Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Дирекція по будівництву об'єктів" |
Код ЄДРПОУ: | 00179737 |
Місцезнаходження: | 45311, Україна , Волинська обл., Володимирський район, с.Поромів |
Контактна особа: |
Гочачко Оксана Миколаївна +380334440658 dp_direct@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2024 12:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 18 липня 2024 13:26 |
Початок аукціону: | 18 липня 2024 13:26 |
Очікувана вартість: | 859 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 295,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2024 14:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2024 13:15 |
Додаток 7. Перелік документів для надання Учасником.docx | |
10 липня 2024 13:15 |
Додаток 8. Перелік документів для надання Переможцем.docx | |
10 липня 2024 13:15 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
09 липня 2024 13:03 |
Додаток 1. Кваліфікаційні критерії.docx | |
09 липня 2024 12:58 |
Додаток 4.1. Лист погодження з істотними умовами договору.docx | |
09 липня 2024 12:58 |
Додаток 5. Тендерна пропозиція.docx | |
09 липня 2024 12:58 |
Додаток 6. Довідка про учасника.docx | |
09 липня 2024 12:58 |
ТД експертне обстеження обладнання.docx | |
09 липня 2024 12:58 |
Додаток 4. Проєкт договору .docx | |
09 липня 2024 12:58 |
Додаток 2. Документи на підтвердження вимог п.47 Особливостей.docx | |
09 липня 2024 12:58 |
Додаток 3. Інформація про технічні_ якісні і кількісні характеристики.docx |
10 липня 2024 14:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 липня 2024 13:15 |
Додаток 7. Перелік документів для надання Учасником.docx
|
||||||
10 липня 2024 13:15 |
Додаток 8. Перелік документів для надання Переможцем.docx
|
||||||
10 липня 2024 13:15 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
||||||
09 липня 2024 13:03 |
Додаток 1. Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
09 липня 2024 12:58 |
Додаток 4.1. Лист погодження з істотними умовами договору.docx
|
||||||
09 липня 2024 12:58 |
Додаток 5. Тендерна пропозиція.docx
|
||||||
09 липня 2024 12:58 |
Додаток 6. Довідка про учасника.docx
|
||||||
09 липня 2024 12:58 |
ТД експертне обстеження обладнання.docx
|
||||||
09 липня 2024 12:58 |
Додаток 4. Проєкт договору .docx
|
||||||
09 липня 2024 12:58 |
Додаток 2. Документи на підтвердження вимог п.47 Особливостей.docx
|
||||||
09 липня 2024 12:58 |
Додаток 3. Інформація про технічні_ якісні і кількісні характеристики.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Таким чином, Замовником виконано вимоги Наказу №17954 від 27.11.2023 р. “Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки”. Дякуємо за запитання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-11-000045 ● 9230ff464774455c830385a24c825bda
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 14:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.09.2024 № 45-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.09.2024 № 45-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-07-09-005151-a від 09.07.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-11 15:40:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та видача експертних висновків щодо обладнання шахти №10 "Нововолинська"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-09-005151-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-16 09:59:02
Пояснення на запит
у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2024-09-11-000045) процедури публічної закупівлі за предметом «Послуги з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та видача експертних висновків щодо обладнання шахти №10 "Нововолинська"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-09-005151-a) пояснюємо:
- розмір бюджетного призначення затверджено Кошторисом на утримання об’єкта незавершеного будівництва «Будівництво шахти № 10 "Нововолинська" на 2024 рік, що складений на підставі "Технологічного паспорту утримання об’єкта незавершеного будівництва «Будівництво шахти № 10 "Нововолинська" ДП "Волиньвугілля" (коригування)" (далі – Кошторис), що передбачено паспортом бюджетної програми КПКВК 2401590 «Реструктуризація вугільної галузі» КЕКВ 2610 за напрямом використання бюджетних коштів - утримання об’єкта незавершеного будівництва «Будівництво шахти № 10 «Нововолинська» ДП «Волиньвугілля» (коригування)» в безпечному та безаварійному стані (Дод.1 – Кошторис).
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що надана посадовими особами ДП «Дирекція по будівництву об’єктів» (Дод.2 – Інформація);
- очікувану вартість визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих цінових пропозицій та з урахуванням суми коштів, передбачених Кошторисом (Дод.3 – Акт моніторингу цінових пропозицій, Дод.4 – Акт визначення очікуваної вартості);
- відповідно до пункту 4ˡ Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 "Про ефективне використання державних коштів" ДП «Дирекція по будівництву об’єктів» оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті за посиланням https://dpdirect.com.ua
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 липня 2024 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці |
849 899,87
UAH з ПДВ
|
849 899,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" #37656348 |
Відхилено |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2024 08:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2024 12:24
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 липня 2024 00:00
|
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці #20774790 |
Переможець |
849 899,87
UAH з ПДВ
|
31 липня 2024 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2025 08:53
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2024 09:26
|
Договір | укладений |
08 серпня 2024 09:24
|