональних пристроїв)."
Скажіть як виможете одночасно надавати можливість учасникам пропонувати еквівалети і одночасно вимагаєте від учасників щоб ті надавали оригінальні витратні матеріали? Ви можете визначитися що саме вам потрібно: еквівалентні витратні матеріали чи оригінальні витратні матеріали?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, зміни будуть внесені до тендерної документації
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 липня 2024 16:58
Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання - Листи від компаній-виробників друкуючих пристроїв або від офіційних їх представників в Україні (дилерів, дистриб’юторів тощо), яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа: "оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо листа від виробників
Дата подання: 12 липня 2024 17:01
Дата відповіді: 17 липня 2024 10:09
Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні листів від компаній-виробників друкуючих пристроїв а також від офіційних їх представників в Україні, пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника. Також, чи відомо Вам, що такий лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову. Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва. Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, зміни будуть внесені до тендерної документації
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 17 липня 2024 10:12 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з численними зверненнями Учасників закупівлі Замовник виявив у Закупівлі порушення в тендерній документації, що можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. |
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 липня 2024 10:16 |
Кінець періоду оскарження: | 28 липня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 28 липня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з численними зверненнями Учасників закупівлі Замовник виявив у Закупівлі порушення в тендерній документації, що можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. |
Документи:
17 липня 2024 10:16
|
Електронний підпис |
17 липня 2024 10:14
|
протокол 13 провідміну закупівлі картріджі.docx |