Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03328362 |
Місцезнаходження: | 88007, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ ПРОЕКТНА, будинок 4А |
Контактна особа: |
Тетяна Рішко +380501003028 ksepzakup@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2024 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 129 871,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 298,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2024 18:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2024 18:16 |
Обгрунтування.docx | |
09 липня 2024 18:16 |
ТД обрізка+квіти.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-23-000001 ● a9db2b9fac5a4711b3a28d0eed135c07
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2024 10:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.07.2024 № 40-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 22.07.2024 № 40-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-07-09-010524-a 09.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 12:35:39
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з забезпечення утримання на належному рівні зелених зон міста (обрізка дерев та утримання квітників)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-09-010524-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.”.
Враховуючи зазначене поясніть, чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю «Послуги з забезпечення утримання на належному рівні зелених зон міста (обрізка дерев та утримання квітників)» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-24 10:53:05
Відповідь на запитання від аудиторської служби по закупівлі UA-2024-07-09-010524-a
Згідно запиту про надання пояснень, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (електронна система закупівель Prozorro), Комунальному підприємству «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради (далі – Замовник), необхідно надати відповідь на декілька питань. Зважаючи на необхідність надання відповідей на поставлені питання, а також на зацікавленість Замовника у швидкому проведені моніторингу, надаємо наступну інформацію.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
1.1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, 88006, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород вул. Проектна, 4А, код ЄДРПОУ: 03328362, категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
1.2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з забезпечення утримання на належному рівні зелених зон міста (обрізка дерев та утримання квітників) за ДК 021:2015 50110000-9 — 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
1.3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-09-010524-a.
1.4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3129871,00 грн з ПДВ.
1.5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: 3129871,00 грн з ПДВ, джерело фінансування – Місцевий бюджет.
1.6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі: На виконання заходів Програми благоустрою та розвитку комунальної інфраструктури на 2024 рік постала потреба у закупівлі Послуги з забезпечення утримання на належному рівні зелених зон міста (обрізка дерев та утримання квітників) за ДК 021:2015 50110000-9 — 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, Замовником заплановано процедуру закупівлі та затверджено річний план № UA-P-2024-07-09-012924-a. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275, а саме – методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни та товар, що є предметом закупівлі. Так, Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії, рекламі, прайс-листах. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель Prozorro та враховано закупівельні ціни минулих періодів інших замовників.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені кошторисником технічного відділу КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради для забезпечення виконання заходів Програми благоустрою та розвитку комунальної інфраструктури на 2024 рік кошторисною документацією згідно з технічним завданням на закупівлю послуг з утримання на належному рівні зелених зон міста Ужгород – обрізка дерев та утримання квітників
ІІ. По закупівлі UA-2024-07-09-010524-a під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю Послуги з забезпечення утримання на належному рівні зелених зон міста (обрізка дерев та утримання квітників) було оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації, а саме:
- Додаток 1 до тендерної документації кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі.
- Додаток 2 Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах.
- Додаток 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.
- Додаток 4 Проєкт договору.
Не враховані зміни згідно з Постановою КМ № 782 від 05.07.2024, які набули чинності з 09.07.2024 року, оскільки дана закупівля опубліковувадася 09.07.20024 р.
Для недопущення встановлених порушень у подальшому з прийнятою УО проведено роз'яснювальну бесіду та буде відправлено на навчання.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-06 16:57:32
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з забезпечення утримання на належному рівні зелених зон міста (обрізка дерев та утримання квітників)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-09-010524-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ може обґрунтувати прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Зеленгосп-Ужгород» умовам Додатку 1 Тендерної документації та щодо визначення його переможцем, якщо:
Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 тендерної документації визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а саме: «учасник на виконання вимог діючого законодавства, зокрема Закону України «Про охорону праці», Наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою», має надати всі відповідні документи про перевірку знань з питань охорони праці працівників, враховуючи види виконуваних робіт, на які вони будуть залучені у т.ч. робіт з підвищеної небезпеки.
Учасник повинен надати копії посвідчень працівників на право виконання робіт з підвищеної небезпеки, на які вони будуть залучені».
Однак, під час моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Зеленгосп-Ужгород» відсутні посвідчення на право виконання робіт з підвищеної небезпеки працівників Чмовш М.М., Кривка Й.В., Перебзяк М.М., зазначених у довідці від 15.07.2024 № 112., а документи про перевірку знань з питань охорони праці вказаних працівників були надані учасником після кінцевого строку подання пропозицій та не можуть бути підтвердженням відповідності його тендерної пропозиції встановленим у тендерній документації вимогам, оскільки надання таких документів не зазначались Замовником у вимозі про усунення невідповідностей, розміщеної в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а стосувалися лише надання підтвердження про перевірку знань з питань охорони праці верхолаза Тельнов Сергій Олександрович.
Також встановлено, що Учасником ТОВ «Зеленгосп-Ужгород» надано посвідчення з охорони праці, видане Бумбаку Ю.М. в якому зазначена посада лісоруб, однак учасником не надано посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на роботи, які виконуватимуться ним за сумісництвом, а саме як тракториста.
Окрім того, у складі тендерної пропозиції відсутні будь-які документи про перевірку знань з питань охорони праці працівників Варваринець В.І., Сегедій Н.М., Лазорик І.В.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-08 16:30:48
Відповідь на звернення по моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-09-010524-a
Щодо запитань по моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-09-010524-a, Послуги з забезпечення утримання на належному рівні зелених зон міста (обрізка дерев та утримання квітників) за ДК 021:2015 50110000-9 — 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень можемо повідомити наступне: Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 тендерної документації визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а саме: «учасник на виконання вимог діючого законодавства, зокрема Закону України «Про охорону праці», Наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою», має надати всі відповідні документи про перевірку знань з питань охорони праці працівників, враховуючи види виконуваних робіт, на які вони будуть залучені у т.ч. робіт з підвищеної небезпеки.
Учасник повинен надати копії посвідчень працівників на право виконання робіт з підвищеної небезпеки, на які вони будуть залучені».
Працівники Чмовш М.М., Кривка Й.В., Перебзяк М.М., зазначені у довідці від 15.07.2024 № 112 водії автотранспортних засобів , працівникм Варваринець В.І., Сегедій Н.М., Лазорик І.В - озеленювачі (працівники по договору ЦПХ, не є основними працівниками), за суміщенням тракторист - Бумбак Ю.М., ці працівники виконують роботи, які не належать до робіт з підвищеної небезпеки, тобто до них не відноситься вимога щодо надання документів про перевірку знань з питань охорони праці та надання копії посвідчень працівників на право виконання робіт з підвищеної небезпеки.
У Замовника відсутня вимога надання посвідчень з охорони праці на всіх працівників зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надання документів про перевірку знань з питань охорони праці працівників стосувалося тільки працівників, які виконують роботи з підвищеної небезпеки. Тому Замовник вважав, що Учасником ТОВ «Зеленгосп-Ужгород» подана достатня кількість документів для їх кваліфікації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо висновку по моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-09-010524-a, Послуги з забезпечення утримання на належному рівні зелених зон міста (обрізка дерев та утримання квітників) за ДК 021:2015 50110000-9 — 77310000-6-Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень можемо повідомити наступне: з Уповноваженою особою проведено роз'яснювальну бесіду в необхідності більш ретельного вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, УО буде відправлено на навчання, приведена у відповідність тендерна документація згідно останніх змін для подальшої участі підприємства в публічних закупівлях.
2024-08-14 13:55:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Зеленгосп-Ужгород» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-02-0070/2024 |
Дата публікації: | 09 вересня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
09 вересня 2024 13:43
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Зеленгосп-Ужгород" |
3 033 194,22
UAH з ПДВ
|
3 033 194,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Зеленгосп-Ужгород" #42981665 |
Переможець |
3 033 194,22
UAH з ПДВ
|
18 липня 2024 15:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2024 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2024 10:58
|
ДУ до дог 24-148.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2024 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2024 14:47
|
24-148_1216030 Зеленгосп1334.pdf | укладений |
26 липня 2024 14:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 24-148/1216030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |