Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з авторського нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт, що передбачені проєктною документацією по об’єкту: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Петропільського ліцею Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області за адресою: Запорізька область, Запорізький район, село Петропіль, вул. Молодіжна, 1» згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Очікувана вартість
74 947,37 UAH
UA-2024-07-11-006657-a cc4ceafc7aa6428a884df9a9bbc6cad3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Шкода

380972100950 dpmdzo-tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 липня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б
Контактна особа: Наталія Шкода
380972100950
dpmdzo-tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з авторського нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт, що передбачені проєктною документацією по об’єкту: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Петропільського ліцею Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області за адресою: Запорізька область, Запорізький район, село Петропіль, вул. Молодіжна, 1» згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2024  —  31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

11 липня 2024 14:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРАДПРОЕКТ-М"
#44025768
Переможець 74 947,37
UAH
11 липня 2024 14:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2024 10:14
Додаткова угода від 06.11.2024 № 2.pdf зміни до договору
07 листопада 2024 10:14
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2024 14:22
Додаткова угода від 16.08.2024 №1.pdf зміни до договору
16 серпня 2024 14:22
Електронний підпис укладений
12 липня 2024 13:49
Договір від 01.07.2024 №ПЛ-АВ.pdf укладений
11 липня 2024 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Відповідно до рішення Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області від 16.07.2024 № 1 «Про внесення змін і доповнень до рішення від 21.12.2023 № 23 «Про бюджет Широківської сільської територіальної громади на 2024 рік», зі змінами та доповненнями» Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 01.07.2024 № ПЛ/АВ (далі – Договір), а саме викласти пункт 2.1 розділу 2 Договору в новій редакції, а саме: «2.1. Вартість Робіт за Договором встановлюється у Протоколі погодження договірної ціни та у Кошторисі і становить 74 947,37 грн (сімдесят чотири тисячі дев’ятсот сорок сім гривень 37 коп) без ПДВ. У 2024 році заплановано виконання Робіт на суму – 74 947,37 грн (сімдесят чотири тисячі дев’ятсот сорок сім гривень 37 коп) без ПДВ, з них кошти обласного (місцевого) бюджету м. Запоріжжя – 74 947,37 грн (сімдесят чотири тисячі дев’ятсот сорок сім гривень 37 коп) без ПДВ». Джерело фінансування робіт: – за рахунок КПКВК 0111261 "Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту" – 48 947,37 грн, – за рахунок КПКВК 0111262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 26 000,00 грн». 2. Викласти Додаток № 4 «План фінансування» до Договору в новій редакції, що додається. 3. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити Замовника, що містяться в Розділі 8 Договору в наступній редакції: Замовник Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області» Україна, 69095, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд. 159-Б код ЄДРПОУ 42698149, IBAN:UA178201720344351040493095750 IBAN:UA838201720344331036430095750 Державна казначейська служба України, м. Київ ГУ ДКСУ у Запорізькій області МФО 820172 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: ПЛ/АВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку із уточненням фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 01.07.2024 № ПЛ/АВ (далі – Договір), а саме: 1.1. Абзац 3 пункту 2.1. Розділу 2 Договору викласти в новій редакції: «Джерело фінансування робіт: - за рахунок КПКВК 0111261 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту» – 7 495,00 грн; - за рахунок КПКВК 0111262 «Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» – 67 452,37 грн». 1.2. Додаток №4 «План фінансування» до Договору викласти в новій редакції, що додається. 2. У зв’язку із зміною директора та реквізитів Виконавця, відповідно до листа Виконавця від 17.10.2024 № 17/10/01, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 2.1. В преамбулі та реквізитах Договору змінити директора Виконавця на Думініке Дениса Юрійовича. 2.2. Внести зміни до Розділу 8 Договору до адреси та банківських реквізитів Виконавця, змінивши адресу та рахунок на: 69001, Україна, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Перемоги, будинок, 42; рахунок UA633348510000000026009268591 в АТ «ПУМБ» МФО 334851. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця Додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: ПЛ/АВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML