Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи щодо благоустрю міста Одеси, а саме: Ліквідація (капітальний ремонт) наслідків руйнувань (демонтаж, розгрібання завалів) за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 118
Очікувана вартість
4 664 147,63 UAH
UA-2024-07-09-002991-a ff4aeebd5c3e4923992b695996e7c745
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Вейко

+380487407804 alla-urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 липня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44394816
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., місто ОДЕСА, вулиця Коблевська, буд. 13, прим. 101
Контактна особа: Алла Вейко
+380487407804
alla-urist@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи щодо благоустрю міста Одеси, а саме: Ліквідація (капітальний ремонт) наслідків руйнувань (демонтаж, розгрібання завалів) за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 118
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2024  —  30 вересня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

09 липня 2024 11:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-19-000004 ● 05f9fe3cd9724effa9dc0cef0eb06c86
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2024 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
18.09.2024 № 22-З

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 18.09.2024 № 22-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-07-09-002991-a 09.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-20 09:28:47

Надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Роботи щодо благоустрю міста Одеси, а саме: Ліквідація (капітальний ремонт) наслідків руйнувань (демонтаж, розгрібання завалів) за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 118» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-09-002991-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

1. Надати інформацію та відповідні документи ( технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «Спец-Буд-Техніка» (код ЄДРПОУ 41772619), з яким укладений договір від 09.07.2024 № 4-06/2024 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-24 16:53:13

Щодо надання інформації за результатами моніторингу закупівлі

Інформація за результатами моніторингу надана у прикріпленому файлі та додатках


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 16 жовтня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-2

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спец-Буд-Техніка"
#41772619
Переможець 4 664 147,63
UAH з ПДВ
09 липня 2024 11:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2024 16:18
протокол 152.pdf зміни до договору
17 жовтня 2024 16:15
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
17 жовтня 2024 16:15
догов. та додат. Ковалевського, 118.pdf укладений
09 липня 2024 11:12
обгр. Ковалевського, 118.pdf укладений
09 липня 2024 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 4-06/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML