Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень будівлі Г-3 харчоблоку КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика, 4 у м. Львові (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
18 839 409,00 UAH
UA-2024-07-08-006867-a 3c39731b8aa840af80f6142fbd5e283b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорович Людмила Михайлівна

+380322581125 1_tmo_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Код ЄДРПОУ: 44496574
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І.Миколайчука, 9
Контактна особа: Федорович Людмила Михайлівна
+380322581125
1_tmo_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2024 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2024 00:00
Початок аукціону: 13 серпня 2024 12:46
Початок аукціону: 13 серпня 2024 12:46
Очікувана вартість: 18 839 409,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 197,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови НБУ від 15.12.2004 № 639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) від 14.12.2020 № 2628 на суму визначену в п. 2.3. даного розділу з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» IBAN UA903052990000026005041016028 в АТ КБ «Приватбанк» ЄДРПОУ 44496574 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 90000,0 гривень. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2. частини 3 розділу 3 тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з державного реєстру банків); - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття, розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача та довідка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47. Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 90000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 6.1. Керуючись ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 0,5 відсоткам вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника). Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору: IBAN UA90 305299 00000 26005041016028 в АТ КБ «Приватбанк» м. Львів одержувач: Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги», код ЄДРПОУ 44496574. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору на закупівлю (назва предмета закупівлі), номер закупівлі _______________, вид 1.4.1.09, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник надає копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається у разі, якщо учасник-переможець не виконав усі умови договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі Г-3 харчоблоку КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика, 4 у м. Львові (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Орлика П., 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 липня 2024 14:40

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови НБУ від 15.12.2004 № 639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) від 14.12.2020 № 2628 на суму визначену в п. 2.3. даного розділу з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» IBAN UA903052990000026005041016028 в АТ КБ «Приватбанк» ЄДРПОУ 44496574 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 90000,0 гривень. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2. частини 3 розділу 3 тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з державного реєстру банків); - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття, розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача та довідка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47. Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.

Сума забезпечення: 90000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
6.1. Керуючись ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 0,5 відсоткам вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника). Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору: IBAN UA90 305299 00000 26005041016028 в АТ КБ «Приватбанк» м. Львів одержувач: Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги», код ЄДРПОУ 44496574. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору на закупівлю (назва предмета закупівлі), номер закупівлі _______________, вид 1.4.1.09, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник надає копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається у разі, якщо учасник-переможець не виконав усі умови договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації.
08 серпня 2024 15:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2024 13:08
ТД_Капремонт_харчоблок___Г-3 (із змінами__08.08) (2).docx
08 серпня 2024 13:08
Перелік змін_08.08 (2).docx
05 серпня 2024 09:05
Перелік змін_05.08.docx
19 липня 2024 17:35
Перелік змін_19.07 (1).docx
17 липня 2024 11:38
Перелік змін_17.07 (1).docx
08 серпня 2024 15:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2024 09:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 липня 2024 17:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 липня 2024 11:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 липня 2024 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2024 13:08
ТД_Капремонт_харчоблок___Г-3 (із змінами__08.08) (2).docx
05 серпня 2024 09:06
ТД_Капремонт_харчоблок___Г-3 (із змінами__05.08).docx
19 липня 2024 17:35
ТД_Капремонт_харчоблок___Г-3 (із змінами__) (2).docx
17 липня 2024 11:38
ТД_Капремонт_харчоблок___Г-3 (із змінами).docx
08 липня 2024 14:40
ТД_Капремонт_харчоблок___Г-3.docx
08 серпня 2024 13:08
Перелік змін_08.08 (2).docx
05 серпня 2024 09:05
Перелік змін_05.08.docx
19 липня 2024 17:35
Перелік змін_19.07 (1).docx
17 липня 2024 11:38
Перелік змін_17.07 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Дата подання: 16 липня 2024 17:35
Дата відповіді: 17 липня 2024 11:27
Добрий день, шановний Замовнику! Наше товариство є потенційним учасником по даній закупівлі та має змогу вчасно та якісно виконати роботи у повній відповідності із вимогами тендерної документації, відповідно до технічної специфікації у встановлені терміни. Розділом 3 Додатку 1 до тендерної документації ,,Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)” встановлено, що ,,… досвід роботи має бути підтверджено: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 3 років із вартістю кожного договору або в сукупності 2 виконаних аналогічних договорів не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі відповідно до довідки форми №КБ-3 та актів форми №КБ-2в”. Враховуючи, що з лютого 2022 року в Україні триває повномасштабна війна – за цей період обсяги закупівель з капітального ремонту/реконструкції будівель/споруд значно зменшилися. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників просимо внести зміни до Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації в частині зменшення розміру відсоткової ставки: ,,… досвід роботи має бути підтверджено: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 3 років із вартістю кожного договору або в сукупності 2 виконаних аналогічних договорів не менше 20 % (двадцять відсотків) від очікуваної вартості закупівлі відповідно до довідки форми №КБ-3 та актів форми №КБ-2в”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. До тендерної документації будуть внесені зміни.
технічна специфікація
Дата подання: 05 серпня 2024 10:55
Дата відповіді: 08 серпня 2024 13:01
У технічній специфікації із пункта 725 по пункт 761 передбачається монтаж різного устаткування, обладнання. Але саме обладнання не вказується. Скажіть, це все обладнання наявне у Замовника? Чи його потрібно включити до тендерної пропозиції?
Відповідь: Кухонне технологічне обладнання не потрібно включити до тендерної пропозиції. Поставка вказаного обладнання здійснюється Замовником.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-07-08-006867-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Код ЄДРПОУ:44668048
Дата подання: 20 липня 2024 22:45
СКАРГА на умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 липня 2024 17:54
Рішення від 23.07.2024 № 12576.pdf
Дата публікації: 23 липня 2024 17:53
Рішення від 30.07.2024 № 12982.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2024 11:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегї Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12982-р/пк-пз від 30.07.2024 виконано та внесено зміни у тендерну документацію.
Дата виконання рішення замовником: 05 серпня 2024 09:10

Документи подані скаржником

19 липня 2024 23:54
Електронний підпис

Документи подані замовником

26 липня 2024 11:32
Пояснення на скаргу
26 липня 2024 11:32
Пояснення на скаргу_word

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-18-000045 ● 94f4b609202d4963b352993477c68b4b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2024 16:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.09.2024 № 198

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.09.2024 № 198.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2024-07-08-006867-a, 08.07.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-23 11:25:08

Про надання інформації

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-08-006867-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-26 10:57:06

Інформація на запит

На запит Західного офісу Держаудитслужби від 23.09.2024 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі Г-3 харчоблоку КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика, 4 у м. Львові» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-08-006867-a) надаємо наступні пояснення.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією ФОП Осадца Тарас Ромонович, згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) (ID: UA-2023-09-26-011619-a);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво (UA-2024-05-27-003931-a). Також додаємо сканкопію експертного звіту.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо інформацію, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.

2024-10-15 18:23:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 25 жовтня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2024 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." 18 550 258,80
UAH з ПДВ
18 456 061,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДКОМФОРТ" 18 740 550,00
UAH з ПДВ
18 550 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 серпня 2024 23:00
Електронний підпис
12 серпня 2024 23:00
Електронний підпис
12 серпня 2024 22:59
21 Оборотно-сальдова.pdf
12 серпня 2024 22:59
29 Штатний розпис.pdf.p7s
12 серпня 2024 22:59
15 Лист-згода.pdf
12 серпня 2024 22:59
29 Штатний розпис.pdf
12 серпня 2024 22:59
5-1_ДЦ_.pdf
12 серпня 2024 22:59
4 АВК.pdf.p7s
12 серпня 2024 22:59
14-2 ДЕКЛАРАЦІЯ МТБ.zip.p7s
12 серпня 2024 22:59
5 кошторис.rar
12 серпня 2024 22:59
5-1_ДЦ_.pdf.p7s
12 серпня 2024 22:59
13 Витят ЄДР 12.08.2024.pdf.p7s
12 серпня 2024 22:59
15 Лист-згода.pdf.p7s
12 серпня 2024 22:59
14-2 ДЕКЛАРАЦІЯ МТБ.zip
12 серпня 2024 22:59
21 Оборотно-сальдова.pdf.p7s
12 серпня 2024 22:59
34 Витяг ПДВ від 01.11.22.pdf
12 серпня 2024 22:59
Гарантія 2430.zip.p7s
12 серпня 2024 22:59
34 Витяг ПДВ від 01.11.22.pdf.p7s
12 серпня 2024 22:59
26-1 дипломи ІТР.pdf.p7s
12 серпня 2024 22:59
5 кошторис.rar.p7s
12 серпня 2024 22:59
13 Витят ЄДР 12.08.2024.pdf
12 серпня 2024 22:59
Гарантія 2430.zip
12 серпня 2024 22:59
26-1 дипломи ІТР.pdf
12 серпня 2024 22:59
4 АВК.pdf

Публічні документи

26 серпня 2024 11:48
Електронний підпис
26 серпня 2024 11:47
Рішення значні.pdf
26 серпня 2024 11:47
Наказ на директора.jpg
26 серпня 2024 11:47
Ліцензія ТОВ.pdf
26 серпня 2024 11:47
Файл підпису.p7s
26 серпня 2024 11:47
Довідка переможець.pdf
26 серпня 2024 11:47
Довідка Гаврилюк.zip
26 серпня 2024 11:47
Довідка Будкомфорт.zip
26 серпня 2024 11:47
Витяг.pdf
21 серпня 2024 15:24
Електронний підпис
21 серпня 2024 15:21
Згода Безпека сервіс.pdf
21 серпня 2024 15:21
Довідка субпідряд.pdf
12 серпня 2024 18:08
Електронний підпис
12 серпня 2024 18:08
Електронний підпис
12 серпня 2024 18:08
Довідка робітники.pdf
12 серпня 2024 18:08
Довідка ІТП.pdf
12 серпня 2024 17:07
Електронний підпис
12 серпня 2024 17:07
Електронний підпис
23 липня 2024 19:49
Електронний підпис
23 липня 2024 19:49
Електронний підпис
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ДЦ_3.docx.p7s
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-01-01.docx
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ДЦ_2.docx
23 липня 2024 19:48
19.imd.p7s
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ПВР.docx
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-01-04.docx
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-01-05.docx
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЗКР_5.docx.p7s
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ПВР.docx.p7s
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ДЦ_3.docx
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-01-01.docx.p7s
23 липня 2024 19:48
Розрахунок ЗП.pdf
23 липня 2024 19:48
19.imd
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-01-02.docx.p7s
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-02-01.docx.p7s
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-01-06.docx
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЗКР_5.docx
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ДЦ_4.docx
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-01-04.docx.p7s
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-01-03.docx.p7s
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-01-02.docx
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-02-03.docx
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-02-03.docx.p7s
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-01-05.docx.p7s
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ДЦ_2.docx.p7s
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-02-01.docx
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-01-03.docx
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-02-02.docx.p7s
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-02-02.docx
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ДЦ_4.docx.p7s
23 липня 2024 19:48
U_19_ДЦ_ЛК1_02-01-06.docx.p7s
23 липня 2024 19:48
Рішення значні.pdf
23 липня 2024 19:48
1. Виписка з ДР.pdf
23 липня 2024 19:48
Витяг завір.копія.pdf
23 липня 2024 19:48
2. Протокол.pdf
23 липня 2024 19:48
Довідка бенефіціар.pdf
23 липня 2024 19:48
Проєкт договору.pdf
23 липня 2024 19:48
Довідка санкції.pdf
23 липня 2024 19:48
Довідка екологія.pdf
23 липня 2024 19:48
3. Статут.pdf
23 липня 2024 19:48
4. Наказ на директора.jpg
23 липня 2024 19:48
Акт огляду.pdf
23 липня 2024 19:48
ВПВ_47.pdf
23 липня 2024 19:48
Довідка ІТП.pdf
23 липня 2024 19:48
Довідка ЦПХ.pdf
23 липня 2024 19:48
8. Дозвіл держпраці.pdf
23 липня 2024 19:48
Довідка робітники.pdf
23 липня 2024 19:48
10. Ліцензія АВК.jpg
23 липня 2024 19:48
Довідка статистика.pdf
23 липня 2024 19:48
Звітність Податкова.rar
23 липня 2024 19:48
Наказ_штатний.pdf
23 липня 2024 19:48
Договір оренди офісу.pdf
23 липня 2024 19:48
6. Ліцензія ТОВ.pdf
23 липня 2024 19:48
Накази_працівники.pdf
23 липня 2024 19:48
11. Договір АВК.pdf
23 липня 2024 19:48
Довідка ТЧ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДКОМФОРТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
#44668048
Відхилено 18 456 061,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2024 16:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДКОМФОРТ"
#42289320
Переможець 18 550 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2024 11:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2024 09:44

Документи

16 серпня 2024 16:00
Електронний підпис
16 серпня 2024 15:59
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: відповідно до пункту 2.1.3 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасник надає копію всіх ліцензій з додатками на право займатися відповідною діяльністю, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, що підтверджує можливість виконання робіту повному обсязі. Додатком 2 «Технічна специфікація» тендерної документації передбачено види робіт, щодо пожежної сигналізації, системи оповіщення та пусконалагоджувальні роботи. Відповідно до Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» передбачено що роботи по наданню послуг і виконання робіт протипожежного призначення є обов’язковими для ліцензування. Однак, учасником ТОВ "БУДКОМФОРТ" ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не надано. Таким чином, учаснику необхідно надати ліцензію господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Відповідно до Додатку 1 «Розділ 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.» тендерної документації передбачено для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці А учасник повинен надати: - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Учасник завантажив файл «Довідка обладнання МТБ.pdf», відповідно до вказаної інформації учасником укладено Договір від 20.05.2024 №20/05/24-1, щодо оренди Фронтального навантажувача; автомобіля вантажного Камаз 5511 та автомобіля вантажно/пасажирського MITSUBISHI L200. При цьому, учасником не надано листа-підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт, а саме по Договору від 20.05.2024 №20/05/24-1. Таким чином, учаснику необхідно надати листа-підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт, а саме по Договору від 20.05.2024 №20/05/24-1. Відповідно до п.2 Додатку 1 тендерної документації передбачено від учасника надати Форму «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». Учасником процедури закупівлі завантажено файл «Форма відомості про учасника.pdf» у якому в п.10 вказано реквізити банку у якому обслуговується учасник, а саме: АТ АБ «РАДАБАНК». При цьому, до процедури закупівлі учасником завантажено файл «Приватбанк Довідка про відсутність заборгованості за кредитними угодами.pdf» та «Довідка про відкриття рахунку в Приват банку.pdf», відповідно до яких учасник обслуговується в АТ КБ «ПРИВАТБАНК». При цьому, учасником у Формі «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» не вказано про використання рахунку в АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Таким чином, учаснику необхідно у п. 10 Форми «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» вказати додатково обслуговування в АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

22 серпня 2024 11:12
Довідка НАЗК
22 серпня 2024 11:12
Електронний підпис
22 серпня 2024 11:11
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2024 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДКОМФОРТ"
#42289320
18 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2024 11:12
Довідка НАЗК
22 серпня 2024 11:12
Електронний підпис
22 серпня 2024 11:11
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2024 11:52
Дод_до 420 укладений
20 грудня 2024 11:48
Електронний підпис укладений
09 вересня 2024 15:00
забезпечення виконання договору укладений
09 вересня 2024 14:59
420 укладений
09 вересня 2024 14:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 3 918 964,75
UAH (в тому числі ПДВ 653 160,79 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін