Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо, Бензин А-95
Очікувана вартість
3 732 100,00 UAH
UA-2024-07-08-008843-a ● 83e3c4cbd0464c19b0a1d55bc6ef3858
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43032947 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 15 |
Контактна особа: |
Володимир Суда +380324432927 kpsmutender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2024 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2024 12:44 |
Початок аукціону: | 17 липня 2024 12:44 |
Очікувана вартість: | 3 732 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 660,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
10000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2024 16:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2024 16:00 |
Тендерна документація.doc | |
08 липня 2024 16:00 |
Додатк 5 Проект договору.docx | |
08 липня 2024 16:00 |
Додаток 2 Технічна специфікація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо оплати юридично-консультаційних послуг
Дата подання: 12 липня 2024 16:33
Дата відповіді: 15 липня 2024 09:35
Доброго дня. Умовами тендерної документації п.п. 5 Розділу 5.4. «Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити» передбачено покладення витрат на Учасника щодо оплати по договору надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем вартістю 15000,00 грн. Вважаємо дану вимогу тендерної документації не законною та дискримінаційною. Закон не передбачає встановлення в тендерній документації, ні ПРАВ, ні тим більше обов’язків з оплати будь-яких суміжних послуг, чи витрат Замовника з організації закупівель. «Договір про надання консультативних послуг» укладений між Замовником та Консультантом не може стосуватися ні учасників цієї закупівлі, ні переможця. Адже Замовник і Консультант не можуть укласти договір, який передбачатиме покладання на третю особу-переможця закупівлі (який на момент укладання «Договору про надання консультаційних послуг» ще не відомий) будь-яких зобов’язань. Дана позиція кореспондується зі ст. 511 Цивільного кодексу України «ЗОБОВ'ЯЗАННЯ НЕ СТВОРЮЄ ОБОВ'ЯЗКУ ДЛЯ ТРЕТЬОЇ ОСОБИ. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора.» А зі ст. 636 Цивільного кодексу України (на яку посилається Замовник в документації) взагалі випливає, що договір на користь третьої особи повинен укладати Замовник та Учасник, а не Замовник та Консультант. Зважаючи, що Замовник уклав договір (про що він самостійно зазначив), відповідно Замовник користується послугами юристів та повинен сплатити за це кошти. Більш того, видатки повинні бути передбачені у бюджеті відповідної установи та не сплачуватись Учасниками, тим більше незрозуміле та непрозоре ціноутворення таких послуг. Відповідно всі ці витрати повинні фіксуватись у річному плані та додатках до нього, які потім оприлюднюються на Prozorro. Однак, в річному плані таких витрат ми не знайшли. Для нас незрозуміло чому ми як учасник повинні нести додаткові витрати, що не передбачені чинним законодавством про закупівлі. Встановлення в документації конкурсних торгів обов'язку щодо оплати юридично-консультаційних послуг учасником-переможцем торгів ставить учасників в нерівні умови в рамках однієї і тієї ж процедури закупівлі та може вплинути на ціну пропозицій конкурсних торгів, поданих учасниками під час здійснення Замовником відповідної процедури закупівлі, що не відповідає меті Закону та принципам, за якими мають здійснюватися державні закупівлі, закріпленими в ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостях № 1178. Окрім цього, вважаємо, що дана вимога здорожує вартість товарів, які будуть пропонуватися учасниками Процедури закупівлі, та суперечить принципу "Запобігання корупційним діям і зловживанням". А наявність таких вимог тільки обмежує бажання учасників прийняти участь у цій закупівлі, оскільки надає можливість Замовнику використовувати цей пункт для маніпуляцій та неправомірних вимог під час приймання товару чи оплати товару або на будь-якій іншій стадії виконання договору. Зауважимо, що рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель по одному з тендерів встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону «Про публічні закупівлі». Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги. Ми не проти надання професійних консультаційних послуг замовникам. Але, ці послуги повинні надаватися виключно в рамках законодавства про закупівлі, і спрямовуватись на підвищення рівня прозорості закупівель і економії бюджетних коштів та підвищення кваліфікації уповноваженої особи ВИМАГАЄМО привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ВИДАЛЕННЯ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ П.П. 5 РОЗДІЛУ 5.4.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 5.3. розділу 5 тендерної документації Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може бути здійснена третьою особою.
Нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Також, акцентуємо Вашу увагу, що даний пункт також містить примітку де зазначено, що у разі не сплати учасником-переможцем послуг Виконавця це не є підставою відхилення його пропозиції чи не укладення/виконання із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в оголошення положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України. Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація про проведення даної закупівлі повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям №1178, а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, такої ж думки Апеляційний суд Луганської області (справа № 434/611/14-п).
Нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Також, акцентуємо Вашу увагу, що даний пункт також містить примітку де зазначено, що у разі не сплати учасником-переможцем послуг Виконавця це не є підставою відхилення його пропозиції чи не укладення/виконання із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в оголошення положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України. Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація про проведення даної закупівлі повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям №1178, а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, такої ж думки Апеляційний суд Луганської області (справа № 434/611/14-п).
Щодо тендерної документації
Дата подання: 12 липня 2024 16:41
Дата відповіді: 15 липня 2024 09:35
Добрий день. Умовами документації передбачено, що Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, ОПЛАТА ЯКИХ МОЖЕ ЗДІЙСНЮВАТИСЯ ТРЕТЬОЮ ОСОБОЮ, - учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 15 000.00 грн (п’ятнадцять тисяч грн. 00 коп.). *пункт має ознайомчий характер, не є частиною предмета закупівлі та не потребує підтвердження учасником торгів будь-яким документом у складі пропозиції. Вартість юридично-консультаційних послуг не включається у вартість цінової пропозиції учасника. Прошу повідомити наслідки для учасника коли він не схоче оплачувати вартість даних незаконних послуг, оскільки він такий договір не укладав. Чи не буде це підставою для відхилення його пропозиції. Чи не буде це підставою у відмові в укладенні договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 5.3. розділу 5 тендерної документації Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може бути здійснена третьою особою.
Нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Також, акцентуємо Вашу увагу, що даний пункт також містить примітку де зазначено, що у разі не сплати учасником-переможцем послуг Виконавця це не є підставою відхилення його пропозиції чи не укладення/виконання із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в оголошення положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України. Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація про проведення даної закупівлі повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям №1178, а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, такої ж думки Апеляційний суд Луганської області (справа № 434/611/14-п).
Нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Також, акцентуємо Вашу увагу, що даний пункт також містить примітку де зазначено, що у разі не сплати учасником-переможцем послуг Виконавця це не є підставою відхилення його пропозиції чи не укладення/виконання із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в оголошення положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України. Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація про проведення даної закупівлі повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям №1178, а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, такої ж думки Апеляційний суд Луганської області (справа № 434/611/14-п).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2024 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" |
3 437 900,00
UAH з ПДВ
|
3 437 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
3 489 000,00
UAH з ПДВ
|
3 489 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" #44763104 |
Переможець |
3 437 900,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2024 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2024 15:58
|
ДУ 5 040412-250724ТШК45 ТОВ Петрол Партнер.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2024 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2024 10:43
|
ДУ 4 040412-250724ТШК45 ТОВ Петрол Партнер.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2024 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2024 13:20
|
ДУ 3 ТОВ ПЕТРОЛ ПАРНЕР 040413-250724ТШК45.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2024 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2024 17:12
|
Додаткова угода Петрол Партнер 2 від 03092024.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2024 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2024 16:13
|
Додаткова угода 1 Петрол Партнер від 280824.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2024 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2024 14:41
|
Договір 040413-250724ТШК45 ТОВ ПЕТРОЛ ПАРТНЕР.pdf | укладений |
26 липня 2024 14:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в частині опису джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 040413-250724ТШК45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в частині опису джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 040413-250724ТШК45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із розподілом джерел фінансування викласти у новій редакції п.3.3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 040413-250724ТШК45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в частині опису джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 040413-250724ТШК45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в частині опису фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 040413-250724ТШК45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |