Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" |
Код ЄДРПОУ: | 05480766 |
Місцезнаходження: | 08455, Україна , Київська обл., с. Циблі, вул. Лісова, 2 |
Контактна особа: |
Катерина Шуляк +380956359239 tender_ydmscvv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2024 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2024 06:00 |
Очікувана вартість: | 2 721 626,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 216,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2024 11:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2024 11:21 |
ТД нова редакція.docx | |
17 липня 2024 11:12 |
Додаток 6 Лист згода на обробку персональних даних нова редакція.docx | |
17 липня 2024 11:12 |
Додаток 5 Підтвердження відповідності УЧАСНИКА та ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним відповідно до пункту 4 нова редакція.docx | |
17 липня 2024 11:12 |
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії нова редакція.docx | |
17 липня 2024 11:12 |
Додаток 3 Проект договору про закупівлю нова редакція.doc | |
17 липня 2024 11:12 |
Додаток 2 Технічна специфікація нова редакція.docx | |
17 липня 2024 11:12 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція нова редакція.docx | |
17 липня 2024 11:05 |
Перелік внесених змін.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-27-000075 ● b73f3136114f46208b0c2dbe42f9b3c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2024 № 208
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-07-08-005623-a 08.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-29 18:03:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-08-005623-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-03 12:58:50
ВІДПОВІДЬ на запит про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі UA-2024-07-08-005623-a
Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни (далі –Український центр ветеранів), діє на підставі Статуту, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12 червня 2023 року № 1070 (далі – Статут).
08 липня 2024 року Українським центром ветеранів було оголошено про закупівлю робіт (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-08-005623-a) з капітального ремонту покрівлі (заміна покрівельного матеріалу) 5-ти поверхової будівлі Лікувального корпусу 4 Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни за адресою Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул. Лісова, буд. 2.
26 липня 2024 року за результатами розгляду отриманих тендерних пропозицій, ТОВ «БЕЗПЕКА і ЗАХИСТ СЕРВІС» (Ідентифікаційний код 43651179) було визначено переможцем закупівлі UA-2024-07-08-005623-a.
06 серпня 2024 року між Українським державним медико-соціальним центром ветеранів війни та ТОВ «БЕЗПЕКА і ЗАХИСТ СЕРВІС» було укладено Договір на виконання робіт (підряду) № 154/24 від 06.08.2024 року.
27 серпня 2024 року на підставі Наказу Північного офісу Держаудитслужби № 208 від 27.08.2024 року, було розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2024-07-08-005623-a.
29 серпня 2024 року через електронну систему закупівель було подано Запит про надання пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З урахуванням отриманого запиту повідомляємо наступне.
Тендерну документацію на закупівлю (UA-2024-07-08-005623-a) робіт по об’єкту: Капітальний ремонт покрівлі (заміна покрівельного матеріалу) 5-ти поверхової будівлі Лікувального корпусу 4 Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни за адресою Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул. Лісова, буд. 2, було розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова з визначення вартості будівництва), відповідно до яких для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
З урахуванням зазначеного технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до відомості обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін, який містить перелік необхідних для здійснення капітального ремонту робіт.
Перелік необхідних для виконання капітального ремонту робіт визначено кошторисною документацією, складеною у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та нормативів, актуальних поточних цін трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно з Робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі (заміна покрівельного матеріалу) 5-ти поверхової будівлі Лікувального корпусу 4 Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни за адресою Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул. Лісова, буд. 2», який був виготовлений ТОВ «ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» (Ідентифікаційний код: 41523369) на замовлення Українського центру ветеранів (затверджений Наказом № 48 від 28.05.2024 року), за результатом розгляду якого отримано Експертний звіт (позитивний) № 308/КД/2024 від 17.05.2024 року (Реєстраційний номер EX01:1996-3175-5850-7320 Редакція №2) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі (заміна покрівельного матеріалу) 5-ти поверхової будівлі Лікувального корпусу 4 Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни за адресою Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул. Лісова, буд. 2».
Відповідно до Експертного звіту № 308/КД/2024 від 17.05.2024 року, за результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені Робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3 Розділу І Статуту, Український центр ветеранів є державною бюджетною установою, уповноваженим органом управління є Міністерство охорони здоров’я України.
Пунктом 5 Розділу IV Статуту передбачено, що Український центр ветеранів є бюджетною неприбутковою установою
Згідно п. 5 Розділу V Статуту джерелами формування майна Центру є кошти загального фонду Державного бюджету України.
Вимогами п. 1 Розділу ІІІ Статуту визначено, що Український центр ветеранів утворений з метою сприяння проведення державної політики у сфері охорони здоров’я, що передбачає забезпечення потреб військовослужбовців збройних сил України та інших військових формувань, особового складу сил безпеки та оборони України, ветеранів війни та осіб, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», окремих категорій населення, які постраждали у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України у медичних послугах зі спеціалізованої лікувальної, реабілітаційної, паліативної та довготривалих сестринської допомоги, медико-соціальних та соціально-медичних послуг.
Враховуючи специфіку діяльності Українського центру ветеранів від моменту створення та до дати затвердження Статуту Наказом міністерства охорони здоров’я України № 1070 від 12.06.2023 року, нашій організації було заборонено висвітлювати свою діяльність в соціальних мережах та веб-ресурсах.
У зв’язку з воєнним станом та складною ситуацією з бюджетним фінансуванням, за останній рік в Українського центру ветеранів була відсутня можливість створення та підтримки власного веб-сайту, в тому числі з метою розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додатки:
1. Робочий проект «Капітальний ремонт покрівлі (заміна покрівельного матеріалу) 5-ти поверхової будівлі Лікувального корпусу 4 Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни за адресою Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул. Лісова, буд. 2»- 67 арк.;
2. Наказ № 48 від 28.05.2024 року – 1 арк.;
3. Експертний звіт (позитивний) № 308/КД/2024 від 17.05.2024 року (Реєстраційний номер EX01:1996-3175-5850-7320 Редакція №2) – 12 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗВІТ про вжиття ходів визначених висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-08-005623-a від 17.09.2024 року Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни (далі –Український центр ветеранів), діє на підставі Статуту, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12 червня 2023 року № 1070 (далі – Статут). 08 липня 2024 року Українським центром ветеранів було оголошено про закупівлю робіт (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-08-005623-a) з капітального ремонту покрівлі (заміна покрівельного матеріалу) 5-ти поверхової будівлі Лікувального корпусу 4 Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни за адресою Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул. Лісова, буд. 2. 26 липня 2024 року за результатами розгляду отриманих тендерних пропозицій, ТОВ «БЕЗПЕКА і ЗАХИСТ СЕРВІС» (Ідентифікаційний код 43651179) було визначено переможцем закупівлі UA-2024-07-08-005623-a. 06 серпня 2024 року між Українським державним медико-соціальним центром ветеранів війни та ТОВ «БЕЗПЕКА і ЗАХИСТ СЕРВІС» було укладено Договір на виконання робіт (підряду) № 154/24 від 06.08.2024 року. 27 серпня 2024 року на підставі Наказу Північного офісу Держаудитслужби № 208 від 27.08.2024 року, було розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2024-07-08-005623-a. 29 серпня 2024 року через електронну систему закупівель було подано Запит про надання пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 03 вересня 2024 року Замовником було надано Відповідь на запит про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі UA-2024-07-08-005623-a. 17 вересня 2024 року було прийнято Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-08-005623-a від 17.09.2024 року. Згідно даного висновку Контролюючим органом зазначено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору на виконання робіт (підряду) від 06.08.2024 № 154/24 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Даним листом повідомляємо, що на виконання зобов’язань згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-08-005623-a від 17.09.2024 року, між Українським державним медико-соціальним центром ветеранів війни та ТОВ «БЕЗПЕКА і ЗАХИСТ СЕРВІС» було укладено Додаткову угоду № 1 до Договору на виконання робіт (підряду) № 154/24 від 06.08.2024 року, якою доповнено пункт 4 Договору підпунктом 4.7. наступного змісту: «4.7. Гарантійний строк на виконані роботи (експлуатацію об’єкта будівництва) становить 10 (десять) років від дня прийняття виконаних робіт Замовником». Таким чином, Замовником виконано зобов’язання передбачені Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-08-005623-a від 17.09.2024 року Додатки: 1. Додаткова угода № 1 до Договору на виконання робіт (підряду) № 154/24 від 06.08.2024 року - 1 арк.
2024-09-23 15:21:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.) • усунуто
-
2024-09-27 10:35:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2024 06:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «БЕЗПЕКА І ЗАХИСТ СЕРВІС» |
2 720 000,00
UAH з ПДВ
|
2 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ «БЕЗПЕКА І ЗАХИСТ СЕРВІС» #43651179 |
Переможець |
2 720 000,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2024 10:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 липня 2024 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2024 13:00
|
ду 1 договір 154-24 від 06.08.2024.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2024 11:49
|
договір 154-24 від 06.08.2024.pdf | укладений |
06 серпня 2024 11:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони вирішили доповнити п.4 Договору підпунктом 4.7 наступного змісту «4.7. Гарантійний строк на виконані роботи (експлуатацію об’єкта будівництва) становить 10 (десять) років від дня прийняття виконаних робіт Замовником» |
Номер договору про закупівлю: | 154/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |