Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" |
Код ЄДРПОУ: | 02136962 |
Вебсайт: | http://www.ufk.lviv.ua/ua-home.html |
Місцезнаходження: | 79044, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Княгині Ольги, 1 |
Контактна особа: |
Андрій Сергійович Фесенко +30322382792 ldufk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 14 422 928,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 114,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Строк виконання робіт - до 15 жовтня 2024 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по цьому Договорі проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. За погодженням сторін, Замовник після підписання договору може, перерахувати Підряднику аванс в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та звітувати за нього протягом 3-х місяців з дня перерахування коштів, відповідно до постанови КМУ від 27.12.2001р. № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Аванс може здійснюватися виключно за кошти інвестора. Оплата авансу за кошти місцевого бюджет не передбачається. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2024 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2024 11:57 |
Перелік змін.docx | |
19 липня 2024 11:57 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
19 липня 2024 11:57 |
Додаток _2 Технічна специфікація (зі змінами).docx | |
18 липня 2024 17:19 |
Перелік змін.docx | |
18 липня 2024 17:19 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
18 липня 2024 17:19 |
Додаток _5 Проект договору (зі змінами).docx | |
18 липня 2024 17:19 |
Додаток _2 Технічна специфікація (зі змінами).docx | |
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _3 Лист-згода на обробку персональних даних(1).docx | |
08 липня 2024 16:45 |
Тендерна документація.docx | |
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _5 Проект договору.docx | |
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _1 Кваліфікаційні_критерії_та_інші_вимоги2.docx | |
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx | |
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx |
19 липня 2024 12:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 липня 2024 11:57 |
Перелік змін.docx
|
||||||
19 липня 2024 11:57 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
||||||
19 липня 2024 11:57 |
Додаток _2 Технічна специфікація (зі змінами).docx
|
||||||
18 липня 2024 17:19 |
Перелік змін.docx
|
||||||
18 липня 2024 17:19 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
||||||
18 липня 2024 17:19 |
Додаток _5 Проект договору (зі змінами).docx
|
||||||
18 липня 2024 17:19 |
Додаток _2 Технічна специфікація (зі змінами).docx
|
||||||
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _3 Лист-згода на обробку персональних даних(1).docx
|
||||||
08 липня 2024 16:45 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _5 Проект договору.docx
|
||||||
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _1 Кваліфікаційні_критерії_та_інші_вимоги2.docx
|
||||||
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx
|
||||||
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-28-000029 ● 97a3361843c142b4898d231aef3d51fa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2024 17:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.08.2024 № 182
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.08.2024 № 182.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-07-08-009634-a, 08.07.2024. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-30 12:15:56
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-08-009634-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський фаховий коледж спорту» (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-03 16:32:32
Відповідь
У відповідь на запит про надання пояснення від 30.08.2024 р. щодо закупівлі «Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» на вул. Кн. Ольги, 3 в м. Львові». Коригування (ідентифікатор UA-2024-07-08-009634-a) надаємо наступні пояснення:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та коштів Благодійної організації «Благодійний фонд «1963» згідно договору про реалізацію інвестиційного проекту №15/07 від 15.07.2024р. (надалі – кошти інвестора).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» є закладом спеціалізованої освіти спортивного профілю зі специфічними умовами навчання, що забезпечує відбір та спортивну підготовку обдарованих дітей та молоді, створює умови для розвитку їх індивідуальних здібностей з метою поглибленого оволодіння спеціалізацією в обраному виді спорту, досягнення високих спортивних результатів та поповнення національних збірних команд України у поєднанні зі здобуттям повної загальної середньої та фахової передвищої освіти. Коледж здійснює цілорічний навчально-тренувальний процес на власних спортивних спорудах. Тому надзвичайно важливим у діяльності коледжу є наявність відповідного рівня та якості спортивних споруд в тому числі футбольного поля. Враховуючи аварійність електричних стовпів та рівня зношеності покриття футбольного поля, що унеможливлює безпечне та якісне проведення навчально-тренувальних занять учнів та студентів відділення футболу КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» та відповідно кваліфікованої підготовки потенційних чемпіонів уже на протязі 3 років існує нагальна потреба в реконструкції футбольного поля. Завдяки тісній співпраці з благодійною організацією «Благодійний фонд «1963», у відповідності до положень інвестиційного договору, в коледжу з’явилась можливість для реалізації предмета закупівлі за ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція «Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям КЗ ЛОР
«Львівський фаховий коледж спорту» на вул. Кн. Ольги, 3 в м. Львові». Коригування.
Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проекті «Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» на вул. Кн. Ольги, 3 в м. Львові». Коригування (ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»), виготовлений проектною організацією.
Проект пройшов експертизу, в результаті якого було отримано ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) № 48/06/24 від 14.06.2024р . Щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом: «Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» на вул. Кн. Ольги, 3 в м. Львові». Коригування.
Обґрунтування очікуваної вартості: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» на вул. Кн. Ольги, 3 в м. Львові». Коригування (ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»). При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, з урахуванням ПДВ.
Посилання на обгрунтування: http://ufk.lviv.ua/ua-hospodariate-sub-2024.html
Відповідно до абзаце другого пункту 17 Особливостей №1178 Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
На підтвердження даної норми ТЗОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" було надано установчі документи (що додаються) у яких передбачено, що директор має право укладати від імені ТОВ договори.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТЗОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" |
14 300 020,00
UAH з ПДВ
|
14 300 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТЗОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" #43914609 |
Переможець |
14 300 020,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2024 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2024 14:52
|
Договір 13 08.pdf | укладений |
13 серпня 2024 14:41
|