Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 38183153 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., місто Вишневе, вулиця Київська, 2-Д |
Контактна особа: |
Левченко Ілона Вікторівна +380669818315 kpgukg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2024 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 11:48 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 11:48 |
Очікувана вартість: | 6 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» , Закону та Особливостей (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 31 000, 00 грн. (Тридцять одна тисяча гривень 00 копійок). *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Реквізити Замовника: Найменування замовника: «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 38183153 Місцезнаходження замовника: Україна, 08132 м.Вишневе вул. Київська, буд,2-Д, Київська обл., Бучанський р-н. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 31000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором проводяться за фактично виконані роботи протягом 5-ти робочих днів з дати підписання Акту здачі-приймання виконаних робіт. Остаточна оплата за цим Договором здійснюється після отримання Виконавцем позитивного експертного звіту. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2024 09:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2024 09:40 |
Додаток _ 5 до ТД (новии_) .docx | |
24 липня 2024 09:40 |
Додаток _ 6 до ТД (новии_).docx | |
24 липня 2024 09:40 |
Додаток _2 до ТД (новии_).docx | |
24 липня 2024 09:40 |
Перелік змін .docx | |
24 липня 2024 09:40 |
Тендерна_документація_нова_редакція.doc | |
10 липня 2024 18:19 |
Додаток _ 3 до ТД.docx | |
10 липня 2024 18:19 |
Додаток _2 до ТД.docx | |
10 липня 2024 18:19 |
Тендерна документація.doc |
24 липня 2024 09:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 липня 2024 09:40 |
Додаток _ 5 до ТД (новии_) .docx
|
|||
24 липня 2024 09:40 |
Додаток _ 6 до ТД (новии_).docx
|
|||
24 липня 2024 09:40 |
Додаток _2 до ТД (новии_).docx
|
|||
24 липня 2024 09:40 |
Перелік змін .docx
|
|||
24 липня 2024 09:40 |
Тендерна_документація_нова_редакція.doc
|
|||
10 липня 2024 18:19 |
Додаток _ 3 до ТД.docx
|
|||
10 липня 2024 18:19 |
Додаток _2 до ТД.docx
|
|||
10 липня 2024 18:19 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Слід зауважити, що в тендерній документації відсутній кваліфікаційний критерій наявності матеріально-технічної бази задля уникнення дискримінації учасників. Саме тому, під досвідом виконання аналогічних договорів, що передбачено частиною 2 статті 16 Закону, Замовник за тендерною документацією вимагає надати аналогічні договори у період 2022-2024 років, що дозволють переконатися в спроможності учасника виконати договір за предметом закупівлі в теперішній час. Що стосується зменшення відсотку рівня доходу. Договором авансування не передбачається. Оплата тільки по закінченню виконання робіт. Замовник ровинен бути впевнений,що проектувальник спроможний виконати ці роботи, у тому числі сплатити за свій рахунок вишукувальні роботи, сплачувати робітникам заробітну платню, податки та ін.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-03-000019 ● a9a68915e63d4bb58d251e4fe0762e7c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2024 11:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.09.2024 № 212
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-07-10-009789-a 10.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-04 17:29:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виготовлення проектно - кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво Фабрики-кухні за адресою: Київська обл., м. Вишневе, вул. Київська» («Вишневе. Фабрика-кухня»)», за кодом ДК 021:2015:71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-10-009789-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-09 18:52:29
Пояснення на запит від 4.09.2024року
04.09.2024 року о 17:29:26 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-09-03-000019), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виготовлення проектно - кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво Фабрики-кухні за адресою: Київська обл., м. Вишневе, вул. Київська» («Вишневе. Фабрика-кухня»)», за кодом ДК 021:2015:71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-10-009789-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. Замовником було самостійно здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі в особі проектувальника Замовника. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі моніторингу цін на виконання робіт та враховуючи те, що лише єдиний потенційний контрагент надав свою комерційну пропозицію, таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до єдиної комерційної пропозиції «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ» №03/06 від 03 червня 2024 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «ДПК ПРОЕКЦІЯ».
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8497-6.html.
Додатки:
1. «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ» №03/06 від 03 червня 2024 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «ДПК ПРОЕКЦІЯ».
Надання інформації про усунення порушення замовником
"КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-M-2024-09-03-000019 , а тому надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Відповідно до Висновку зазначено зокрема наступне: ÇЗ огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходівÈ. Замовник погоджується із такими висновками та надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку виходячи із наступного: З метою недопущення порушень у подальшому, Замовником було проведено роз’яснювальну роботу та прийнято рішення щодо здійснення додаткового економічного навчання у сфері публічних закупівель для недопущення порушень у подальшому, а саме ÇПрограма навчання Прозорро Замовників від «А до Я», організатором якого є ТОВ «ЗАКУПІВЛІ», яке відбудеться 01 жовтня 2024 року https://zakypivliprof.com.ua/programa-1/."
2024-10-01 17:13:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2024 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ПРОЕКТ ГРУП" |
4 152 000,00
UAH з ПДВ
|
4 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Златограф-Проект" |
4 817 547,97
UAH з ПДВ
|
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МІЛЬКО КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА" |
5 237 457,62
UAH з ПДВ
|
5 237 457,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" |
5 606 519,42
UAH з ПДВ
|
5 606 519,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ПРОЕКТ ГРУП" #41004808 |
Відхилено |
4 090 000,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2024 13:13
|
ТОВ "Златограф-Проект" #35373523 |
Відхилено |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2024 15:43
|
ФОП "МІЛЬКО КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА" #3119919844 |
Переможець |
5 237 457,62
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2024 20:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2024 17:40
|
Договір фабрика кухня.pdf | укладений |
14 серпня 2024 17:37
|