Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція
Очікувана вартість
21 775 781,00 UAH
UA-2024-07-05-009146-a ● 6c42930b05c7458ca00256970a7f2376
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01983134 |
Вебсайт: | http://lcrl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100 |
Контактна особа: |
Юлія Левченко +380332253775 newmed@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2024 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2024 23:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2024 13:21 |
Початок аукціону: | 24 липня 2024 13:21 |
Очікувана вартість: | 21 775 781,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108 878,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45601, Україна, Волинська область, с.Липини, вул.Теремнівська, буд. 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 лютого 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату фактично наданих на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20- го числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи.Акт за формою № КБ-2в готує Підрядник і передає його для підписання Замовнику в паперовому та електронному вигляді до 15 числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи. Замовник протягом 3 днів перевіряє правильність і реальність акту і підписує його в частині фактично виконаних обсягів ремонтно-будівельних робіт. В обґрунтованих випадках цей строк може бути продовжено Замовником до 10 днів. Більш детально - в проекті договору. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2024 10:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2024 10:04 |
Т-на д-ія 45454000-4 зміни.docx | |
18 липня 2024 10:04 |
Додатки 1-9 45454000-4 зміни.docx | |
18 липня 2024 10:04 |
Дод 11 45454000-4 зміни.docx | |
18 липня 2024 10:04 |
Дод 10 Технічне завдання зміни.docx | |
18 липня 2024 10:04 |
Зміни 1.docx | |
18 липня 2024 10:04 |
Дод 10-1 Технічне завдання.docx |
18 липня 2024 10:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 липня 2024 10:04 |
Т-на д-ія 45454000-4 зміни.docx
|
|||
18 липня 2024 10:04 |
Додатки 1-9 45454000-4 зміни.docx
|
|||
18 липня 2024 10:04 |
Дод 11 45454000-4 зміни.docx
|
|||
18 липня 2024 10:04 |
Дод 10 Технічне завдання зміни.docx
|
|||
18 липня 2024 10:04 |
Зміни 1.docx
|
|||
18 липня 2024 10:04 |
Дод 10-1 Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 08 липня 2024 15:27
Дата відповіді: 10 липня 2024 09:15
Просимо надати роз’яснення, чи буде вважатися аналогічним договір, який підписаний у 2022 р., а завершений у 2023р., та чи можна замість вказаних в тендерній документації скан-копії відповідних довідок форми КБ-3, надати акт здавання-приймання виконаних будівельних робіт, згідно форми додатку 40 Настанови з визначення вартості будівництва.
Відповідь: 1) Щодо аналогічного договору: Аналогічним договором у даній закупівлі буде вважатись договір однакової правової природи (договір підряду) за предметом закупівлі реконструкція, будівництво, реконструкція з добудовою, капітальний ремонт, укладений із замовниками (контрагентами) протягом 2021-2022 рр та які належать до об’єктів за наслідками – СС2. Об’єкти за аналогічними договорами мають бути введені в експлуатацію на момент оголошення відкритих торгів.
2) Щодо форми додатку 40 Настанови з визначення вартості будівництва: Відповідно до абз. 2 п. 6.1 Настанови з визначення вартості будівництва (далі - Настанова), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, з урахуванням змін №1, затверджених
наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 67. При визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єкту будівництва застосовуються первинні облікові документи «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які наведено у додатку 36 та додатку 37 цієї Настанови, та при твердій договірній ціні за укрупненими показниками вартості — «Акт приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості» (форма № КБ-2в (УПВ) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які наведено у додатку 31.1 та додатку 37 цієї Настанови.Отже, відповідно до Настанови «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) є первинним обліковим документом і необхідність подання копій довідок по формі КБ-3 передбачено Тендерною документацією. Акт здавання-приймання виконаних будівельних робіт, згідно форми додатку 40 Настанови, в тексті
чинної редакції Настанови, а також редакції, яка діяла з травня 2022 року, не згадується. Замовник згідно умов тендерної документації вимагає подання скан-копій відповідних довідок форми КБ-3, які підтверджують повне виконання робіт по об’єкту, зазначених в наданій учасником інформаційній довідці, а не форму 40 Настанови з визначення вартості будівництва.
2) Щодо форми додатку 40 Настанови з визначення вартості будівництва: Відповідно до абз. 2 п. 6.1 Настанови з визначення вартості будівництва (далі - Настанова), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, з урахуванням змін №1, затверджених
наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 67. При визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єкту будівництва застосовуються первинні облікові документи «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які наведено у додатку 36 та додатку 37 цієї Настанови, та при твердій договірній ціні за укрупненими показниками вартості — «Акт приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості» (форма № КБ-2в (УПВ) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які наведено у додатку 31.1 та додатку 37 цієї Настанови.Отже, відповідно до Настанови «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) є первинним обліковим документом і необхідність подання копій довідок по формі КБ-3 передбачено Тендерною документацією. Акт здавання-приймання виконаних будівельних робіт, згідно форми додатку 40 Настанови, в тексті
чинної редакції Настанови, а також редакції, яка діяла з травня 2022 року, не згадується. Замовник згідно умов тендерної документації вимагає подання скан-копій відповідних довідок форми КБ-3, які підтверджують повне виконання робіт по об’єкту, зазначених в наданій учасником інформаційній довідці, а не форму 40 Настанови з визначення вартості будівництва.
Технічне завдання
Дата подання: 18 липня 2024 10:29
Дата відповіді: 19 липня 2024 09:12
Шановний Замовнику!
17.07.2024р. Вами було внесено зміни у тендерну документацію, а саме додано новий Додаток 10-1 "Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку...". Скажіть будь ласка, чи є обов'язковим врахування усіх видів будівельних машин, механізмів, матеріалів, виробів і комплектів згідно переліку у Додатку 10-1 при розрахунку договірної ціни учасника? Чи даний додаток поданий як довідковий для спрощення підготовки тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При подачі у складі тендерної пропозиції довідки про матеріально-технічну базу, учасник враховує, щодо довідки включаються усі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті, при розрахунках договірної ціни, та зазначені у підсумковій відомості ресурсів. Учасник має виконати роботи відповідно до проєктної документації затвердженої та розробленої Замовником. Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на конкретну торговельну марку або тип, тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту Учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики. Будь-яке посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва в технічному завданні обгрунтоване автором проєкту та підтверджується позитивним експертним висновоком. При підготовці тендерної пропозиції замість матеріальних ресурсів відповідних торговельних марок чи фірм, патентів, конструкцій, типів, джерел походження та/або виробників, учасник може застосовувати їх еквіваленти, але якщо це не призведе зниження якості та інших характеристик робіт, що становлять предмет закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2024 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА" |
18 710 336,60
UAH з ПДВ
|
18 710 336,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
19 900 000,00
UAH з ПДВ
|
19 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА" #30659358 |
Переможець |
18 710 336,60
UAH з ПДВ
|
30 липня 2024 13:53
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2024 22:47 |
Кінець періоду оскарження: | 23 серпня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 23 серпня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (більш детально викладено в протоколі відміни) |
Документи:
12 серпня 2024 22:47
|
Електронний підпис |
12 серпня 2024 22:44
|
Відміна UA-2024-07-05-009146-a_Validation_Report.pdf |
12 серпня 2024 22:44
|
Відміна UA-2024-07-05-009146-a.docx.asice |
12 серпня 2024 22:44
|
Відміна UA-2024-07-05-009146-a.docx |