Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2024 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2024 12:24 |
Початок аукціону: | 22 липня 2024 12:24 |
Очікувана вартість: | 7 711 813,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2024 11:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2024 11:20 |
ТД_Ремонт МП між буд.44,54-56 по Чайковського_остання редакція.docx | |
15 липня 2024 11:20 |
Додаток_1 до ТД_нова редакція.docx | |
15 липня 2024 11:20 |
Протокол змін_2.pdf | |
10 липня 2024 16:15 |
Протокол змін.pdf | |
10 липня 2024 16:13 |
Додаток_2 до ТД_Ремонт МП між буд.44,54-56 по Чайковського.docx | |
10 липня 2024 16:13 |
Додаток_1 до ТД_Ремонт МП між буд.44,54-56 по Чайковського.docx | |
09 липня 2024 15:28 |
Проект договору_Ремонт МП між буд.44,54-56 по Чайковського.docx | |
09 липня 2024 15:28 |
Технічна специфікація_Ремонт МП між буд.44,54-56 по Чайковського.docx |
15 липня 2024 11:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 липня 2024 11:20 |
ТД_Ремонт МП між буд.44,54-56 по Чайковського_остання редакція.docx
|
||||||
15 липня 2024 11:20 |
Додаток_1 до ТД_нова редакція.docx
|
||||||
15 липня 2024 11:20 |
Протокол змін_2.pdf
|
||||||
10 липня 2024 16:15 |
Протокол змін.pdf
|
||||||
10 липня 2024 16:13 |
Додаток_2 до ТД_Ремонт МП між буд.44,54-56 по Чайковського.docx
|
||||||
10 липня 2024 16:13 |
Додаток_1 до ТД_Ремонт МП між буд.44,54-56 по Чайковського.docx
|
||||||
09 липня 2024 15:28 |
Проект договору_Ремонт МП між буд.44,54-56 по Чайковського.docx
|
||||||
09 липня 2024 15:28 |
Технічна специфікація_Ремонт МП між буд.44,54-56 по Чайковського.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-26-000007 ● 1000532e417640b586192549cae3958f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 12:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.08.2024 №57-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.08.2024 №57-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-07-09-008243-a 09.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-27 11:52:23
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів між буд. № 44, 54-56 по вулиці Чайковського в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-09-008243-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-29 11:00:29
Відповідь на запит про надання пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів між буд. № 44, 54-56 по вулиці Чайковського в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-09-008243-a), повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281. Наявний позитивний експертний звіт від 06 вересня 2023 р. № І-0121-23/ПРОЕКСП.
Паспорт бюджетної програми розміщений на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://dani.kolrada.gov.ua/dataset/ttacnoptn-6iodxethnx-nporpam-ha-2024-pik-ykr/resource/0cf2b050-4432-4436-a416-21b3b3bef8a0
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-dk-0212015-kod-45450000-6-insi-zaversalni-budivelni-roboti-poslugi-z-blagoustroyu-teritoriyi-remont-mizkvartalnix-proyizdiv-miz-bud-44-54-56-po-vulici-caikovskogo-v-m-kolomiyi
Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку робочого проекту.
2. Сканкопія відомості об'ємів робіт.
3. Сканкопія експертного звіту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-30 10:19:49
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів між буд. № 44, 54-56 по вулиці Чайковського в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-09-008243-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Замовником у Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, вимагається від учасника, зокрема: … «До довідки включається обладнання, матеріально-технічна база та технології, що будуть використовуватися при наданні послуг, та враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів. Якщо транспортні засоби, машини, механізми тощо не підлягають державній реєстрації,
- інший документ, що посвідчує право власності учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо).
Якщо учасник буде використовувати обладнання, машини, механізми тощо, відповідно до договорів оренди, або лізингу, або послуг, або інше, що визначене законодавством України, то учасник у складі пропозиції для підтвердження вказаної інформації у вищезазначеній таблиці надає:
- кольорові скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку надання послуг. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи повинен бути нотаріально посвідчений,
- скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів. Якщо транспортні засоби, машини, механізми, тощо не підлягають державній реєстрації,
- інший документ, що посвідчує право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо)».
1. Яким чином Замовником враховано при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВГР СЕРВІС" те, що ним надано договір оренди транспортного засобу від 17.01.2022 №1 на екскаватор Mecalac 12 MХТ, 1998 р.в., укладений з фізичною особою-підприємцем Мензатюк В.І., тоді як у свідоцтві про реєстрацію машини (серія ОМ №090977) власником вказаного екскаватора є Тарасюк Сергій Петрович?
2. Яким чином Замовником враховано при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВГР СЕРВІС" те, що ним у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 21.08.2024 №186 зазначено, що у власності перебуває перфоратор електричний МАКІТА в кількості 3 шт, пилка дискова BOSCH в кількості 2 шт., тельфер електричний EINHEL в кількості 1 шт., люлька будівельна ЛП-2 в кількості 1 шт., бункер для бетону СКІФ в кількості 1 шт., лійка для бетону СКІФ в кількості1 шт., однак не надано документ, що посвідчує право власності учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо)?
Замовником для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у Додатку 1 до ТД вимагається від учасника надати, зокрема: … «Сканкопію договору (про який вказана інформація у таблиці) з усіма невід'ємними частинами, в тому числі додатковими угодами (якщо таке мало місце), та документів, що підтверджують їх виконання, а саме:
- акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт та витрат або акти наданих послуг.
Аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2022-2024 років з надання послуг/виконання робіт, відповідно до основного складу робіт згідно технічної специфікації, ціна якого повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі.
До уваги учасників: Враховуються лише ті договори, які були виконані у повному обсязі.»
3. Яким чином Замовником враховано при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВГР СЕРВІС" те, що ним у довідці про досвід виконання аналогічного договору від 19.07.2024 №153 зазначено два договори, укладені, зокрема: з ТОВ «Роял Парк» та з Коломийським ліцеєм №8 Коломийської міської ради від 27.09.2023 №215 на суму 5 807 548,8 грн., однак не надано Додаток 2 «Календарний план виконання робіт», який відповідно до п.13.1 договору від 27.09.2023 №215 є невід’ємною частиною та надано акт приймання будівельних робіт на суму 1862078,39 грн.
Слід зауважити, що Замовником вимагається надати сканкопію договору (про який вказана інформація у таблиці) з усіма невід'ємними частинами, в тому числі додатковими угодами та враховуються лише ті договори, які були виконані у повному обсязі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-03 12:09:04
Відповідь на запит про надання пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів між буд. № 44, 54-56 по вулиці Чайковського в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-09-008243-a), повідомляємо наступне.
1. Для підтвердження наявності в учасника ТОВ «ВГР СЕРВІС» екскаватора Mecalac 12 MХТ, 1998 р.в., надано договір оренди транспортного засобу від 17.01.2022 № 1, укладений з фізичною особою-підприємцем Мензатюком В.І., який є власником даного транспортного засобу на підставі Договору купівлі-продажу № 7025-31 від 19.05.2021 р. Скан-копію даного договору учасник завантажив на сторінці 5 у файлі «договір оренди Mecalac.pdf».
2. Для підтвердження наявності машин та механізмів, які не підлягають державній реєстрації, учасник завантажив файл «оборотно-сальдові відомості.pdf», де є підтвердження, що у власності ТОВ «ВГР СЕРВІС» перебуває, зокрема:
- перфоратор електричний МАКІТА в кількості 3 шт. - оборотно-сальдова відомість по рахунку 221 за червень 2024 р., ст. 8;
- пилка дискова BOSCH в кількості 2 шт. - оборотно-сальдова відомість по рахунку 221 за червень 2024 р., ст. 8;
- тельфер електричний EINHEL в кількості 1 шт. - оборотно-сальдова відомість по рахунку 104 за червень 2024 р., ст. 1;
- люлька будівельна ЛП-2 в кількості 1 шт. - оборотно-сальдова відомість по рахунку 221 за червень 2024 р., ст. 7;
- бункер для бетону СКІФ в кількості 1 шт. - оборотно-сальдова відомість по рахунку 221 за червень 2024 р., ст. 4;
- лійка для бетону СКІФ в кількості 1 шт. - оборотно-сальдова відомість по рахунку 221 за червень 2024 р., ст. 7.
3. Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, замовником враховуються лише ті договори, які були виконані у повному обсязі. Оскільки Договір, укладений з Коломийським ліцеєм № 8 Коломийської міської ради від 27.09.2023 р. № 215 на суму 5 807 548,8 грн. в процесі виконання (акт приймання будівельних робіт на суму 1 862 078,39 грн, і термін виконання Договору до 31.12.2024 р.), Замовником не враховувався.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що на виконання висновку Управління Західного офісу державної аудиторської служби в Івано-Франківській області від 04 вересня 2024 року по предмету закупівлі «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів між буд. № 44, 54-56 по вулиці Чайковського в м. Коломиї)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-09-008243-a), у зв'язку з встановленими порушеннями законодавства у сфері закупівель при здійсненні моніторингу процедури закупівлі, відповідно до статей 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою усунення порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, Управлінням комунального господарства Коломийської міської ради 06 вересня 2024 року було надіслано ініціативного листа керівнику ТОВ «ВГР СЕРВІС» щодо припинення зобов’язань за Договором № 177 від 02 вересня 2024 року, укладеного за результатами вищезазначеної процедури закупівлі. Додатково повідомляємо, що з уповноваженою особою, Лесних Галиною Іванівною, проведено роз'яснювальну роботу щодо недопущення встановлених порушень у подальшому. Уповноважена особа зобов'язується не допускати недотримання вимог абзацу другого пункту 17 Особливостей № 1178 та частини третьої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
2024-09-10 13:51:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2024 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
6 450 000,00
UAH з ПДВ
|
6 411 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
6 863 006,40
UAH з ПДВ
|
6 449 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВГР СЕРВІС" |
7 599 444,00
UAH з ПДВ
|
7 499 444,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" #32872788 |
Рішення скасоване |
6 411 400,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2024 13:12
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" #32872788 |
Відхилено |
6 411 400,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2024 13:26
|
|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" #40480728 |
Відхилено |
6 449 000,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2024 12:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2024 16:35
|
ТОВ "ВГР СЕРВІС" #22194022 |
Переможець |
7 499 444,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2024 16:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2024 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2024 17:19
|
Договір №177 від 02.09.2024.pdf | укладений |
02 вересня 2024 17:15
|