Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція водовідведення в ***
Очікувана вартість
13 206 243,04 UAH
UA-2024-07-08-003231-a 0efd54254e7947248b175513f707e6d5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Качук

+380978633447 vtkbv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323014
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Дмитро Качук
+380978633447
vtkbv@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2024 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2024 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2024 00:00
Очікувана вартість: 13 206 243,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66 031,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія у розмірі 66 031,21 грн. (0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 66031.21 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція водовідведення в ***
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Підрядника платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за Договором. Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються виходячи з об’ємів виконаних робіт, їх вартості на підставі представлених Підрядником до 20 числа кожного місяця актів виконаних робіт КБ-2в та довідки КБ-3 у строк протягом 10 робочих днів з моменту прийняття фактично виконаних робіт Замовником. Акти виконаних робіт повинні надаватися Підрядником з усіма виконавчими та підтверджуючими відповідно умов Договору документами. У разі якщо на рахунку Замовника стосовно об’єкта будівництва відсутні або недостатньо коштів загального фонду Державного бюджету України для оплати у повному обсязі наданих підрядником актів виконаних робіт Замовник має право відкласти прийняття наданих підрядником актів (акта) виконаних робіт, а оплату таких робіт притримати до надходження на рахунок Замовника стосовно об’єкта будівництва коштів загального фонду Державного бюджету України в достатньому для оплати актів (акта) обсязі. Пiсляоплата 10 Робочі 95
Виконання робіт За умови відсутності зауважень до виконаних робіт з боку Замовника, кінцеві розрахунки за Договором здійснюються у двотижневий термін після приймання Замовником за актами виконаних у повному обсязі згідно умов Договору (закінчених) робіт та видачі сертифіката, що підтверджує введення об’єкта в експлуатацію, але в будь-якому випадку не раніше прийняття Замовником за актами закінчених (виконаних відповідно умов Договору) робіт. Разом з тим, у разі наявних зауважень залишок коштів може бути використано Замовником в рахунок сум відшкодування нанесених останньому невиконанням/неналежним виконанням зобов’язань за Договором збитків, штрафних санкцій (прострочення виконання, неякісно виконані роботи, повернення переплачених сум грошових коштів за Договором тощо), що підлягають сплаті Підрядником відповідно умов Договору. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія у розмірі 66 031,21 грн. (0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі).

Сума забезпечення: 66031.21 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення пропозицій
Вимоги до документу: Банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка-гаранта.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання умов договору про закупівлю.
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІНЖЕНЕ­РМЕРЕЖА" 13 071 232,75
UAH з ПДВ
13 071 232,75
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 липня 2024 19:21
Електронний підпис
16 липня 2024 14:19
Електронний підпис
16 липня 2024 14:19
Електронний підпис
16 липня 2024 14:18
Гарантія 2183.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІНЖЕНЕ­РМЕРЕЖА"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 2183.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІНЖЕНЕ­РМЕРЕЖА"
#38374561
Переможець 13 071 232,75
UAH з ПДВ
23 липня 2024 11:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 липня 2024 15:11

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції ТОВ "БУДІНЖЕНЕРМЕРЕЖА" було виявлено перелік невідповідностей, такі як: 1.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначено про наявність обладнання, а саме: віброплита Scheppach HP 1300S з баком для води, кутова шліфмашина Makita GA5030 720Вт, кутова шліфмашина Makita GA9020 2200Вт, які у свою чергу Учасник не підтвердив право власності. 1.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 21 п. 3 Форми І Додатку № 2 до оголошення. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати для підтвердження наявності обладнання скановані документи на право власності або користування, а саме підтверджуючі бухгалтерські документи (оборотно-сальдова відомість) та/або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання. 2.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції було надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій зазначено договір № НБ181021 від 18.01.2021 року, до якого не було надано підтверджуючі документи щодо його виконання, замість нього було надано підтверджуючі документи щодо виконання до договору НБ180121 від 18.01.2021 року. 2.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 22 п. 4 Форми І Додатку № 2 до оголошення. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати підтверджуючі документи щодо виконання договору № НБ181021 від 18.01.2021 року або замінити довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору.

Документи

23 липня 2024 11:07
Електронний підпис
23 липня 2024 11:06
Untitled.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2024 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІНЖЕНЕ­РМЕРЕЖА"
#38374561
13 071 232,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2024 11:07
Електронний підпис
23 липня 2024 11:06
Untitled.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2025 10:53
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2024 17:56
ДУ 6.pdf зміни до договору
12 грудня 2024 17:55
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2024 17:31
ДУ 5.pdf зміни до договору
28 листопада 2024 17:30
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2024 14:34
ДУ 3.pdf зміни до договору
10 жовтня 2024 14:32
Електронний підпис укладений
02 серпня 2024 09:38
Д 436.pdf укладений
02 серпня 2024 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з надходженням кошторисних призначень в 2024 році, Сторони дійшли згоди поновити з 09 жовтня 2024 року виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 436
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з надходженням кошторисних призначень в 2024 році по даному об'єкту Сторони дійшли згоди поновити з 28 листопада 2024 року виконання робіт за Договором.
Номер договору про закупівлю: 436
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі збільшенням бюджетних асигнувань в 2024 році, враховуючи завершення виконання робіт по даному об’єкту, зняття коштів на покриття ризиків, невиконання робіт з укладання фігурних елементів мощення, що призвело до зменшення ціни робіт за Договором.
Номер договору про закупівлю: 436
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 10 484 416,88
UAH (в тому числі ПДВ 1 747 402,81 UAH)