Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Система виявлення та протидії безпілотним літальним апаратам Airfence 7.0
Очікувана вартість
13 609 594,99 UAH
UA-2024-07-10-006217-a ● fd386452628843eab1a45e94c9416526
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР АВІАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41374577 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Богданов Віталій Валентинович 380992450450 lawyerman@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2024 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2024 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 609 594,99 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 047,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Система виявлення та протидії безпілотним літальним апаратам AIRFENCE 7.0 у складі: Airfence 7.0 Facelift RX&TX – датчик, Антена пеленгування (RX), Всеспрямована інтерференційна антена (TX), KELA - антена пеленгування, Аксесуари (кабелі, кріплення, блок живлення, жорсткий кейс, USB-ключ / LTE-модем Netgear), Щогла з кріпленням та аксесуарами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 35730000-0 — Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2024 14:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2024 14:29 |
Додаток 3 Проєкт Договору.doc | |
10 липня 2024 14:29 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з вимогами до учасника.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо еквівалента
Дата подання: 16 липня 2024 09:19
Дата відповіді: 16 липня 2024 13:17
Шановний замовнику!
Відповідно до вимог Закону № 922 Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент» до кожного посилання, але саме це і відсутнє у Додатку № 2.
Нагадуємо Вам, що Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922).
Вимагаємо, внести зміни в Додаток 2 до тендерної документації, враховуючи право учасників запропоновувати рівноцінний еквівалент іншого виробника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне.
Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі, Законі України “Про оборонні закупівлі” та інших нормативно-правових актах.
Форма проведення закупівлі - спрощена закупівля.
В Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2024-07-10-006217-a зазначено наступне:
«Згідно ч. 4 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.».
Частина 4 статті 14 Закону регламентує правовідносини щодо проведення спрощених закупівель, дана норма носить диспозитивний характер, відповідно покладає на замовника не обов’язок, а право щодо її застосування, тому Ваше звернення не може бути задоволено.
Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі, Законі України “Про оборонні закупівлі” та інших нормативно-правових актах.
Форма проведення закупівлі - спрощена закупівля.
В Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2024-07-10-006217-a зазначено наступне:
«Згідно ч. 4 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.».
Частина 4 статті 14 Закону регламентує правовідносини щодо проведення спрощених закупівель, дана норма носить диспозитивний характер, відповідно покладає на замовника не обов’язок, а право щодо її застосування, тому Ваше звернення не може бути задоволено.
Щодо еквівалента
Дата подання: 16 липня 2024 15:29
Дата відповіді: 16 липня 2024 17:00
Однією з особливостей проведення спрощеної закупівлі є можливість не зазначати словов «еквівалент» посилаючись на конкретний товар.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
«Може» це право замовника.
Однак, при цьому, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 5 ст. 14 Закону)
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено принципи здійснення публічних закупівель одним із яких є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Окрім цього, частина 4 статті 5 Закону визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зважаючи на викладене просимо зміни в тендерну документацію, вказавши в предметі закупівлі "або еквівалент/аналог"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне.
Визначення предмета закупівлі та формуванні оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі Замовником обумовлено наявною конкретною потребою яка вкрай необхідна для виконання певних завдань та досягнення певних цілей по відсічі збройної агресії рф. Замовник не мав та не має на меті створення будь яких дискримінаційних умов для учасників закупівлі, та дотримується усіх без виключення принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Керуючись правами передбаченими чинним законодавством для замовника щодо здійснення даної закупівлі, в тому числі правом передбаченим частиною 4 статті 14 Закону, повідомляємо, що Ваше звернення є таким, що не є обґрунтованим та не може бути задоволено.
Визначення предмета закупівлі та формуванні оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі Замовником обумовлено наявною конкретною потребою яка вкрай необхідна для виконання певних завдань та досягнення певних цілей по відсічі збройної агресії рф. Замовник не мав та не має на меті створення будь яких дискримінаційних умов для учасників закупівлі, та дотримується усіх без виключення принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Керуючись правами передбаченими чинним законодавством для замовника щодо здійснення даної закупівлі, в тому числі правом передбаченим частиною 4 статті 14 Закону, повідомляємо, що Ваше звернення є таким, що не є обґрунтованим та не може бути задоволено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСТ ЕКСІМ" #44975160 |
Переможець |
13 609 594,99
UAH
|
22 липня 2024 09:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 липня 2024 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2024 17:10
|
Додаткова угода 1 від 23.07.2024.pdf | зміни до договору |
23 липня 2024 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2024 17:03
|
Договір 23.07.2024.pdf | укладений |
23 липня 2024 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару |
Номер договору про закупівлю: | 233-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |