Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкцiя інфекційного відділення ЦРЛ в м.Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)
Очікувана вартість
10 124 996,23 UAH
UA-2024-07-11-002411-a 8982fdab89124ab5bd615c4bd0c5849c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баглай Валерій Петрович

380523672570 uzhkkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26240718
Місцезнаходження: 27501, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, вул. Героїв України,4
Контактна особа: Баглай Валерій Петрович
380523672570
uzhkkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2024 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2024 00:00
Очікувана вартість: 10 124 996,23 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 624,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкцiя інфекційного відділення ЦРЛ в м.Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27501, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вул. Павлова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи проводиться на підставі акту приймання виконаних підрядних робіт в 10-ти денний термін після їх приймання, за умови наявності коштів на рахунку Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2024 10:51

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

11 липня 2024 14:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 липня 2024 14:24
Прот. УО про внесення змін в оголошення.PDF
11 липня 2024 14:24
Перелік змін.docx
11 липня 2024 14:24
ТД після змін(782).doc
11 липня 2024 10:51
Прот. УО про ВТ з особливостями.PDF
11 липня 2024 10:51
ТД (782).doc
11 липня 2024 10:51
Договір інфекц. відділення.doc
11 липня 2024 14:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 липня 2024 10:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 липня 2024 14:24
Прот. УО про внесення змін в оголошення.PDF
11 липня 2024 14:24
Перелік змін.docx
11 липня 2024 14:24
ТД після змін(782).doc
11 липня 2024 10:51
Прот. УО про ВТ з особливостями.PDF
11 липня 2024 10:51
ТД (782).doc
11 липня 2024 10:51
Договір інфекц. відділення.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-08-20-000048 ● b60470a866d141d9a1c72364597015e7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2024 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.08.2024 № 58-з

Кропивницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ

Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.08.2024 № 58-з

Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-07-11-002411-a 11.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-21 17:24:25

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція інфекційного відділення ЦРЛ в м. Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)», код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-11-002411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-26 11:14:35

Відповідь на запит

Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: «Реконструкцiя інфекційного відділення ЦРЛ в м.Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)», закупівля UA-2024-07-11-002411-a, повідомляємо наступне: Головним розпорядником УЖКГ Світловодської міської ради закупівлі за бюджетні кошти проводяться згідно планових призначень. Видатки за рахунок бюджетних коштів здійснюються згідно річного плану за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ), відповідно до рішення сорок восьмої сесії восьмого скликання Світловодської міської ради від 22 грудня 2023 року № 2165 «Про бюджет Світловодської міської територіальної громади на 2024 рік». Закупівлі головним розпорядником бюджетних коштів УЖКГ Світловодської міської ради проводяться згідно планових призначень. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічному завданні (Додаток 3 до ТД). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають проектній документації та висновку експертизи. Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до попередньої кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс робіт з ПДВ.
Інформація про закупівлю була оприлюднена на власному веб – сайті Світловодської МТГ за адресою https://svgr.gov.ua.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-21 17:26:20

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція інфекційного відділення ЦРЛ в м. Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)», код ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-07-11-002411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Пунктом 1 «Зміст тендерної пропозиції Учасника» розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що тендерна пропозиція подається через електронну систему закупівель та складається, зокрема, з інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Розділом 1.1 «Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено, що якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всі, вказані в Інформації про наявність техніки, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування додатково до свідоцтв, іншого документу, що посвідчує право власності (обліку), подаються, зокрема, договір оренди (лізингу) та/або договір суборенди, та/або договір надання послуг, та/або договір субпідряду (підряду) та/або ін.
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція учасника має також містити:
- посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на таку техніку вказану в Інформації про наявність техніки необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання);
- посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі;
- посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії акту (ів) приймання-передачі (або іншого(их) документа(ів), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
У випадку подання учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
На виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано оновлену Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) від 23.07.2024 № 03 у вигляді таблиці, де в пунктах 7 та 16 зазначені такі транспортні засоби:
- автогрейдер BGD-100 02, д.н. 26-198 ВА, 2017 року випуску, який залучений учасником на підставі укладеного з комунальним підприємством «Знам`янський комбінат комунальних послуг» договору про надання послуг від 15.01.2024 № 02;
- самоскид МАЗ 336501С5, д.н. ВА89-33ВТ, 2000 року випуску, який залучений учасником на підставі укладеного з комунальним підприємством «Знам`янський комбінат комунальних послуг» договору про надання послуг від 15.01.2024 № 02.
Крім того, учасником ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надані свідоцтва про реєстрацію автогрейдера BGD-100 02, д.н. 26-198 ВА та самоскида МАЗ 336501С5, д.н. ВА89-33ВТ - Серія ЕЕ № 082504 та Серія СХІ № 594005. Однак, власником вищевказаних транспортних засобів є Управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам`янської міської ради.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано копію договору(-ів), укладених з власником транспортних засобів комунальним підприємством «Знам`янський комбінат комунальних послуг» що підтверджує право орендодавця/лізингодавця тощо, який не є власником вищевказаних транспортних засобів, надавати у користування вищевказані транспортні засоби для виконання робіт, копію акту(-ів) приймання-передачі (або іншого документа, який підтверджує факт передачі техніки до договору (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання) ?
2. Розділом 1.2 «Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено, що учасник повинен забезпечити виконання вимог законодавства України з охорони праці. Кваліфікація особи, що виконуватиме функції інженера з охорони праці підтверджується наступними документами: копії протоколів перевірки знань вказаного працівника з питань охорони праці, а саме: знання системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги, гігієни праці, електробезпеки, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Також на підтвердження проходження навчання та виявлення потрібних знань, надаються відповідні посвідчення на відповідального з охорони праці.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг від 23.07.2024 № 01, в якій зазначено інженера з охорони праці Копилов Віктор Володимирович. Також надано витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 19.07.2024 № 726 та посвідчення № 726-03, які підтверджують, що інженер з охорони праці Копилов Віктор Володимирович пройшов навчання та має знання законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано копію(-ї) протоколу(-ів) з перевірки знань та відповідне(-і) посвідчення, що підтверджують перевірку знання системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників інженера з охорони праці Копилова Віктора Володимировича ?
2. Розділом 1.3 «Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатка 6 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відомостей, що зазначені в інформації про виконання аналогічного договору, учасник надає, зокрема, копії акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) або іншого документа, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором. Повне виконання аналогічного договору, якщо це будівництво, капітальний ремонт або реконструкція, повинно бути підтверджено також витягом з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано аналогічний договір – договір підряду на закупівлю робіт від 30.07.2021 № 110/21, предметом закупівлі якого є реконструкція інфекційного відділення, який виконаний на загальну суму 5 986 831,00 грн, акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2023 на суму 83 609,31 грн (форма КБ-2в) та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за липень 2023 на суму 5 986 831,00 гривень (форми КБ-3).
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано копії актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в на всю суму виконаного аналогічного договору та витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-26 12:16:44

Відповідь

1 Учасником ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надані свідоцтва про реєстрацію автогрейдера BGD-100 02, д.н. 26-198 ВА та самоскида МАЗ 336501С5, д.н. ВА89-33ВТ - Серія ЕЕ № 082504 та Серія СХІ № 594005. Однак, власником вищевказаних транспортних засобів є Управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам`янської міської ради. В зв’язку з тим, що Учасник не зміг через неочікуване відключення електроенергії під час завантаження документів додати необхідні документи під час усуненя невідповідностей, він звернувся до Замовника і надав необхідні документи на ел. пошту Замовника. Всі документи відповідають вимогам ТД ( Рішення сесії Знам’янської міської ради про передачу у господарське відання майна,Договори,Акти передачі) .
2 Питання стосовно інженера з охорони праці.
Інженер з охорони праці - це спеціаліст, в обов’язки якого входить спостереження за тим, щоб працівники дотримувалися правил безпеки життя і здоров’я. Також в коло його обов’язків входить контроль за дотриманням правил пожежної безпеки та запобігання нещасних випадків на виробництві. Типова посадова інструкція визначає функціональні обов'язки, права і відповідальність інженера з охорони праці, в функції якого входять обов'язки відповідального за охорону праці, екологічний і протипожежний стан на підприємстві. Інженер з охорони праці повинен знати:
- Закон України "Про охорону праці", розпорядження, накази, постанови, правила, стандарти, норми, положення, інструкції та інші документи з охорони праці і виробничої санітарії;
- Законодавчі і нормативні правові акти, методичні матеріали з питань охорони праці;
- Виробничу й організаційну структуру підприємства;
- Основні технологічні процеси і режими виробництва;
- Устаткування підприємства і принципи його роботи;
- Методи вивчення умов праці на робочих місцях;
- Організацію роботи з охорони праці; систему стандартів безпеки праці;
- Психофізіологічні вимоги до працівників, виходячи з категорії складності робіт, обмеження застосування праці жінок, підлітків, робітників, переведених на легку працю;
- Правила і засоби контролю відповідності технічного стану устаткування вимогам безпечного ведення робіт тощо.
Як бачимо в поняття інженер з охорони праці входить широкий спектр знань, який, якщо коротко, слідкує щоб працівники дотримувалися правил безпеки життя і здоров’я при виконанні робіт( сюди входять у тому числі знання системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників ).
. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг від 23.07.2024 № 01, в якій зазначено інженера з охорони праці Копилов Віктор Володимирович. Також надано витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 19.07.2024 № 726 та посвідчення № 726-03, які підтверджують, що інженер з охорони праці Копилов Віктор Володимирович пройшов навчання та має знання законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки.
Замовнику достатньо наданих документів для підтвердження кваліфікаційного критерію.

3 Стосовно питання в якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано копії актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в на всю суму виконаного аналогічного договору та витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ?
Відповідно до пункту 6.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єкту будівництва застосовуються первинні облікові документи «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які наведено у додатку 36 та додатку 37 цієї Настанови.
Учасником, ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» у складі своєї тендерної пропозиції надано Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) № 21 за липень 2023 року на суму на 83609,31 грн. Крім того, учасник надав Форму № КБ-3 - Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за липень 2023 року, в якій вказана вартість виконаних робіт та витрат за звітний місяць, тобто липень 2023 року, у розмірі 83609,31 грн., а також вартість виконаних робіт та витрат починаючи з початку будівництва по звітний місяць (липень 2023 року) включно у розмірі 5 986 831,00 грн., а отже на суму фактично виконаного договору підряду на закупівлю робіт від 30.07.2021 № 110/21. Слід зауважити, що саме остання Форма № КБ-3 є показником виконання договору, так як в ній зазначена вартість робіт, накопичених за попередні періоди, враховуючи поточний період, а саме з початку будівництва по звітний місяць включно.
Стосовно питання ненадання витягу з реєстру будівельної діяльності: Оскільки на об’екті за предметом закупівлі ще не виконані всі роботи згідно проектної документації Учасник не може надати витяг з реєстру будівельної діяльності. У вільному доступі на порталі ЄДЕССБ наявна інформація про виконання будівельних робіт Учасником(Договір підряду № 110/21 від 30.07.2021 року) . Реєстраційний номер ЄДЕССБ CD01:8601-6325-3398.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-21 17:27:40

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція інфекційного відділення ЦРЛ в м. Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)», код ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-07-11-002411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. У пункті 8 Додатка 4 «Вимоги щодо формування вартості (ціни) тендерної пропозиції учасника, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону» (далі – Додаток 4) тендерної документації зазначено, що договірна ціна учасника повинна бути розрахована відповідно до Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України в будівництві» № 281 від 01.11.2021 року (далі – Настанова), Настанови Мінрегіону «Настанова з визначення вартості будівництва» від 05.11.2021 року та Наказом Державного комітету з питань житлово-комунального господарства № 154 від 23.09.2003 року в поточній редакції від 01.08.2017 року «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів».
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» надано Договірну ціну на будівництво «Реконструкція інфекційного відділення ЦРЛ в м. Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)», яка є динамічною, на загальну суму 8 895 329,41 грн, та Пояснювальну записку до Договірної ціни.
З якої причини в пункті 9 Договірної ціни згідно розрахунку № 11 та в пункті 1 Пояснювальної записки до складу договірної ціни учасником враховано кошти на покриття ризиків на суму 137 815,35 в розмірі 1,80%, в той час, як згідно з пунктом 5.31 розділу V «Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт» Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду наведених факторів, зокрема: виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обгрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому, за твердої договірної ціни враховуються в розмірі до 1,5%, а за динамічної договірної ціни не враховуються.
З урахуванням вищевказаного, Договірна ціна, надана в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ», складена не у відповідності до вимог пункту 5.31 розділу V Настанови, що не відповідає вимогам пункту 8 Додатка 4 тендерної документації та, як наслідок, призвело до завищення суми договірної ціни.
З урахуванням вищевказаного, яким чином Вами визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та обрано переможцем закупівлі ?
2. У пункті 4 Додатка 4 тендерної документації зазначено, що в ціновій пропозиції Замовника, згідно проєктно-кошторисної документації, передбачені кошти на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами.
Однак, згідно з пунктом 5.31 розділу V Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду наведених факторів, зокрема: виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обгрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому, за твердої договірної ціни враховуються в розмірі до 1,5%, а за динамічної договірної ціни не враховуються.
З якої причини протоколом уповноваженої особи від 11.07.2024 б/н затверджено тендерну документацію на проведення відкритих торгів з особливостями вказаної закупівлі, яка не відповідає вищевказаним вимогам Настанови?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-26 13:47:51

