Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 42160000-8 Котельні установки
(установки котельні теплові)
Очікувана вартість
31 530 026,00 UAH
UA-2024-07-08-010228-a ● 180424b0076549a88ad815dc3745046a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04396727 |
Місцезнаходження: | 62416, Україна , Харківська обл., селище міського типу Пісочин, вул.Беліменків ім., будинок 2 |
Контактна особа: |
Червякова Катерина 0577427478 rada43750767@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2024 18:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 31 530 026,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 157 650,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 0,3 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Пісочинська селищна рада ЄДРПОУ: 04396727 62416, Харківська область, Харківський район, сел. Пісочин, вул. ім. Беліменків,2 Розрахунковий рахунок: UA918201720355169001009052815 Державне казначейство України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: ДК 021:2015: 42160000-8 Котельні установки (установки котельні теплові); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажуються в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
установка котельна теплова для роботи на природному газі тепловою потужністю 2 МВт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62416, Україна, Харківська область, Харківський район, селище Пісочин, вул. ім. Беліменків, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2024
ДК 021:2015: 42160000-8 — Котельні установки
1 штука
установка котельна теплова для роботи на природному газі тепловою потужністю 5 МВт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62416, Україна, Харківська область, Харківський район, селище Пісочин, вул. ім. Беліменків, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2024
ДК 021:2015: 42160000-8 — Котельні установки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2024 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2024 16:58 |
Перелік змін.docx | |
15 липня 2024 16:58 |
Додаток № 1.doc | |
15 липня 2024 16:58 |
Тендерна документація.docx | |
15 липня 2024 16:58 |
Додаток № 2.docx | |
15 липня 2024 16:58 |
Додаток № 3.docx |
15 липня 2024 16:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 липня 2024 16:58 |
Перелік змін.docx
|
|||
15 липня 2024 16:58 |
Додаток № 1.doc
|
|||
15 липня 2024 16:58 |
Тендерна документація.docx
|
|||
15 липня 2024 16:58 |
Додаток № 2.docx
|
|||
15 липня 2024 16:58 |
Додаток № 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
terms
Дата подання: 08 липня 2024 21:30
Дата відповіді: 10 липня 2024 16:01
You are in a dangerous area, and you have negative credit references. We may supply you required boilers only if:
1. You provide security of payment as advance, BG or L/C.
2. Delivery to secured area in Ukraine or
3. CIF Izmail, Danube River port.
Відповідь: Замовником складено тендерну документацію на закупівлю : ДК 021:2015: 42160000-8 Котельні установки (установки котельні теплові), відповідно до власних потреб та з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015
№ 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) (із змінами).
Умовами тендерної документації передбачено місце поставки товару: 62416, Україна, Харківська область, Харківський район, селище Пісочин вул. ім. Беліменків, 2
Наразі повідомляємо, якщо Ви бажаєте прийняти участь у закупівлі, Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом, у тому числі до інформації стосовно місця поставки товару та умов оплати.
№ 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) (із змінами).
Умовами тендерної документації передбачено місце поставки товару: 62416, Україна, Харківська область, Харківський район, селище Пісочин вул. ім. Беліменків, 2
Наразі повідомляємо, якщо Ви бажаєте прийняти участь у закупівлі, Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом, у тому числі до інформації стосовно місця поставки товару та умов оплати.
your answer
Дата подання: 10 липня 2024 17:03
Дата відповіді: 11 липня 2024 08:40
good luck
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення.
вимоги до насосів
Дата подання: 11 липня 2024 13:14
Дата відповіді: 13 липня 2024 14:32
Просимо прибрати дискримінаційні вимоги до насосів, що не можуть впливати на технічні, якісні або інші характеристики. Наприклад, габаритні розміри, масса, геометрія та діаметри підключень, чітке маркування матеріалів елементів насосів і т.п. Ці вимоги звужують коло потенційних пропозицій до одного та не можуть бути обгрунтованими.
Предметом закупівлі є котельня з вказаними габаритними розмірами та технічними характеристиками, потенційний виробник якої забовязаний сам запропонувати конструктивне рішення та функціональну схему роботи у відповідності до вимог Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником було розроблено та затверджено тендерну документацію на закупівлю : ДК 021:2015: 42160000-8 Котельні установки (установки котельні теплові), із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) (із змінами).
Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом та не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Звертаємо вашу увагу на те, що предметом закупівлі є установки котельні теплові, на які у подальшому повинні бути виконані роботи щодо їх підключення та функціонування у загальній системі з постачання теплової енергії.
Замовником встановлені вимоги щодо конструктивного рішення та функціональної схеми роботи, з урахуванням того, яким чином у подальшому ці котельні будуть використовуватися.
Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом та не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Звертаємо вашу увагу на те, що предметом закупівлі є установки котельні теплові, на які у подальшому повинні бути виконані роботи щодо їх підключення та функціонування у загальній системі з постачання теплової енергії.
Замовником встановлені вимоги щодо конструктивного рішення та функціональної схеми роботи, з урахуванням того, яким чином у подальшому ці котельні будуть використовуватися.
пальники
Дата подання: 11 липня 2024 14:24
Дата відповіді: 13 липня 2024 14:33
У вимогах тендерної документації зазначено необхідність постачання пальників зо рівнем викидів не більше NOx ˂80 мг/кВт год, при цьому є обмеження щодо максимальної потужності електродвигуна пальника на рівні, який не дозволяє пропонувати пальники класу LowNOx. Жоден виробник пальників не зможе відповідати зазначеним критеріям.
Просимо відкоригувати тендерні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником розроблено вимоги до технічних характеристик товару, з урахуванням того, яким чином у подальшому цей товар буде використовуватися. Тендерна документація не містить посилання на конкретну марку, а також класу LowNOx, а у випадку, якщо це посилання є необхідним, Учасникам надано право надавати еквівалент товару, що відповідає вимогам Замовника.
насос підживлення
Дата подання: 12 липня 2024 10:10
Дата відповіді: 15 липня 2024 08:43
Чим обумовлена вимога "Насос повинен бути придатним для перекачування питної води та мати допуск WRAS" для підживлення теплової мережі?
Відповідь: Вимога Замовника, щодо допуску WRAS, є знаком відповідності, який підтверджує що виріб відповідає стандартам, та встановленим правилами. Тому з метою недопущення постачання не якісного товару Замовником встановлена така вимога.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФАГАЗ" |
28 999 800,00
UAH з ПДВ
|
28 999 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФАГАЗ" #33654331 |
Переможець |
28 999 800,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2024 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2024 16:20
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2024 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 жовтня 2024 10:51
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
14 жовтня 2024 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2024 10:57
|
Договір.pdf | укладений |
05 серпня 2024 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункти 5.1., 5.2. розділу 5. ПОСТАВКА ТОВАРУ викласти в новій редакції: 5.1. Строк поставки товару: до 25.11.2024 року. 5.2. Поставка товару здійснюється на умовах DDP (згідно ІНКОТЕРМС-2020) за адресою: 62416, Харківська область, Харківський район, селище Пісочин, вул. Молодіжна, 3-К, вул. Надії, 15-К. Товар постачається транспортом Постачальника за його рахунок окремими партіями згідно заявок Покупця, протягом 3-х робочих днів з дня відправлення заявки, підписаної уповноваженою особою Покупця особисто або електронною поштою. Обсяг кожної заявки Покупця залежить від його виробничих потреб. |
Номер договору про закупівлю: | 445 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 5.1. розділу 5. ПОСТАВКА ТОВАРУ викласти в новій редакції: 5.1. Строк поставки товару: до 04.12.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 445 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |