Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: "Капітальний ремонт магістрального газопроводу "Київ - Брянськ" на ділянці переходу через р. Ірванець в Новгород-Сіверському районі Чернігівської області" (Стадії "Проект" та "Робоча документація") (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 150 121,00 UAH
UA-2024-07-11-006971-a ● 9e59c962aa4442b5997c7aa99c8fdcd0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Семеренко Костянтин Володимирович 380442986469 SEMERENKO-KV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2024 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 150 121,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 501,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-07-01-010020-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: "Капітальний ремонт магістрального газопроводу "Київ - Брянськ" на ділянці переходу через р. Ірванець в Новгород-Сіверському районі Чернігівської області" (Стадії "Проект" та "Робоча документація")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 жовтня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2024 14:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2024 14:14 |
24-2149 Перелік змін.docx | |
26 липня 2024 14:14 |
24-2149_Додаток 4 Проект договору_н.р.docx | |
26 липня 2024 14:14 |
24-2149 ТД.docx | |
11 липня 2024 14:47 |
24-2149_Додаток 2 Перелік інформації.docx | |
11 липня 2024 14:47 |
24-2149_Додаток 5 Форма оцінки.pdf | |
11 липня 2024 14:47 |
24-2149_Додаток 1.1 Гарантійний лист.docx | |
11 липня 2024 14:47 |
24-2149_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
11 липня 2024 14:47 |
24-2149_Додаток 1 ТЗ.doc |
26 липня 2024 14:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2024 14:14 |
24-2149 Перелік змін.docx
|
|||
26 липня 2024 14:14 |
24-2149_Додаток 4 Проект договору_н.р.docx
|
|||
26 липня 2024 14:14 |
24-2149 ТД.docx
|
|||
11 липня 2024 14:47 |
24-2149_Додаток 2 Перелік інформації.docx
|
|||
11 липня 2024 14:47 |
24-2149_Додаток 5 Форма оцінки.pdf
|
|||
11 липня 2024 14:47 |
24-2149_Додаток 1.1 Гарантійний лист.docx
|
|||
11 липня 2024 14:47 |
24-2149_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx
|
|||
11 липня 2024 14:47 |
24-2149_Додаток 1 ТЗ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо усунення порушень
Дата подання: 12 липня 2024 18:29
Дата відповіді: 15 липня 2024 16:21
Вимога щодо усунення порушення під час проведення закупівлі оголошеною за UA-2024-07-11-006971-a ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" (код 42795490)
Згідно частини першої ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон) серед іншого передбачено, що юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
11 липня 2024 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-07-11-006971-a
Відповідно до п.1.2 додатку 2 до Завдання на проєктування №24.73.14 "Вимоги до подання проєктної документації на експертизи та їх проходження" Замовником закупвлі визначено наступне:
«1.2 Проєктна документація (далі – ПД) розроблена на замовлення ТОВ «Оператор ГТС України» підлягає експертизі в експертній організації Державне підприємство «Спеціалізована державна експертна організація - Центральна служба Української державної будівельної експертизи» (ДП «Укрдержбудекспертиза») відповідно до вимог «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи...», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560.»
Відповідно до частини четвертої ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини четвертої ст. 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Згідно пункту 7 постанови КМУ від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» вказано, що експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінінфраструктури критеріям і відомості про які внесені Мінінфраструктури до Реєстру будівельної діяльності.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо усунути порушень законодавства у сфері публічних закупівель за оголошенням UA-2024-07-11-006971-a шляхом внесення змін до вимог по предмету закупівлі, а саме:
1. Внести зміни до п.1.2 додатку 2 до Завдання на проєктування №24.73.14 "Вимоги до подання проєктної документації на експертизи та їх проходження" виклавши в наступній редакції:
«1.2 Експертизі в експертній організації незалежно від форми власності відповідно до вимог «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи...», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560.»
Без вірусів.www.avast.com
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ТОВ «Оператор ГТС України», як замовник будівництва, планує здійснити капітальний ремонт об’єкту, який має статус державного майна. Відповідно частини шостої статті 4 Закону України "Про ринок природного газу", майно (необоротні активи), створене та/або набуте в результаті здійснення інвестицій, належить державі. Витрати на зазначений капітальний ремонт, при введенні в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, також набудуть статусу держмайна.
Крім того, пунктом 7 постанови КМУ від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» визначено: «…Експертиза проектів будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3), що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться експертними організаціями із статусом юридичної особи, які відповідають визначеним Мінінфраструктури критеріям, в складі яких не менш як 80 відсотків експертів працюють на постійній основі та отримали відповідний кваліфікаційний сертифікат за напрямами проведення експертизи, зазначеними у пункті 6 цього Порядку, і мають філії (представництва) у регіонах, на території яких реалізуються проекти будівництва…».
Пунктом 8 постанови КМУ від 11.05.2011 №560 визначено: «Експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.»
Враховуючи зазначене, ТОВ «Оператор ГТС України» прийнято рішення щодо проходження експертизи в державній експертній організації Державне підприємство «Спеціалізована державна експертна організація - Центральна служба Української державної будівельної експертизи» (ДП «Укрдержбудекспертиза») або його філіях.
Крім того, пунктом 7 постанови КМУ від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» визначено: «…Експертиза проектів будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3), що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться експертними організаціями із статусом юридичної особи, які відповідають визначеним Мінінфраструктури критеріям, в складі яких не менш як 80 відсотків експертів працюють на постійній основі та отримали відповідний кваліфікаційний сертифікат за напрямами проведення експертизи, зазначеними у пункті 6 цього Порядку, і мають філії (представництва) у регіонах, на території яких реалізуються проекти будівництва…».
Пунктом 8 постанови КМУ від 11.05.2011 №560 визначено: «Експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.»
Враховуючи зазначене, ТОВ «Оператор ГТС України» прийнято рішення щодо проходження експертизи в державній експертній організації Державне підприємство «Спеціалізована державна експертна організація - Центральна служба Української державної будівельної експертизи» (ДП «Укрдержбудекспертиза») або його філіях.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-07-16-000005 • 990b48fb762e4a3eb89a0cc75586850a
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-07-16
•
13:55
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Відповідно до абзацу восьмий підпункту 4 пункту 4 Постанови КМУ "Про затвердження Положення про Державну аудиторську службу України" від 3 лютого 2016 р. № 43, із змінами та доповненнями Держаудитслужба здійснює контроль за дотриманням законодавства про закупівлі.
11 липня 2024 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-07-11-006971-a Відповідно до п.1.2 додатку 2 до Завдання на проєктування №24.73.14 "Вимоги до подання проєктної документації на експертизи та їх проходження" Замовником закупівлі визначено наступне: «1.2 Проєктна документація (далі – ПД) розроблена на замовлення ТОВ «Оператор ГТС України» підлягає експертизі в експертній організації Державне підприємство «Спеціалізована державна експертна організація - Центральна служба Української державної будівельної експертизи» (ДП «Укрдержбудекспертиза») відповідно до вимог «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи...», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560.», що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини четвертої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі - Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини четвертої ст. 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Згідно пункту 7 постанови КМУ від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» вказано, що експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінінфраструктури критеріям і відомості про які внесені Мінінфраструктури до Реєстру будівельної діяльності.
З огляду на викладене вище, Замовником порушено частину четверту ст. 22, частину четверту ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", пункт 7 постанови КМУ від 11.05.2011 №560 та не надано можливість проводити експертизу будь-якій експертній організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінінфраструктури критеріям і відомості про які внесені Мінінфраструктури до Реєстру будівельної діяльності.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ Інститут транспорту нафти |
2 000 000,00
UAH
|
2 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ Інститут транспорту нафти #00148429 |
Переможець |
2 000 000,00
UAH
|
06 серпня 2024 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2024 10:52
|
03.1 Інформація 24-2149-пд.doc | укладений |
29 серпня 2024 10:51
|
Договір 4600009887 від 28.08.2024.pdf | укладений |
29 серпня 2024 10:51
|