відповідь

Кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами передбачені проєктно-кошторисною документацією на предмет закупівлі «Реконструкція інфекційного відділення ЦРЛ в м. Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)». Кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт при динамічній договірній ціні передбачені тендерною документацією помилково. Буде укладена додаткова угода про зменшення ціни договору на суму 137 815,35 грн.
Стосовно питання завищення договірної ціни Учасником на кошти з покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт ( 137815,35 грн.), звертаю Вашу увагу, що єдиний Учасник закупівлі , без аукціону, надав ціну пропозиції на 1229666,82 грн. менше ціни очікуваної вартості предмета закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Будуть здійснені заходи щодо недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Уповноважена особа пройде додаткове навчання з підвищення кваліфікації.

2024-09-11 08:05:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 вересня 2024
Кінцевий строк оскарження: 21 вересня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ" 8 895 329,41
UAH з ПДВ
8 895 329,41
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 серпня 2024 11:05
Електронний підпис
01 серпня 2024 21:35
Файл підпису.p7s
01 серпня 2024 21:34
кошторис.zip
01 серпня 2024 21:34
Договірна ціна.pdf
01 серпня 2024 21:34
Договір та Рішення 2.pdf
01 серпня 2024 21:34
Договір та Рішення 1.pdf
01 серпня 2024 21:34
Довідка.zip
01 серпня 2024 21:34
Довідка (1).zip
01 серпня 2024 21:34
Витяг.pdf
01 серпня 2024 21:34
140.imd
31 липня 2024 12:39
Електронний підпис
31 липня 2024 12:38
Свідоцтво МАЗ 33 6501С5.pdf
31 липня 2024 12:38
Довідка МТБ 31.07.pdf
25 липня 2024 21:06
Електронний підпис
25 липня 2024 21:06
Електронний підпис
25 липня 2024 21:02
140_ДЦ_Т3-10.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 02-01-08.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 02-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 06-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 06-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 04-02-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 04-02-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 02-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 04-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 дф 07-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 дф 02-01-03.pdf
25 липня 2024 21:02
140_ДЦ_ОК_04-01.pdf.asice
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 02-01-03.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 02-01-011.pdf
25 липня 2024 21:02
140_ДЦ_ПВР загальна.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 07-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 02-01-07.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 02-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 дф 02-01-09.pdf
25 липня 2024 21:02
140 дф 06-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 02-01-03.pdf
25 липня 2024 21:02
140 дф 02-01-012.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 06-02-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140_ДЦ_ОК_04-02.pdf.asice
25 липня 2024 21:02
140 дф 04-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
50 Одноус Андрій.pdf
25 липня 2024 21:02
48 Войтович Борис.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 02-01-012.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 02-01-06.pdf
25 липня 2024 21:02
140 дф 06-02-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 06-02-01.pdf
25 липня 2024 21:02
22 Довідка МТБ.pdf
25 липня 2024 21:02
140_ДЦ_ОК_06-02.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ДЦ ЗКР.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 06-02-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140_ДЦ_ЗКР_5.pdf.asice
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 02-01-011.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 06-01-02.pdf
25 липня 2024 21:02
140 дф 02-01-06.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 02-01-013.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 06-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 02-01-07.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ДЦ прибуток 5%.jpg
25 липня 2024 21:02
140_ДЦ_ОК_06-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140.imd
25 липня 2024 21:02
23 Довідка про реєстр.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ДЦ ЗКР П130.pdf
25 липня 2024 21:02
140_ДЦ_ЗКР_5.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 02-01-03.pdf
25 липня 2024 21:02
49 Войтович Сергій.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 02-01-010.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 04-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140_ДЦ_ОК_06-01.pdf.asice
25 липня 2024 21:02
140 дф 02-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
51 Одноус Іван.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 02-01-08.pdf
25 липня 2024 21:02
140_ДЦ_ОК_06-02.pdf.asice
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 02-01-013.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 02-01-010.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 04-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140_ДЦ_ОК_07-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 02-01-013.pdf
25 липня 2024 21:02
20 Довідка працівники.pdf
25 липня 2024 21:02
53 Самбрас Гліб.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ДЦ ЗКР П147.pdf
25 липня 2024 21:02
140_ДЦ_ОК_04-02.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 07-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 02-01-06.pdf
25 липня 2024 21:02
140_ДЦ_ОК_07-01.pdf.asice
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 02-01-09.pdf
25 липня 2024 21:02
140 дф 02-01-08.pdf
25 липня 2024 21:02
140 дф 02-01-013.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ДЦ ЗВВ.pdf
25 липня 2024 21:02
140_ДЦ_ОК_04-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 02-01-09.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 07-01-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 дф 02-01-10.pdf
25 липня 2024 21:02
140 дф 02-01-07.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЛК 06-01-02.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 02-01-012.pdf
25 липня 2024 21:02
140 дф 06-01-02.pdf
25 липня 2024 21:02
140 дф 02-01-011.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 02-01-09.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 02-01-012.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 02-01-07.pdf
25 липня 2024 21:02
140 дф 04-02-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 02-01-08.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 04-02-01.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ПВР 02-01-011.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 02-01-06.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 06-01-02.pdf
25 липня 2024 21:02
140 ЗВВ 02-01-010.pdf
25 липня 2024 21:02
140_ДЦ_Т2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ"
#42954919
Переможець 8 895 329,41
UAH з ПДВ
01 серпня 2024 15:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2024 14:54

Вимога про усунення невідповідностей

УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО – КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА СВІТЛОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код 26240718 ПРОТОКОЛ м. Світловодськ 30.07.2024 р. Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ", код 42954919, у відкритих торгах на закупівлю за предметом «Реконструкцiя інфекційного відділення ЦРЛ в м.Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)», (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, № UA-2024-07-11-002411-a згідно з «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ ", код 42954919, невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за предметом «Реконструкцiя інфекційного відділення ЦРЛ в м.Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)», (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)), № UA-2024-07-11-002411-a, та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «26» липня 2024 року не відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Реконструкцiя інфекційного відділення ЦРЛ в м.Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)», (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)), № UA-2024-07-11-002411-a. Згідно п.36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. За результатом електронна система визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицією учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ ", код ЄДРПОУ № 42954919, з ціною пропозиції 8895329,41 грн. (без ПДВ). Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ " у процедурі закупівлі № UA-2024-07-11-002411-a виявлено наступні невідповідності: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 У складі Пропозиції Учасника відсутні: 1.Згідно інформації про наявність техніки (документ № 03 від 23.07.2024 р.) у п.16, згідно Договіру про надання послуг №02 від 15 січня 2024 року, на Самоскид МАЗ 336501С5, д.н. ВА89-33ВТ відсутнє свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ч. 1 розділу III тендерної документації,Додаток №6 до тендерної документації Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інший документ, що посвідчує право власності(обліку) /оренди( договір з актом прийому-передачі) зазначених засобів Виправити невідповідність Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ " у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ " невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю" Реконструкцiя інфекційного відділення ЦРЛ в м.Світловодськ, Кіровоградська область (коригування)», (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні робот), № UA-2024-07-11-002411-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа

Документи

01 серпня 2024 15:19
Довідка НАЗК
01 серпня 2024 15:18
Електронний підпис
01 серпня 2024 15:17
Прот. про переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2024 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР БУД-МОНТАЖ"
#42954919
8 895 329,41
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2024 15:19
Довідка НАЗК
01 серпня 2024 15:18
Електронний підпис
01 серпня 2024 15:17
Прот. про переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2024 13:03
Прот. УО додаткова №2.PDF зміни до договору
30 серпня 2024 13:02
Додаткова №2,Кошторис.PDF зміни до договору
30 серпня 2024 13:02
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2024 10:32
Прот. УО додаткова №1.PDF зміни до договору
14 серпня 2024 10:31
Додаткова угода №1,деф. акти.PDF зміни до договору
14 серпня 2024 10:30
Електронний підпис укладений
14 серпня 2024 09:35
Дог. № 88-24,Деф. акти,Кошторис.PDF укладений
14 серпня 2024 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 88/24
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер договору про закупівлю: № 88/24
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML