Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ГОРІНЧІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44248600 |
Місцезнаходження: | 90430, Україна , Закарпатська обл., село Горінчово, вул. Незалежності, будинок 145, корпус "А" |
Контактна особа: |
Вікторія Дяченко +380964576387 gorinchovo_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2024 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 18 липня 2024 14:41 |
Початок аукціону: | 18 липня 2024 14:41 |
Очікувана вартість: | 1 080 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 401,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Горінчівської сільської ради Місцезнаходження Замовника: 90430, Україна, Закарпатська область, Хустський район, с. Горінчово, вул. Незалежності, 145-А Код ЄДРПОУ: 44248600 IBAN UA 598201720355169017011181027 Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 4% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю повертається після повного виконання договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2024 09:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2024 09:32 |
Додаток 1 зі змінами.docx | |
12 липня 2024 09:31 |
Перелік змін.docx | |
12 липня 2024 09:31 |
Додаток 3 (Проєкт договору).docx | |
12 липня 2024 09:30 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
12 липня 2024 09:27 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
12 липня 2024 09:27 |
Додаток 4 зі змінами.docx | |
08 липня 2024 17:38 |
Додаток 6 .docx | |
08 липня 2024 17:38 |
додаток 5.docx |
12 липня 2024 09:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 липня 2024 09:32 |
Додаток 1 зі змінами.docx
|
|||
12 липня 2024 09:31 |
Перелік змін.docx
|
|||
12 липня 2024 09:31 |
Додаток 3 (Проєкт договору).docx
|
|||
12 липня 2024 09:30 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
12 липня 2024 09:27 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
|||
12 липня 2024 09:27 |
Додаток 4 зі змінами.docx
|
|||
08 липня 2024 17:38 |
Додаток 6 .docx
|
|||
08 липня 2024 17:38 |
додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців регулюються Законом України від 15 травня 2003 року № 755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 755), нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до Закону № 755.
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) – єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.
Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань затверджений наказом Міністерства юстиції України (далі – Мінюст) від 05.05.2023 № 1692/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Порядок № 1692/5), який встановлює умови, підстави та процедуру надання відомостей з ЄДР, перелік додаткових відомостей, до яких надається безоплатний доступ, форму та зміст виписки, витягу з ЄДР, а також права та обов’язки суб’єктів, що є учасниками зазначеної процедури. Для отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у паперовій формі особа, яка бажає отримати такі відомості звертається до будь-якого суб’єкта державної реєстрації відповідно до даного Порядку № 1692/5 та у відповідності до вимог чинного законодавства.
Разом з цим, дякуємо за уважність. До тендерної документації буде внесено зміни.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-17-000011 ● c25f3b4eb79e4311b0f46b814ce76fa1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 13:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.09.2024 № 50-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 17.09.2024 № 50-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-07-08-010093-a 07.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-17 14:24:56
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Деревина паливна твердих порід)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-08-010093-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-20 20:56:50
Відповідь на моніторинговий запит
Відповідно до Вашого моніторингового запиту щодо Закупівлі ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Деревина паливна твердих порід) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-08-010093-a Закупівля на prozorro.gov.ua. Органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором:
ID моніторингу: UA-M-2024-09-17-000011
1.У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне, що дана Закупівля проводиться відповідно до вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), та Закону України «Про публічні закупівлі». Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисами, уточненими річними розписами, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», на підставі моніторингу учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін, а також інфолиста Мінекономіки «Щодо передумов здійснення закупівель розпорядниками бюджетних коштів» від 10.09.2020 р. № 3304-04/55366-06, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на деревину (Дрова паливні твердих порід), актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, а також враховуючи цінову довідку філії «Хустське лісове дослідне господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ». До цього ж, оскільки власного веб-сайте немає, надаємо посилання на сторінку веб-сайту Горінчівської сільської ради, (https://gromada.org.ua/gromada/gorinchivska/news/1726851791/), де вказана дата та час опублікування даного обгрунтування та на якому розміщено характеристики предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (додається саме обгрунтування додаток № 1).
Також дана закупівля проводилася на підставі розпорядчих документів, а саме:
- Наказу про затвердження паспортів бюджетних програм на 2024 рік (від 08.02.2024р. №01-19/9, додаток № 2)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік. (додаток № 3)
- Кошторис на 2024 рік (від 19 січня 2024 року, 24 січня 2024 року) (додаток № 4).
Також надаємо уточнений річний розпис Бюджету на 08.07.2024 року (додаток № 5) та цінову довідку філії «Хустське лісове дослідне господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» (додаток 6)
2. Технічні вимоги до предмету закупівлі були визначені на підставі аналізу закупівель Замовника у попередні роки, а саме – кількість була передбачена у відповідності до граничних норм підтримання тепла у приміщеннях в опалювальний період та у відповідності до потреби, обрахованої замовником на основі фактичного використання деревини у закладах дошкільної освіти та закладах загальної середньої освіти Горінчівської сільської ради у попередньому році, попередніх роках (враховуючи тривалі канікули в опалювальний період, зміни у структурі навчального року) що спричинено відключеннями електроенергії та попердніх роках враховуючи їх функціонування без тривалих канікул в опалювальний період, та відповідно функціонуванням закладів, враховуючи технічні параметри котлів, пічного опалення, а також обсягу фінансування. Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів. Зазначений предмет закупівлі відповідає діючим на цю продукцію технічним умовам та нормам.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 16:55:07
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Деревина паливна твердих порід)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-08-010093-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином Замовником - ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ГОРІНЧІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна, визначено його переможцем та укладено з ним договір, якщо:
Замовником у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога: «З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару».
На виконання зазначеної вимоги Учасником ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна у складі тендерної пропозиції наданий Гарантійний лист (файл: «32. Гарантійний лист щодо поставки.pdf»), в якому міститься інформація, що Учасник є тимчасовим лісокористувачем та з метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику в складі тендерної пропозиції надає копію чинного договору з тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). А також, договір з тимчасовим лісокористувачем Кушніром А. В. (файл: «30. ДОГОВІР КУШНІР БАБУРНИЧ Н.М. 375.pdf») та договори тимчасового лісокористувача Кушніра А. В. з постійним лісокористувачем (файли: «Contract_UUB_7543_1.zip», «Contract_UUB_7606_9. zip» та «Contract_UUB_9816_4. zip»).
Проте, надані у складі тендерної пропозиції ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна договори тимчасового лісокористувача Кушніра А. В. з постійним лісокористувачем (файли: «Contract_UUB_7543_1.zip», «Contract_UUB_7606_9. zip» та «Contract_UUB_9816_4. zip»), не підтверджують їх правовідносини, оскільки вищеописані договори є не чинними, зокрема, строк дії яких закінчився: за договором № UUB-7543-1 – 30.09.2023 року, за договором № UUB-7606-9 – 31.12.2023 року, за договором № UUB-9816-4 – 31.03.2024 року, та відповідно Учасником не підтверджено правовідносини між тимчасовим лісокористувачем та постійним лісокористувачем згідно чинного законодавства.
При цьому, правовідносини (правові відносини) - це врегульовані нормами права сус¬пільні зв'язки між суб'єктами права, які є носіями суб'єктивних прав та юридичних обов'язків, що забезпечуються державою. Суб'єкти правовідносин пов'язані між собою суб'єктивними правами і юридичними обов'язками, а правовідносини припиняються одразу після вико¬нання учасниками їх прав і обов'язків
Враховуючи зазначене, поясніть, чому уповноваженою особою ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ГОРІНЧІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ не відхилено учасника ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна, як такого тендерна пропозиція якого не відповідає технічним, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначеним у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-27 19:24:41
Відповідь на моніторинговий запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне, що дана Закупівля проводиться відповідно до вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), та Закону України «Про публічні закупівлі». За результатом процедури закупівлі між Замовником та Учасником (ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна) було укладено договір «Про закупівлю товарів» від 26.08.2024 року № 69 на загальну суму 1 054 000 грн. 00 коп. без ПДВ, який опубліковано в електронній системі. Станом на 27.09.2024 року договір у процесі виконанні відповідно до вказаних у ньому умов. Також повідомляємо, що Замовник враховуючи подані Учасником в електронній системі (ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна) гарантійний лист «щодо підтвердження легального походження товару» та надану копію чинного договору від 02.04.2024 року № 2 учасника (ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна) з тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) вважав дотриманою вимогу встановлену Замовником у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога: «З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару». Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник не встановлював вимогу щодо чинності договорів тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем, а лише відповідне підтвердження правовідносин. Важливою умовою для замовника з метою підтвердження легального походження деревини була чинність договорів учасника з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). Наявність укладених договорів учасника з тимчасовим лісокористувачем, тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувача підтверджує легальність походження деревини. Також інформуємо про те, що в компетенцію уповноваженої особи не входить перевірка того яким чином та на яких підставах учасник укладає договори з постійним або тимчасовим лісокористувачем, а також яким чином та на яких підставах тимчасовий лісокористувач укладає договори із постійним лісокористувачем.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-25 11:21:44
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Деревина паливна твердих порід)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-08-010093-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином Замовником - ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ГОРІНЧІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна, визначено його переможцем та укладено з ним договір, якщо:
Замовником у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога: «З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару».
На виконання зазначеної вимоги Учасником ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна у складі тендерної пропозиції наданий Гарантійний лист (файл: «32. Гарантійний лист щодо поставки.pdf»), в якому міститься інформація, що Учасник є тимчасовим лісокористувачем та з метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику в складі тендерної пропозиції надає копію чинного договору з тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем).
Проте, надані у складі тендерної пропозиції ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна договір укладений з Кушніром А. В. (файл: «30. ДОГОВІР КУШНІР БАБУРНИЧ Н.М. 375.pdf») не є договором укладеним з тимчасовим лісокористувачем в розумінні Лісового Кодексу України, а укладені між Кушніром А. В. та постійним лісокористувачем договори купівлі – продажу (файли: «Contract_UUB_7543_1.zip», «Contract_UUB_7606_9. zip» та «Contract_UUB_9816_4. zip») не можуть підтверджувати правовідносини тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем в розумінні цього Кодексу та не можуть вважатися належним підтвердженням правовідносин в розумінні лісового законодавства.
Так, згідно зі статі 18 ЛІСОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ від 21.01.1994 № 3852-XII (в редакції від 04.01.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – ЛК України) тимчасове користування лісами може бути: довгостроковим - терміном від одного до п'ятдесяти років і короткостроковим - терміном до одного року.
Водночас, статтею 18 ЛК України чітко визначено, що довгострокове тимчасове користування лісами приватної власності здійснюється без вилучення земельних ділянок шляхом укладення між власником лісів та тимчасовим лісокористувачем договору, який підлягає реєстрації в органі виконавчої влади з питань лісового господарства Автономної Республіки Крим, центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства, а короткострокове тимчасове користування лісами для заготівлі другорядних лісових матеріалів, побічних лісових користувань та інших потреб, передбачених цим Кодексом, здійснюється без вилучення земельних ділянок у власника лісів, постійного лісокористувача на підставі спеціального дозволу, що видається власником лісів, постійним лісокористувачем підприємствам, установам, організаціям, громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам.
Враховуючи зазначене, поясніть, чому уповноваженою особою ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ГОРІНЧІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ не відхилено учасника ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна, як такого тендерна пропозиція якого не відповідає технічним, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначеним у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-30 16:59:39
Відповідь на моніторинговий запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне, що дана Закупівля проводилась відповідно до вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), та Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункут 6 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» - договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Відповідно до статті 655 «Договір купівлі-продажу» Цивільного кодексу України - за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
Відповідно до статті 265 «Договір поставки» Господарського кодексу України - за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму.
Також інформуємо про те, що в компетенцію уповноваженої особи не входить перевірка того яким чином та на яких підставах учасник укладає договори з постійним або тимчасовим лісокористувачем, а також яким чином та на яких підставах тимчасовий лісокористувач укладає договори із постійним лісокористувачем.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-02 16:16:59
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Деревина паливна твердих порід)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-08-010093-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Умовами пункту 5 Розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: «Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.……. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю повертається після повного виконання договору.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.»
У зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо надання переможцем - ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна відповідного забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вищевказаних умов Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-07 17:54:10
Відповідь на моніторинговий запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне, що дана Закупівля проводиться відповідно до вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), та Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання пункту 5 Розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, Переможець процедури закупівлі надав забезпечення виконання договору (в електронній системі файл Fwd_ G0824_6845.zip) (оригінал банківської гарантії). Відповідні документи даного файлу повторно дублюємо.
- Підписаний 240812_Vytyag_NBU_PrivatBank_231212_Zavirena.pdf
- Підписаний 240812_Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf
- Підписаний 240812_Vytyag_PrivatBank_240805.pdf
- Підписаний 240813_Zgoda_PersonalniDani_Kovalenko.pdf
- Підписаний 240812_Dovirenist_Kovalenko_11656-K-O_Zavirena.pdf
- Підписаний G0824-6845-G_Zayava_Dogovir_Cover_fax.pdf
- Підписаний G0824-6845-GL_ispolnenia.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 8 жовтня 2024 року, укладено Додаткову угоду № 2 від 14 жовтня 2024 року про розірвання Договору № 69 від 26 серпня 2024 року
2024-10-15 15:17:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2024-10-16 11:31:49
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 липня 2024 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЛІЯ "ХУСТСЬКЕ ЛІСОВЕ ДОСЛІДНЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ» |
2 100,00
UAH з ПДВ
|
2 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ГРОШЕВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ |
1 054 668,00
UAH з ПДВ
|
1 049 267,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна |
1 080 200,00
UAH з ПДВ
|
1 054 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЛІЯ "ХУСТСЬКЕ ЛІСОВЕ ДОСЛІДНЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ» #45123915 |
Відхилено |
2 100,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2024 18:55
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 липня 2024 00:00
|
ФОП ГРОШЕВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ #3302500234 |
Рішення скасоване |
1 049 267,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2024 16:22
|
|
ФОП ГРОШЕВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ #3302500234 |
Відхилено |
1 049 267,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2024 16:26
|
|
ФОП Бабурнич Наталія Михайлівна #2617502802 |
Переможець |
1 054 000,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2024 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 14:15
|
Додаткова угода № 2.pdf | укладений |
15 жовтня 2024 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2024 16:27
|
Додаткова угода № 1.jpg | зміни до договору |
10 вересня 2024 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2024 15:40
|
Договір № 69.pdf | укладений |
26 серпня 2024 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 серпня 2024 — 14 жовтня 2024 |
Сума оплати за договором: |
150 264,10
UAH
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 8 жовтня 2024 року |