Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Вебсайт: | https://kowelrada.gov.ua/zhkg/ |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Руслан Вашека +380335261742, +380678459890 ukb@kovelrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2024 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 984 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2024 11:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2024 11:55 |
Додаток 2.docx | |
11 липня 2024 11:55 |
Додаток 5.docx | |
11 липня 2024 11:55 |
Обгрунтування.pdf | |
11 липня 2024 11:55 |
Тендерна документація.docx | |
11 липня 2024 11:55 |
Додаток 4.doc | |
11 липня 2024 11:55 |
Додаток 1.docx | |
11 липня 2024 11:55 |
Додаток 3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-18-000030 ● 0643446a83184c0e83663090f93bf24a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2024 16:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.09.2024 № 81-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
18.09.2024 № 81-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2024-07-11-003905-a, 11.07.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-19 12:46:26
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт доріг комунальної власності в місті Ковель Волинської області» - за кодом CPV ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-11-003905-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-20 11:49:36
Відповідь на запит
За результатом розгляду запиту про надання пояснень (інформації, документів) надаємо запитувану інформацію, що додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-26 14:04:44
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт доріг комунальної власності в місті Ковель Волинської області» - за кодом CPV ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-11-003905-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- за вимогою підпункту 1.1 пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації Замовника, Учасник має надати «Лист, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за вказаною формою», в якій, зокрема, вимагається зазначити «Рік випуску або термін експлуатації (років)» транспортного засобу. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію Учасника на відповідність вказаній вище вимозі тендерної документації, зокрема, в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а саме підтвердження року випуску або терміну експлуатації (років) транспортних засобів?
- в підпункті 1.1.3 пункту 4 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що: «Відстань транспортування асфальто-бетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1)…». При цьому, ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» (зі зміною 1) містить інформацію, що Таблицю 20.2 виключено. Поясніть зазначене.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-27 15:50:08
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі Поточний ремонт доріг комунальної власності в місті Ковель Волинської області (ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг), ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-11-003905-a інформуємо наступне.
1. У відповідності до вимоги підпункту 1.1 пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації, учасником ТзОВ «Ковельське ШБУ № 63» надано лист від 17 липня 2024р. № 358 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, за визначеною формою та за підписом уповноваженої особи Учасника, а також завірений печаткою. Варто зазначити, що зазначений лист знаходиться у складі інших представлених копій документів в файлі «17.Обладнання.pdf», серед яких свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, в яких зазначено рік випуску того чи іншого транспортного засобу, що представлений Учасником у згаданому вище листі. На підставі свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів Замовником перевірено тендерну пропозицію Учасника на відповідність вказаній вище вимозі тендерної документації, зокрема, в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а саме підтвердження року випуску транспортних засобів.
2. В підпункті 1.1.3 пункту 4 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації зазначено вимогу, що: «Відстань транспортування асфальто-бетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1)…». Під час складання даної вимоги Замовником допущено формальну помилку, тобто малась на увазі таблиця 20.2а – максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей, зміст якої відповідає вимозі щодо відстані транспортування асфальто-бетонних сумішей та/або ЩМАС. Учасником ТзОВ «Ковельське ШБУ № 63» представлено лист № 368 від 17 липня 2024р. в якому наявна транспортна схема з визначенням відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС. Таблиця 20.2, яку виключено, містить інформацію про температуру в’яжучого, мінерального матеріалу та асфальтобетонної суміші при подачі і виході із змішувальної установки. Уповноваженою особою Замовника буде виправлено дану невідповідність та вжито заходи для недопущення в подальшій закупівельній діяльності подібних випадків.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо не допущення у подальшому виявлених порушень інформуємо, що з уповноваженою особою проведено роз'яснювальну роботу на предмет не допущення в подальшому аналогічних порушень, а також необхідності підвищення кваліфікації уповноваженої особи шляхом проходження економічних навчань. Особи, якими допущено порушення, будуть притягнуті до відповідальності шляхом позбавлення матеріального заохочення за звітний період.
2024-10-07 13:28:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ковельське ШБУ №63" |
4 693 982,40
UAH з ПДВ
|
4 693 982,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ковельське ШБУ №63" #03449019 |
Переможець |
4 693 982,40
UAH з ПДВ
|
24 липня 2024 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2024 17:00
|
Договір № 126 від 31.07.2024.pdf | укладений |
31 липня 2024 16:58
|