Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23227605 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410 |
Контактна особа: |
Хоменко Сергій Анатолійович 0522358340 ukb@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2024 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2024 13:20 |
Початок аукціону: | 23 липня 2024 13:20 |
Очікувана вартість: | 116 151 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 161 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
3.Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
4.Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації
5. Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може надати генпідряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови КМУ від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами) та/або Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 (зі змінами). Розмір попередньої оплати становить 30% вартості їх річного обсягу. Генпідрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні тримісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг" | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2024 14:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2024 14:14 |
7.2 Перелік змін.doc | |
18 липня 2024 14:14 |
7. ТД Кап. рем. приміщень КНП '' ЦМЛ'' Міської ради'', вул. Салганні піски 14 НР.pdf | |
18 липня 2024 14:14 |
7.1 Додатко № 6 (Нова редакція).pdf | |
15 липня 2024 10:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2024 10:29 |
5.1 Перелік змін.doc | |
15 липня 2024 10:29 |
5. ТД Кап. рем. приміщень КНП '' ЦМЛ'' Міської ради'', вул. Салганні піски 14 НР.pdf | |
08 липня 2024 15:15 |
2.1 Додатко № 6.pdf |
18 липня 2024 14:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 липня 2024 14:14 |
7.2 Перелік змін.doc
|
|||
18 липня 2024 14:14 |
7. ТД Кап. рем. приміщень КНП '' ЦМЛ'' Міської ради'', вул. Салганні піски 14 НР.pdf
|
|||
18 липня 2024 14:14 |
7.1 Додатко № 6 (Нова редакція).pdf
|
|||
15 липня 2024 10:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 липня 2024 10:29 |
5.1 Перелік змін.doc
|
|||
15 липня 2024 10:29 |
5. ТД Кап. рем. приміщень КНП '' ЦМЛ'' Міської ради'', вул. Салганні піски 14 НР.pdf
|
|||
08 липня 2024 15:15 |
2.1 Додатко № 6.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-09-000030 ● a869e6fdcb3e41e6adb2a0136cce16de
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2024 11:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.08.2024 № 205
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-07-08-007730-a 08.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-14 11:08:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт
«Будівельно-монтажні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» вул. Салганні піски, 14. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-08-007730-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-16 09:16:56
Відповідь
Для перевірки обґрунтованості очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо Вам скан-копію зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб територіальної громади міста Кропивницького та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Кошторисна документації по об’єкту "Капітальний ремонт приміщень КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» вул. Салганні піски, 14. Коригування" розроблена на підставі завдання замовника на проєктування. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" та по якій затверджено Експертний звіт щодо розгляду проектної документації. Бюджетне призначення на будівництво по даному об’єкту визначено у відповідності до Переліку об'єктів, видатки на які у 2024 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку по управлінню капітального будівництва Кропивницької міської ради затверджене рішенням Кропивницької міської ради від 04.02.2022 № 1096 (зі змінами)
У зв’язку з відсутністю в Управлінні капітального будівництва Кропивницької міської ради власного веб-сайту інформацію про обґрунтування закупівлі у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднюється на сайті Кропивницької міської ради де в Управлінні є відповідний розділ. З Обґрунтуванням даного предмету закупівлі Ви можете ознайомитись за наступним посиланням https://kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Vyconavchi%20organy/Upravlinnya-kap-bud/obgrunt_UA-2024-07-08-007730-a.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням капітального будівництва Кропивницької міської ради, враховуючи висновок від 27 серпня 2024 року, було проведено нараду з уповноваженою особою, на якій проведено роз’яснювальну роботу з приводу дотриманням вимог абзацу 1 частини третьої статті 22 Законом України "Про публічні закупівлі" та наголошено на недопущені уповноваженою особою зазначених невідповідностей чинного законодавства України в сфері публічних закупівель під час проведення в подальшому закупівель. Відповідно до вимог чинного законодавства України Замовник, а саме: Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради є органом місцевого самоврядування, а Уповноважена особа замовника є посадовою особою місцевого самоврядування. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до абзацу 2 пункту 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до вимог Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" Закону України "Про запобігання корупції" та Кодексу законів про працю, відсутній механізм притягнення до відповідальності осіб, якими допущено "порушення".
2024-09-02 15:29:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2024 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПСВ ГРУП" |
116 051 000,00
UAH з ПДВ
|
116 051 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Кабекслайн" |
116 120 000,00
UAH з ПДВ
|
116 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬФА БУДМАРКЕТ" |
116 141 000,00
UAH з ПДВ
|
116 141 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПСВ ГРУП" #38435922 |
Відхилено |
116 051 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2024 09:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 липня 2024 16:09
|
ПП "Кабекслайн" #38095345 |
Переможець |
116 120 000,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2024 13:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2024 09:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2024 16:17
|
12 . Договір генпідряду від 13. 08.2024 року № 45-24.pdf | укладений |
14 серпня 2024 16:14
|