Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Будівельно-монтажні роботи по Об’єкту: “Реконструкція (планування) території військового містечка №___ з улаштуванням системи відводу поверхневих вод, м.Київ, військове містечко №___”
Очікувана вартість
5 789 059,00 UAH
UA-2024-07-10-009363-a 0c956d998f2442a897c879b97b258872
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ящук

+380980799063 yashchuchka1997@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північне управління замовника робіт
Код ЄДРПОУ: 26630164
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, -
Контактна особа: Ірина Ящук
+380980799063
yashchuchka1997@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2024 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2024 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2024 14:00
Очікувана вартість: 5 789 059,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 945,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції учасника: електронна банківська гарантія (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 28945.3 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника, пропозицію якого акцептовано, забезпечення виконання договору в розмірі 1% (один відсоток, заокруглений до гривні) від ціни договору в формі оригіналу банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених договором, перерахувати Бенефіціару (Замовнику).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
“Будівельно-монтажні роботи по Об’єкту: “Реконструкція (планування) території військового містечка №___ з улаштуванням системи відводу поверхневих вод, м.Київ, військове містечко №___”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно (проміжними платежами за фактично виконані роботи) на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в, “Актів вартості устаткування до акту приймання виконаних будівельних робіт”, “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою № КБ-3 та актуальної, завіреної належним чином, копії довідки про статус платника податку, протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника) після прийняття Замовником виконаних робіт та підписання зазначених Актів та Довідок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції учасника: електронна банківська гарантія (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.

Сума забезпечення: 28945.3 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника, пропозицію якого акцептовано, забезпечення виконання договору в розмірі 1% (один відсоток, заокруглений до гривні) від ціни договору в формі оригіналу банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених договором, перерахувати Бенефіціару (Замовнику).
10 липня 2024 17:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 липня 2024 17:00
Оголошення вм благоустрій.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2024 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВІСАД ГРУП" 5 783 063,00
UAH з ПДВ
5 783 063,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 липня 2024 18:19
Електронний підпис
25 липня 2024 18:07
Електронний підпис
25 липня 2024 18:06
Право підпису.pdf
19 липня 2024 11:00
Електронний підпис
19 липня 2024 11:00
Електронний підпис
19 липня 2024 10:58
ПВР.pdf
19 липня 2024 10:58
ЛКДЦ.pdf
19 липня 2024 10:58
ДЦ.pdf
19 липня 2024 10:58
ЗЗВ.pdf
19 липня 2024 10:58
Тендерна пропозиція.pdf
19 липня 2024 10:58
Договір 136.pdf
19 липня 2024 10:58
Довідка Санкції.pdf
19 липня 2024 10:58
Підпис документів.pdf
19 липня 2024 10:58
Акт до договору 136.pdf
19 липня 2024 10:58
Акт №7 до договору 41.pdf
19 липня 2024 10:58
Довідка кінцевий БВ.pdf
19 липня 2024 10:58
75384635446148.pdf
19 липня 2024 10:58
Акт №3 до договору 41.pdf
19 липня 2024 10:58
Договір 41.pdf
19 липня 2024 10:58
ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІСАД ГРУП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІСАД ГРУП"
#42795878
Переможець 5 783 063,00
UAH з ПДВ
23 липня 2024 11:50

Документи

23 липня 2024 11:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2024 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІСАД ГРУП"
#42795878
5 783 063,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2024 11:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2025 12:00
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2024 15:04
443_449 від 11.12.2024 до г 240_257 від 02.08.2024.pdf зміни до договору
12 грудня 2024 14:51
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2024 15:17
Доп угода 04 10 2024 до дог 240_ 257 вм310.pdf зміни до договору
04 жовтня 2024 15:14
Електронний підпис укладений
05 серпня 2024 14:38
Договір 240_257 від 02.08.2024.pdf укладений
05 серпня 2024 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин,
Номер договору про закупівлю: 240/257
Договір:
Номер додаткової угоди: 408/409
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 17.1,17.2 Договору №240/257 від 02.08.2024, п.п. 5 п.19 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178
Номер договору про закупівлю: 240/257
Договір:
Номер додаткової угоди: 443/449
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 5 499 994,45
UAH (в тому числі ПДВ 916 665,74 UAH)