Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26240718 |
Місцезнаходження: | 27501, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, вул. Героїв України,4 |
Контактна особа: |
Баглай Валерій Петрович 380523672570 uzhkkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2024 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 124 996,23 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 624,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи проводиться на підставі акту приймання виконаних підрядних робіт в 10-ти денний термін після їх приймання, за умови наявності коштів на рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2024 14:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2024 14:24 |
Прот. УО про внесення змін в оголошення.PDF | |
11 липня 2024 14:24 |
Перелік змін.docx | |
11 липня 2024 14:24 |
ТД після змін(782).doc | |
11 липня 2024 10:51 |
Прот. УО про ВТ з особливостями.PDF | |
11 липня 2024 10:51 |
ТД (782).doc | |
11 липня 2024 10:51 |
Договір інфекц. відділення.doc |
11 липня 2024 14:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 липня 2024 14:24 |
Прот. УО про внесення змін в оголошення.PDF
|
|||
11 липня 2024 14:24 |
Перелік змін.docx
|
|||
11 липня 2024 14:24 |
ТД після змін(782).doc
|
|||
11 липня 2024 10:51 |
Прот. УО про ВТ з особливостями.PDF
|
|||
11 липня 2024 10:51 |
ТД (782).doc
|
|||
11 липня 2024 10:51 |
Договір інфекц. відділення.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-20-000048 ● b60470a866d141d9a1c72364597015e7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2024 17:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.08.2024 № 58-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.08.2024 № 58-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-07-11-002411-a 11.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-21 17:24:25
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція інфекційного відділення ЦРЛ в м. Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)», код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-11-002411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-26 11:14:35
Відповідь на запит
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: «Реконструкцiя інфекційного відділення ЦРЛ в м.Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)», закупівля UA-2024-07-11-002411-a, повідомляємо наступне: Головним розпорядником УЖКГ Світловодської міської ради закупівлі за бюджетні кошти проводяться згідно планових призначень. Видатки за рахунок бюджетних коштів здійснюються згідно річного плану за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ), відповідно до рішення сорок восьмої сесії восьмого скликання Світловодської міської ради від 22 грудня 2023 року № 2165 «Про бюджет Світловодської міської територіальної громади на 2024 рік». Закупівлі головним розпорядником бюджетних коштів УЖКГ Світловодської міської ради проводяться згідно планових призначень. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічному завданні (Додаток 3 до ТД). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають проектній документації та висновку експертизи. Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до попередньої кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс робіт з ПДВ.
Інформація про закупівлю була оприлюднена на власному веб – сайті Світловодської МТГ за адресою https://svgr.gov.ua.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-21 17:26:20
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція інфекційного відділення ЦРЛ в м. Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)», код ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-07-11-002411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Пунктом 1 «Зміст тендерної пропозиції Учасника» розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що тендерна пропозиція подається через електронну систему закупівель та складається, зокрема, з інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Розділом 1.1 «Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено, що якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всі, вказані в Інформації про наявність техніки, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування додатково до свідоцтв, іншого документу, що посвідчує право власності (обліку), подаються, зокрема, договір оренди (лізингу) та/або договір суборенди, та/або договір надання послуг, та/або договір субпідряду (підряду) та/або ін.
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція учасника має також містити:
- посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на таку техніку вказану в Інформації про наявність техніки необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання);
- посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі;
- посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії акту (ів) приймання-передачі (або іншого(их) документа(ів), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
У випадку подання учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
На виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано оновлену Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) від 23.07.2024 № 03 у вигляді таблиці, де в пунктах 7 та 16 зазначені такі транспортні засоби:
- автогрейдер BGD-100 02, д.н. 26-198 ВА, 2017 року випуску, який залучений учасником на підставі укладеного з комунальним підприємством «Знам`янський комбінат комунальних послуг» договору про надання послуг від 15.01.2024 № 02;
- самоскид МАЗ 336501С5, д.н. ВА89-33ВТ, 2000 року випуску, який залучений учасником на підставі укладеного з комунальним підприємством «Знам`янський комбінат комунальних послуг» договору про надання послуг від 15.01.2024 № 02.
Крім того, учасником ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надані свідоцтва про реєстрацію автогрейдера BGD-100 02, д.н. 26-198 ВА та самоскида МАЗ 336501С5, д.н. ВА89-33ВТ - Серія ЕЕ № 082504 та Серія СХІ № 594005. Однак, власником вищевказаних транспортних засобів є Управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам`янської міської ради.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано копію договору(-ів), укладених з власником транспортних засобів комунальним підприємством «Знам`янський комбінат комунальних послуг» що підтверджує право орендодавця/лізингодавця тощо, який не є власником вищевказаних транспортних засобів, надавати у користування вищевказані транспортні засоби для виконання робіт, копію акту(-ів) приймання-передачі (або іншого документа, який підтверджує факт передачі техніки до договору (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання) ?
2. Розділом 1.2 «Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено, що учасник повинен забезпечити виконання вимог законодавства України з охорони праці. Кваліфікація особи, що виконуватиме функції інженера з охорони праці підтверджується наступними документами: копії протоколів перевірки знань вказаного працівника з питань охорони праці, а саме: знання системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги, гігієни праці, електробезпеки, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Також на підтвердження проходження навчання та виявлення потрібних знань, надаються відповідні посвідчення на відповідального з охорони праці.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг від 23.07.2024 № 01, в якій зазначено інженера з охорони праці Копилов Віктор Володимирович. Також надано витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 19.07.2024 № 726 та посвідчення № 726-03, які підтверджують, що інженер з охорони праці Копилов Віктор Володимирович пройшов навчання та має знання законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано копію(-ї) протоколу(-ів) з перевірки знань та відповідне(-і) посвідчення, що підтверджують перевірку знання системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників інженера з охорони праці Копилова Віктора Володимировича ?
2. Розділом 1.3 «Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатка 6 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відомостей, що зазначені в інформації про виконання аналогічного договору, учасник надає, зокрема, копії акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) або іншого документа, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором. Повне виконання аналогічного договору, якщо це будівництво, капітальний ремонт або реконструкція, повинно бути підтверджено також витягом з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано аналогічний договір – договір підряду на закупівлю робіт від 30.07.2021 № 110/21, предметом закупівлі якого є реконструкція інфекційного відділення, який виконаний на загальну суму 5 986 831,00 грн, акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2023 на суму 83 609,31 грн (форма КБ-2в) та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за липень 2023 на суму 5 986 831,00 гривень (форми КБ-3).
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано копії актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в на всю суму виконаного аналогічного договору та витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-26 12:16:44
Відповідь
1 Учасником ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надані свідоцтва про реєстрацію автогрейдера BGD-100 02, д.н. 26-198 ВА та самоскида МАЗ 336501С5, д.н. ВА89-33ВТ - Серія ЕЕ № 082504 та Серія СХІ № 594005. Однак, власником вищевказаних транспортних засобів є Управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам`янської міської ради. В зв’язку з тим, що Учасник не зміг через неочікуване відключення електроенергії під час завантаження документів додати необхідні документи під час усуненя невідповідностей, він звернувся до Замовника і надав необхідні документи на ел. пошту Замовника. Всі документи відповідають вимогам ТД ( Рішення сесії Знам’янської міської ради про передачу у господарське відання майна,Договори,Акти передачі) .
2 Питання стосовно інженера з охорони праці.
Інженер з охорони праці - це спеціаліст, в обов’язки якого входить спостереження за тим, щоб працівники дотримувалися правил безпеки життя і здоров’я. Також в коло його обов’язків входить контроль за дотриманням правил пожежної безпеки та запобігання нещасних випадків на виробництві. Типова посадова інструкція визначає функціональні обов'язки, права і відповідальність інженера з охорони праці, в функції якого входять обов'язки відповідального за охорону праці, екологічний і протипожежний стан на підприємстві. Інженер з охорони праці повинен знати:
- Закон України "Про охорону праці", розпорядження, накази, постанови, правила, стандарти, норми, положення, інструкції та інші документи з охорони праці і виробничої санітарії;
- Законодавчі і нормативні правові акти, методичні матеріали з питань охорони праці;
- Виробничу й організаційну структуру підприємства;
- Основні технологічні процеси і режими виробництва;
- Устаткування підприємства і принципи його роботи;
- Методи вивчення умов праці на робочих місцях;
- Організацію роботи з охорони праці; систему стандартів безпеки праці;
- Психофізіологічні вимоги до працівників, виходячи з категорії складності робіт, обмеження застосування праці жінок, підлітків, робітників, переведених на легку працю;
- Правила і засоби контролю відповідності технічного стану устаткування вимогам безпечного ведення робіт тощо.
Як бачимо в поняття інженер з охорони праці входить широкий спектр знань, який, якщо коротко, слідкує щоб працівники дотримувалися правил безпеки життя і здоров’я при виконанні робіт( сюди входять у тому числі знання системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників ).
. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг від 23.07.2024 № 01, в якій зазначено інженера з охорони праці Копилов Віктор Володимирович. Також надано витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 19.07.2024 № 726 та посвідчення № 726-03, які підтверджують, що інженер з охорони праці Копилов Віктор Володимирович пройшов навчання та має знання законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки.
Замовнику достатньо наданих документів для підтвердження кваліфікаційного критерію.
3 Стосовно питання в якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано копії актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в на всю суму виконаного аналогічного договору та витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ?
Відповідно до пункту 6.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єкту будівництва застосовуються первинні облікові документи «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які наведено у додатку 36 та додатку 37 цієї Настанови.
Учасником, ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» у складі своєї тендерної пропозиції надано Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) № 21 за липень 2023 року на суму на 83609,31 грн. Крім того, учасник надав Форму № КБ-3 - Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за липень 2023 року, в якій вказана вартість виконаних робіт та витрат за звітний місяць, тобто липень 2023 року, у розмірі 83609,31 грн., а також вартість виконаних робіт та витрат починаючи з початку будівництва по звітний місяць (липень 2023 року) включно у розмірі 5 986 831,00 грн., а отже на суму фактично виконаного договору підряду на закупівлю робіт від 30.07.2021 № 110/21. Слід зауважити, що саме остання Форма № КБ-3 є показником виконання договору, так як в ній зазначена вартість робіт, накопичених за попередні періоди, враховуючи поточний період, а саме з початку будівництва по звітний місяць включно.
Стосовно питання ненадання витягу з реєстру будівельної діяльності: Оскільки на об’екті за предметом закупівлі ще не виконані всі роботи згідно проектної документації Учасник не може надати витяг з реєстру будівельної діяльності. У вільному доступі на порталі ЄДЕССБ наявна інформація про виконання будівельних робіт Учасником(Договір підряду № 110/21 від 30.07.2021 року) . Реєстраційний номер ЄДЕССБ CD01:8601-6325-3398.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-21 17:27:40
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція інфекційного відділення ЦРЛ в м. Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)», код ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-07-11-002411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. У пункті 8 Додатка 4 «Вимоги щодо формування вартості (ціни) тендерної пропозиції учасника, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону» (далі – Додаток 4) тендерної документації зазначено, що договірна ціна учасника повинна бути розрахована відповідно до Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України в будівництві» № 281 від 01.11.2021 року (далі – Настанова), Настанови Мінрегіону «Настанова з визначення вартості будівництва» від 05.11.2021 року та Наказом Державного комітету з питань житлово-комунального господарства № 154 від 23.09.2003 року в поточній редакції від 01.08.2017 року «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів».
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано Договірну ціну на будівництво «Реконструкція інфекційного відділення ЦРЛ в м. Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)», яка є динамічною, на загальну суму 8 895 329,41 грн, та Пояснювальну записку до Договірної ціни.
З якої причини в пункті 9 Договірної ціни згідно розрахунку № 11 та в пункті 1 Пояснювальної записки до складу договірної ціни учасником враховано кошти на покриття ризиків на суму 137 815,35 в розмірі 1,80%, в той час, як згідно з пунктом 5.31 розділу V «Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт» Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду наведених факторів, зокрема: виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обгрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому, за твердої договірної ціни враховуються в розмірі до 1,5%, а за динамічної договірної ціни не враховуються.
З урахуванням вищевказаного, Договірна ціна, надана в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ», складена не у відповідності до вимог пункту 5.31 розділу V Настанови, що не відповідає вимогам пункту 8 Додатка 4 тендерної документації та, як наслідок, призвело до завищення суми договірної ціни.
З урахуванням вищевказаного, яким чином Вами визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та обрано переможцем закупівлі ?
2. У пункті 4 Додатка 4 тендерної документації зазначено, що в ціновій пропозиції Замовника, згідно проєктно-кошторисної документації, передбачені кошти на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами.
Однак, згідно з пунктом 5.31 розділу V Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду наведених факторів, зокрема: виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обгрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому, за твердої договірної ціни враховуються в розмірі до 1,5%, а за динамічної договірної ціни не враховуються.
З якої причини протоколом уповноваженої особи від 11.07.2024 б/н затверджено тендерну документацію на проведення відкритих торгів з особливостями вказаної закупівлі, яка не відповідає вищевказаним вимогам Настанови?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-26 13:47:51
відповідь
Кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами передбачені проєктно-кошторисною документацією на предмет закупівлі «Реконструкція інфекційного відділення ЦРЛ в м. Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)». Кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт при динамічній договірній ціні передбачені тендерною документацією помилково. Буде укладена додаткова угода про зменшення ціни договору на суму 137 815,35 грн.
Стосовно питання завищення договірної ціни Учасником на кошти з покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт ( 137815,35 грн.), звертаю Вашу увагу, що єдиний Учасник закупівлі , без аукціону, надав ціну пропозиції на 1229666,82 грн. менше ціни очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Будуть здійснені заходи щодо недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Уповноважена особа пройде додаткове навчання з підвищення кваліфікації.
2024-09-11 08:05:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ" |
8 895 329,41
UAH з ПДВ
|
8 895 329,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ" #42954919 |
Переможець |
8 895 329,41
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2024 15:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2024 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2024 13:03
|
Прот. УО додаткова №2.PDF | зміни до договору |
30 серпня 2024 13:02
|
Додаткова №2,Кошторис.PDF | зміни до договору |
30 серпня 2024 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2024 10:32
|
Прот. УО додаткова №1.PDF | зміни до договору |
14 серпня 2024 10:31
|
Додаткова угода №1,деф. акти.PDF | зміни до договору |
14 серпня 2024 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2024 09:35
|
Дог. № 88-24,Деф. акти,Кошторис.PDF | укладений |
14 серпня 2024 09:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 88/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | № 88/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |