Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛМКП "Львівтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 05506460 |
Вебсайт: | https://www.lte.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Данила Апостола 1 |
Контактна особа: |
Людмила Юрчишин +380322293049 lyudok1412@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2024 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 373 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 730,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31720000-9: Електромеханічне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за кожну отриману партію товару згідно заявки Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2024 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2024 15:18 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
08 липня 2024 15:18 |
Додаток 3.docx | |
08 липня 2024 15:18 |
Додаток 1.docx | |
08 липня 2024 15:18 |
Додаток 2 (ТЗ).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-20-000024 ● 63817b972ca04bc58192a71206aa13d2
- Статус: вирішено ● Дата: 27 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2024 17:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.08.2024 № 172
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.08.2024 № 172.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2024-07-08-007791-a, 08.07.2024. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-21 16:11:47
Про надання пояснення
Дата: 21.08.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-07-08-007791-a, яка проведена Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-26 17:08:55
Відповідь на запит:
На Ваш запит відповідно до оголошення UA-2024-07-08-007791-a, повідомляємо:
1) ЛМКП «Львівтеплоенерго»- комунальне підприємство, яке здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, згідно пункту 4 частини першої ст.2 Закону про публічні закупівлі. Для закупівлі товарів, робіт та послуг використовує кошти від господарської діяльності (власні кошти).
2) Технічні служби підприємства формують заявки на закупівлю товарів, робіт та послуг згідно потреби підприємства. Службові записки на закупівлю товару формуються із технічними вимогами та специфікаціями на товар. (скан-копії службових додаються).
3) Відділ логістики ЛМКП «Львівтеплоенерго» проводить моніторинг ринку та формує очікувану вартість закупівлі на підставі даних ринку та інформації з отриманих рахунків на момент вивчення ринку (скан-копії рахунків додаються)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-30 12:04:34
Про надання пояснення
Дата: 30.08.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-07-08-007791-a, яка проведена Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник).
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 47 Особливостей №1178 Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Слід зазначити, що згідно із зведеними відомостями про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу Адмінколегією Західного МО ТВ від 17.07.2024 рішенням у справі №63/63-р/к внесено учасника ТОВ «ГаліО».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГаліО»?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-04 13:34:28
Відповідь на запит
Під час перевірки інформації щодо відсутності підстав про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, визначених пунктом 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами і доповненнями)», станом на 12:00 год. 18.07.2024р. відомості в «Державному реєстрі суб'єктів господарювання, притягнутих до відповідальності за вчинення порушення, яке передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів» були відсутні.
На офіційному сайті Антимонопольного комітету України у «Зведених відомостях щодо спотворення результатів торгів за 2024 рік», на момент перевірки ТзОВ «ГаліО» та визнання його переможцем, учасник у списку суб’єктів господарювання, що притягувалися до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів не значився.
У файл «Зведені відомості станом на 18.07.2024 ( .xlsx , 566.32 Кб )» зміни внеслися 18.07.2024р. о 13:33 год, а розміщення даного файлу на сайті АМКУ відбулося вже після визнання ТзОВ «ГаліО» переможцем торгів, а саме 18.07.2024р. о 13:38 год.
Виходячи з вище наведеного, у замовника підстав для відмови учаснику процедури закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей №1178 не було. Про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу Адмінколегією Західного МО ТВ від 17.07.2024 рішенням у справі №63/63-р/к внесено учасника ТОВ «ГаліО» замовник дізнався із засобів масової інформації, після того як був вже підписаний договір на закупівлю за ID: UA-2024-07-08-007791-a.
На підтвердження даної інформації надаємо відповідні скан-копії наступних документів:
- Реєстр рішень АМКУ про антиконкурентні узгоджені дії, «Чорний список» Антимонопольного комітету України;
- Перевірка учасників тендеру з YouControl;
- Знимок екрану з «Зведених відомостей щодо спотворення результатів торгів за 2024 рік» станом на 18.07.2024р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На усунення виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель ТзОВ "ГаліО" було попереджено щодо розірвання договору№07-24-388 від 25.07.2024р. та з 16.09.2024р. даний договір розірвано.
2024-09-17 11:31:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2024-09-27 15:05:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТзОВ "ГалІО" |
369 720,00
UAH з ПДВ
|
369 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "ГалІО" #35620697 |
Переможець |
369 720,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2024 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2024 11:49
|
Дод.угода №1 (розірвання).pdf | укладений |
17 вересня 2024 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2024 12:57
|
№07-24-388.pdf | укладений |
25 липня 2024 12:55
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 липня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівль за результатами проведеного моніторингу Західним офісом Держаудитслужби |